Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Черкаське експлуатаційне лінійне управління автомобільних шляхів" Черкаської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05445296 |
Вебсайт: | http://cheluash.chmr.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18003, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Бидгощська, буд. 13 |
Контактна особа: |
Віта Криштоф +380680384400 avtodorogi_zakypivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 квітня 2024 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 437 210,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 372,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за поставлений Товар здійснюється за Договором та видатковою накладною на Товар, на умовах відстрочки платежу на термін 30 (тридцять) календарних днів з дати отримання Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2024 12:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2024 12:49 |
ТД автомобіль вантажний самоскид.docx | |
25 квітня 2024 12:49 |
Додаток 2 до т.д..docx | |
25 квітня 2024 12:49 |
Додаток 4 до т.д. проект договору.docx | |
25 квітня 2024 12:49 |
Додаток 1.doc | |
25 квітня 2024 12:49 |
Додаток 3.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-18-000062 ● e26185631c074811a7204b5f87adae2c
- Статус: завершено ● Дата: 12 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2024 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
18.06.2024 № 39-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 16.05.2024 № 003100-18/6323-2024 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 18.06.2024 року № 39-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2024-04-25-005587-a від 25.04.2024 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-19 10:57:58
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Автомобіль вантажний (самоскид 4 т) (код ДК 021:2015 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-25-005587-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (зокрема, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі, комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-24 08:50:00
Надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі Автомобіль вантажний (самоскид, 4 т) (код ДК 021:2015 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби)
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі", надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту.
1. На підставі наявної потреби було заплановано проведення процедури відкритих торгів на закупівлю:
- Автомобіль вантажний (самоскид, 4 т) (код ДК 021:2015 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби) .
Зважаючи на це, 25.04.2024 було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Автомобіль вантажний (самоскид, 4 т) (код ДК 021:2015 34130000-7 - Мототранспортні вантажні засоби), очікуваною вартістю 3 437 210,00 грн (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-25-005587-a).
При розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі, КП «ЧЕЛУАШ» було застосовано примірну методику визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Методом порівняння ринкових цін, КП «ЧЕЛУАШ» був проведений запит комерційних пропозицій постачальникам товару, з метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
Зокрема, спеціалістами підприємства було отримано три комерційні пропозиції у наступних постачальників:
1. ТОВ «АЛАРІТ-ПРОМ-» на суму 3 505 019,00 грн з ПДВ
2. ТОВ «ВАЛІДУС СПЕЦАВТО» на суму 3 461 412,00 грн з ПДВ
3. ТОВ «ЗАВОД СПЕЦІАЛЬНОГО ОБЛАДНАННЯ» на суму 3 345 200,00 грн з ПДВ
Визначення очікуваної вартості закупівлі як середньоарифметичне значення отриманих даних, розраховано за такою формулою:
Цов=(Ц1+Ц2+Ц3)/К, де:
Цов=очікувана вартість закупівлі
Ц1 – Ц3 – ціни отримані за результатом запиту комерційних пропозицій
К – кількість цін, отриманих за результатом запиту комерційних пропозицій
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі: (3 505 019,00 + 3 461 412,00 + 3 345 200,00)/3 = 3 437 210,33 грн з ПДВ.
Заокруглення очікуваної вартості до 3 437 210,00 грн з ПДВ
Таким чином, за результатом застосування методу порівняння ринкових цін (середнє арифметичне із отриманих комерційних пропозицій), була визначена очікувана вартість закупівлі в сумі – 3 437 210,00 грн з ПДВ
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням реальної потреби Замовника, специфіки предмета закупівлі, оптимального співвідношення ціни та якості, функціонального призначення товару, з метою оптимізації морально та технічно застарілої технічної бази, яка здійснює перевезення широкого спектру вантажів по місту (матеріалів та інвентарю для виконання робіт на об’єктах вулично-дорожньої мережі та об’єктах благоустрою міста : дорожніх знаків, пристроїв примусового зниження швидкості, бортового каменю, урн, лавочок, щебеню, цегли, осколу, солі технічної, піску, бішофіту, тощо).
Додатково зазначаємо: ОБГРУНТУВАННЯ ТЕХНІЧНИХ ТА ЯКІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, РОЗМІРУ БЮДЖЕТНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ, ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (відповідно до пункту 4¹ постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) розміщено на власному вебсайті, в розділі публічна інформація за наступним посиланням:
http://cheluash.chmr.gov.ua/publichna-informatsiia/ ».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ «Завод спеціального обладнання» |
3 435 210,00
UAH з ПДВ
|
3 435 210,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «Завод спеціального обладнання» #40876326 |
Переможець |
3 435 210,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 12:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 серпня 2024 15:47
|
Самоскид.pdf | укладений |
20 серпня 2024 15:46
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2024 13:28
|
Договір 63.pdf | укладений |
20 травня 2024 13:27
|