Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг, ДК 021-2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі
Очікувана вартість
3 760,00 UAH
UA-2024-04-25-004107-a ● c30d0ab631f040aea2c30634788de91d
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
25 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Центр соціально - психологічної реабілітації дітей" Полтавської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 22547644 |
Місцезнаходження: | 37302, Україна , Полтавська обл., м. Гадяч, вул. Першотравнева, буд. 23 |
Контактна особа: |
Іван Павлов +380952297871 van6230i@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Строк поставки – з дати укладання договору до 31 грудня 2024 р. за рахунок Постачальника. Місце поставки товару: склад Комунального закладу "Центр соціально - психологічної реабілітації дітей" Полтавської обласної ради: вул. Першотравнева, 23, м. Гадяч , Полтавської області.
Графік поставки – дрібними партіями по заявці Замовника, але не рідше ніж два рази на тиждень, без обмеження розміру мінімального замовлення.
Продукція повинна бути безпечною для харчування підопічних, забороняється завозити недоброякісний товар. Упаковка та тара повинні забезпечувати якість товару при перевезенні та зберіганні.
Запропоновані учасником характеристики та вимоги мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 календарних днів з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент)
Розгорнути
Згорнути
Графік поставки – дрібними партіями по заявці Замовника, але не рідше ніж два рази на тиждень, без обмеження розміру мінімального замовлення.
Продукція повинна бути безпечною для харчування підопічних, забороняється завозити недоброякісний товар. Упаковка та тара повинні забезпечувати якість товару при перевезенні та зберіганні.
Запропоновані учасником характеристики та вимоги мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом 30 календарних днів з дня отримання товару на підставі рахунку та видаткової накладної (в якій зазначені асортимент)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 кілограм
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37302, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Першотравнева, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Тендерна документація
25 квітня 2024 11:38 |
Проєкт Договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ |
Можливі значення:
|
|
Вид сушених фруктів |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ" |
3 600,00
UAH з ПДВ
|
3 600,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ" #45358873 |
Переможець |
3 600,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 09:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2024 12:06
|
Дог сухофрукти.pdf | укладений |
03 травня 2024 09:59
|