Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Автомобільні шини
Очікувана вартість
584 000,00 UAH
UA-2024-04-24-015124-a ● acda44a986c4421aa8c978f11cf38641
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А4076 |
Код ЄДРПОУ: | 26632418 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Неллі Стельмах +380504454514 zakupivli4076@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 11:11 |
Початок аукціону: | 03 травня 2024 11:11 |
Очікувана вартість: | 584 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 840,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34350000-5: Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 «Про затвердження особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану».
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 р. №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану» до припинення чи скасування воєнного стану операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту Збройних Сил, Національної гвардії, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Державної прикордонної служби, Міністерства внутрішніх справ, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, інших утворених відповідно до законів військових формувань, їх з’єднань, військових частин, підрозділів, установ або організацій, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.2022 р. №178 «Деякі питання обкладення податком на додану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану» до припинення чи скасування воєнного стану операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту Збройних Сил, Національної гвардії, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Державної прикордонної служби, Міністерства внутрішніх справ, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, інших утворених відповідно до законів військових формувань, їх з’єднань, військових частин, підрозділів, установ або організацій, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 штука
Шина в зборі С341/1 12,00 R18 SNAGA DT-70 135K (для автомобіля ГАЗ-66) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 червня 2024
ДК 021:2015: 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 10 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату. До рахунку додаються: видаткова накладна Постачальника; Акт приймання-передачі військового майна, який оформлюється Замовником відповідно до додатку 22 Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 17.08.2017 № 440, з відміткою про перевірку його якісного стану | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2024 17:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2024 17:35 |
Оголошення_та_документація_спрощеної_закупівлі_Шини_40 комп._ 24.04.2024.docx | |
24 квітня 2024 17:35 |
Проект_Договір_шини_40_24.04.2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення по закупівлі
Дата подання: 25 квітня 2024 11:54
Дата відповіді: 25 квітня 2024 15:22
Добрий день. Прошу надати уточнення, що входить в комплект шин : Шина в зборі С341/1 12,00 R18 SNAGA DT-70 135K (для автомобіля ГАЗ-66)? А також внести зміни в документацію, в Ціновій пропозиції вказан не вірна категорія закупівлі в 3 п.п: про закупівлю ДК 021: 2015 код 34740000-6 «Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
В комплект шин : Шина в зборі С341/1 12,00 R18 SNAGA DT-70 135K (для автомобіля ГАЗ-66) входить :
- шина
- камера,
- обідна стрічка.
Щодо питання застосування коду ДК в Ціновій пропозиції.
Нормативний документ, який вказує на автентичність інформації, — це Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок розміщення). У пункті 3 Порядку розміщення встановлено, що у разі, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
В оголошенні спрощеної закупівлі вказаний вірний код ДК021:2015 , а саме 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності .
Дякуємо за звернення.
В комплект шин : Шина в зборі С341/1 12,00 R18 SNAGA DT-70 135K (для автомобіля ГАЗ-66) входить :
- шина
- камера,
- обідна стрічка.
Щодо питання застосування коду ДК в Ціновій пропозиції.
Нормативний документ, який вказує на автентичність інформації, — це Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок розміщення). У пункті 3 Порядку розміщення встановлено, що у разі, якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів.
В оголошенні спрощеної закупівлі вказаний вірний код ДК021:2015 , а саме 34350000-5 — Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності .
Дякуємо за звернення.
Технічна специфікація
Дата подання: 26 квітня 2024 09:34
Дата відповіді: 26 квітня 2024 12:00
Застереження щодо якості шин китайського виробництва
На сьогоднішній день, на ринку України з’явилося багато шин китайського виробництва, в тому числі і шин розміру 12.00R18, які пропонуються до постачання для потреб українським споживачам, як шини до вантажних автомобілей ( код УКТ ЗЕД 4011209000). Більшість цих китайських шин вврзять на митну територію України, начебто для використання на будівельних та гірничо-промислових машинах ( код УКТ ЗЕД 4011800000).
Українські підприємства-постачальники цієї продукції закуповують її в Китаї, та оформлюють, як шини призначені для використання на будівельних та гірничо-промислових машинах, але у подальшому пропонують їх на ринку, як шини до вантажних автомобілей, тому повністю ігнорують вимоги безпеки на транспорті та охорони навколишнього середовища, чим порушують законодавство України.
Законом України від 20.02.2000р. №1448-111 "Про приєднання України до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року” Україна стала Договірною Стороною Женевської Угоди 1958 року і заявила про намір застосовувати на своїй території Правила ЄЕК ООН які є додатком до Женевської Угоди 1958 року і містять відповідні технічні приписи. Ці Правила регламентують питання колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин до них за критеріями безпеки, екологічності та енергоефективності.
Згідно діючого законодавства України усі вантажні шини повинні бути сертифіковані згідно вимогам міжнародних правил ЄЕК ООН № 54. Шини китайського виробництва, в більшій частині, не сертифіковані на відповідність вимогам міжнародних правил уповноваженим на те органом в Україні чи за її межами і оформляються при ввезенні як дорожньо-будівельні.
Китайські виробники через незадовільну якість своїх виробів свідомо уникають проведення сертифікації, мотивуючи це тим, що шини призначені для використання на будівельних та гірничо-промислових машинах і не підлягають сертифікації.
Вантажний автомобіль, та його складові частини повинні відповідати вимогам безпеки ( затвердженими наказом Міністерства інфраструктури України № 521 від 17.08.2012 р.).
Для перевірки відповідності вантажних автомобілей та їх частин цим вимогам проводяться багато випробувань. Після значної кількості випробувань, оформлюють відповідні сертифікати.
Вимоги безпеки для шин, які використовуються на будівельних, гірничих або промислових транспортних засобах і машинах значно нижче чим для шин, які застосовуються на вантажних автомобілях.
Тому хочемо Вас застерегти, що використання таких несертифікованих китайських шин на вантажних, в тому числі військових, автомобілях небезпечно та протизаконно!
На відміну від шин китайського виробництва, шини виробництва ТОВ «Преміорі» відповідають вітчизняним і міжнародним стандартам, що підтверджується сертифікатами відповідності, виданими згідно законодавства України, які надаються кожному споживачу за необхідністю.
Тому просимо Вас звернути увагу на необхідність дотримання діючих норм законодавства України при закупівлі вантажних шин для власних потреб.
При здійсненні закупівель вантажних шин наполегливо рекомендуємо вимагати від потенційних постачальників обов’язкову наявність сертифікатів відповідності правилам ЄЕК ООН № 54, виданих уповноваженим органом сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення щодо даної спрощеної закупівлі.
Що до Вашого слушного застереження:
«Застереження щодо якості шин китайського виробництва На сьогоднішній день, на ринку України з’явилося багато шин китайського виробництва, в тому числі і шин розміру 12.00R18, які пропонуються до постачання для потреб українським споживачам, як шини до вантажних автомобілей ( код УКТ ЗЕД 4011209000). Більшість цих китайських шин вврзять на митну територію України, начебто для використання на будівельних та гірничо-промислових машинах ( код УКТ ЗЕД 4011800000). Українські підприємства-постачальники цієї продукції закуповують її в Китаї, та оформлюють, як шини призначені для використання на будівельних та гірничо-промислових машинах, але у подальшому пропонують їх на ринку, як шини до вантажних автомобілей, тому повністю ігнорують вимоги безпеки на транспорті та охорони навколишнього середовища, чим порушують законодавство України.».
Хочемо звернути Вашу увагу, що умови використання техніки, для якої проводиться дана закупівля, в зоні проведення бойових дій, більше наближена по своїх характеристиках до будівельних та гірничо-промислових, ніж до автодоріг загального вжитку. Середній термін експлуатації шин на цій техніці є дуже обмеженим. Самі умови експлуатації техніки в зоні проведення бойових дій «повністю ігнорують вимоги безпеки на транспорті та охорони навколишнього середовища», а військове вторгнення армії російської федерації «порушує законодавство України».
Також хочемо зауважити, що автомобілі ГАЗ-66, виробництво яких розпочато в 1964 році, так само «повністю ігнорують вимоги безпеки на транспорті та охорони навколишнього середовища», в сучасному розумінні.
Враховуючи вище наведене, та керуючись такими принципами , як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, вважаємо інформацію, вказану в документації до закупівлі, необхідною й достатньою.
Будемо раді побачити Вашу пропозицію що до предмета закупівлі.
Також ваше зауваження буде враховано при закупівлях шин для інших моделей автомобільного транспорту.
Дякуємо за Ваше звернення щодо даної спрощеної закупівлі.
Що до Вашого слушного застереження:
«Застереження щодо якості шин китайського виробництва На сьогоднішній день, на ринку України з’явилося багато шин китайського виробництва, в тому числі і шин розміру 12.00R18, які пропонуються до постачання для потреб українським споживачам, як шини до вантажних автомобілей ( код УКТ ЗЕД 4011209000). Більшість цих китайських шин вврзять на митну територію України, начебто для використання на будівельних та гірничо-промислових машинах ( код УКТ ЗЕД 4011800000). Українські підприємства-постачальники цієї продукції закуповують її в Китаї, та оформлюють, як шини призначені для використання на будівельних та гірничо-промислових машинах, але у подальшому пропонують їх на ринку, як шини до вантажних автомобілей, тому повністю ігнорують вимоги безпеки на транспорті та охорони навколишнього середовища, чим порушують законодавство України.».
Хочемо звернути Вашу увагу, що умови використання техніки, для якої проводиться дана закупівля, в зоні проведення бойових дій, більше наближена по своїх характеристиках до будівельних та гірничо-промислових, ніж до автодоріг загального вжитку. Середній термін експлуатації шин на цій техніці є дуже обмеженим. Самі умови експлуатації техніки в зоні проведення бойових дій «повністю ігнорують вимоги безпеки на транспорті та охорони навколишнього середовища», а військове вторгнення армії російської федерації «порушує законодавство України».
Також хочемо зауважити, що автомобілі ГАЗ-66, виробництво яких розпочато в 1964 році, так само «повністю ігнорують вимоги безпеки на транспорті та охорони навколишнього середовища», в сучасному розумінні.
Враховуючи вище наведене, та керуючись такими принципами , як добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням, вважаємо інформацію, вказану в документації до закупівлі, необхідною й достатньою.
Будемо раді побачити Вашу пропозицію що до предмета закупівлі.
Також ваше зауваження буде враховано при закупівлях шин для інших моделей автомобільного транспорту.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОМИР-ТРАНС" #31950868 |
Переможець |
501 200,00
UAH
|
04 травня 2024 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2024 08:33
|
Договір №151 Шини 40 шт 08052024.pdf | укладений |
09 травня 2024 08:30
|