Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Горпиненко Сергій Михайлович 380638070178 Serhii.HorpynenkoST@Ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 17:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2024 12:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 14:23 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 14:23 |
Очікувана вартість: | 72 416 666,67 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 724 166,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Електронна банківська гарантія. Умови: Гарантія надається за Формою, наведеною в Додатку 5 до тендерної документації з урахуванням умов, викладених в пункті 2 Розділу ІІІ тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2172500 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Учасник-переможець повинен надати забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді банківської гарантії. Банківська гарантія виконання зобов'язань за договором повинна бути надана Замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Банківська гарантія повинна надаватись у розмірі: 5% (п’ять відсотків) від суми договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за весь Товар здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та/або акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень). або Розрахунок за кожну окрему партію Товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідної (-их) видаткової (-их) накладної (-их) та/або акту (-ів) приймання-передачі Товару за кількістю та якістю (після зняття усіх зауважень) по кожній партії Товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 травня 2024 14:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 травня 2024 14:52 |
Зміни (03.05.).pdf | |
03 травня 2024 14:52 |
Тендерна документація (зі змінами 03.05.).docx |
03 травня 2024 14:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
03 травня 2024 14:52 |
Зміни (03.05.).pdf
|
|||
03 травня 2024 14:52 |
Тендерна документація (зі змінами 03.05.).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідні зміни внесено до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-21-000041 ● 2ba926fd0213489d9d650998da08e7ee
- Статус: вирішено ● Дата: 30 серпня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 червня 2024 12:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
20.06.2024 № 126
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 07 червня 2024 року № 168-в «Про відпустку Басалаєвої А.В. та виплату грошової допомоги»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2024-04-24-014994-a 24.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-25 12:42:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автоцистерни для перевезення паливно-мастильних матеріалів для забезпечення потреби СО (Філія) «Укрнафта Буріння» ПАТ «Укрнафта») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-014994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-28 15:44:55
Щодо надання інформації та відповідних документів
По питанню першому:
З метою безперебійного виконання необхідних виробничих задач, оновленні та заміни застарілої, у тому числі радянської техніки, яка наявна у Замовника та постійно виходить з ладу та потребує проведення ремонтних робіт та закупівлі дороговартісних запасних частин, ПАТ «Укрнафта» було оголошено закупівлю «34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автоцистерни для перевезення паливно-мастильних матеріалів для забезпечення потреби СО (ФІЛІЯ) «УКРНАФТА БУРІННЯ» ПАТ «УКРНАФТА»)» (номер тендеру в ЦБД ID: UA-2024-04-24-014994-a).
Джерело фінансування закупівлі – власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Керуючись пунктом 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником самостійно визначено технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та сформовано відповідну технічну специфікацію.
Щодо характеристик, які встановлені в додатку 3 до тендерної документації.
Автоцистерни повинні бути надійними, всюдихідними, мати можливість працювати на дорогах загального використання та в складних дорожніх умовах бездоріжжя, для використання на нафто-газових об'єктах при перевезенні нафтопродуктів. В основному дані автоцистерни заплановані до перевезення нафти, технологічної води, що використовується в нафтовидобувній промисловості для депарафінізації, глушіння свердловин та забезпечення планових показників виробництва.
Технічними спеціалістами СО (ФІЛІЯ) «УКРНАФТА БУРІННЯ» ПАТ «УКРНАФТА», які відповідають за подальше використання товару, що є предметом закупівлі, було визначено технічні, якісні та кількісні характеристики автоцистерн для перевезення паливно-мастильних матеріалів з урахуванням необхідності експлуатації цих транспортних засобів під час виконання виробничих завдань на об’єктах нафтовидобутку та газовидобутку, зокрема, для забезпечення прохідності транспортних засобів по ділянках доріг та під’їзних шляхах до об’єктів видобутку за межами доріг загального користування в умовах бездоріжжя, а також з урахуванням норм чинного законодавства. Для забезпечення безпечної та безаварійної експлуатації та на дотримання вимог Наказу Міністерства інфраструктури України від 21.01.2015р. № 11, «Про затвердження Правил пожежної безпеки для підприємств і організацій автомобільного транспорту України», Правил дорожнього руху України, інших вимог діючого законодавства передбачена додаткова комплектація засобами безпеки.
При визначенні очікуваної вартості Замовник керувався:
- Примірною методикою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженою наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р. № 275;
- Наказом від 02.11.2023 № 535 «Про затвердження порядку формування очікуваної вартості закупівлі під час здійснення закупівель товарів, робіт і послуг ПАТ «Укрнафта»;
- Результатами попереднього моніторингу цін, зокрема: моніторингом ринку на комерційному електронно-торговому майданчику SmartTender (процедура № 22953226) та шляхом запиту цін у потенційних постачальників.
При проведенні попереднього моніторингу цін, були отримані цінові пропозиції (у вигляді комерційних пропозицій та у вигляді цін на майданчику SmartTender) від шести потенційних постачальників та визначена очікувана вартість опираючись на пропозиції, які відповідають технічним, якісним та кількісним характеристикам, базовим умовам оплати, умовам та термінам постачання, згідно вимог Замовника.
Додається:
- Аналітична таблиця формування очікуваної вартості;
- Порівняльна таблиця за результатами тендеру № 22953226 Моніторинг ринку;
- Пропозиція ТОВ АВТО-РЕГІОН від 26.03.2024 року;
- Пропозиція ТОВ ВКП СПЕЦМАШ від 15.04.2024 року;
- Пропозиція ТОВ НВП АЗ ПАТРОН АВТО від 05.03.2024 року;
- Пропозиція ТОВ Спец-Ком-Сервіс від 12.04.2024 року;
- Пропозиція ТОВ Сучасні Вантажівки від 30.01.2024 року;
- Пропозиція ТОВ УкрЄвроМАЗ від 31.01.2024 року;
- Prozzoro UA-2023-12-07-018370-a (Договір);
- Попередня закупівля (Договір).
По питанню другому:
Щодо надання інформації та її документального підтвердження щодо надання переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦ-КОМ-СЕРВІС» забезпечення виконання договору про закупівлю у розмірі 5% від вартості договору відповідно до пункту 6 розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації повідомляємо наступне.
Згідно з вимогами тендерної документації учасником-переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦ-КОМ-СЕРВІС» було надано банківську гарантію № Г/2024/751-01 від 04.06.2024 року.
У вигляді документального підтвердження надаємо копію банківської гарантії Г/2024/751-01 від 04.06.2024 року.
- _1 Prozorro UA-2023-12-07-018370-a (Договір).pdf
- _1 Аналітична таблиця по формуванню ОВ (ПММ УБР).pdf
- _1 Попередня закупівля (Договір).pdf
- _1 Порівняльна таблиця за результатами тендеру № 22953226 Моніторинг ринку.xlsx
- _1 Пропозиція ТОВ АВТО-РЕГІОН від 26.03.2024 року.pdf
- _1 Пропозиція ТОВ ВКП СПЕЦМАШ від 15.04.2024 року.pdf
- _1 Пропозиція ТОВ НВП АЗ ПАТРОН АВТО від 05.03.2024 року.PDF
- _1 Пропозиція ТОВ Спец-Ком-Сервіс від 12.04.2024 року.pdf
- _1 Пропозиція ТОВ Сучасні Вантажівки від 30.01.2024 року.pdf
- _1 Пропозиція ТОВ УкрЄвроМАЗ від 31.01.2024 року.pdf
- _2 Банківська гарантія Г.2024.751-01.pdf.zip
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-07-05 10:16:22
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автоцистерни для перевезення паливно-мастильних матеріалів для забезпечення потреби СО (Філія) «Укрнафта Буріння» ПАТ «Укрнафта») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-014994-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Під час здійснення моніторингу установлено, що на виконання вимог підпункту 11 пункту 2 розділу V тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку від 10.05.2024 № 1005/24-9 про ступінь локалізації товару, в якій зазначено найменування товару, назву виробника та посилання на ID номер товару. Однак за наведеними у цій довідці параметрами та посиланням під час моніторингу не вдалось підтвердити відповідний ступінь локалізації на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/page/localisation https://cutt.ly/SX8MmIQ.
З огляду на викладене просимо надати активне посилання на офіційний веб-сайт Мінекономіки, за яким можна підтвердити відповідний ступінь локалізації товару, що є предметом закупівлі, а саме: автоцистерна СКС-10.4-АЦП на базі шасі Renault K CKC(POLYCAR).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-07-10 18:38:09
Щодо надання інформації та відповідних документів
При розгляді документів поданих у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦ-КОМ-СЕРВІС» (Код ЄДРПОУ: 36449624), Замовник, зокрема, розглядав та перевіряв на відповідність інформацію зазначену у довідці
№ 1005/24-9 від 10.05.2024 року. На дату ухвалення рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦ-КОМ-СЕРВІС» (Код ЄДРПОУ: 36449624) переможцем за процедурою закупівлі та наміру укласти договір про закупівлю (протокольне рішення № 01/01/13/10/19/02-01/01/654/4 від 29.05.2024 року), інформація про товар зазначений у наданій довідці була загальнодоступною для перегляду та відображалася в переліку локалізованих товарів на веб-порталі Уповноваженого органу з відповідною інформацією про найменування товару, виробника товару, ID номер товару та відповідним ступенем локалізації, що також підтверджується зробленим знімком екрану (додається).
З метою підготовки відповіді на запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, Замовником надіслано запит (вихідний лист № 01/01/13/10/26/04-02/01/5944 від 08.07.2024 року що додається) до Державного підприємства «ПРОЗОРРО » з проханням надати активне посилання на офіційний веб-сайт Мінекономіки за яким можна підтвердити відповідний ступінь локалізації та / або підтвердити відповідний ступінь локалізації.
На надісланий запит отримано відповідь наступного змісту: «Вказаний у вашому зверненні товар, зокрема, Автоцистерна СКС-10.4-АЦП на базі шасі Renault К СКС (POLYCAR), ТОВ «СПЕЦ-КОМ-СЕРВІС», ID товару: a4c1f67d7aa5460eab0cf2ebae9f3b20, ступень локалізації – 20,1% відображався в переліку локалізованих до 28.06.2024р. (у тому числі, на момент подання учасником тендерної пропозиції).
У зв'язку із набранням чинності постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2024 р. № 597 “Про внесення змін до порядків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 166 і від 2 серпня 2022 р. № 861” та згідно із п.12 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого Постановою КМУ від
2 серпня 2022 р. № 861 (далі – Порядок), після набрання чинності вищевказаними змінами, товар був автоматично виключений з переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації.».
Зважаючи на викладене вище, можемо зазначити, що на дату ухвалення рішення про визначення ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПЕЦ-КОМ-СЕРВІС» (Код ЄДРПОУ: 36449624) переможцем за процедурою закупівлі та наміру укласти договір про закупівлю (протокольне рішення № 01/01/13/10/19/02-01/01/654/4 від 29.05.2024 року) інформація про запропонований товар, а саме: Автоцистерна СКС-10.4-АЦП на базі шасі Renault К СКС (POLYCAR), виробництва ТОВ «СПЕЦ-КОМ-СЕРВІС», ID товару a4c1f67d7aa5460eab0cf2ebae9f3b20 зі ступенем локалізації 20,1% відображалася на веб-порталі Уповноваженого органу в переліку локалізованих товарів та була загальнодоступною для перегляду, що також підтверджується листом від ДП «ПРОЗОРРО».
Додається:
- Знімок екрана.
- Вихідний лист № 01/01/13/10/26/04-02/01/5944 від 08.07.2024 року до ДП «ПРОЗОРРО».
- Вхідний лист № 206/01/1192/12 від 10.07.2024 року від ДП «ПРОЗОРРО».
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання опублікованого в електронній системі закупівель висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (Автоцистерни для перевезення паливно-мастильних матеріалів для забезпечення потреби СО (Філія) «Укрнафта Буріння» ПАТ «Укрнафта») № UA-M-2024-06-21-000041 від 21.06.2024 12:16 до 13.07.2024 00:00, повідомляємо, що з метою недопущення порушення законодавства у сфері публічних закупівель в частині закупівлі товару, що є предметом укладеного договору, з відповідним ступенем локалізації на 2024 рік вжито необхідних заходів, зокрема: - Товар, що є предметом договору про закупівлю від 11.06.2024 року № 13/2232-МТР, а саме Автоцистерни СКС-10.4-АЦП на базі шасі Renault К, виробник – ТОВ «СПЕЦ-КОМ-СЕРВІС», додано до переліку товарів з відповідним ступенем локалізації на веб-порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки. Товар відображається в переліку локалізованих товарів та загальнодоступний для перегляду за посиланням https://prozorro.gov.ua/uk/product/7b72204f25b140c59c155e701f669fb9 - На виконання вимог постанови КМУ від 02.08.2022 року № 861, для підтвердження ступеню локалізації товару, що є предметом закупівлі, умовами укладеного договору про закупівлю передбачено надання постачальником на етапі постачання товару підготовленої виробником товару фактичної калькуляції собівартості такого товару, який повинен бути внесений до переліку на веб-порталі Уповноваженого органу. Після отримання товару відповідно до умов договору та вищезгаданої калькуляції, Замовником в електронній системі закупівель буде оприлюднено таку калькуляцію разом зі звітом про виконання договору.
2024-07-24 18:12:17
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 серпня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель) • усунуто
Усунуто
2024-08-30 16:53:22
Ризики, що спрацювали
sas24-3-2
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2024 14:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" |
69 777 178,02
UAH
|
60 751 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" |
62 790 750,00
UAH
|
61 475 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "ЮРОМАШ" #32849408 |
Відхилено |
60 751 400,00
UAH
|
22 травня 2024 19:57
|
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" #36449624 |
Переможець |
61 475 000,00
UAH
|
29 травня 2024 19:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 червня 2024 11:31
|
Договір № 13_2232-МТР від 11.06.2024 року.pdf | укладений |
12 червня 2024 11:31
|