Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ІРПІНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 05408846 |
Місцезнаходження: | 08200, Україна , Київська обл., м. Ірпінь, вул. Шевченка, 2-а |
Контактна особа: |
Ольга Калита +380459757552 viddiljkgirpin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 16:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 травня 2024 14:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 14:25 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 14:25 |
Очікувана вартість: | 4 289 053,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 445,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
вул. Київська,7»
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 травня 2024 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2024 14:47 |
ТД реконструкція зі змінами.docx | |
08 травня 2024 14:47 |
реєстр змін.docx | |
08 травня 2024 14:47 |
ТД реконструкція зі змінами.docx | |
02 травня 2024 15:36 |
ТД реконструкція зі змінами.docx |
08 травня 2024 14:48 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
08 травня 2024 14:47 |
ТД реконструкція зі змінами.docx
|
||||||
08 травня 2024 14:47 |
реєстр змін.docx
|
||||||
08 травня 2024 14:47 |
ТД реконструкція зі змінами.docx
|
||||||
02 травня 2024 15:36 |
ТД реконструкція зі змінами.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
п.7 Технічного завдання - збільнити товщину шару до 16см.
п.20 Технічного завдання - зменьшити товщину шару до 10см.
п.29 Технічного завдання - збільшити товщину шару до 20см.
п.31 - збільшити товщину шару до 30 см.
Детальна інформація щодо МАФів, які передбачені проектною документацією, та визначені п.48-49 Технічного завдання деталізована у
п.50-61 Технічного завдання.
Скарги до процедури
Дата подання: 02 травня 2024 14:22
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-10-08-000002 ● 4b71f81fde204e1a992940f9f39fb439
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 жовтня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 жовтня 2024 12:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.10.2024 № 257
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2024-04-24-014479-a 24.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-10-09 16:26:35
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є «Реконструкція гуртожитку в житловий будинок для розміщення внутрішньо переміщених осіб та постраждалих від війни за адресою: Київська область, Бучанський район, Ірпінська територіальна громада, с. Михайлівка-Рубежівка (станом на 01.01.2021), вул. Київська, 7» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2024-04-24-014479-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів.
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-10-14 15:30:23
пояснення
Потреба у закупівлі зумовлена негативними наслідками агресивних дій російської федерації проти України, на як території Ірпінської міської територіальної громади так і на території України вцілому. З 2022 року в Ірпінській міський територіальний громаді значна збільшилась кількість ВПО як з числа вимушених переселенців з Луганської та Донецької областей так із числа місцевих жителів будинки яких протягом лютого-квітня 2022 року були повністю зруйновані або отримали пошкодження які унеможливлюють проживання в них до моменту проведення капітального ремонту. З метою вирішення житлового питання ВПО з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 29 квітня 2022 р. №495 «Про деякі заходи з формування фондів житла, призначеного для тимчасового проживання внутрішньо переміщених осіб» прийнято рішення про проведення реконструкції гуртожитку в житловий будинок для розміщення внутрішньо переміщених осіб та постраждалих від війни за адресою: Київська область, Бучанський район, Ірпінська територіальна громада, с. Михайлівка-Рубежівка (станом на 01.01.2021) вул. Київська,7.
Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», позитивного експертного звіту № 05-197-23 від 06.11.2023 реєстраційний номер № ЕХ01:9763-1094-0513-1787 та затвердженої кошторисної частини проектної документації. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено відповідно до затвердженої кошторисної документації та робочого проєкту «Реконструкція гуртожитку в житловий будинок для розміщення внутрішньопереміщених осіб та постраждалих від війни за адресою: Київська область, Бучанський район, Ірпінська територіальна громада, с. Михайлівка-Рубежівка (станом на 01.01.2021)вул. Київська,7» (скан копії документів додаються). Також інформуємо, що на офіційній сторінці Ірпніської міської ради – (https://imr.gov.ua/tenderni-zakupivli/) розміщена інформація щодо закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 жовтня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 листопада 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення пунктів 10, 43 та 44 Особливостей № 1178 та частини 1 статті 10 Закону № 922-VIII.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2024 14:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." |
3 990 574,52
UAH з ПДВ
|
3 990 574,52
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Галушко Роман Петрович |
4 260 405,17
UAH з ПДВ
|
4 260 405,17
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." #44668048 |
Переможець |
3 990 574,52
UAH з ПДВ
|
24 травня 2024 13:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 січня 2025 15:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 10:13
|
додаткова № 2 до 340.pdf | зміни до договору |
07 листопада 2024 09:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 листопада 2024 09:16
|
ду 1 до договору 340.pdf | зміни до договору |
15 серпня 2024 10:28
|
Електронний підпис | укладений |
20 червня 2024 09:46
|
протокол продовження.pdf | укладений |
20 червня 2024 09:45
|
договір 340.pdf | укладений |
20 червня 2024 09:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | термін виконання робіт: до 30.10.2024 |
Номер договору про закупівлю: | 340 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення ціни договору по фактичним обсягам |
Номер договору про закупівлю: | 340 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |