Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Харківські теплові мережі" |
Код ЄДРПОУ: | 31557119 |
Вебсайт: | http://hts.kharkov.ua |
Місцезнаходження: | 61037, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. МЕФОДІЇВСЬКА, 11 |
Контактна особа: |
Ірина Ключка +380577588535 kliuchka.i.a@hts.kh.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 16:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2024 15:00 |
Очікувана вартість: | 4 445 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 44 458,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 360 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 квітня 2024 13:44 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 квітня 2024 13:42 |
Тендерна документація (нова редакція).docx | |
25 квітня 2024 13:42 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx | |
25 квітня 2024 13:42 |
Перелік змін до тендерної документації.docx | |
25 квітня 2024 13:42 |
Перелік змін до оголошення.docx | |
24 квітня 2024 16:41 |
Тендерна документація.docx | |
24 квітня 2024 16:41 |
Додаток № 3 проєкт договору.doc | |
24 квітня 2024 16:41 |
Додаток № 2 технічна специфікація.xlsx |
25 квітня 2024 13:44 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 квітня 2024 13:42 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
|||
25 квітня 2024 13:42 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
|
|||
25 квітня 2024 13:42 |
Перелік змін до тендерної документації.docx
|
|||
25 квітня 2024 13:42 |
Перелік змін до оголошення.docx
|
|||
24 квітня 2024 16:41 |
Тендерна документація.docx
|
|||
24 квітня 2024 16:41 |
Додаток № 3 проєкт договору.doc
|
|||
24 квітня 2024 16:41 |
Додаток № 2 технічна специфікація.xlsx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000047 ● 124a9c48616148428545a879e9502f7e
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 17:25 |
Н А К А З
20.05.2024 № 41-З
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначені у додатку до цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 20.05.2024 № 41-З
Перелік процедур закупівель,
по яким проводиться моніторинг
UA-2024-04-24-014428-a, яку проводить КП "Харківські теплові мережі"
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 16:01:08
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі: «Продукти лікувального харчування для дітей та дорослих з хронічною хворобою нирок, 1 найменування» (Код ДК 021:2015:15880000-0 «Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами») (ID: UA-2024-04-24-014428-a), яку проводить КП "Харківські теплові мережі" та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Провідний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Євген СОРОКІН
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-24 16:12:49
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі: "Відновлення асфальтобетонного покриття проведення ремонтних робіт мереж теплопостачання, поточний ремонт" (Код ДК 021:2015:50230000-6: Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги) (ID: UA-2024-04-24-014428-a), яку проводить КП "Харківські теплові мережі" та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції, посилання на закупівлі в інформаційно-аналітичній системі prozorro.gov.ua тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Провідний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Євген СОРОКІН
Відповіді ще немає
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 15:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦБУД-3 ЛТД" |
3 766 456,50
UAH з ПДВ
|
3 766 456,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СПЕЦБУД-3 ЛТД" #43130685 |
Переможець |
3 766 456,50
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 14:49
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 травня 2024 09:52
|
Договір_68052056_від20.05.2024.pdf | укладений |
22 травня 2024 14:58
|