Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ МУНІЦИПАЛЬНОЇ БЕЗПЕКИ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 42698051 |
Місцезнаходження: | 04074, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Вишгородська, буд. 21 |
Контактна особа: |
Загородня Олена Володимирівна +380444300018 tender.municipal@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 15:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 14:30 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 14:30 |
Очікувана вартість: | 414 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 072 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Не пізніше дати укладення договору про закупівлю Учасник-переможець, вносить забезпечення виконання договору в розмірі 5 % вартості договору у формі депозиту (оригінал платіжного документу. Одержувач: Департамент муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), код ЄДРПОУ 42698051, МФО 820172, р/р UA768201720355109004000095317, банк Головне управління Державної казначейської служби України, м. Київ). Строк дії забезпечення виконання договору повинен бути не меншим строку дії договору. Внесення забезпечення виконання Договору не припиняє виконання зобов'язань Учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання Учасником-Переможцем Договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або Договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених ст. 43 Закону, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. У разі відмови Учасника-Переможця внести забезпечення виконання Договору, Замовник повторно визначає переможця торгів серед Учасників, чиї Пропозиції не були відхилені та термін дії яких ще не минув. Перелік випадків неповернення забезпечення виконання договору Учаснику: - порушення Учасником з його вини строків виконання робіт, передбачених договором про закупівлю; - неповернення або порушення Учасником строків повернення невикористаних коштів авансу або попередньої оплати, передбачених договором про закупівлю, у випадку її надання; - не надання або несвоєчасне надання Учасником Замовнику документів, передбачених договором про закупівлю. Всі витрати, пов’язані з підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю, відшкодовуються Учасником. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент, Квадрокоптер DJI Mavic 3Е або еквівалент
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунок за поставлені Товари здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 16:37 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 16:17 |
ТД Квадрокоптери зі змінами.docx | |
26 квітня 2024 16:17 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики зі змінами.docx | |
26 квітня 2024 16:17 |
Перелік змін.docx | |
24 квітня 2024 15:55 |
ДОДАТОК 4 Тендерна пропозиція.docx | |
24 квітня 2024 15:55 |
ДОДАТОК 3 Проєкт договору.docx | |
24 квітня 2024 15:55 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів.docx |
26 квітня 2024 16:37 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2024 16:17 |
ТД Квадрокоптери зі змінами.docx
|
|||
26 квітня 2024 16:17 |
ДОДАТОК 2 Технічні характеристики зі змінами.docx
|
|||
26 квітня 2024 16:17 |
Перелік змін.docx
|
|||
24 квітня 2024 15:55 |
ДОДАТОК 4 Тендерна пропозиція.docx
|
|||
24 квітня 2024 15:55 |
ДОДАТОК 3 Проєкт договору.docx
|
|||
24 квітня 2024 15:55 |
ДОДАТОК 1 Перелік документів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000081 ● 4e45e444abd54c85af7b9865756274d1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
44 UA-2024-04-24-013292-a 24.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-06 11:12:06
Пояснення з власної ініціативи
З метою сприяння здійснення моніторингу закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-24-013292-a) надаємо з власної ініціативи документи по Закупівлі за предметом закупівлі Квадрокоптери: Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент, Квадрокоптер DJI Mavic 3Е або еквівалент за ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
- Заявки на закупівлю
- Службова відповідального за напрямок
- Протокол 10
- Протокол 17
- Протокол 20
- Протокол 21
- Визначення очікуваної вартості 1
- Визначення очікуваної вартості 2
- Комерційна пропозиція 3
- Комерційна пропозиція 4
- Комерційна пропозиція 1
- Комерційна пропозиція 2
- Програма
- Договір підписаний УМО Україна
- Лист про укладання договору
- Лист внесення забезпечення виконання договору
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 16:06:13
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ланцюга квадрокоптерів (ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-013292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-11 09:19:37
Надання документів з власної ініціативи
проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-24-013292-a) за предметом закупівлі Квадрокоптери: Квадрокоптер DJI Mavic 3Т або еквівалент, Квадрокоптер DJI Mavic 3Е або еквівалент за ДК 021:2015: 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
- Комерційнапропозиція
- Заявки
- Службова записка відповідального структурного підрозділу
- Обгрунтування ціни
- Обгрунтування ціни
- Комерційна пропозиція
- Комерційна пропозиція
- Комерційна пропозиція
- Програма
- Протокол розгляду Учасника 2
- Програма (зі змінами)
- Лист Переможця про укладання договору
- Програма (зі змінами)
- Підписаний договір Переможцем
- Протокол затв ТД
- Внесення забезпечення виконання договору Переможцем
- Протокол розгляду учасник 1
- Протокол відхилення уч 1
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-14 12:58:30
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ланцюга квадрокоптерів (ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-013292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
Відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник, для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, встановив вимогу, зокрема: «Учасник у складі пропозиції надав лист від офіційного імпортеру товару в якому зазначається про те, що товар який пропонує Учасник ввезений на митну територію України офіційними шляхами поставки. Крім того в цьому листі зазначено, що у випадку визначення Учасника переможцем закупівлі імпортер гарантує надати йому та Замовнику ввізну митну декларацію на запропонований товар.»
Учасник ТОВ «УМО Україна» в складі тендерної пропозиції для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, надав лист імпортера UMO Sp. Z o., який не містить інформації про те, що товар, який пропонується учасником, ввезений на митну територію України офіційними шляхами поставки, а також не містить інформації про гарантію імпортера надати учаснику та Замовнику ввізну митну декларацію на запропонований товар, у разі визначення учасника переможцем закупівлі.
З огляду на викладене поясніть (з посиланням на інформацію та документи тендерної пропозиції переможця), яким чином учасник ТОВ «УМО Україна» у складі своєї тендерної пропозиції підтвердив вище зазначені вимоги підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації?
Окрім цього, відповідно до підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Замовник також встановив вимогу про надання учасниками в складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці, в якій необхідно зазначити, зокрема, фірму виробника та країну походження товару.
Учасник ТОВ «УМО Україна» у складі тендерної пропозиції, для підтвердження технічних, якісних характеристик предмету закупівлі, надав порівняльну таблицю, яка не містить відомості про фірму виробника та про країну походження товару.
З огляду на викладене поясніть (з посиланням на інформацію та документи тендерної пропозиції переможця), яким чином учасник ТОВ «УМО Україна» у складі своєї тендерної пропозиції підтвердив вище зазначені вимоги підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-17 16:54:19
Надання пояснень щодо офіційних шляхів поставки та підтвердження фірми виробника
Щодо офіційних шляхів поставки Товарів.
Вимога Замовника відповідно підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації: «Учасник у складі пропозиції надав лист від офіційного імпортеру товару в якому зазначається про те, що товар який пропонує Учасник ввезений на митну територію України офіційними шляхами поставки. Крім того в цьому листі зазначено, що у випадку визначення Учасника переможцем закупівлі імпортер гарантує надати йому та Замовнику ввізну митну декларацію на запропонований товар.»
Відповідь.
Учасник у складі пропозиції надав лист від офіційного імпортеру товару (додається), в якому зазначається:
«Ми гарантуємо, що всі продукти, які пропонуються і поставляються нашій дочірній компанії UMO Україна, імпортуються на 100% легальній основі зі сплатою всіх необхідних податків і отриманням всіх необхідних дозволів на експорт від Міністерства технологій і розвитку Республіка Польща. За запитом можуть бути надані експортні декларації».
Щодо підтвердження фірми виробника та країни походження Товару.
В складі тендерної пропозиції було надано наступні документи із зазначенням фірми виробника та країни походження: Декларація про відповідності Mavic 3T з перекладом, Декларація про відповідність DJI MAVIC 3E.en.uk, Інструкція з експлуатації DJI_Mavic_3E_3T (додаються).»
Додати до пояснення копії наступних документів:
- Лист від офіційного імпортеру товару з перекладом;
- Декларація про відповідності Mavic 3T з перекладом;
- Декларація про відповідність DJI MAVIC 3E.en.uk;
- Інструкція з експлуатації DJI_Mavic_3E_3T.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-17 15:22:11
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі ланцюга квадрокоптерів (ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-013292-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме: просимо повідомити чи укладався договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «УМО УКРАЇНА»?
У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель.
У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-19 13:48:53
Про надання пояснень щодо укладення договору
Станом на 19.06.2024 року договір з переможцем торгів ТОВ «УМО УКРАЇНА» не укладений.
На оприлюднення договір в електронній системі закупівель не подавався.
Протоколом № 27 Уповноваженої особи Департаменту муніципальної безпеки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 06.06.2024 р. було розглянуто питання щодо продовження строку укладання договору та прийнято рішення продовжити строк для укладання договору з ТОВ «УМО Україна» (копія протоколу №27 від 06.06.2024, копія листа Бюро економічної безпеки України 23.24/2.3/2/5577-24 від 05.06.2024 додається).
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2024-06-17 16:59:15
Пояснення з власної ініціативи
«Щодо офіційних шляхів поставки Товарів.
Вимога Замовника відповідно підпункту 2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації: «Учасник у складі пропозиції надав лист від офіційного імпортеру товару в якому зазначається про те, що товар який пропонує Учасник ввезений на митну територію України офіційними шляхами поставки. Крім того в цьому листі зазначено, що у випадку визначення Учасника переможцем закупівлі імпортер гарантує надати йому та Замовнику ввізну митну декларацію на запропонований товар.»
Відповідь.
Учасник у складі пропозиції надав лист від офіційного імпортеру товару (додається), в якому зазначається:
«Ми гарантуємо, що всі продукти, які пропонуються і поставляються нашій дочірній компанії UMO Україна, імпортуються на 100% легальній основі зі сплатою всіх необхідних податків і отриманням всіх необхідних дозволів на експорт від Міністерства технологій і розвитку Республіка Польща. За запитом можуть бути надані експортні декларації».
Щодо підтвердження фірми виробника та країни походження Товару.
В складі тендерної пропозиції було надано наступні документи із зазначенням фірми виробника та країни походження: Декларація про відповідності Mavic 3T з перекладом, Декларація про відповідність DJI MAVIC 3E.en.uk, Інструкція з експлуатації DJI_Mavic_3E_3T (додаються).»
Додати до пояснення копії наступних документів:
- Лист від офіційного імпортеру товару з перекладом;
- Декларація про відповідності Mavic 3T з перекладом;
- Декларація про відповідність DJI MAVIC 3E.en.uk;
- Інструкція з експлуатації DJI_Mavic_3E_3T.
- Протокол 30
- Декларація про відповідність 3Е
- Протокол 30 надання пояснень
- Декларація про відповідність 3Т
- Інструкція з експлуатації
- Лист від офіційного імпортеру
- Електронний підпис
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2024-06-27 10:36:18
Роз'яснення щодо висновку
З метою повного виконання рішення органу державного фінансового контролю та усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, просимо роз’яснити, яким чином можна усунути виявлене порушення (відмінити закупівлю, наприклад), які заходи необхідно запровадити щодо недопущення таких порушень в подальшому (залучити відповідальний структурний підрозділ до розгляду документів при проведенні нової закупівлі з метою недопущення порушень), та які документи підтверджують, що порушення були усунуті відповідно до висновку та будуть свідчити про вжиття таких заходів.
З повагою!
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Державної аудиторської служби України (ID моніторингу UA-M-2024-06-04-000081) про усунення порушення відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Закупівлю буде відмінено. З метою недопущення порушень в подальшому відповідно до частини дванадцятої статті одинадцятої Закону в разі необхідності буде залучено робочу групу для розгляду тендерних пропозицій.
2024-07-01 14:30:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 15:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КОНКОРД-22" |
361 270 000,00
UAH з ПДВ
|
361 270 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "УМО УКРАЇНА" |
395 643 600,00
UAH з ПДВ
|
391 498 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКЕЛСАН СЕРВІС" |
407 444 700,00
UAH з ПДВ
|
393 120 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАЛЬХЕОН" |
411 639 550,00
UAH з ПДВ
|
395 278 799,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОНКОРД-22" #44821181 |
Рішення скасоване |
361 270 000,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2024 09:38
|
ТОВ "КОНКОРД-22" #44821181 |
Відхилено |
361 270 000,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2024 09:48
|
ТОВ "УМО УКРАЇНА" #45274055 |
Переможець |
391 498 600,00
UAH з ПДВ
|
23 травня 2024 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2024 14:38
|
Додаткова угода N3.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2024 14:37
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2024 16:28
|
Додаткова угода N2.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2024 16:25
|
Електронний підпис | укладений |
22 серпня 2024 15:03
|
Додаткова угода _1 про зміну реквізитів.pdf | зміни до договору |
22 серпня 2024 15:01
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2024 15:22
|
ДОГОВІР 38/2024 від 30.07.2024 | укладений |
30 липня 2024 15:20
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів Постачальника |
Номер договору про закупівлю: | 38/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару |
Номер договору про закупівлю: | 38/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 вересня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження виконання зобов’язань щодо передання товару |
Номер договору про закупівлю: | 38/2024 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Інформація про відміну
Дата скасування відміни: | 03 липня 2024 16:34 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | підпункт 2 пункту 50 Особливостей – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
03 липня 2024 16:35
|
Опис виявлених порушень |
03 липня 2024 16:34
|
Протокол |
Дата оприлюднення: | 03 липня 2024 16:45 |
Кінець періоду оскарження: | 14 липня 2024 00:00 |
Дата скасування відміни: | 03 липня 2024 16:43 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | підпункт 2 пункту 50 Особливостей – неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень |
03 липня 2024 16:45
|
Електронний підпис |
03 липня 2024 16:44
|
Лист БЕБ |
03 липня 2024 16:44
|
Висновки ДАСУ |
03 липня 2024 16:44
|
Опис виявлених порушень |
03 липня 2024 16:44
|
Протокол |
Дата подання: 05 липня 2024 21:45