Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мультимедійне обладнання НУШ 5-6 класи
Очікувана вартість
430 213,00 UAH
UA-2024-04-24-010080-a ● 1997e45e460f406c925003f0d24f8725
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, молоді та спорту Липоводолинської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 43356036 |
Місцезнаходження: | 42500, Україна , Сумська обл., смт Липова Долина, вул. Полтавська 25 |
Контактна особа: |
Ваглай Вікторія Миколаївна +380669055876 yuly.shapran@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 14:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 13:02 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 13:02 |
Очікувана вартість: | 430 213,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 453,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 комплект
Мультимедійне обладнання НУШ 5-6 класи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
42500, Україна, Сумська область, селище Липова Долина, вул. Полтавська,25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 32322000-6 — Мультимедійне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 10:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 09:53 |
протокол 17.pdf | |
26 квітня 2024 09:53 |
дод 2 зміни.docx | |
24 квітня 2024 14:08 |
мультимедія НУШ 5-6 класи 2024.docx |
26 квітня 2024 10:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2024 09:53 |
протокол 17.pdf
|
|||
26 квітня 2024 09:53 |
дод 2 зміни.docx
|
|||
24 квітня 2024 14:08 |
мультимедія НУШ 5-6 класи 2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо сертифікату відповідності
Дата подання: 24 квітня 2024 15:44
Дата відповіді: 25 квітня 2024 14:13
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 2 до Тендерної документації Ви вимагаєте надати Копію сертифікату відповідності на інтерактивний комплекс та на інтерактивну дошку, сертифікат має бути виданий уповноваженим органом із сертифікації. Звертаємо Вашу увагу, що оскільки у зв’язку із втратою чинності з 01.01.2018 року Декрету Кабінету Міністрів України №46-93 від 10.05.1993 року інтерактивне обладнання не підлягає обов’язковій сертифікації. Натомість, таке обладнання підлягає оцінці на відповідність вимогам Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1067 від 16.12.2015 року та Технічного регламенту з електромагнітної сумісності, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України №1077 від 16.12.2015 року. Тому, надання учасниками Копії декларації про відповідність на мультимедійний проєктор та інтерактивну дошку є достатнім підтвердженням відповідності обладнання встановленим законодавством вимогам щодо його якості. Більше того, Наказ МОН №574 від 29.04.2020 року зазначає, що засоби навчання та обладнання (крім деяких витратних матеріалів), що поставляються та використовуються в освітньому процесі в навчальних кабінетах і STEM-лабораторіях, повинні мати гігієнічний сертифікат або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, та технічний паспорт на виріб, та декларацію про відповідність вимогам технічних регламентів; бути укомплектованими інструкціями про використання та зберігання викладеними українською мовою, та обов’язковими методичними матеріалами для різних видів робіт відповідно до освітніх та навчальних програм. Тобто, в Наказі не згадується про сертифікати відповідності на обладнання. Натомість, вимагається декларація про відповідність вимогам технічних регламентів. Таким чином, з метою уникнення спірних моментів просимо Вас внести зміни до Додатку 2 та видалити вимогу щодо необхідності надання Копії сертифікату відповідності на інтерактивний комплекс та на інтерактивну дошку , сертифікат має бути виданий уповноваженим органом із сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Доводимо до Вашого відома, що відповідно ст.22 ЗУ "Про публічні закупівлі " Замовник може вимагати сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Дана вимога ніяк не обмежує коло учасників і встановлена з метою встановлення відповідності запропонованого товару заявленим технічним вимогам.
Щодо Висновку СЕС
Дата подання: 24 квітня 2024 15:45
Дата відповіді: 25 квітня 2024 16:25
Шановний Замовнику, Додатку 2 Ви вимагаєте надати Копію чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані проектори (із зазначенням сфери застосування – для загальноосвітніх закладів). Звертаємо Вашу увагу, що Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" втратив свою чинність на підставі пункту 2 Розділу ІХ Закону України "Про систему громадського здоров’я"(https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2573-20#Text), тому з 01.10.2023 року скасовано необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. Зважаючи на це, Учасники, у яких строк чинності Висновку СЕС на обладнання закінчився після 01.10.2023 року не мають змогу його отримати, оскільки такі Висновки на даний час більше не видаються уповноваженою установою. Таким чином, такі Учасники не зможуть взяти участь у Вашій закупівлі, що обмежує конкуренцію та порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме - недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Враховуючи вищезазначене, вимагаємо привести Тендерну документацію у відповідність до вимог чинного законодавства, внести зміни до Додатку 2 та видалити вимогу щодо необхідності надання Копії чинного на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновані проектори (із зазначенням сфери застосування – для загальноосвітніх закладів).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Щодо авторизаційного листа
Дата подання: 24 квітня 2024 15:46
Дата відповіді: 25 квітня 2024 16:24
Шановний Замовнику, у пункті 2.3. Додатку 2 зазначено, що Учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції Авторизаційний лист наданий виробником інтерактивного комплексу, інтерактивної дошки. До інтерактивного комплексу, що є предметом цієї закупівлі входять інтерактивна дошка та проектор. Ці товари виготовляються різними виробниками окремо, а не як єдиний готовий виріб (інтерактивний комплекс), тому і документи, що підтверджують їх якість, авторизаційні листи видаються окремо на дошку та проектор від різних виробників. Об'єднуючи їх в інтерактивний комплекс, Учасники не здійснюють будь-яких дій, які б змінювали їх технічні характеристики або функціональне призначення, тобто дій, що пов’язані з виробництвом. Це означає, що не можна вважати виробником комплексу того, хто просто змонтує Вам обладнання різних виробників і назве це комплексом або ж просто здійснить продаж цього ж різного обладнання і напише, що це «комплекс». Саме тому, надання Учасниками авторизаційного листа на інтерактивний комплекс в цілому або ж на кожну з його складових окремо жодним чином не впливає на якість запропонованого товару та не вказує на наявність переваг в кожному з випадків. У зв’язку з цим, вимагаємо розширити вимогу, встановлену пунктом 2.3. Додатку 2 Тендерної документації та викласти його в наступній редакції: «Авторизаційні листи від виробника інтерактивної дошки та від виробника проектора».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення. Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА |
410 200,00
UAH з ПДВ
|
403 700,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Булахова Катерина Юріївна |
423 700,00
UAH з ПДВ
|
410 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" |
410 400,00
UAH з ПДВ
|
410 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА #3352514548 |
Відхилено |
403 700,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 15:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 13:46
|
ФОП Булахова Катерина Юріївна #3054707223 |
Переможець |
410 100,00
UAH з ПДВ
|
08 травня 2024 16:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 09:19
|
120.pdf | укладений |
14 травня 2024 09:18
|