Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт Китайгородського ліцею імені Ольги Борейко по вул. Шевченка,10 в с.Китайгород Кам'янець-Подільського району Хмельницької області (коригування)
Очікувана вартість
64 071 667,00 UAH
UA-2024-04-24-007967-a ● ac6aea835e10416ca8eec76f05ac030f
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СПОРТУ І ТУРИЗМУ КИТАЙГОРОДСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40206504 |
Місцезнаходження: | 32392, Україна , Хмельницька обл., Кам'янець-Подільський район село Китайгород, ВУЛИЦЯ Центральна, будинок 70 |
Контактна особа: |
Волоховська Любов Петрівна +380674769092 oswita.kt@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 12:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 травня 2024 20:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 13:00 |
Початок аукціону: | 16 травня 2024 13:00 |
Очікувана вартість: | 64 071 667,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320 359,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі — Вимоги), а саме: Гарантія надається з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 320000,00 грн. (триста двадцять тисяч гривень нуль копійок). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія, PDF з накладанням ЕЦП гаранта, яка надається одночасно з поданням тендерної пропозиції. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 (дев’яносто) календарних днів з дня розкриття тендерної пропозиції, включаючи день розкриття тендерної пропозиції. Реквізити Замовника: Найменування замовника: Відділ освіти, культури, спорту і туризму Китайгородської сільської ради, код ЄДРПОУ 40206504; р/р UA678201720355119007022093410 в Державній казначейській службі України, м. Київ. 2. Терміни, зазначені у банківській гарантії, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія**; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 4. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 5. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 6. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав, зазначених у пункті 3 Розділу ІІІ цієї документації. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником. У разі якщо до тендерної документації вносяться зміни, забезпечення тендерної пропозиції має враховувати внесені зміни та відповідно містити посилання на дату рішення замовника, яким затверджена остання редакція тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 320000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення має складати 2,5 % вартості договору. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статті 560 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника — гривні на суму 2,5% від вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 21 Особливостей; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету на рахунок р/р UA678201720355119007022093410 в Державній казначейській службі України, м. Київ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт Китайгородського ліцею імені Ольги Борейко по вул. Шевченка,10 в с.Китайгород Кам'янець-Подільського району Хмельницької області (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32392, Україна, Хмельницька область, Кам'янець-Подільський район, село Китайгород, вул. Шевченка,10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) з урахуванням вимог постанови Кабінету міністрів України від 27 грудня 2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зокрема п.19 Порядку) та від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», у розмірі не більше ніж 30 відсотків від вартості річного обсягу робіт. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців після одержання авансу. По завершенні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (Форми – КБ-2в), довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (Форми – КБ-3), та/або підписаних актів приймання-передачі обладнання і рахунку на оплату. Строки оплати рахунку – 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати випуску рахунку, за умови відповідності складу супровідних і платіжних документів та строків їх подання на погодження, визначених Угодою про передачу коштів позики | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 65 |
Iнша подія | Кінцеві розрахунки між Замовником та Підрядником у розмірі 5 (п’яти) відсотків від Договірної ціни здійснюються у термін до 45 (сорока п’яти) календарних днів після реєстрації декларації про готовність Об'єкта до експлуатації | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 15:19 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 14:53 |
Додаток 3 до ТД - технічне завдання зміни.doc | |
02 травня 2024 14:53 |
1.3. ТД Китайгород зміни 02.05.docx | |
02 травня 2024 14:53 |
Додаток 1 Таблиця змін ТД котел.docx | |
02 травня 2024 14:53 |
Протокол внесення змін до ТД.doc | |
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 9 Пакт екол та соц стандартів.docx | |
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 8 Пакт проф.чесність.docx | |
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 7 Аналогічні.docx | |
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 6 Працівники.docx | |
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 5 МТБ.docx | |
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 4 субпідряд.docx | |
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 3 пояснювальна записка.pdf | |
24 квітня 2024 12:18 |
Додаток 2 Проект договору.docx | |
24 квітня 2024 12:18 |
Додаток 3 А гарантійний.docx | |
24 квітня 2024 12:18 |
Додаток 1 ТП.docx |
02 травня 2024 15:19 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2024 14:53 |
Додаток 3 до ТД - технічне завдання зміни.doc
|
|||
02 травня 2024 14:53 |
1.3. ТД Китайгород зміни 02.05.docx
|
|||
02 травня 2024 14:53 |
Додаток 1 Таблиця змін ТД котел.docx
|
|||
02 травня 2024 14:53 |
Протокол внесення змін до ТД.doc
|
|||
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 9 Пакт екол та соц стандартів.docx
|
|||
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 8 Пакт проф.чесність.docx
|
|||
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 7 Аналогічні.docx
|
|||
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 6 Працівники.docx
|
|||
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 5 МТБ.docx
|
|||
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 4 субпідряд.docx
|
|||
24 квітня 2024 12:19 |
Додаток 3 пояснювальна записка.pdf
|
|||
24 квітня 2024 12:18 |
Додаток 2 Проект договору.docx
|
|||
24 квітня 2024 12:18 |
Додаток 3 А гарантійний.docx
|
|||
24 квітня 2024 12:18 |
Додаток 1 ТП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-24-007967-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АРТЕМЗБУД", Код ЄДРПОУ:42587219
Дата подання: 30 травня 2024 15:51
Вимога, на прийняте рішення щодо незаконного відхилення тендерної пропозиції
Детальний опис тексту самої вимоги, враховуючи обмежену кількість символів відведених для конкретного екранного поля, розташований в сканованому багатосторінковому файлі з ім'ям: "Вимога про усунення допущених порушень", що завантажено до електронної системи закупівель за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-04-24-007967-a
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 червня 2024 16:11
Добрий день. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Замовником згідно протоколу від 24 травня 2024 року за результатом розгляду Вашої тендерної пропозиції було прийнято рішення про формування повідомлення в електронній системі публічних закупівель. Відповідно до п. 43 Особливостей - якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
По – перше, Законом та Особливостями не визначено норми, що повідомлення про усунення невідповідностей не може формуватись на вихідний день. А лише, про можливість усунення невідповідностей протягом 24 годин. Крім того, у період дії воєнного стану не застосовуються, зокрема, норми статей 71-73 КЗпП (святкові і неробочі дні). На практиці це означає, що офіційних святкових та неробочих днів в Україні немає. При цьому графік роботи та час відпочинку встановлює роботодавець.
Посилання на 4 вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – не свідчить про неуважність чи будь –які інші порушення Замовника при формуванні повідомлення, а те, що 2 невідповідності підпадають під одну і ту ж вимогу тендерної документації.
По – друге, щодо форми Додатку 1 до Тендерної документації «Тендерна (цінова) пропозиція». Вказаний додаток є невід’ємною частиною тендерної документації. Відповідно, при його формування Учасники мали б враховувати вимоги всієї тендерної документації. а не лише додатку до неї. Тому, не зазначення суми ПДВ в формі тендерної (цінової) пропозиції було включено до повідомлення про усунення невідповідностей. Законом та Особливостями не передбачено можливість іншим способом усувати невідповідності, або логічно вираховувати суми, які не зазначені Учасниками в тендерній пропозиції. Крім того, вказане порушення не може бути віднесено до формальних помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
По – третє, щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» повідомляємо наступне. Замовником перевірено всі документи, що надані Вами в складі тендерної пропозиції та детально звірено з довідкою про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. За результатами перевірки встановлено невідповідності, а саме:
- у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка сформована не за формою, що передбачена Додатком 5 до тендерної документації.
- у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить найменувань та документального підтвердження наявності усіх будiвельних машин та механізмів та будiвельних машин врахованих в складi загальновиробничих витрат, які зазначені Учасником у підсумковій відомості ресурсів.
- у складі тендерної пропозиції надано договір субпідряду по об’єкту, який не є предметом закупівлі Замовника.
- ТОВ "АРТЕМЗБУД" у складі тендерної пропозиції надано договір №16-02 від 16.02.2024 року про оренду майна субпідрядником, але без невід’ємної його частини (акту прийому-передачі).
Вказані невідповідності знову ж таки не могли бути віднесені до формальних, не суттєвих помилок, адже в ваші довідці про наявність матеріально - технічної бази та технологій відсутнє було посилання перш за все на документ, підтверджуючий приналежність (колонка 5 таблиці Додатку 5 до ТД), що суперечило вимогам тендерної документації, адже, у вказаній графі «**- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Довідки».
Крім того, Вами, як майбутнім виконавцем робіт, мали б бути враховані при формуванні довідки усі будiвельні машини та механізми та будiвельні машини, враховані в складi загальновиробничих витрат, адже їх наявність свідчить про належне та вчасне виконання робіт на об’єкті Замовника.
Вами для виконання робіт згідно наданих документів залучений субпідрядник та надано в складі тендерної пропозиції договір №16-02 від 16.02.2024 року про оренду майна субпідрядником, але без невід’ємної його частини (акту прийому-передачі). Отже, договір надано не в повному об’ємі. Саме тому, вказана невідповідність включена в повідомлення.
Отже, протягом 24 годин Вами усунуто наступні невідповідності: надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Додатку № 5 до ТД; договір субпідряду з зазначенням предмету закупівлі Замовника (договір про наміри); форму тендерної (цінової) пропозиції згідно Додатку 1 з зазначенням суми ПДВ та акт прийому-передачі, що є нед’ємною частиною договору №16-02 від 16.02.2024 року про оренду майна субпідрядником.
Однак, не усунуто невідповідність щодо зазначення в довідці про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі всіх будівельних машин та механізми та будiвельних машин, враховані в складi загальновиробничих витрат підсумкової відомості ресурсів.
Зокрема, пропозиція не містить інформації в довідці про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі про наявність:
- крана на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 16 т., крана на автомобільному ходу вантажопідйомність 6,3 т.;
- навантажувачів одноковшевих вантажопідйомність 1 т, навантажувачів одноковшевих вантажопідйомність 2 т;
- компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, тиском до 686 кПа (7ат), продуктивністю 2,2 м3/хв., бульдозерів, потужністю 59 кВт (80к.с) та бульдозерів, потужністю 79 кВт (108 к.с).
Крім того, підсумкова відомість ресурсів містить перелік котків дорожних, інформація про які не включена до довідки про наявність матеріально-технічної бази та технологій:
- котки дорожні самохідні вібраційні гладко вальцеві, маса 8 т;
- котки дорожні самохідні гладкі, маса 5 т.
Також, Ваша довідка взагалі не містить інформації про наявність розчинозмішувачів пересувних, місткістю 65 л, хоча в підсумковій відомості ресурсів визначено їх наявність.
Довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази передбачено наявність згідно Договору про надання послуг № 54 від 15.02.2024 року навантажувача фронтального АМКОДОР -352, 42319ВХ, однак пропозиція не містить документу, що підтверджує право власності відповідного власника навантажувача з зазначеним реєстраційним номером.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник вимушений був відхилити тендерну пропозицію на підставі абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
По – перше, Законом та Особливостями не визначено норми, що повідомлення про усунення невідповідностей не може формуватись на вихідний день. А лише, про можливість усунення невідповідностей протягом 24 годин. Крім того, у період дії воєнного стану не застосовуються, зокрема, норми статей 71-73 КЗпП (святкові і неробочі дні). На практиці це означає, що офіційних святкових та неробочих днів в Україні немає. При цьому графік роботи та час відпочинку встановлює роботодавець.
Посилання на 4 вимоги тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – не свідчить про неуважність чи будь –які інші порушення Замовника при формуванні повідомлення, а те, що 2 невідповідності підпадають під одну і ту ж вимогу тендерної документації.
По – друге, щодо форми Додатку 1 до Тендерної документації «Тендерна (цінова) пропозиція». Вказаний додаток є невід’ємною частиною тендерної документації. Відповідно, при його формування Учасники мали б враховувати вимоги всієї тендерної документації. а не лише додатку до неї. Тому, не зазначення суми ПДВ в формі тендерної (цінової) пропозиції було включено до повідомлення про усунення невідповідностей. Законом та Особливостями не передбачено можливість іншим способом усувати невідповідності, або логічно вираховувати суми, які не зазначені Учасниками в тендерній пропозиції. Крім того, вказане порушення не може бути віднесено до формальних помилок згідно з наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок».
По – третє, щодо підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» повідомляємо наступне. Замовником перевірено всі документи, що надані Вами в складі тендерної пропозиції та детально звірено з довідкою про наявність Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі. За результатами перевірки встановлено невідповідності, а саме:
- у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка сформована не за формою, що передбачена Додатком 5 до тендерної документації.
- у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, яка не містить найменувань та документального підтвердження наявності усіх будiвельних машин та механізмів та будiвельних машин врахованих в складi загальновиробничих витрат, які зазначені Учасником у підсумковій відомості ресурсів.
- у складі тендерної пропозиції надано договір субпідряду по об’єкту, який не є предметом закупівлі Замовника.
- ТОВ "АРТЕМЗБУД" у складі тендерної пропозиції надано договір №16-02 від 16.02.2024 року про оренду майна субпідрядником, але без невід’ємної його частини (акту прийому-передачі).
Вказані невідповідності знову ж таки не могли бути віднесені до формальних, не суттєвих помилок, адже в ваші довідці про наявність матеріально - технічної бази та технологій відсутнє було посилання перш за все на документ, підтверджуючий приналежність (колонка 5 таблиці Додатку 5 до ТД), що суперечило вимогам тендерної документації, адже, у вказаній графі «**- зазначається номер та дата документу, які учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Довідки».
Крім того, Вами, як майбутнім виконавцем робіт, мали б бути враховані при формуванні довідки усі будiвельні машини та механізми та будiвельні машини, враховані в складi загальновиробничих витрат, адже їх наявність свідчить про належне та вчасне виконання робіт на об’єкті Замовника.
Вами для виконання робіт згідно наданих документів залучений субпідрядник та надано в складі тендерної пропозиції договір №16-02 від 16.02.2024 року про оренду майна субпідрядником, але без невід’ємної його частини (акту прийому-передачі). Отже, договір надано не в повному об’ємі. Саме тому, вказана невідповідність включена в повідомлення.
Отже, протягом 24 годин Вами усунуто наступні невідповідності: надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Додатку № 5 до ТД; договір субпідряду з зазначенням предмету закупівлі Замовника (договір про наміри); форму тендерної (цінової) пропозиції згідно Додатку 1 з зазначенням суми ПДВ та акт прийому-передачі, що є нед’ємною частиною договору №16-02 від 16.02.2024 року про оренду майна субпідрядником.
Однак, не усунуто невідповідність щодо зазначення в довідці про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі всіх будівельних машин та механізми та будiвельних машин, враховані в складi загальновиробничих витрат підсумкової відомості ресурсів.
Зокрема, пропозиція не містить інформації в довідці про наявність в Учасника торгів обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт за предметом закупівлі про наявність:
- крана на автомобільному ходу при роботі на монтажі технологічного устаткування, вантажопідйомність 16 т., крана на автомобільному ходу вантажопідйомність 6,3 т.;
- навантажувачів одноковшевих вантажопідйомність 1 т, навантажувачів одноковшевих вантажопідйомність 2 т;
- компресорів пересувних з двигуном внутрішнього згоряння, тиском до 686 кПа (7ат), продуктивністю 2,2 м3/хв., бульдозерів, потужністю 59 кВт (80к.с) та бульдозерів, потужністю 79 кВт (108 к.с).
Крім того, підсумкова відомість ресурсів містить перелік котків дорожних, інформація про які не включена до довідки про наявність матеріально-технічної бази та технологій:
- котки дорожні самохідні вібраційні гладко вальцеві, маса 8 т;
- котки дорожні самохідні гладкі, маса 5 т.
Також, Ваша довідка взагалі не містить інформації про наявність розчинозмішувачів пересувних, місткістю 65 л, хоча в підсумковій відомості ресурсів визначено їх наявність.
Довідкою про наявність обладнання та матеріально-технічної бази передбачено наявність згідно Договору про надання послуг № 54 від 15.02.2024 року навантажувача фронтального АМКОДОР -352, 42319ВХ, однак пропозиція не містить документу, що підтверджує право власності відповідного власника навантажувача з зазначеним реєстраційним номером.
Отже, враховуючи вищевикладене, Замовник вимушений був відхилити тендерну пропозицію на підставі абз. 5 п.п. 1 п. 44 Особливостей - Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-24-007967-a.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "АРТЕМЗБУД", Код ЄДРПОУ:42587219
Дата подання: 31 травня 2024 16:37
Дата подання: 31 травня 2024 16:37
Скарга на рішення Замовника, щодо незаконного та безпідставного відхилення тендерної пропозиції
Документи
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 04 червня 2024 15:44
рішення від 04.06.2024 № 9759.pdf
Дата публікації: 04 червня 2024 15:44
інформація про резолютивну частину рішення від 17.06.2024 № 10446.pdf
Дата публікації: 18 червня 2024 12:42
рішення від 17.06.2024 № 10446.pdf
Дата публікації: 20 червня 2024 11:12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 травня 2024 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТЕМЗБУД" |
62 615 127,40
UAH з ПДВ
|
61 111 075,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з додатковою відповідальністю «ПРОМБУД-1» |
63 344 075,97
UAH з ПДВ
|
61 114 075,97
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРТЕМЗБУД" #42587219 |
Відхилено |
61 111 075,97
UAH з ПДВ
|
28 травня 2024 17:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2024 17:01
|
Товариство з додатковою відповідальністю «ПРОМБУД-1»
#01274260 |
Відхилено |
61 114 075,97
UAH з ПДВ
|
30 травня 2024 18:26
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій