Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А7039 |
Код ЄДРПОУ: | 26624181 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сергій Міхно +380679725449 sergejmihno4@gmail.com |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 квітня 2024 10:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 21 767 016,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 108 835,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Пікапи MITSUBISHI L200 або еквівалент з кунгом - 2 одиниці Пікапи MITSUBISHI L200 або еквівалент без кунгу - 14 одиниць
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 квітня 2024 11:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 квітня 2024 10:02 |
Договір пікапи проєкт додаток2.docx | |
24 квітня 2024 10:02 |
Додаток_№ 3 Форма пропозицii.docx | |
24 квітня 2024 10:02 |
Додаток_№_1_Технiчнi_та_якiснi_характеристики.docx | |
24 квітня 2024 10:02 |
Оголошення.docx | |
24 квітня 2024 10:02 |
Додаток 2 Тех умови кунг.docx | |
24 квітня 2024 10:02 |
Оновлений Додаток 1 Тех умови++.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Характеристики пікапів, які є предметом закупівлі обумовлені потребою на потужний пікап, який використовується в складних умовах. Завдання (технічний опис) від Замовника визначено на перевезення особового складу та вантажів від специфіки виконання бойових (спеціальних, службово-бойових) завдань по маршрутам прокладених по польовим дорогам, без асфальтобетонного покриття. Дані автомобілі використовуються на постійній основі з максимальним навантаженням (вантаж + пасажир) по дорогах із надважкими умовами (чорнозем, глина, пісок ітд.). Тому виходячи із практики використання пікапів в цих умовах, у тендерній документації відображені технічні вимоги в яких зазначено мінімально можливі характеристики для нормальної, тривалої роботи даних транспортних засобів. Використання автомобілів із меншою потужністю, меншим кліренсом та прохідністю у важких дорожніх умовах призведе їх до передчасного зносу, виходу з ладу.
Документацію оголошення розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), особливу увагу приділено саме основним принципам публічних закупівель: добросовісній конкуренції серед учасників, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях. Відповідно пункту 3 статті 14 Закону, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються: 3) інформація про ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ предмета закупівлі; також в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі МОЖЕ ЗАЗНАЧАТИСЯ ІНША ІНФОРМАЦІЯ. Також зазначаємо, що «Загальні вимоги щодо закупівлі легкових автомобілів підвищеної прохідності PICKUP для потреб Збройних Сил України» містять ЗАГАЛЬНІ ВИМОГИ та мінімально допустимі характеристики автомобілів типу PICKUP а не виключні. Також в зазначених загальних вимог вказано, що КОНСТРУКЦІЯ та ТЕХНІЧНИЙ СТАН транспортного засобу, його СКЛАДОВИХ та КОМПЛЕКТУЮЧИХ ВИРОБІВ повинні відповідати вимогам діючих в Україні правил , нормативів і стандартів та мати сертифікати на відповідність цим вимогам. Враховуючи зазначене, Ваша вимога залишається незадоволеною. З огляду на вищевикладене у Замовника немає необхідності для внесення запропонованих змін у тендерну документацію.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-04-000080 ● c01fb9efae3f4474ac958e289666f1d7
- Статус: завершено ● Дата: 10 липня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 11:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.06.2024 № 111
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
58 UA-2024-04-24-004260-a 24.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-06 15:35:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі пікапів MITSUBISHI L200 або еквівалент (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-24-004260-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо пояснити з наданням документального підтвердження, яким чином переможцем спрощеної закупівлі під час укладання договору виконано вимоги частини другої статті 41 Закону?
3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Замовник, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеженням волі на строк до трьох років.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-09 11:31:37
Лист відповідь
У відповідь на Ваш «Запит замовнику на пояснення» щодо проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, затвердженого Наказом ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ №111 від 03.06.2024 р. «Про початок моніторингу процедур закупівлі «UA-2024-04-24-004260-a», що проведена військовою частиною А7039, пояснюємо у порядку поставлених запитань:
1. Інформація та розрахунки на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, визначена на підставі Змін до кошторису військової частини А7039 щодо показників спеціального фонду (субвенцій) на 2024 рік (додаток 1). Також для обгрунтування витрат використані дані про кошти «Забезпечення фiнансування нагальних потреб вiйськових частин Сил територiальної оборони Збройних сил України - 2101710 Резервний фонд» та «Закупівля озброєння, військової (спеціальної) техніки, боєприпасів, засобів та обладнання за рахунок благодійної допомоги, коштів, отриманих від спрямування 10 % частини податку на доходи фізичних осіб та коштів, отриманих у якості субвенці - 2101150 10% ПДФО», передбачені відповідними кошторисами військової частини А7039 (додаток 2).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах розміру бюджетного призначення, відповідно до Кошторисів установи.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено за допомогою розрахунку, методом порівняння ринкових цін, шляхом здійснення аналізу наданих Постачальниками комерційних пропозицій, відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами, внесеними наказом від 07.04.2020 № 649).
Для розрахунку очікуваної вартості товару Автомобілі-Пікап код за ДК 021:2015: 34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби (34131000-4 — Пікапи) Замовником взято дві комерційні пропозиції з ціною на даний товар від різних Постачальників (додатки № 3,4,5) та дані моніторингу сайтів потенційних учасників.
Для розрахунку використовується формула середнього арифметичного значення по фракціях:
ОВ = V * (Ц1 + … +Цк)/К,
де:
ОВ – очікувана вартість товару;
V – кількість (обсяг) товару, що закуповується;
Ц1, Цк – ціни отримані з відкритих джерел інформації;
К – кількість цін отриманих з відкритих джерел інформації.
Очікувана вартість за необхідну кількість становить 21 767 016,00 грн. (Двадцять один мільйон сімсот шістдесят сім тисяч шістнадцять гривень 00 копійок) з ПДВ.
Розрахунок очікуваної вартості здійснено уповноваженою особою в Протоколі №33 від 23.04.2024р. (додаток 6). Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до Рапорту Начальника автомобільної служби логістики військової частини А7039 №386 від 19.01.24р. (додаток 7).
2. Згідно частини другої статті 41 Закону, переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/ оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
На виконання цієї вимоги ТОВ «СІНГЛ АВТО», як переможець, надав Довідку про особу, уповноважену на підписання документів (вих. № 1632-07 від 30.04.2024р.) (додаток 8) та Довідку про відсутність необхідності у отриманні ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності відповідно до предмету закупівлі (вих. № 1632-10 від 30.04.2024р.) (додаток 9). Натомість «Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань» (додаток 10) свідчить, що основним видом діяльності ТОВ «СІНГЛ АВТО» є: «45.11 Торгівля автомобілями та легковими автотранспортними засобами».
Договір зі сторони ТОВ «СІНГЛ АВТО» підписано уповноваженою на те особою: Директором Рогач Д.І., тому не вбачаємо порушень вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Зазначаємо, що згідно статті 25 Закону «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Тобто зазначення вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції є правом, а не обов’язком. На погляд замовника, така вимога створює додаткове фінансове навантаження на постачальника та може обмежувати коло потенційних учасників тендеру, тим самим зменшити конкурентність закупівлі.
Згідно статті 27 Закону «Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі». Тобто зазначення вимоги щодо надання забезпечення виконання договору є правом, а не обов’язком. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю не може перевищувати 5 відсотків вартості договору про закупівлю, що в умовах дефіциту обігових коштів також робить додаткове фінансове навантаження на потенційних постачальників та може вплинути на прийняття рішення щодо участі в тендері. Метою застосування забезпечення виконання договору є мінімізація ризиків його невиконання. При організації тендеру уповноваженою особою планувалось мінімізувати ризики невиконання договору шляхом перевірки постачальника. Рейтинг постачальника ТОВ «СІНГЛ АВТО», згідно системи youcontrol.com.ua, має клас В та мав лише 2 фактори ризику з 585 можливих (додаток 11). Ризик невиконання договору оцінено як мінімальний (R= 2/585*100=0,34%). На підтвердження цього зазначимо, що постачальник здійснив поставку пікапів в повному обсязі в найкоротші терміни й зараз цей транспорт допомагає виконувати бойові завдання особовому складу нашої військової частини в Донецькій області на найскладніших ділянках фронту. Зауважимо, що важливість даної закупівлі для нашої військової частини та висока відповідальність перед особовим складом, викликала особливу уважність до організації тендеру UA-2024-04-24-004260-a, тому виключаємо можливість навмисних порушень та зловживань й клопочимо про позитивне вирішення результатів моніторингу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «СІНГЛ АВТО» #37454127 |
Переможець |
21 759 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 11:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 11:36
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 09:13
|
Договір пікапи 7039.pdf | укладений |
07 травня 2024 09:11
|