Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Очікувана вартість
90 000 000,00 UAH
UA-2024-04-23-012979-a 7681c3693b6e478d875e972fd7880cb5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2024 18:02
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2024 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 90 000 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 20 тис. к-тів
Лот 2: 25 тис. к-тів
Лот 3: 30 тис. к-тів

Тендерна документація

23 квітня 2024 18:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2024 18:03
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx
23 квітня 2024 18:03
TS_KMZ_30122023.pdf
23 квітня 2024 18:03
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
23 квітня 2024 18:03
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
23 квітня 2024 18:03
Додаток №11 Проект договору.docx
23 квітня 2024 18:03
Оголошення.docx
23 квітня 2024 18:03
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
23 квітня 2024 18:03
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
23 квітня 2024 18:03
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
23 квітня 2024 18:03
Розрахунок Костюм маскувальний зимовий 1_3 кв.xlsx
23 квітня 2024 18:03
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
23 квітня 2024 18:03
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
23 квітня 2024 18:03
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
23 квітня 2024 18:03
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000071 ● 82bfdaea7e0c4d4eb96ef7831fc73cba
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.05.2024 № 92

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
12 UA-2024-04-23-012979-a 23.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 14:51:12

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів маскувальних зимових Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-23-012979-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином Міністерство оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі ? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону.
З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-20 15:37:49

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-05-13-000071 (UA-2024-04-23-012979-a)

1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 02.12.2023 № 716/нм «Про уповноваження державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на виконання функції служби державного замовника у сфері оборони.

Згідно з наказом Міністерства оборони України від 06.02.2024 № 87 «Про питання державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» змінено найменування державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» на державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу».

Відповідно до пункту 1 Порядку державне підприємство Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» (ДП «ДОТ») уповноважено на здійснення оборонних закупівель та укладення державних контрактів (договорів) на закупівлю товарів, робіт і послуг, коштів, передбачених у державному бюджеті за бюджетною програмою КПКВК 2101020 “Забезпечення діяльності Збройних Сил України, підготовка кадрів і військ, медичне забезпечення особового складу, ветеранів військової служби та членів їхніх сімей, ветеранів війни”.

За змістом положень частини 2 статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні призначення встановлюються законом про Державний бюджет України (рішенням про місцевий бюджет) у порядку, визначеному цим Кодексом.

Головний розпорядник бюджетних коштів Міністерство оборони України, в свою чергу, отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України та приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми ДП «ДОТ» як одержувачу бюджетних коштів, розподіляє та доводить до Підприємства у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань.

Відповідно до Наказу Міністерства оборони України № 780 від 27.12.2023 «Про затвердження Порядку взаємодії Міністерства оборони України із службою державного замовника – державним підприємством Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” щодо здійснення оборонних закупівель під час дії правового режиму воєнного стану» визначено порядок визначення розміру бюджетного призначення для закупівель в межах бюджетних підпрограм.

Згідно пункту 4.1. Перелік та обсяги закупівель (зміни до них), а також вимоги до предмета закупівлі доводяться до Агенції відповідальними за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм), з урахуванням нагальності потреби.

Згідно п 4.4 Агенція проводить закупівлі на підставі Переліку та обсягів закупівель, отриманих від відповідальних за формування та виконання бюджетної програми (підпрограм).

Зазначені Переліки та обсяги закупівель доведені до ДП «ДОТ» у встановленому порядку згідно листа Міністерства оборони України вих. №14/214-сл від 15.12 2023р.

Щодо визначення технічних та якісних характеристик предмету закупівлі

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html

Щодо визначення очікуваної вартості закупівлі

Очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої Наказом Мінекономіки від 18.02.2020 року № 275 та Наказу державного підприємства Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» від 01.12.2023р. «Про затвердження Методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі в державному підприємстві Міністерства оборони України «Агенція закупівель у сфері оборони» із застосуванням методу найбільш економічно вигідної пропозиції.

2. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?

Уповноваженим органом з розробки технічної специфікації Міністерства оборони України згідно з Наказом Міністерства оборони України від 02.11.2021р. № 344 визначено Центральне управління розвитку та супроводження матеріального забезпечення Збройних Сил України.

Розроблені технічні специфікації за напрямком речового забезпечення Збройних Сил України оприлюднені на офіційному сайті Міністерства оборони України в розділі «Нормативно-технічна документація за напрямком речового та продовольчого забезпечення».

Технічні та якісні характеристики до предмету закупівлі визначені в технічній специфікації Міністерства оборони України. Зазначена технічна специфікація оприлюднена у відповідному розділі на офіційному сайті Міністерства оборони України та додається до Оголошення про закупівлю.

https://www.mil.gov.ua/diyalnist/tenders-zakupivlia/tehnichni-speczifikaczii-ministerstva-oboroni-ukraini-na-predmeti-dlya-rechovogo-zabezpechennya.html


3. Відповідно до вимог пункту 6 статті 14 Закону Замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, не встановив в оголошені про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення пропозиції учасника та забезпечення виконання договору про закупівлю, відповідно до вимог Закону?

Відповідно частини 1 статті 25 Закону Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.

Відповідно частини 1 статті 27 Закону Замовник має право вимагати від переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією або в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.

Таким чином визначення вимоги щодо надання забезпечення пропозиції/договору є правом, а не обов’язком замовника.

В зазначеній процедурі закупівлі Замовником не вимагалося надання забезпечення пропозиції/виконання договору.



Додатки:

Аналітична записка щодо визначення очікуваної вартості за предметом закупівлі « Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)»;

Протокол робочої групи про затвердження очікуваної вартості.



Уповноважена особа,

Провідний фахівець з управління

проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-22 10:45:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі костюмів маскувальних зимових Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
UA-2024-04-23-012979-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) а саме:
1. Чи звертався Державний оператор тилу до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару костюмів маскувальних зимових Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) за лотом № 2 та № 3, яка становить 999,99 грн. за комплект (без ПДВ), позаяк ідентичний товар за лотом № 1 Замовник закупляє у ТОВ «ФОРМТЕКС» за ціною 993,35 грн за комплект без ПДВ.
2. Надати інформацію, як учасник ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» (Лоти 2, 3) підтвердив перебування в трудових відносинах з працівниками (швачками) Бєліченко Катериною Юріївною та Стародуб Сергієм Анатолійовичем, які зазначені у пунктах 6, 20 Довідки про наявність працівників від 03.05.2024
№ 0503-5.
3. Надати пояснення щодо встановлених невідповідностей, у пропозиціях ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами № 2 та 3 а саме: у поданій довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 03.05.2024 № 0503-10 загальна сума договорів за 2022 рік складає 74 426 400,00 тис.грн (договори поставки від 17.10.2022 № 1710/22-01 на суму 26 071 200,00 грн, від 01.06.2022 № 0106-22/01 на суму 15 055 200,00 грн, від 20.04.2023 № 20-04/23 на суму 11 100 000,00 грн, від 16.01.2023 № 1601/23 на суму 22 200 000,00 грн) проте відповідно до поданої фінансової звітності малого підприємства за 2023 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) за 2022 рік становить 23 019,1 тис. гривень.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-28 17:09:42

Відповідь на запит за моніторингом UA-M-2024-05-13-000071 (UA-2024-04-23-012979-a)

1. Чи звертався Державний оператор тилу до переможця спрощеної закупівлі ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» щодо приведення у відповідність (зменшення) ціни за одиницю товару костюмів маскувальних зимових Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) за лотом № 2 та № 3, яка становить 999,99 грн. за комплект (без ПДВ), позаяк ідентичний товар за лотом № 1 Замовник закупляє у ТОВ «ФОРМТЕКС» за ціною 993,35 грн за комплект без ПДВ.

Відповідно до частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) переможець спрощеної закупівлі - учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, вимогам до предмета закупівлі і визнана найбільш економічно вигідною та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю.
Найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція/пропозиція - тендерна пропозиція/пропозиція, що визнана найкращою за результатами оцінки тендерних пропозицій/пропозицій відповідно до статті 29 цього Закону.
Згідно частини 12 статті 29 Закону за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону складається та оприлюднюється протокол розгляду всіх тендерних пропозицій.
Згідно частини 13 статті 29 Закону Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до частини 4 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.


2. Надати інформацію, як учасник ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» (Лоти 2, 3) підтвердив перебування в трудових відносинах з працівниками (швачками) Бєліченко Катериною Юріївною та Стародуб Сергієм Анатолійовичем, які зазначені у пунктах 6, 20 Довідки про наявність працівників від 03.05.2024 № 0503-5.

Відповідно до вимог пункту 3 Додатку №4 до Оголошення Учасником в складі пропозиції надано повідомлення до органів ДПС про прийняття на роботу (з підтвердженням прийняття такого повідомлення органом ДПС) кількості працівників, передбачених вимогами Додатку №4 до Оголошення. Таким чином, Учасником підтверджено наявність трудових відносин із зазначеними працівниками (файл з назвою - «фарминко_норд_повідомлення_з_квитанцією.pdf»).
В пункті 6 вказаного повідомлення зазначено про прийняття на роботу Бєліченко Катерини Юріївної згідно з наказом №7-к, та в пункті 20 зазначено про прийняття на роботу Стародуба Андрія Анатолійовича згідно з наказом № 21-к.
Наявність помилок в написанні імен, по-батькові в довідці про наявність працівників не впливає на підтвердження факту наявності необхідної кількості працівників та жодним чином не впливає на зміст пропозиції учасника.
Відповідно до пункту 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік формальних помилок» формальною помилкою вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції, що не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.

3. Надати пояснення щодо встановлених невідповідностей, у пропозиціях ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» за лотами № 2 та 3 а саме: у поданій довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 03.05.2024 № 0503-10 загальна сума договорів за 2022 рік складає 74 426 400,00 тис.грн (договори поставки від 17.10.2022 № 1710/22-01 на суму 26 071 200,00 грн, від 01.06.2022 № 0106-22/01 на суму 15 055 200,00 грн, від 20.04.2023 № 20-04/23 на суму 11 100 000,00 грн, від 16.01.2023 № 1601/23 на суму 22 200 000,00 грн) проте відповідно до поданої фінансової звітності малого підприємства за 2023 рік чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) (код рядка 2000) за 2022 рік становить 23 019,1 тис. Гривень.

Відповідно до п.1 Додатку №4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження відповідності вимогам кваліфікаційного критерію наявності досвіду виконання аналогічних договорів, Учасник в складі пропозиції повинен надати наступні документи:
довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, ціну договору, кількість поставлених одиниць товару, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток); копію(ї) договору(ів), з додатковими угодами, що стосуються зміни обсягів постачання та/або зміни ціни договору (у випадку їх наявності), інформація по якому (яких) відображена у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); сканований(ні) оригінал(и) відгуку(ів) від контрагента(ів), що підтверджує належне виконання такого договору, із зазначенням номеру, дати, предмету, обсягу виконання договору(ів) або копії актів, видаткових/податкових накладних (документальне підтвердження виконання договору(ів)), які підтверджують факт виконання аналогічного(их) договору(ів) у обсязі не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівлі на частини). Згідно п. 2 Додатку №4 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за останній звітний рік або останній звітний період поточного року на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за попередній звітний рік або останній звітний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції №2). Такою фінансовою звітністю є: фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» або податкова декларація платника єдиного податку або інший звіт, що подається до податкових органів, з інформацією про дохід учасника. Учасником ТОВ “Фармінко Норд” в складі пропозиції надано документи, які підтверджують відповідність зазначеним кваліфікаційним критеріям оцінки. Стосовно того, що сума укладених договорів відрізняється від суми отриманого доходу, зазначеного в звіті про фінансові результати учасника, а сума договору не відповідає сумі фактично сплачених коштів за поставлений товар. Зазначене може пояснюватись тим, що оплата за товар може здійснюватись в наступних звітних періодах, що настають після моменту укладання договору та виконання договірних зобов’язань з боку сторін договору. Крім того, Замовник не уповноважений перевіряти правильність складання фінансової звітності учасників та встановлювати її відповідність стандартам та вимогам бухгалтерського обліку.

Уповноважена особа,
Провідний фахівець з управління
проектами закупівель Володимир ДАЦЕНКО

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку Держаудитслужби за результатами моніторингу UA-M-2024-04-23-000046 (ідентифікатор закупівлі – UA-2024-04-23-012979-a) За результатами проведення моніторингу закупівлі за предметом «Костюм маскувальний зимовий, Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-03-21-011600-a), оголошеної ДП «Державний оператор тилу» (далі – Замовник), Державною аудиторською службою України встановлено порушення вимог пункту 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу спрощеної закупівлі UA-2024-04-23-012979-a та надає наступні аргументовані заперечення до Висновку. Державна аудиторська служба посилається на частину 16 статті 29 Закону. Проте, відповідно до частини 1 статті 30 Закону України «Про оборонні закупівлі» - особливості здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану визначаються Кабінетом Міністрів України. Відповідно до підпункту 7 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 11 листопада №1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» - особливості здійснення оборонних закупівель, передбачені абзацом п’ятим пункту 8 та пунктами 50-95 особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених цією постановою, застосовуються для державного підприємства Міністерства оборони України “Агенція оборонних закупівель”, державного підприємства Міністерства оборони України “Агенція закупівель у сфері оборони” (перейменовано в ДП «Державний оператор тилу) та для Департаменту забезпечення Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації як служб державного замовника. Відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом , на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Таким чином частина 16 статті 29 Закону не поширюється на Замовника, натомість Замовник повинен керуватись пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. № 1275 та пунктом 43 Особливостей. Щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям оцінки: Відповідно до пункту 2 додатку № 4 до Оголошення учасник в складі пропозиції для підтвердження наявності фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю повинен надати наступні документи: Для підтвердження наявності фінансової спроможності учасник має підтвердити наявність доходу (виручки) за останній звітний рік або останній звітний період поточного року на суму не менше 30% очікуваної вартості закупівлі (очікуваної вартості лота в разі поділу предмета закупівель на частини). Учасник підтверджує відповідність вимогам шляхом надання фінансової звітності учасника за попередній звітний рік або останній звітний період 2024 року з підтвердженням про надання фінансового звіту до державних податкових органів із відповідною відміткою про прийняття (або копією квитанції №2). Такою фінансовою звітністю є: - фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» або - податкова декларація платника єдиного податку або - інший звіт, що подається до податкових органів, з інформацією про дохід учасника. В складі пропозиції ТОВ «ФАРМІНКО НОРД» надано наступні документи: 1. Фінансова звітність «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за формою № 1-м та № 2-м відповідно. 2. Квитанцію № 2. В зазначених документах в повному обсязі наявна інформація, визначена вимогами пункту 2 Додатку № 4 до Оголошення, в тому числі підтвердження про надання фінансового звіту до державних податкових органів. Таким чином, учасником в повному обсязі підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію "Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю". Стосовно того, що сума укладених договорів відрізняється від суми отриманого доходу, зазначеного в звіті про фінансові результати учасника, а сума договору не відповідає сумі фактично сплачених коштів за поставлений товар. Зазначене може пояснюватись тим, що оплата за товар може здійснюватися в наступних звітних періодах, що настають після моменту укладання договору та виконання договірних зобов’язань з боку сторін договору. Крім того, Замовник не уповноважений перевіряти правильність складання фінансової звітності учасників та встановлювати її відповідність стандартам та вимогам бухгалтерського обліку. Державна аудиторська служба не зазначає, які саме вимоги порушено учасником та яким чином Замовник повинен вимагати виправлення таких порушень. Щодо наявності працівників відповідно до вимог пункту 3 Додатку № 4 до Оголошення Учасником в складі пропозиції надано повідомлення до органів ДПС про прийняття на роботу (з підтвердженням прийняття такого повідомлення органом ДПС) кількості працівників, передбачених вимогами Додатку №4 до Оголошення. Таким чином, Учасником підтверджено наявність трудових відносин із зазначеними працівниками (файл з назвою «фарминко_норд_повідомлення_з_квитанцією.pdf»). В пункті 6 вказаного повідомлення зазначено про прийняття на роботу Бєліченко Катерини Юріївної згідно з наказом №7-к, та в пункті 20 зазначено про прийняття на роботу Стародуба Андрія Анатолійовича згідно з наказом № 21-к. Наявність помилок в написанні імен, по-батькові в довідці про наявність працівників не впливає на підтвердження факту наявності необхідної кількості працівників та жодним чином не впливає на зміст пропозиції учасника. Відповідно до пункту 19 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік формальних помилок» формальною помилкою вважається помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми пропозиції, що не впливає на ціну пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі. Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. В межах проведення моніторингу спрощеної закупівлі за предметом «Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)» (ідентифікатор - UA-2024-04-23-012979-a) Замовником 22.05.2024 було отримано запит від ДАСУ на надання пояснень. 28.05.2024 Замовником було надано відповідні пояснення. Звертаємо Вашу увагу, що починаючи з квітня 2024 року ДАСУ було розпочато більше 24 моніторингів закупівель ДП «ДОТ». При цьому, в межах кожного моніторингу від органу державного фінансового контролю надходило від одного до семи запитів про надання пояснень. ДП «ДОТ» сумлінно та в повній мірі виконало всі вимоги органу державного фінансового контролю та надало необхідні інформацію та документи на кожний із запитів ДАСУ. Таким чином, надання відповіді на 4-ий робочий день пов’язано виключно з необхідністю опрацювання великого обсягу інформації. ДП «ДОТ» і надалі буде сприяти всебічному та повному наданню інформації та документів в рамках проведення моніторингів ДАСУ.

2024-06-13 18:16:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 05 червня 2024
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Інші порушення законодавства у сфері закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок Державної аудиторської служби України за результатами моніторингу спрощеної закупівлі оскаржено до Київського окружного адміністративного суду України.
Дата публікації: 19 червня 2024

Документи:

19 червня 2024 18:41
Заява 012979-a.pdf
19 червня 2024 18:41
Е-суд 012979-a.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 24 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 120 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 травня 2024 11:52
Закінчення: 06 травня 2024 12:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

20000 комп
Костюм маскувальний зимовий Тип 2 (35810000-5: Індивідуальне обмундирування)
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 30 вересня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2024 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФОРМТЕКС" 23 960 400,00
UAH з ПДВ
23 840 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД" 23 999 800,00
UAH з ПДВ
23 879 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 травня 2024 14:44
Електронний підпис
09 травня 2024 14:34
Копія Акту 829 від 30.04.2024.pdf
09 травня 2024 14:34
Цінова пропозиція.pdf
07 травня 2024 14:56
Електронний підпис
03 травня 2024 15:45
Електронний підпис
03 травня 2024 15:45
Електронний підпис
03 травня 2024 15:43
Копія звіту ЄСВ і ПДФО.pdf

Публічні документи

03 травня 2024 15:43
Електронний підпис
03 травня 2024 15:42
Наказ Ніколаєва.pdf.p7s
03 травня 2024 15:40
Виписка з ЄДР Фарминко.pdf
03 травня 2024 15:40
Наказ Ніколаєва.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФОРМТЕКС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРМІНКО НОРД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ФОРМТЕКС"
#40421154
Переможець 23 840 400,00
UAH з ПДВ
08 травня 2024 19:36
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 14:09

Вимога про усунення невідповідностей

У складі пропозиції Учасником ТОВ "ФОРМТЕКС" не надав: довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) згідно п.1 Додатку 4 до Оголошення. ДЛЯ УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Учаснику необхідно надати : довідку в довільній формі (на надані договори) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років (36 календарних місяців, що передують місяцю оголошення закупівлі), загальним обсягом постачання (за кількістю предметів постачання або за вартістю договору) не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі (частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини). У довідці зазначається інформація про найменування контрагента, номер та дату укладання договору, предмет договору, обсяг постачання, контактних осіб контрагентів (ПІБ, посада та контактний телефон), стан виконання договору (відсоток);

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2024 19:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФОРМТЕКС"
#40421154
23 840 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 травня 2024 16:08
DERZhAVNYI KONTRAKT DOHOVIR PRO ZAKUPIVLIu 213-05-24-RM vid 15.05.2024.pdf укладений
16 травня 2024 16:03