Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ковбаса напівкопчена ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти, номенклатурна позиція за ДК 021:2015:15131130-5 - Ковбаси Сардельки ДК 021:2015: 15130000-8 - М’ясопродукти
Очікувана вартість
510 000,00 UAH
UA-2024-04-23-012774-a 4a52d882269b4a72a610ca67c673ba82
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артур Станіславський

+380504900015 a.stanislavskiy@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3113 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 44862706
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Артур Станіславський
+380504900015
a.stanislavskiy@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2024 17:27
Звернення за роз’ясненнями: до 29 квітня 2024 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2024 17:00
Початок аукціону: 03 травня 2024 14:10
Початок аукціону: 03 травня 2024 14:10
Очікувана вартість: 510 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15130000-8: М’ясопродукти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
600 кілограм
ковбаса напівкопчена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15131130-5 — Ковбаси
3000 кілограм
сардельки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 15130000-8 — М’ясопродукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість та переодічність поставок
Дата подання: 26 квітня 2024 09:48
Дата відповіді: 26 квітня 2024 12:07
Доброго дня. Шановний Замовнику підкажіть будь ласка, яка переодічність доставки та який об'єм однієї поставки?
Відповідь: Доброго дня. Орієнтовний об'єми пославки та періодичність: Ковбаса 10-50 кг.; Сарделька 40-200 кг; один раз на тиждень.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2024 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "АРТ'О'ФУД" 501 600,00
UAH з ПДВ
484 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП" 484 308,00
UAH з ПДВ
484 308,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2024 13:54
Електронний підпис
10 травня 2024 13:52
vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD.zip
08 травня 2024 16:41
Електронний підпис
08 травня 2024 13:44
Електронний підпис
08 травня 2024 13:43
Лист-відгук ТОР-ЗАХІД.pdf
02 травня 2024 12:43
Електронний підпис
02 травня 2024 12:42
Електронний підпис
02 травня 2024 12:40
Гар. лист ціна-витрати.PDF
02 травня 2024 12:40
Лист-пояснення док ФОП.PDF
02 травня 2024 12:40
Арт Виписка1.jpg
02 травня 2024 12:40
Накладна №31119 від 21.11.23.pdf
02 травня 2024 12:40
Арт Протокол.jpg
02 травня 2024 12:40
Накладна №31045 від 17.11.23.pdf
02 травня 2024 12:40
Накладна №25467 від 25.11.23.pdf
02 травня 2024 12:40
Накладна №19419 від 21.11.23.pdf
02 травня 2024 12:40
Арт ПДВ.jpg
02 травня 2024 12:40
Накладна №23842 від 28.11.23.pdf
02 травня 2024 12:40
Паспорт + Інд код.PDF
02 травня 2024 12:40
Статут (завірений).pdf
02 травня 2024 12:40
Довідка без ГМО.PDF
02 травня 2024 12:40
Арт наказ директор.jpg
02 травня 2024 12:40
Накладна №19592 від 16.11.23.pdf
02 травня 2024 12:40
Накладна №2032 від 16.11.23.pdf
02 травня 2024 12:40
Арт Виписка2.jpg

Публічні документи

30 квітня 2024 09:10
Електронний підпис
30 квітня 2024 09:10
Електронний підпис
30 квітня 2024 09:08
23. Опис до статуту.pdf
30 квітня 2024 09:08
24. Копiя статуту.pdf.p7s
30 квітня 2024 09:08
23. Опис до статуту.pdf.p7s
30 квітня 2024 09:08
31. Витяг з ЄДР 28.02.2023.pdf.p7s
30 квітня 2024 09:08
14. Інформаційни лист.pdf.p7s
30 квітня 2024 09:08
22. Витяг ПДВ 03.07.23.pdf
30 квітня 2024 09:08
15. Декларація салямі.pdf
30 квітня 2024 09:08
26. Виписка Мірайтенс.pdf
30 квітня 2024 09:08
10. Гарантійний лист.pdf
30 квітня 2024 09:08
7. Тендерна пропозиція.pdf
30 квітня 2024 09:08
24. Копiя статуту.pdf
30 квітня 2024 09:08
15. Декларація салямі.pdf.p7s
30 квітня 2024 09:08
19. Лист ковбаса.PDF.p7s
30 квітня 2024 09:08
18. додаткова угода №1.PDF
30 квітня 2024 09:08
13. Гарантійний лист.pdf.p7s
30 квітня 2024 09:08
13. Гарантійний лист.pdf
30 квітня 2024 09:08
22. Витяг ПДВ 03.07.23.pdf.p7s
30 квітня 2024 09:08
10. Гарантійний лист.pdf.p7s
30 квітня 2024 09:08
14. Інформаційни лист.pdf
30 квітня 2024 09:08
19. Лист ковбаса.PDF
30 квітня 2024 09:08
31. Витяг з ЄДР 28.02.2023.pdf
30 квітня 2024 09:08
26. Виписка Мірайтенс.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "АРТ'О'ФУД"

ТОВ "МІРАЙТЕНС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "АРТ'О'ФУД"
#43601684
Переможець 484 300,00
UAH з ПДВ
09 травня 2024 13:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 травня 2024 18:10

Вимога про усунення невідповідностей

п. 8 Додатку №1 до Оголошення про спрощену закупівлю встановлено, що учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник має надати: довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору (із зазначенням дати, номеру, предмета договору, контрагента з ким укладено договір, контактні дані (прізвище телефон) конт-рагента для перевірки інформації вказаній у довідці); Також учасник надає копію договору виконаного в повному обсязі, зазначеного в довідці та копії/ю документів/а на підтвердження виконання договору. 1. Учасником надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Проте, у довідці не зазначено (прізвище телефон) контрагента для пе-ревірки інформації вказаній у довідці). 2. У довідці учасником вказано про виконання договору купівлі продажу від 30.07.2021 року № 19 укладеного між ПП «Арт«О»Фуд» та ТОВ «ТАЙСТРА ГРУП». Згідно п. 1.1. договору від 30.07.2021 року № 19 продавець передає, а покупець приймає у власність товари згідно специфікації. Специфікація є не-від’ємною частиною даного договору. Учасником не долучено до пропозиції специфікацію до договору від 30.07.2021 року № 19. Оскільки, договір від 30.07.2021 року № 19 не містить суми та предме-ту, відсутність специфікації до договору не дає можливості встановити пред-мет даного договору, суму договору та чи відповідає він предмету закупівлі оголошеної Замовником. На підтвердження виконання договору учасником надано сім видатко-вих та транспортних накладних за період з 16.11.2023 по 28.11.2023, накла-дні не містять посилання на договір від 30.07.2021 року № 19 з чого не мож-ливо встановити, що товар постачався згідно договору від 30.07.2021 року № 19. Тобто, Учасником не підтверджено, що до договір від 30.07.2021 року № 19 виконано в повному обсязі, як встановлено вимогами п. 8 Додатку №1 до Оголошення про спрощену закупівлю. Пропонуємо, надати лист від ТОВ «ТАЙСТРА ГРУП» про повне вико-нання зобов’язань ПП «Арт«О»Фуд» по договору від 30.07.2021 року № 19, в період з 30.07.2021 року по теперішній час та/або надати інший договір на підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі дого-вору. Враховуючи викладене, просимо усунути невідповідності в інформації та документах, що подані учасником спрощеної закупівлі та подання яких передбачалося вимогами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 травня 2024 13:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "АРТ'О'ФУД"
#43601684
484 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
16 травня 2024 14:38
Протокол 16-05-24 16.05.2024.pdf зміни до договору
16 травня 2024 14:31
Електронний підпис укладений
15 травня 2024 10:43
Договір 16-ПС-92 14.05.2024.pdf укладений
15 травня 2024 10:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
16 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з виявленою технічною невідповідністю інформації про результати закупівлі, вважати вірною інформацію про результати закупівлі № UA-2024-04-23-012774-a, про договір від № 16/ПС -92 від 14.05.2024, а саме: сума договору з ПДВ 484 290,00 грн., сума договору без ПДВ 403 575,00 грн., сума ПДВ 80 715,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 16/ПС-92
Договір:
Номер додаткової угоди: 16/05/24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
ковбаса напівкопчена 600 кілограм 207,10
UAH з ПДВ
сардельки 3000 кілограм 120,01
UAH з ПДВ