Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Огорожа зі збірної металевої сітки
Очікувана вартість
14 000 000,00 UAH
UA-2024-04-23-012557-a 0e5c25caeb1d4e5ead1b29c63a884597
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Григорук Наталія Олександрівна

+380457164981 dushes@ps.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А1789
Код ЄДРПОУ: 07972947
Місцезнаходження: Україна , Київська обл., Васильків,
Контактна особа: Григорук Наталія Олександрівна
+380457164981
dushes@ps.mil.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2024 17:05
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2024 17:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2024 17:10
Очікувана вартість: 14 000 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10800 метр
Паркан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київська область, Васильків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2024
ДК 021:2015: 44210000-5 — Конструкції та їх частини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару можлива поетапна оплата Пiсляоплата 120 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 квітня 2024 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2024 17:05
оголошення.doc

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2024-05-09-000004 • 21ee37f1e17941da962a17b938ef4ab2
Автор звернення: Шевчук Любов Григорівна
Дата створення звернення: 2024-05-09 21:20
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Хочу поскаржитись на неправомірні дії замовника Військова частина А1789 (Код ЄДРПОУ: 07972947, місцезнаходження: Україна , Київська обл., Васильків) щодо закупівлі "Огорожа зі збірної металевої сітки" очікувана вартість 14 000 000,00 UAH ідентифікатор закупівлі - UA-2024-04-23-012557-a Очікувана вартість закупівлі - 14 000 000,00 UAH без ПДВ. Єдиний учасник процедури - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКТАВІС ІНЖИНІРІНГ" - подав свою цінову пропозицію в електронному полі - 14 000 000,00 UAH без ПДВ, проте в самій ціновій пропозиції зазначено: 14 000 000,00 UAH з ПДВ, (11 666 666,67 грн без ПДВ). Договір підписано на суму 14 000 000,00 UAH з ПДВ. Закупівля підлягала скасуванню, оскільки це є грубе порушення законодавства у сфері публічних закупівель ! Окрім того, учасник закупівлі у строк 4 днів після оголошення його переможцем не надав жодного документа , що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 особливостей. Вважаю, підписання цього договору - пряме розкрадання бюджетних коштів та змову між замовником та учасником. Окрім того, з відкритих джерел, відомо, що учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКТАВІС ІНЖИНІРІНГ" #40762442 - є учасником ЛИШЕ в 3 (трьох) закупівлях за весь час існування ДП "Прозорро", дві з яких - замовник саме Військова частина А1789.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Номер звернення: UA-R-2024-05-09-000003 • 295c4c2a0de149d487a21c1ad369e447
Автор звернення: Шевчук Любов Григорівна
Дата створення звернення: 2024-05-09 21:09
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Хочу поскаржитись на неправомірні дії замовника Військова частина А1789 (Код ЄДРПОУ: 07972947, місцезнаходження: Україна , Київська обл., Васильків) щодо закупівлі "Огорожа зі збірної металевої сітки" очікувана вартість 14 000 000,00 UAH ідентифікатор закупівлі - UA-2024-04-23-012557-a Очікувана вартість закупівлі - 14 000 000,00 UAH без ПДВ. Єдиний учасник процедури - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКТАВІС ІНЖИНІРІНГ" - подав свою цінову пропозицію в електронному полі - 14 000 000,00 UAH без ПДВ, проте в самій ціновій пропозиції зазначено: 14 000 000,00 UAH з ПДВ, (11 666 666,67 грн без ПДВ). Договір підписано на суму 14 000 000,00 UAH з ПДВ. Закупівля підлягала скасуванню, оскільки це є грубе порушення законодавства у сфері публічних закупівель ! Окрім того, учасник закупівлі у строк 4 днів після оголошення його переможцем не надав жодного документа , що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 особливостей. Вважаю, підписання цього договору - пряме розкрадання бюджетних коштів!
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000058 ● dd1082a331a64231b3517b5ef2ff02a5
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

10.05.2024

№ 92


Київ


Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Голова Алла БАСАЛАЄВА

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»


Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п

Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39
UA-2024-04-23-012557-a
23.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 16:15:55

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Огорожа зі збірної металевої сітки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-012557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та відповідні документи, яким чином учасник-переможець ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ» надав документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору (вимога пункту 12 Оголошення) та оригінал (або завірена копія) платіжного доручення на внесення забезпечення виконання договору, (вимога пункту підпункту 6 пункту 14.9 Оголошення), враховуючи, що Замовник зазначив розмір забезпечення виконання договору 0% від вартості договору (пункт 12 Оголошення)?
3. Надати інформацію та відповідні документи, яким чином учасник-переможець ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ» на вимогу підпункту 3 пункту 14.2 Оголошення надав «Документи, що можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам (маркування, протоколи випробувань або сертифікати, тощо) - Сертифікат відповідності»?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-16 20:22:36

Надання пояснень

Доброго вечора! Пояснення щодо розміру забезпечення виконання договору 0% від вартості договору:
Учасник - переможець ТОВ "ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ" не надав документ, який підтверджує внесенням учасником забезпечення виконання договору (вимога пункту 12 Оголошення), так як в умовах договору, забезпечення виконання умов договору становить 0%, тобто забезпечення виконання умов договору не вимагається.
Пояснення щодо відповідності предмета закупівлі:
Сертифікати відповідності на матеріали будуть надані замовнику, після поставки кожної партії матеріалів.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-16 10:47:15

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Огорожа зі збірної металевої сітки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-012557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3 Оголошення Замовник зазначив інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, зокрема, технічні характеристики «Сітка секційна оцинкована» - секція «СТАНДАРТ КОЛОР» 200*50мм 4.00мм/4,00мм 2,5м/2,5м оц.+ПП RAL 6005 ЗЕЛЕНИЙ.
Також Замовник зазначив (пункт 3 Оголошення), що аналоги та/або еквіваленти зазначеного товару не приймаються.
З огляду на викладене просимо пояснити, чому за результатами цієї закупівлі укладено договір від 09.05.2024 № 60 на придбання «Сітка секційна оцинкована» з іншими технічними характеристиками: металевий паркан сітка 3D d=4.0/4.0мм, 2400*2500мм + ПП RAL 6005 ЗЕЛЕНИЙ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2024 17:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКТАВІС ІНЖИНІРІНГ" 14 000 000,00
UAH
14 000 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

30 квітня 2024 16:38
Електронний підпис
30 квітня 2024 16:38
Електронний підпис
30 квітня 2024 16:38
Рішеня №2_19 від 04.10.2019р..pdf
30 квітня 2024 14:55
Електронний підпис
30 квітня 2024 14:55
Електронний підпис
30 квітня 2024 14:53
Відомість з ЄДРПОУ.pdf
30 квітня 2024 14:53
Довідка Додаток 1.pdf
30 квітня 2024 14:53
Паспорт Директора.pdf
30 квітня 2024 14:53
Витяг Октавіс.pdf
30 квітня 2024 14:53
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКТАВІС ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКТАВІС ІНЖИНІРІНГ"
#40762442
Переможець 14 000 000,00
UAH
02 травня 2024 18:26

Документи

02 травня 2024 18:26
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 травня 2024 18:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКТАВІС ІНЖИНІРІНГ"
#40762442
14 000 000,00
UAH
Документи

Документи

02 травня 2024 18:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 травня 2024 17:53
Договір про закупівлю укладений
09 травня 2024 17:49