Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А1789 |
Код ЄДРПОУ: | 07972947 |
Місцезнаходження: | Україна , Київська обл., Васильків, |
Контактна особа: |
Григорук Наталія Олександрівна +380457164981 dushes@ps.mil.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 17:10 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2024 17:10 |
Очікувана вартість: | 14 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | можлива поетапна оплата | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 17:05 |
оголошення.doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-13-000058 ● dd1082a331a64231b3517b5ef2ff02a5
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2024 13:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.05.2024
№ 92
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39
UA-2024-04-23-012557-a
23.04.2024
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-15 16:15:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Огорожа зі збірної металевої сітки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-012557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (аналіз ринку щодо цін та асортименту товарів (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасникам ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та відповідні документи, яким чином учасник-переможець ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ» надав документ, який підтверджує внесення Учасником забезпечення виконання договору (вимога пункту 12 Оголошення) та оригінал (або завірена копія) платіжного доручення на внесення забезпечення виконання договору, (вимога пункту підпункту 6 пункту 14.9 Оголошення), враховуючи, що Замовник зазначив розмір забезпечення виконання договору 0% від вартості договору (пункт 12 Оголошення)?
3. Надати інформацію та відповідні документи, яким чином учасник-переможець ТОВ «ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ» на вимогу підпункту 3 пункту 14.2 Оголошення надав «Документи, що можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі технічним та якісним характеристикам (маркування, протоколи випробувань або сертифікати, тощо) - Сертифікат відповідності»?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-16 20:22:36
Надання пояснень
Доброго вечора! Пояснення щодо розміру забезпечення виконання договору 0% від вартості договору:
Учасник - переможець ТОВ "ОКТАВІС ІНЖИНІРИНГ" не надав документ, який підтверджує внесенням учасником забезпечення виконання договору (вимога пункту 12 Оголошення), так як в умовах договору, забезпечення виконання умов договору становить 0%, тобто забезпечення виконання умов договору не вимагається.
Пояснення щодо відповідності предмета закупівлі:
Сертифікати відповідності на матеріали будуть надані замовнику, після поставки кожної партії матеріалів.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-16 10:47:15
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Огорожа зі збірної металевої сітки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-012557-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Відповідно до пункту 3 Оголошення Замовник зазначив інформацію про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, зокрема, технічні характеристики «Сітка секційна оцинкована» - секція «СТАНДАРТ КОЛОР» 200*50мм 4.00мм/4,00мм 2,5м/2,5м оц.+ПП RAL 6005 ЗЕЛЕНИЙ.
Також Замовник зазначив (пункт 3 Оголошення), що аналоги та/або еквіваленти зазначеного товару не приймаються.
З огляду на викладене просимо пояснити, чому за результатами цієї закупівлі укладено договір від 09.05.2024 № 60 на придбання «Сітка секційна оцинкована» з іншими технічними характеристиками: металевий паркан сітка 3D d=4.0/4.0мм, 2400*2500мм + ПП RAL 6005 ЗЕЛЕНИЙ?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповіді ще немає
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОКТАВІС ІНЖИНІРІНГ" #40762442 |
Переможець |
14 000 000,00
UAH
|
02 травня 2024 18:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 травня 2024 17:53
|
Договір про закупівлю | укладений |
09 травня 2024 17:49
|