Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Крупа кукурудзяна шліфована
Очікувана вартість
84 000,00 UAH
UA-2024-04-23-012401-a bfb36d48c27f426ebc79967c9c1a01d0
Запит (ціни) пропозицій    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лук'яненко Юлія Миколаївна

380462258032 ylukyanenko@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253
Код ЄДРПОУ: 14321765
Місцезнаходження: Україна , Чернігівська обл., Чернігів,
Контактна особа: Лук'яненко Юлія Миколаївна
380462258032
ylukyanenko@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


Якість Товару, що поставляється Постачальником повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид Товару (ДСТУ/ТУ У). З кожною партією товару Постачальник зобов’язаний надавати товаросупровідну документацію в порядку, що передбачено вимогами чинного законодавства України, а його Представники повинні бути уповноважені на підписання документів та здійснення усіх необхідних дій пов’язаних з виконання Договору: сертифікати/декларації відповідності або інші документи, що засвідчують якість та загальну безпечність Товару; Транспортні засоби, що використовуються для перевезення товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства України при перевезенні продуктів харчування та мати необхідні документи санітарної обробки даного транспортного засобу; Особи, які беруть участь в постачанні Товару (продуктів харчування), на яких здійснюється його перевезення, повинні мати необхідні документи відповідно до вимог встановлених законодавством, а також вказані особи повинні надати оригінали (завірені копії) особових медичних книжок з вчасним проходженням медичних оглядів (водії, експедитори, тощо) за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150. Строк придатності товару повинен відповідати строку визначеному у нормативно-правових документах на цей вид Товару. Строк придатності Товару до споживання в день його постачання на склад Замовника повинен становити не менше 80% від загального строку придатності Товару до споживання з урахуванням температурного режиму його зберігання. Поставка повинна виконуватись автотранспортом Постачальника або автотранспортом компаній-перевізників за рахунок Постачальника. Поставка товару здійснюється відповідно до графіку постачання* та не пізніше 30 серпня 2024 року включно. Графік постачання* вказаний відповідно до п.п. 3.1.1 проекту договору (Додаток 1). Місце поставки Товару – склад Замовника за адресою: м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Розрахунки за Товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Постачальника після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату Товару та накладної. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовникомбюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. (Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 15613000-8 «Продукція із зерна зернових культур»)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограм
Крупа кукурудзяна, шліфована, №2, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернігівська область, Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Тендерна документація

23 квітня 2024 16:53
Проєкт договору та технічна специфікація графік.docx
Назва параметру Значення Одиниці виміру
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вид Можливі значення:
  • шліфована
  • Номер 2

    Реєстр пропозицій

    Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

    Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 07:20

    Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Специфікація пропозиції Документи
    ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ" 83 200,00
    UAH з ПДВ
    83 200,00
    UAH з ПДВ
    Специфікація Документи

    Публічні документи

    25 квітня 2024 16:28
    Електронний підпис
    Назва параметру Значення Одиниці виміру
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Вид шліфована
    Технічні характеристики предмета закупівлі
    Номер 2

    Протокол розкриття

    Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
    Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
    ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
    #44667023
    Переможець 83 200,00
    UAH з ПДВ
    26 квітня 2024 10:29

    Повідомлення про намір укласти договір

    Дата і час публікації: 26 квітня 2024 10:29

    Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
    Учасник Пропозиція Документи
    ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
    #44667023
    83 200,00
    UAH з ПДВ
    Немає

    Укладений договір

    Контракт Статус Опубліковано
    Електронний підпис укладений
    30 квітня 2024 11:33
    Договір №192-24 від 29.04.2024.pdf укладений
    29 квітня 2024 18:22