Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Крупа перлова ДСТУ 7700:2015
Очікувана вартість
72 000,00 UAH
UA-2024-04-23-011927-a ● ae5dd917387b48acaf32c6558c76407e
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
23 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 |
Код ЄДРПОУ: | 14321765 |
Місцезнаходження: | Україна , Чернігівська обл., Чернігів, |
Контактна особа: |
Лук'яненко Юлія Миколаївна 380462258032 ylukyanenko@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Якість Товару, що поставляється Постачальником повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товару ДСТУ 7700:2015. З кожною партією товару Постачальник зобов’язаний надавати товаросупровідну документацію в порядку, що передбачено вимогами чинного законодавства України, а його Представники повинні бути уповноважені на підписання документів та здійснення усіх необхідних дій пов’язаних з виконання Договору: сертифікати/декларації відповідності або інші документи, що засвідчують якість та загальну безпечність Товару; Транспортні засоби, що використовуються для перевезення товару повинні відповідати вимогам чинного законодавства України при перевезенні продуктів харчування та мати необхідні документи санітарної обробки даного транспортного засобу; Особи, які беруть участь в постачанні Товару (продуктів харчування), на яких здійснюється його перевезення, повинні мати необхідні документи відповідно до вимог встановлених законодавством, а також вказані особи повинні надати оригінали (завірені копії) особових медичних книжок з вчасним проходженням медичних оглядів (водії, експедитори, тощо) за формою затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21.02.2013 № 150. Строк придатності товару повинен відповідати строку визначеному у нормативно-правових документах на цей вид Товару. Строк придатності Товару до споживання в день його постачання на склад Замовника повинен становити не менше 80% від загального строку придатності Товару до споживання з урахуванням температурного режиму його зберігання. Поставка повинна виконуватись автотранспортом Постачальника або автотранспортом компаній-перевізників за рахунок Постачальника. Поставка товару здійснюється відповідно до графіку постачання* та не пізніше 30 серпня 2024 року включно. Графік постачання* вказаний відповідно до п.п. 3.1.1 проекту договору (Додаток 1). Місце поставки Товару – склад Замовника за адресою: м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Розрахунки за Товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Замовника на рахунок Постачальника після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату Товару та накладної. Розрахунки за поставлений Товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Замовникомбюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. (Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082 – код ДК 021:2015: 15613000-8 «Продукція із зерна зернових культур»)
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограм
Крупа перлова №1, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Чернігівська область, Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2024
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Тендерна документація
23 квітня 2024 16:32 |
Проєкт договору та технічна специфікація графік.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Номер | 1 | |
Характеристики не суперечать ДСТУ 7700 |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 07:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧЕНКО ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ |
63 200,00
UAH з ПДВ
|
63 200,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ" |
68 000,00
UAH з ПДВ
|
68 000,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП ОЛОМПІЄВ ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ |
68 080,00
UAH з ПДВ
|
68 080,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГОРБАЧЕНКО ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ #2172717576 |
Переможець |
63 200,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 квітня 2024 09:36
|
Договір №195-24 від 29.04.2024.pdf | укладений |
30 квітня 2024 09:36
|