Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ліжка дерев’яні
Очікувана вартість
552 000,00 UAH
UA-2024-04-23-011840-a ● c99bb89ae158405c8e60bb51a654363a
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України |
Код ЄДРПОУ: | 14323014 |
Вебсайт: | http://ngu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Сергій Бартош +380956455318 bvtk@ngu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 01:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 11:55 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 11:55 |
Очікувана вартість: | 552 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 760,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія у розмірі 16 560,00 грн. (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16560 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штука
Ліжко одноярусне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Покупцем вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної (згідно статті 49 Бюджетного кодексу України) за умови наявності бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунку Покупця. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 16:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 16:28 |
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf | |
23 квітня 2024 16:28 |
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 24 квітня 2024 09:27
Дата відповіді: 25 квітня 2024 17:09
Доброго дня. Чи вважатиметься паспорт якості виробника на товар відповідністю замість декларації виробника на товар? Так як це практично ідентичний документ по теххарактеристикам.
Відповідь: Добрий день. Відповідно до Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати декларацію виробника на товар, що пропонується та сертифікат відповідності або посвідчення якості на металеві комплектуючі та лакофарбові матеріали, що були використані під час виготовлення товару. Документи мають бути видані уповноваженим на це органом або установою.
Надання Учасником у складі своєї пропозиції паспорту якості товару не передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Учасник на власний розсуд може надати у складі своєї пропозиції паспорт якості товару, але у разі відсутності декларації виробника на товар пропозиція такого Учасника буде відхилена у зв’язку із невідповідністю вимогам Замовника.
Надання Учасником у складі своєї пропозиції паспорту якості товару не передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Учасник на власний розсуд може надати у складі своєї пропозиції паспорт якості товару, але у разі відсутності декларації виробника на товар пропозиція такого Учасника буде відхилена у зв’язку із невідповідністю вимогам Замовника.
Строк поставки
Дата подання: 25 квітня 2024 12:30
Дата відповіді: 26 квітня 2024 20:15
Шановний Замовник!
Просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині строків постачання.
Вами заявлений строк – 5 (п’ять) календарних днів з моменту підписання Договору. Виготовити дерев’яні ліжка у кількості 60 ( шістдесят) штук за такий короткий строк неможливо з огляду на наявність технологічних процесів, які перевищують 5 (п’ять) календарних днів.
Технологічний процес виготовлення ліжка, навіть якщо брати вже повністю суху дошку, включає такі операції як порізка заготовок, склеювання в розмір, присаджування деталей, грунтування, нанесення лаку в два шари, пакування. Кожен із цих процесів потребує часу для досягнення якісного результату. Наприклад, склеювання – 12-18 годин, висихання грунта – 1-2 доби, висихання першого шару лаку – 1-2 доби, висихання фінішного шару – 2-4 доби. Окрім того, ще потрібен час для здійснення поставок та монтажу виробів. В тендерній документації не зазначено ані конкретної адреси поставки, ані, навіть кількості адрес.
Порушення зазначених термінів призводить до таких дефектів як розтріскування деталей на клейових з’єднаннях, лущення лаку, прилипання лаку до упаковки тощо.
Жоден із виробників не піде на ризик виготовляти таку кількість ліжок із доволі дорогої породи деревини – ясеня згідно Вашого технічного завдання до підписання Договору з огляду на те, що в разі підписання Вами договору про постачання з іншим Учасником, ці товари неможливо буде реалізувати в адекватний термін та покрити виробничі витрати.
Можливо, ФОП Циганчук П.М., або ФОП Дяченко А.Г. і має таку кількість ліжок на власному складі, але в інших потенційних Учасників Закупівлі – нема можливості та доцільності тримати таку кількість ліжок одного розміру та кольору на складах.
З метою недопущення можливих порушень законодавства України в частині штучного зменшення кола потенційних Учасників Закупівлі просимо Вас внести зміни до умов Закупівлі в частині строків постачання, а саме, встановити адекватний строк у 25 робочих днів.
З повагою
Потенційний Учасник Закупівлі!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі товарів та вимог до предмета закупівлі зазначено термін постачання товару протягом 5 календарних днів з моменту підписання договору, у зв’язку із нагальною потребою постачання товару для забезпечення підрозділів. Поставка товару буде здійснюватися в межах міста Київ, конкретна адреса поставки буде повідомлена Учаснику після визначення його переможцем.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" |
420 000,00
UAH з ПДВ
|
417 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" |
486 000,00
UAH з ПДВ
|
419 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ЦИГАНЧУК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ" |
551 400,00
UAH з ПДВ
|
551 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" #33342514 |
Переможець |
417 000,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 14:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2024 10:21
|