Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ліжка дерев’яні
Очікувана вартість
552 000,00 UAH
UA-2024-04-23-011840-a c99bb89ae158405c8e60bb51a654363a
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Бартош

+380956455318 bvtk@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Центральна база виробничо-технологічної комплектації Національної гвардії України
Код ЄДРПОУ: 14323014
Вебсайт: http://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Сергій Бартош
+380956455318
bvtk@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2024 16:28
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2024 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 02 травня 2024 11:55
Початок аукціону: 02 травня 2024 11:55
Очікувана вартість: 552 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 760,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Банківська гарантія у розмірі 16 560,00 грн. (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 16560 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 штука
Ліжко одноярусне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2024
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкової оплати Покупцем вартості товару протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту його отримання на підставі видаткової накладної (згідно статті 49 Бюджетного кодексу України) за умови наявності бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунку Покупця. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату товару, Покупець проводить оплату поставленого товару протягом 10 (десяти) календарних днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Банківська гарантія у розмірі 16 560,00 грн. (3% від очікуваної вартості предмета закупівлі).

Сума забезпечення: 16560 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення пропозицій
Вимоги до документу: Банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП банка-гаранта.

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Забезпечення виконання умов договору про закупівлю.
Вимоги до документу: Перерахування грошових коштів на рахунок Замовника в розмірі 5% від ціни договору.
23 квітня 2024 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2024 16:28
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.pdf
23 квітня 2024 16:28
Додаток № 7 - проєкт договору.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 24 квітня 2024 09:27
Дата відповіді: 25 квітня 2024 17:09
Доброго дня. Чи вважатиметься паспорт якості виробника на товар відповідністю замість декларації виробника на товар? Так як це практично ідентичний документ по теххарактеристикам.
Відповідь: Добрий день. Відповідно до Додатку № 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено, що Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати декларацію виробника на товар, що пропонується та сертифікат відповідності або посвідчення якості на металеві комплектуючі та лакофарбові матеріали, що були використані під час виготовлення товару. Документи мають бути видані уповноваженим на це органом або установою.
Надання Учасником у складі своєї пропозиції паспорту якості товару не передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі. Учасник на власний розсуд може надати у складі своєї пропозиції паспорт якості товару, але у разі відсутності декларації виробника на товар пропозиція такого Учасника буде відхилена у зв’язку із невідповідністю вимогам Замовника.
Строк поставки
Дата подання: 25 квітня 2024 12:30
Дата відповіді: 26 квітня 2024 20:15
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни до тендерної документації в частині строків постачання. Вами заявлений строк – 5 (п’ять) календарних днів з моменту підписання Договору. Виготовити дерев’яні ліжка у кількості 60 ( шістдесят) штук за такий короткий строк неможливо з огляду на наявність технологічних процесів, які перевищують 5 (п’ять) календарних днів. Технологічний процес виготовлення ліжка, навіть якщо брати вже повністю суху дошку, включає такі операції як порізка заготовок, склеювання в розмір, присаджування деталей, грунтування, нанесення лаку в два шари, пакування. Кожен із цих процесів потребує часу для досягнення якісного результату. Наприклад, склеювання – 12-18 годин, висихання грунта – 1-2 доби, висихання першого шару лаку – 1-2 доби, висихання фінішного шару – 2-4 доби. Окрім того, ще потрібен час для здійснення поставок та монтажу виробів. В тендерній документації не зазначено ані конкретної адреси поставки, ані, навіть кількості адрес. Порушення зазначених термінів призводить до таких дефектів як розтріскування деталей на клейових з’єднаннях, лущення лаку, прилипання лаку до упаковки тощо. Жоден із виробників не піде на ризик виготовляти таку кількість ліжок із доволі дорогої породи деревини – ясеня згідно Вашого технічного завдання до підписання Договору з огляду на те, що в разі підписання Вами договору про постачання з іншим Учасником, ці товари неможливо буде реалізувати в адекватний термін та покрити виробничі витрати. Можливо, ФОП Циганчук П.М., або ФОП Дяченко А.Г. і має таку кількість ліжок на власному складі, але в інших потенційних Учасників Закупівлі – нема можливості та доцільності тримати таку кількість ліжок одного розміру та кольору на складах. З метою недопущення можливих порушень законодавства України в частині штучного зменшення кола потенційних Учасників Закупівлі просимо Вас внести зміни до умов Закупівлі в частині строків постачання, а саме, встановити адекватний строк у 25 робочих днів. З повагою Потенційний Учасник Закупівлі!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі товарів та вимог до предмета закупівлі зазначено термін постачання товару протягом 5 календарних днів з моменту підписання договору, у зв’язку із нагальною потребою постачання товару для забезпечення підрозділів. Поставка товару буде здійснюватися в межах міста Київ, конкретна адреса поставки буде повідомлена Учаснику після визначення його переможцем.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 травня 2024 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" 420 000,00
UAH з ПДВ
417 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА" 486 000,00
UAH з ПДВ
419 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФОП "ЦИГАНЧУК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ" 551 400,00
UAH з ПДВ
551 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

06 травня 2024 20:38
Електронний підпис
06 травня 2024 20:37
гарантійний лист.pdf
06 травня 2024 20:17
Електронний підпис
06 травня 2024 20:16
статут 2024.pdf
06 травня 2024 20:16
повний витяг з ЄДР.pdf
06 травня 2024 20:16
Довідка.zip
06 травня 2024 20:16
Довідка (1).zip
06 травня 2024 20:16
гарантійний лист.pdf
06 травня 2024 20:16
гарантійний лист.docx
03 травня 2024 15:59
Електронний підпис
03 травня 2024 15:58
довідка мтб.pdf
03 травня 2024 15:57
лист-відгук 15.pdf
01 травня 2024 19:46
Електронний підпис
01 травня 2024 19:46
Електронний підпис
01 травня 2024 19:45
довідка пдв.pdf.p7s
01 травня 2024 19:45
статут 2024.pdf.p7s
01 травня 2024 19:45
довідка мтб.pdf.p7s
01 травня 2024 19:45
МАТЕРІАЛ 2024.pdf.p7s
01 травня 2024 19:45
Паспорт 1.pdf.p7s
01 травня 2024 19:45
Довідка Постанови.pdf.p7s
01 травня 2024 19:45
тендерна пропозиція.pdf.p7s
01 травня 2024 19:45
Декларація 1.pdf.p7s
01 травня 2024 19:45
ФУРНІТУРА 2024.pdf.p7s
01 травня 2024 19:45
довідка сертифікати.pdf.p7s
01 травня 2024 19:45
довідка санкції.pdf.p7s
01 травня 2024 19:45
повний витяг з ЄДР.pdf.p7s
01 травня 2024 19:45
довідка гарантія.pdf.p7s

Публічні документи

01 травня 2024 23:58
Електронний підпис
01 травня 2024 23:58
Електронний підпис
01 травня 2024 23:57
Виписка.pdf
01 травня 2024 23:57
2.4. Виписка з ЄДР.pdf.p7s
01 травня 2024 23:57
Довідка покриття.pdf
01 травня 2024 23:57
2.3. Витяг з ЄДР.pdf.p7s
01 травня 2024 23:57
2.5. Витяг ПДВ.pdf.p7s
01 травня 2024 23:57
067857ca-2814-4e05-bace-398bcd3cfb03.pdf
01 травня 2024 23:57
9. Про МТБ.pdf.p7s
01 травня 2024 23:57
Виписка.pdf.p7s
01 травня 2024 23:57
DOHOVIR HARANTII 39269.7z
01 травня 2024 23:57
DOHOVIR HARANTII 39269.7z.p7s
01 травня 2024 23:57
12. ГЛ про гарантію.pdf.p7s
01 травня 2024 23:57
8. Лист - згода з ПД.pdf.p7s
01 травня 2024 23:57
13. Декларація.pdf.p7s
01 травня 2024 23:57
5. Про статтю 236 ГКУ.pdf.p7s
01 травня 2024 23:57
Довідка покриття.pdf.p7s

Публічні документи

30 квітня 2024 14:34
Електронний підпис
30 квітня 2024 14:34
Електронний підпис
30 квітня 2024 14:32
ІПН.pdf
30 квітня 2024 14:32
Лист-Згода_09.02.2023 (6).pdf
30 квітня 2024 14:32
Виписка ЄДР.pdf
30 квітня 2024 14:32
Сертификат ФФУ_2023_24.pdf
30 квітня 2024 14:32
Паспорт.pdf
30 квітня 2024 14:32
Лист-згода.pdf
30 квітня 2024 14:32
Декларація виробника.pdf
30 квітня 2024 14:32
Договір оренди склад.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЦИТАДЕЛЬ М"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ "КІСПРІ УКРАЇНА"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ФОП "ЦИГАНЧУК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М"
#33342514
Переможець 417 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2024 14:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 травня 2024 10:21

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши пропозицію ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" було виявлено перелік невідповідностей, такі як: 1.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції не було надано оригіналу листа-відгуку до аналогічного договору № 147 від 04.12.2023 р. 1.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 19 п. 4 Форми І Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати оригінал листа-відгуку до аналогічного договору № 147 від 04.12.2023 р. 2.1. Виявлені невідповідності: Учасником у складі своєї пропозиції було надано довідку про наявність матеріально-технічної бази, в якому зазначено договір оренди № 6 від 01.03.2022р., замість нього було надано договір оренди № 6 від 01.03.2023р. 2.2. Посилання на вимогу, щодо якої виявлено невідповідність: стор. 19 п. 3 Форми І Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати договір оренди № 6 від 01.03.2022р. або замінити довідку про наявність матеріально-технічної бази відповідно до наданого договору оренди.

Документи

06 травня 2024 14:07
Електронний підпис
06 травня 2024 14:06
Untitled.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2024 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М"
#33342514
417 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 травня 2024 14:07
Електронний підпис
06 травня 2024 14:06
Untitled.pdf