Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні засоби з доставкою
Очікувана вартість
269 780,00 UAH
UA-2024-04-23-011205-a ● 2a89b532c005485c978aa519360f3802
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МЕРЕФ'ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04058692 |
Вебсайт: | https://merefaotg.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 62472, Україна , Харківська обл., Харківський р-н, місто Мерефа, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКА, будинок 213 |
Контактна особа: |
Олена Філіппенко +380573415520 zakupivlimerefa@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 16:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2024 12:57 |
Початок аукціону: | 07 травня 2024 12:57 |
Очікувана вартість: | 269 780,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 348,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Безлотова закупівля.
Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Олива моторна М8-В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
21 штука
Олива індустріальна І-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211600-7 — Оливи для гідравлічних систем та іншого призначення
22 штука
Олива моторна дизельна М10Г2к
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
10 штука
Олива для дизельних двигунів 10W-40, API CF-4/CF/SG
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
20 штука
Олива для бензинових двигунів 10W-40, API SF/СС
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211100-2 — Моторні оливи
80 штука
Рідина гальмівна DOT4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211650-2 — Гальмівні рідини
20 штука
Рідина охолоджуюча, на основі моноетиленгліколя, Тосол А-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
30 штука
Аерозоль універсальний WD-40
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
1 штука
Мастило пластичне Litol24
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
1 штука
Олива TURBO 15W40 CI-4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
1 штука
Олива трансмісійна 80W90, GL-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
36 штука
Олива для генераторів, 10W-30, API SL/CF
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
60 штука
Олива для мотокос та бензопил МОТО 2Т S Synth, API TC
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211000-1 — Мастильні оливи та мастильні матеріали
2 штука
Олива трансмісійна для АКПП ATF DEXRON III
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
2 штука
Олива трансмісійна «Нігрол»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62472, Україна, Харківська область, місто Мерефа, пров. Ветеринарний,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 09211400-5 — Трансмісійні оливи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 14:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 14:44 |
ТД - мастильні засоби НОВА РЕДАКЦІЯ 3.docx | |
02 травня 2024 14:44 |
Додаток 2 технічна специфікація нова редакція 3.docx | |
02 травня 2024 14:43 |
Протокол № 58 - внесення змін.pdf | |
29 квітня 2024 14:57 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії мастильні засоби нова редакція.docx | |
23 квітня 2024 16:07 |
Додаток 4 тендерна пропозиція.docx | |
23 квітня 2024 16:07 |
Додаток 5 загальні відомості про учасника.docx | |
23 квітня 2024 16:07 |
Додаток 6 проєкт договору.docx | |
23 квітня 2024 16:07 |
Додаток 3 перелік документів.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Паспорт якості
Дата подання: 24 квітня 2024 09:34
Дата відповіді: 25 квітня 2024 10:03
Добрий день, у додатку 2 до тендерної документації вказано :"У складі пропозиції учасник надає сертифікати відповідності з додатками на запропонований товар, згідно технічних вимог до предмету закупівлі." На цей час мастильні оливи не підлягають обов’язковій сертифікації в Україні. Чи може Учасник надати паспорти якості виробника у складі тендерної пропозиції на підтвердження технічних вимог ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Повідомляємо, що Тендерна документація складена відповідно запиту відділу благоустрою, з урахуванням наявної техніки, яка вимагає для своєї безперебійної роботи застосування якісних паливно-мастильних матеріалів, тому наявність сертифіката відповідності гарантує закупівлю якісних товарів.
уточнення по транспорту
Дата подання: 25 квітня 2024 13:26
Дата відповіді: 25 квітня 2024 14:05
Доброго дня. Шановний Замовнику, у Додатку 1 є вимога щодо надання : копії документів, що підтверджують право власності учасника на транспорт або документи, що свідчать про те, що вантажний автомобільний транспорт використовується учасником на правах договору надання транспортних послуг, оренди, лізингу, найму тощо.
Таке питання: якщо буде надано документи на транспорт, що відноситься не до конкретно категорії вантажного, а до категорії легковантажного, це не буде вважатися невідповідністю?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Вантажний автомобіль — автомобіль, який за своєю конструкцією та обладнанням призначений для перевезення вантажів. Тому, автомобіль, який придатний для перевезення вантажів відповідає вимогам тендерної документації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 квітня 2024 15:45
Дата відповіді: 29 квітня 2024 10:23
У зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (з 01.01.2018 року), наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (з 16.03.2018) та наказу Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 16.01.1997 №19 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації нафти та нафтопродуктів» (з 16.03.2018), мастильні засоби, що є предметом закупівлі, не підлягають обов’язковій сертифікації! Відповідно до ч.11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі": Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно Замовникам заборонено вимагати такі документи! Вимагаємо внести зміни, та виключити вимогу, щодо надання сертфиікатів відповідності, як таких!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дискримінаційні вимоги 2
Дата подання: 26 квітня 2024 15:55
Дата відповіді: 29 квітня 2024 10:23
Додатком №1 передбачено: "копії документів, що підтверджують право власності учасника на транспорт або документи, що свідчать про те, що вантажний автомобільний транспорт використовується учасником на правах договору надання транспортних послуг, оренди, лізингу, найму тощо." Даною вимогою ви дискримінуєте тих учасників, які користуються послугами вантажних перевізників таких як Нова пошта та ін. Проектом договору передбачено, що поставка товару здійснюється протягом 5 днів з моменту отримання заявки. За цей час будь який перевізник доставить товар до Вас, не порушуючи умов договору.Вимагаємо не обмежувати потенційних учасників, та внести зміни до тендерної документації!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Місткість тари для WD-40
Дата подання: 02 травня 2024 10:50
Дата відповіді: 02 травня 2024 11:10
В додатку 2 для товару "Аерозоль універсальний WD-40" помилково вказана тара місткістю 0,4 мл. Просимо виправити помилку, оскільки цей товар поставляється в тарі місткістю 0,400 мл.
Відповідь: Дякую за звернення. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Тара для товару "Аерозоль універсальний WD-40"
Дата подання: 02 травня 2024 10:52
Дата відповіді: 02 травня 2024 11:10
В додатку 2 для товару "Аерозоль універсальний WD-40" помилково вказана тара місткістю 0,4 мл. Просимо виправити помилку, оскільки цей товар поставляється в тарі місткістю 0,4 л.
Відповідь: Дякую за звернення. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дискримінація
Дата подання: 02 травня 2024 14:57
Дата відповіді: 03 травня 2024 10:35
Шановний замовнику, Вам уже повідомлялось, що оливи та мастила не підлягають обовязковій сертифікації! Дана вимога була опублікована 26.04.2024 15:45!! Якщо Ви забули, то дублюємо!
У зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» (з 01.01.2018 року), наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 №28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні» (з 16.03.2018) та наказу Державного комітету України по стандартизації, метрології та сертифікації від 16.01.1997 №19 «Про затвердження Правил обов’язкової сертифікації нафти та нафтопродуктів» (з 16.03.2018), мастильні засоби, що є предметом закупівлі, не підлягають обов’язковій сертифікації! Відповідно до ч.11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі": Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відповідно Замовникам заборонено вимагати такі документи! Вимагаємо внести зміни, та виключити вимогу, щодо надання сертфиікатів відповідності, як таких!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ № 1178.
Керуючись п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч. 5 п. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, Замовник має право і вважає за необхідне включити сертифікати відповідності у вимоги Тендерної документації як підтвердження якості товару.
Також наголошуємо, скасування державної системи сертифікації не позбавляє виробників можливості отримати сертифікат відповідності, що підтверджує якість продукції, багато виробників мастильних засобів добровільно погоджуються на сертифікацію, це свідчить про впевненість виробника в якості своїх товарів.
Щодо ч.11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі": Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі), повідомляємо, що документи, що не передбачені законодавством – це документи, які не притаманні для особи-учасника, наприклад, фізична особа-підприємець не може мати Статут підприємства, а ТОВ так як юридична особа не може мати паспорта громадянина України.
Дякую за звернення!
Керуючись п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч. 5 п. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, Замовник має право і вважає за необхідне включити сертифікати відповідності у вимоги Тендерної документації як підтвердження якості товару.
Також наголошуємо, скасування державної системи сертифікації не позбавляє виробників можливості отримати сертифікат відповідності, що підтверджує якість продукції, багато виробників мастильних засобів добровільно погоджуються на сертифікацію, це свідчить про впевненість виробника в якості своїх товарів.
Щодо ч.11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі": Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі), повідомляємо, що документи, що не передбачені законодавством – це документи, які не притаманні для особи-учасника, наприклад, фізична особа-підприємець не може мати Статут підприємства, а ТОВ так як юридична особа не може мати паспорта громадянина України.
Дякую за звернення!
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 02 травня 2024 15:15
Дата відповіді: 03 травня 2024 10:36
У зв’язку із втратою чинності Декрету Кабінету Міністрів України від 10.05.1993 № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію» товари, що є предметом закупівлі, не підлягають обов’язковій сертифікації. Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни, якими надати можливість учасникам надавати паспорти якості або інші документи, що підтверджуються якість товарів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Повідомляємо, що закупівля здійснюється відповідно до Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ № 1178.
Керуючись п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч. 5 п. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, Замовник має право і вважає за необхідне включити сертифікати відповідності у вимоги Тендерної документації як підтвердження якості товару.
Також наголошуємо, скасування державної системи сертифікації не позбавляє виробників можливості отримати сертифікат відповідності, що підтверджує якість продукції, багато виробників мастильних засобів добровільно погоджуються на сертифікацію, це свідчить про впевненість виробника в якості своїх товарів.
Керуючись п. 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно ч 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно ч. 5 п. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Таким чином, Замовник має право і вважає за необхідне включити сертифікати відповідності у вимоги Тендерної документації як підтвердження якості товару.
Також наголошуємо, скасування державної системи сертифікації не позбавляє виробників можливості отримати сертифікат відповідності, що підтверджує якість продукції, багато виробників мастильних засобів добровільно погоджуються на сертифікацію, це свідчить про впевненість виробника в якості своїх товарів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 13:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" |
150 636,00
UAH з ПДВ
|
150 636,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФКО-ТРЕЙД" |
173 588,00
UAH з ПДВ
|
173 588,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "М-СТЕЛ" |
269 160,00
UAH з ПДВ
|
269 160,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СП ЮКОЙЛ" #31852954 |
Відхилено |
150 636,00
UAH з ПДВ
|
10 травня 2024 14:25
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРНАФКО-ТРЕЙД" #37876698 |
Відхилено |
173 588,00
UAH з ПДВ
|
14 травня 2024 15:03
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 14 травня 2024 00:00
|
ТОВ "М-СТЕЛ" #40461071 |
Відхилено |
269 160,00
UAH з ПДВ
|
17 травня 2024 14:36
|