Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Очікувана вартість
248 400,00 UAH
UA-2024-04-23-011073-a ● ffcc7d298d1a43d19f25efbbf816aab4
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02001305 |
Вебсайт: | http://todl.com.ua |
Місцезнаходження: | 46023, Україна , Тернопільська обл., м. Тернопіль, вул. Академіка Сахарова, 2 |
Контактна особа: |
Ірина Кирич +380971345495 zakupki200@todl.com.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 16:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 01:00 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 11:18 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 11:18 |
Очікувана вартість: | 248 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 242,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 20 01 21*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Академіка Сахарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
50 штука
Відходи, що містять ртуть 06 04 04*
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Академіка Сахарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
3000 кілограм
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (голки, шприци, системи, вата, бинти, леза скальпелів та ін.) 18 01 03* (D15 D10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Академіка Сахарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
10 кілограм
Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції (анатомічні, біологічні відходи) 18 01 03* (D15 D10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Академіка Сахарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
1000 кілограм
Хімічні препарати, що складаються або містять небезпечні речовини (прострочені фармацевтичні препарати) 18 01 06* (D13 D15 D10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46023, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Академіка Сахарова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 16:00 |
ТД Відходи.doc |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-23-011073-a.c1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Код ЄДРПОУ:38469527
Дата подання: 11 травня 2024 22:51
Дата подання: 11 травня 2024 22:51
Скарга на рішення Замовника
Від 10 травня 2024 року
Постійно діючій адміністративній комісії
Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних
закупівель
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45
м. Київ, 03035
Замовник,
рішення якого оскаржується: Комунальне некомерційне підприємство "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради
Код в ЄДРПОУ 02001305
Адреса: вул. Академіка Сахарова, 2
Тернопільська область, м. Тернопіль, 46023
Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО"
Код в ЄДРПОУ 38469527
Юридична адреса: 18000, м. Черкаси, б-р Шевченка, 190
Інформація про закупівлю: ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-23-011073-a
Очікувана вартість закупівлі: 248 400 грн з ПДВ
Скарга на рішення Замовника
(у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну № 1178)
Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» від 23.04.2024, 16:00 КНП "Тернопільська обласна дитяча клінічна лікарня" Тернопільської обласної ради (надалі – Замовник) було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-011073-a.
Звернення, вимоги чи скарги від учасників щодо тендерної документації Замовника закупівлі відсутні.
Свої пропозиції до участі у даній закупівлі подали:
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 179 910 грн з ПДВ
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 245 340 грн з ПДВ
Протоколом № 07.05/01 від 07.05.2024 Замовником було визначено ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем та прийнято рішення про намір укладення договору про закупівлю.
Вважаємо, що рішення Замовника щодо визначення переможцем процедури закупівлі є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження) – тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації.
Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
1. Замовником вимагалося пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації:
«Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином за підписом та печаткою (у разі її наявності) учасника. Копії документів мають бути підписані уповноваженою особою учасника та завірені печаткою (у разі її наявності) учасника. Вимога про засвідчення документів печаткою та підписом уповноваженої особи, не стосується випадків, коли такі документи надаються учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або іншого підпису, передбаченого Законом України “Про електронні довірчі послуги».
Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції було надано документи, які не відповідають вимогам тендерної документації, а саме не містять кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або іншого підпису, передбаченого Законом України “Про електронні довірчі послуги”, як вимагалось тендерною документацією.
Враховуючи наведене тендерна пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" не відповідає вимогам тендерної документації.
2. Замовником вимагалося пунктом 2.3 Кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі та подання учасником документально підтвердженої інформації про відповідність їх таким кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації:
«2.1. Довідка, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання»
Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції не було надано Довідка, що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання
3. Замовником вимагалося пунктом 2.3 Кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі та подання учасником документально підтвердженої інформації про відповідність їх таким кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації:
«Копії посвідчень, сертифікатів, допусків, на право виконання працівниками спеціалізованих робіт у сфері поводження з небезпечними відходами».
Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції не було надано Копії посвідчень, сертифікатів, допусків, на право виконання працівниками спеціалізованих робіт саме: у сфері поводження з небезпечними відходами/
4. Замовником вимагалося пунктом 2.2 Кваліфікаційних критеріїв процедури закупівлі та подання учасником документально підтвердженої інформації про відповідність їх таким кваліфікаційним критеріям Додатку 2 до тендерної документації для процедури закупівлі відкриті торги з особливостями:
«Копія наказу про призначення фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами на відповідну посаду або копії трудових книжок працівників, які будуть залучені до виконання договору та мають необхідний досвід і кваліфікацію».
Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі тендерної пропозиції не було надано копії наказу про призначення фахівців у сфері поводження з небезпечними відходами на відповідну посаду.
5. В Додатку 4 до тендерної документації містилась вимога:
«У складі тендерної пропозиції, Учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником, а саме:
3. Виписка з балансу Учасника, що підтверджує наявність на балансі власної сміттєспалювальної печі (інсенераторного комплексу)».
У складі пропозиції учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" відсутня інформація щодо наявності на балансі (інсенераторного комплексу).
6. В Додатку 4 до тендерної документації містилась вимога:
«У складі тендерної пропозиції, Учасники процедури закупівлі повинні надати інформацію, яка підтверджує відповідність пропозиції Учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі, встановленим Замовником, а саме:
3.1. копія технічного паспорту, копія сертифікату відповідності та технологічний регламент на піч (температура спалювання в камері горіння не менше 11000 С)».
Наданий Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції сертифікат відповідності №UA.024.C.0125-24 не містить підтвердження, що температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С.
Додатково, в наданому Учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у складі пропозиції технологічний регламент не містить підтвердження про те, що температура спалювання в камері горіння не менше 1100 С
З огляду на вищезазначене, при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «НВК "УКРЕКОПРОМ" та оформлення результатів такого розгляду Протоколом № 07.05/01 від 07.05.2024, Замовником грубо порушено вимоги частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципами об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобіганні корупційним діям і зловживанням.
Так, нормативно-правовим актом, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади є Закон України «Про публічні закупівлі». Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Статтею 19 Конституції України передбачено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Звертаємо увагу Антимонопольного комітету на доктрину заборони суперечливої поведінки (лат. venire contra factum proprium). Певне відображення цієї доктрини у нашому законодавстві знаходиться у п. 6 ст. 3 Цивільного кодексу України, де зазначено, що однією із засад цивільного законодавства є добросовісність.
Доктрина venire contra factum proprium (заборони суперечливої поведінки), базується ще на римській максимі – «non concedit venire contra factum proprium» (ніхто не може діяти всупереч своїй попередній поведінці). В основі доктрини venire contra factum proprium знаходиться принцип добросовісності. Поведінкою, яка суперечить добросовісності та чесній діловій практиці, є, зокрема, поведінка, що не відповідає попереднім заявам або поведінці сторони, за умови, що інша сторона, яка діє собі на шкоду, розумно покладається на них (постанова Об’єднаної палати Касаційного цивільного суду Верховного Суду від 10.04.2019 у справі №390/34/17).
Суб`єкт владних повноважень не може обґрунтовувати правомірність рішення, що оскаржується, іншими обставинами, ніж ті, що зазначені безпосередньо в документів, що оскаржується. За іншого підходу суб`єкт владних повноважень міг би самостійно та довільно змінювати (доповнювати) обґрунтування своїх дій (рішень) після їх вчинення (ухвалення), що не сумісне з принципами правової визначеності та належного урядування, які є фундаментальними для правової держави (Постанова ВС у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, винесена 28 травня 2020 року у справі № 826/17201/17).
Виходячи з принципу «належного урядування», державні органи зобов`язати діяти вчасно та в належний спосіб, а держава не повинна отримувати вигоду у вигляді поновлення судами строку на оскарження судових рішень та виправляти допущені органами державної влади помилки коштом приватної особи, яка діяла добросовісно (у такій ситуації - коштом платника податку у зв`язку з порушенням принципу остаточності судового рішення, прийнятого на користь такого платника податку) Постанова ВС у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду, винесена 28 лютого 2020 року у справі № П/811/1015/16.
Труднощі в організації своєчасного виконання обов`язків представників суб`єкта владних повноважень не є об`єктивними та непереборними обставинами, які перешкоджають оскаржити судові рішення в межах встановленого законодавством строку оскарження.
Враховуючи вищенаведене, слід зазначити, що принцип «належного урядування» має надзвичайно важливе значення для забезпечення правовладдя в Україні. Неухильне дотримання основних складових принципу «належного урядування» забезпечує прийняття суб’єктами владних повноважень легітимних, справедливих та досконалих рішень. Крім того, принцип «належного урядування» підкреслює те, що між людиною та державою повинні бути вибудовані саме публічно-сервісні відносини, у яких інституції та процеси служать всім членам суспільства.
Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Рішення Замовника, що викладене у Протоколі № 07.05/01 від 07.05.2024 порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси.
Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну № 1178, –
ПРОСИМО:
Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене Протоколом № 07.05/01 від 07.05.2024 про визначення ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі з особливостями «ДК 021:2015 – 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами», ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-011073-a.
Додатки:
1. Тендерна документація.
2. Протокол № 07.05/01 від 07.05.2024.
3. Документи на працівників.pdf
4. Документи до тендерної пропозиції.pdf
5. Сертифікат відповідності №UA.024.C.0125-24
6. Технологічний регламент видалення відходів на утилізаторі термічному УТ 3000 ДП.
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 14 травня 2024 17:22
рішення від 14.05.2024 № 8436.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 17:22
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 11:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
179 910,00
UAH з ПДВ
|
179 910,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" |
245 340,00
UAH з ПДВ
|
245 340,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
179 910,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2024 13:41
|