Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

канцелярські товари
Очікувана вартість
1 100,00 UAH
UA-2024-04-23-010464-a 08080973ecc646859e0d75471344063d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Саух Олена Петрівна

+380414942380 em-tercentr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Центр надання соціальних послуг" Ємільчинської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 41833131
Місцезнаходження: 11201, Україна , Житомирська обл., смт Ємільчине, смт Ємільчине , вулиця 1-Го Травня , будинок 1
Контактна особа: Саух Олена Петрівна
+380414942380
em-tercentr@ukr.net
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
папка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, с Ємільчине, вул 1Травня 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
4 штука
папір для запису
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, с Ємільчине, вул 1Травня 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
2 штука
кардон А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11201, Україна, Житомирська область, с Ємільчине, вул 1Травня 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари

Тендерна документація

23 квітня 2024 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шепель ОС
#2557717321
Переможець 1 100,00
UAH
23 квітня 2024 15:42