Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Ладижинська міська рада Гайсинського району Вінницької області |
Код ЄДРПОУ: | 04325621 |
Місцезнаходження: | 24321, Україна , Вінницька обл., Гайсинський район місто Ладижин, вулиця Петра Кравчика, будинок 4 |
Контактна особа: |
Гулько Марина Андріївна 380434367470 mail@ladrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Тендерна документація
23 квітня 2024 15:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 15:31 |
Протокол № 88 від 23.04.2024 р..pdf | |
23 квітня 2024 15:31 |
Розпорядження № 114 р від 23.04.2024 р..pdf | |
23 квітня 2024 15:31 |
Звіт про результати проведення процедури закупівлі.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-20-000069 ● 63566f2d736d4f728c4e3cfda1797659
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 20 травня 2024 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
20.05.2024 №39-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 20.05.2024 №39-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23. UA-2024-04-23-010171-a, 23.04.2024 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-27 17:42:00
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з попередження та гасіння пожеж на міському сміттєзвалищі, пов`язаних з усуненням факторів забруднення атмосферного повітря (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2024-04-23-010171-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з питань:
1. Яким чином вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та визначено його очікувану вартість?
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних надавачів послуг, та вибрано для їх надання саме КП «Ладижинський ККП», з яким укладений договір про закупівлю послуг від 23 квітня 2024 року №151 без використання електронної системи закупівель?
3. Яким чином Замовником дотримано норми підпункту 6 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 в редакції чинній на час здійснення закупівлі, в частині відповідності технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, проекту договору про закупівлю, а також вимог до КП «Ладижинський ККП», з яким укладено договір про закупівлю послуг, вимогам, визначеним у тендерній документації, яка оприлюднена в електронній системі закупівель під час проведення відкритих торгів за номером UA-2024-04-08-007226-a?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-30 15:15:16
Пояснення на питання в межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з попередження та гасіння пожеж на міському сміттєзвалищі, пов'язані з усуненням факторів забруднення атмосферного повітря»
1. Обгрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Послуги з попередження та гасіння пожеж на міському сміттєзвалищі, пов'язані з усуненням факторів забруднення атмосферного повітря» (ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-08-007226-а) здійснювалося на підставі «Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі» (Додаток 1), яке розроблене при плануванні закупівлі. Оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення відповідно до п. 4 Постанови КМУ від 11.10.2016 р. № 710 «Про ефективне використання бюджетних коштів» носить рекомендаційний характер.
2. В зв'язку з тим, що закупівля UA-2024-04-08-007226-а відмінена через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, Ладижинською міською радою Гайсинського району Вінницької області, яка є Замовником процедури закупівлі, направлено листи учасникам ринку із запрошенням розгляду можливості надання послуг з попередження та гасіння пожеж на міському сміттєзвалищі, пов'язані з усуненням факторів забруднення атмосферного повітря (Додатки 2-4). Отримана інформація (Додатки 5-7) від учасників ринку дозволила визначити надавача вищезазначених послуг з врахуванням цінового критерію оцінки та не змінивши вимог до суб'єкта, з яким укладається договір про закупівлю від вимог, що були зазначені у тендерній документації, не перевищив очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі) та дотримавши принципів недискримінації та прозорості.
3. Як зазначено в пп. 6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178, технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі). Вимоги визначені замовником у тендерній документації при проведенні процедури закупівлі UA-2024-04-08-007226-а (крім вимог визначених п. 47 особливостей) були застосовані до КП «Ладижинський ККП», з яким Ладижинська міська рада уклала Договір від 23.04.2024 р. № 151 про надання послуг з попередження та гасіння пожеж на міському сміттєзвалищі, пов'язані з усуненням факторів забруднення атмосферного повітря. КП «Ладижинський ККП» виконали всі вимоги, надавши відповідні документи Замовнику, проаналізувавши які встановлено, що технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до КП «Ладижинський ККП», з яким укладається договір про закупівлю, відповідають вимогам визначеним у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів. Беручи до уваги великий об'єм поданих документів, додаємо для ознайомлення «Технічне завдання/ Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі» (Додаток 8), «Цінову пропозицію» (Додаток 9), «Проект договору» (Додаток 10). Всі інші документи наявні у Замовника і можуть бути надані негайно за вимогою.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КП "Ладижинський ККП" #34261117 |
Переможець |
199 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2024 15:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір № 151 від 23.04.2024 р..pdf | укладений |
23 квітня 2024 15:47
|