Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з охорони майна, приміщень та території установи
Очікувана вартість
340 000,00 UAH
UA-2024-04-23-010141-a ● 2b57227055754cabaa7d3bf34e9755c3
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Інститут громадського здоров'я ім. О.М. Марзєєва Національної академії медичних наук України" |
Код ЄДРПОУ: | 02011858 |
Місцезнаходження: | 02094, Україна , Київська обл., Київ, вул. Попудренка, буд. 50 |
Контактна особа: |
Тарнапольська Катерина Валеріївна 380964088220 Katerina023@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 07 травня 2024 14:40 |
Початок аукціону: | 07 травня 2024 14:40 |
Очікувана вартість: | 340 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони майна, приміщень та території установи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, м. Київ, вул. Попудренка, буд. 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 17:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 17:08 |
Тендерна документація зі змінами 02.05.2024.pdf | |
02 травня 2024 17:08 |
Перелік змін 02.05.2024 1.pdf | |
02 травня 2024 17:08 |
Додаток 1 1.pdf | |
02 травня 2024 12:09 |
Перелік змін 02.05.2024.pdf | |
02 травня 2024 12:09 |
Додаток 2.pdf | |
02 травня 2024 12:09 |
Додаток 1 02.05.2024.pdf | |
02 травня 2024 12:09 |
ТД зі зімнами 02.05.2024.pdf | |
26 квітня 2024 10:59 |
Тендерна документація зі зімнами 26.04.2024.pdf | |
26 квітня 2024 10:59 |
Додаток 1 зі змінами 26.04.2024.pdf | |
26 квітня 2024 10:59 |
Перелік змін 26.04.2024.pdf | |
24 квітня 2024 11:31 |
Додаток 2.pdf | |
24 квітня 2024 11:31 |
Додаток 1 зі змінами.pdf | |
24 квітня 2024 11:31 |
Перелік змін.pdf | |
24 квітня 2024 11:31 |
Тендерна документація зі змінами.pdf | |
24 квітня 2024 11:31 |
Протокол №6.pdf | |
23 квітня 2024 15:32 |
Тендерна документація.pdf | |
23 квітня 2024 15:32 |
Додаток 2.pdf | |
23 квітня 2024 15:32 |
Додаток 1.pdf | |
23 квітня 2024 15:32 |
Додатки охорона.doc | |
23 квітня 2024 15:32 |
Протокол №5.pdf | |
23 квітня 2024 15:30 |
Додаток 2.pdf | |
23 квітня 2024 15:30 |
Додатки охорона.doc | |
23 квітня 2024 15:30 |
Протокол №5.pdf | |
23 квітня 2024 15:30 |
Тендерна документація.pdf | |
23 квітня 2024 15:30 |
Додаток 1.pdf |
02 травня 2024 17:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
02 травня 2024 17:08 |
Тендерна документація зі змінами 02.05.2024.pdf
|
||||||||||||||||||
02 травня 2024 17:08 |
Перелік змін 02.05.2024 1.pdf
|
||||||||||||||||||
02 травня 2024 17:08 |
Додаток 1 1.pdf
|
||||||||||||||||||
02 травня 2024 12:09 |
Перелік змін 02.05.2024.pdf
|
||||||||||||||||||
02 травня 2024 12:09 |
Додаток 2.pdf
|
||||||||||||||||||
02 травня 2024 12:09 |
Додаток 1 02.05.2024.pdf
|
||||||||||||||||||
02 травня 2024 12:09 |
ТД зі зімнами 02.05.2024.pdf
|
||||||||||||||||||
26 квітня 2024 10:59 |
Тендерна документація зі зімнами 26.04.2024.pdf
|
||||||||||||||||||
26 квітня 2024 10:59 |
Додаток 1 зі змінами 26.04.2024.pdf
|
||||||||||||||||||
26 квітня 2024 10:59 |
Перелік змін 26.04.2024.pdf
|
||||||||||||||||||
24 квітня 2024 11:31 |
Додаток 2.pdf
|
||||||||||||||||||
24 квітня 2024 11:31 |
Додаток 1 зі змінами.pdf
|
||||||||||||||||||
24 квітня 2024 11:31 |
Перелік змін.pdf
|
||||||||||||||||||
24 квітня 2024 11:31 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
||||||||||||||||||
24 квітня 2024 11:31 |
Протокол №6.pdf
|
||||||||||||||||||
23 квітня 2024 15:32 |
Тендерна документація.pdf
|
||||||||||||||||||
23 квітня 2024 15:32 |
Додаток 2.pdf
|
||||||||||||||||||
23 квітня 2024 15:32 |
Додаток 1.pdf
|
||||||||||||||||||
23 квітня 2024 15:32 |
Додатки охорона.doc
|
||||||||||||||||||
23 квітня 2024 15:32 |
Протокол №5.pdf
|
||||||||||||||||||
23 квітня 2024 15:30 |
Додаток 2.pdf
|
||||||||||||||||||
23 квітня 2024 15:30 |
Додатки охорона.doc
|
||||||||||||||||||
23 квітня 2024 15:30 |
Протокол №5.pdf
|
||||||||||||||||||
23 квітня 2024 15:30 |
Тендерна документація.pdf
|
||||||||||||||||||
23 квітня 2024 15:30 |
Додаток 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договори
Дата подання: 24 квітня 2024 09:45
Дата відповіді: 24 квітня 2024 11:33
Шановний Замовнику!
В тендерній документації 5. 2. l. Копії аналогічних догоіворів за період 2022-2023 роки.
В Додатку 1, п. 5.2.1. період 2020-2023 роки.
Звичайно, замовниками вимагаються аналогічні договори за останні три роки. Внесіть, будь-ласка, зміни в тендерну документацію.
З повагою, Учасник.
Відповідь: Зміни внесено
вимоги документації
Дата подання: 24 квітня 2024 10:05
Дата відповіді: 26 квітня 2024 10:59
Шановний Замовінику в своїй тендерній документації в Додатку 1 "Кількісні, технічні та якеісні вимоги до предмета закупівлі" , розділ ІІ Технічні та якісні характеристики ав абзаці четвертому Вами встановлено вимогу - про те що учасник надає послги самостійно без залучення субпідрядників. Дана вимога є дискримінаційною та суперечить вимогам Закуону України "Про публічні закупівлі" , а саме ст. 16. Просимо внестьи відповідні зміни до тендерної документації та вилучити дискримінаційну вимогу
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни внесено
Аналогічні договори
Дата подання: 24 квітня 2024 10:14
Дата відповіді: 24 квітня 2024 11:34
Шановний Замовник, Проаналізувавши Ваші минулі закупівлі та причини відхилення учасників, ми дійшли висновку, що вимогу про надання аналогічних договорів, що зазначена Вами, а саме період 2020 - 2023 Ви трактуєте, як надання аналогічних договорів за кожен рік окремо. Надайта будь-ласка роз*яснення, що мається на увазі надання аналогічних договорів за період 2020 - 2023? У випадку, якщо Ви і надалі будете трактувати цю вимогу, як раніше, ми буде змушені подати скаргу в АМКУ, оскліьки дане трактування порушує Закону України "Про публічні закупівлі" та є дискримінаціним. Бо, до прикладу, учасник може бути зареєстрований в 2022/2023 році мати всю необхідну матеріально-технічну базу, кваліфікований персонал, досвід виконання завершеного аналогічного договору, але Ви обмежуєте можливість взяти участь в закупівлі такого учасника встановлюючи таку вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію та прописано період надання аналогічних договорів останні три роки 2021-2023 роки
кількісні характеристики
Дата подання: 24 квітня 2024 10:31
Дата відповіді: 26 квітня 2024 12:04
В Додатку 1 до тендерної документації в роздідлі І Кількісні характеристики Вами встановлено вимогу до учасників закупівлі такого змісчту - кількість охоронників не менше 4 осіб( режим роботи 1 доба роботи, 3 доби відпочинку), тобто послуги охорони на обєкті повинні забезпечуватись чотирма охоронниками, наявність яких в учасника Ви й вимагаєте. Відповідно до Закону України "Про Державний бюджет на 2024 рік" мінімальний рівень оплати праці найманого працівника у погодинному розрахунку становить 48 грн. Враховуючи . що послуги охорони повинні надлаватись цілодобового сім днів на тиждень включаючи вихідні та святкові дні, виходить 732 годин охорони на місяць. Не складною матиматичною дією 732 год х48 грн = 35 136 грн.фонд оплати праці охоронників, якщо до цієї суми додати ще 22 % ЄСВ який сплачується роботодавцем на нараховану заробітну плату то виходить 42 865,92 грн. Виходячи з умов тендерної документації очікувана вартість закупівлі оголоше Вами становить 312 000 грн., термін на який закупляються послуги охорони 8 місяців, що становить 39 000 грн в місяць. Просимо розяснити яким чином учасник повинен забезпечити свою господарську діяльність в межах договору за закупівлею, враховуючи всі визначені чинним законодавстом фінансові навантаження. Просимо переглянути та внести зміни в вимогу, що стосується режиму роботи персоналу охорони учасника на обєкті охорони. та надати розяснення згідно яких нормативних документів Вами встановлено відповідну норму.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Державна установа "Інститут громадського здоров'я ім. О. М. Марзєєва Національної академії медичних наук України" (далі - Установа) є науковим закладом, Гловним розпорядником якого є Національна академія медичних наук України, та фінансується за рахунок державного бюджету. Головним фінансовим документом Установи є кошторис на відповідний фінансовий рік та план використання бюджетних коштів на поточний рік, які формуються та затверджуються Головним розпорядником (НАМНУ). Згідно з цими документами на 2024 рік за статтею видатків "послуги з охорони" виділено на період з 01.05.2024 по 31.12.2024 сума 312 000,00 грн. Розрахунок цієї суми зроблено із місячного розміру мінімальної заробітної плати 8000,0 грн. У зв'язку з цим, Установа не може при закупівлі послуг, вийти за межі передбачених кошторисних призначень. Окрім того, звертаємо увагу, що закупівля вказаних послуг здійснюється на період, який обраховується не годинами, а місяцями, тому застосування саме місячного розміру оплати праці є зрозумілим та доцільним.
Аналогічні договори
Дата подання: 24 квітня 2024 11:40
Дата відповіді: 24 квітня 2024 11:53
Шановний Замовник, Вами не надано відповідь на наше запитання: Скільки аналогічних договорів повинен надати учасник? Один будь-який, що виконувався в період 2021 - 2023 року чи 3 окремі договори ( за 2021, 2022 та 2023 рік) ?
Відповідь: Бажано три окремі договори за кожен рік
Аналогічні договори
Дата подання: 24 квітня 2024 12:01
Дата відповіді: 24 квітня 2024 12:57
Шановний Замовник, що мається на увазі під словом "бажано", яким пунктом Закону України "Про публічні закупівлі" Вами, як державним Замовником встановлену вимогу про надання 3-х різних договорів за кожен рік окремо? Чого Ви, як Державний Замовник, із року в рік нехтуєте всіма принципами здійснення публічних закупівель та дискримінуєте потенційних учасників, в тому числі новостворених підприємств, Ще раз просимо дати чітку та конкретну відповідь, щодо кількості договорів та внести зміни в тендерну документацію, вказавши необхідну кількість. У іншому випадку, щоб не продовжувати цю переписку, ми будемо змушені звернутись до роз*яснення до контролюючих органів та вже їм Ви будете пояснювати чого Ви порушуєте Закони України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У п. п. 5.2.1. п. 5 Розділу 3 Тендерної документації та Додатку 1 прописано: Копії аналогічних договорів за період 2021-2023 роки (мінімум двох).
вимоги
Дата подання: 26 квітня 2024 13:19
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:04
Шановний Замовнику надана Вами відповідь нас як потенційного учасника не влаштовує. Ви зазначаєте, що являєтесь бюджетною установою та фінансуєтесь з державного бюджету на підставі кошторису на поточний рік. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» визначено примірну методику та етапи визначення вартості закупівлі, одним з яких є – аналіз ринку послуг чи товарів, що закуповуються Замовником. Запитання яким чином Вами здійснювався аналіз ринку послуг охорони щодо формування очікуваної вартості закупівлі. Хочемо зазначити, що посилання Вами на те, що за основу взято розмір мінімальної місячної зарплати на рівні 8000 грн. є не правильним так, як дана сума розрахована на 40 годинний робочий тиждень, а послуги які є предметом даної закупівлі надаються цілодобово. Але даже при такому підході очікувана вартість послуг, без проведення аукціону з пониженням ціни, не покриває обов’язкових витрат на оплату праці охоронників. Адже якщо 4 охоронники з зарплатою в 8000 грн. на місяць це 32 000, а 22% ЄСВ на нараховану зарплату виходить 39 040 грн. ( у Вас 312000/8=39000). Нарахування заробітної плати даному випадку необхідно здійснювати в погодинному розрахунку, як ми зазначили в своєму попередньому зверненні. Крім того оплата праці на рівні МЗП допустима тільки для простої некваліфікованої праці ( Ви ж вимагаєте кваліфікацію не нижче 3 розряду), то на такому рівні її встановлюють для професій, передбачених р. 9 "Найпростіші професії" Класифікатора професій. Оплата праці на рівні МЗП працівникам інших професій, передбачених розділами 1 – 8 Класифікатора професій, є порушенням законодавства про працю, а саме ст. 96 КЗпП. Тому ще раз наполегливо просимо Вас переглянути вимоги щодо об’єму послуг охорони та внести зміни до документації, а також дати роз’яснення на якій підставі Ви вимагаєте від учасників встановити для своїх працівників режим роботи доба через троє.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! З приводу надісланих нам запитань інформуємо про наступне:
- з приводу режиму роботи охоронців доба через троє: зазначений режим праці охоронників передбачений чинним законодавством, зокрема, приписами ст. ст. 61, 66 КЗпП України, а також положеннями Методичних рекомендацій щодо застосування підсумованого робочого часу, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 19.04.2006 № 138. Так, згідно з цими нормами в установах, на підприємствах та закладах може встановлюватись підсумований робочий час, при цьому графіки роботи (змінності) розробляються таким чином, щоб тривалість робочого часу за обліковий період не перевищувала нормального числа робочих годин, передбаченого ст. 50 та 51 КЗпП. При підсумованому обліку робочого часу змінна робота, як правило, триває цілодобово. Окрема зазначено, що обліковим періодом при підсумованому обліку робочого часу, як правило, є місяць. Таким чином, застосування для розрахунку оплати праці за послуги, що планується закупити, саме мінімального розміру місячної заробітної плати є обґрунтованим і не потребує обов’язкового застосування погодинної системи оплати праці;
- з приводу застосування розміру оплати некваліфікованої праці: відповідно до п.п. 4 п. 5.1. Додатку 1 до тендерної документації нами зазначена наступна інформація: «копії свідоцтва та додатки до свідоцтва (сертифікати, дипломи) проходження курсів охоронців професійної охорони, посвідчення робітничої кваліфікації не менш І розряду, що підтверджує кваліфікацію, знання та досвід охоронника». Таким чином, доводи про застосування нібито 3 розряду не ґрунтуються на вимогах тендерної документації. Для 1 розряду є допустимим рівень оплати праці на рівні мінімального;
- щодо орієнтовної вартості закупівель: в частині визначення орієнтовної вартості закупівлі сума відкоригована з урахуванням мінімальної заробітної плати та нарахувань на заробітну плату, у зв’язку з чим внесені відповідні зміни до тендерної документації.
- з приводу режиму роботи охоронців доба через троє: зазначений режим праці охоронників передбачений чинним законодавством, зокрема, приписами ст. ст. 61, 66 КЗпП України, а також положеннями Методичних рекомендацій щодо застосування підсумованого робочого часу, затверджених наказом Міністерства соціальної політики України від 19.04.2006 № 138. Так, згідно з цими нормами в установах, на підприємствах та закладах може встановлюватись підсумований робочий час, при цьому графіки роботи (змінності) розробляються таким чином, щоб тривалість робочого часу за обліковий період не перевищувала нормального числа робочих годин, передбаченого ст. 50 та 51 КЗпП. При підсумованому обліку робочого часу змінна робота, як правило, триває цілодобово. Окрема зазначено, що обліковим періодом при підсумованому обліку робочого часу, як правило, є місяць. Таким чином, застосування для розрахунку оплати праці за послуги, що планується закупити, саме мінімального розміру місячної заробітної плати є обґрунтованим і не потребує обов’язкового застосування погодинної системи оплати праці;
- з приводу застосування розміру оплати некваліфікованої праці: відповідно до п.п. 4 п. 5.1. Додатку 1 до тендерної документації нами зазначена наступна інформація: «копії свідоцтва та додатки до свідоцтва (сертифікати, дипломи) проходження курсів охоронців професійної охорони, посвідчення робітничої кваліфікації не менш І розряду, що підтверджує кваліфікацію, знання та досвід охоронника». Таким чином, доводи про застосування нібито 3 розряду не ґрунтуються на вимогах тендерної документації. Для 1 розряду є допустимим рівень оплати праці на рівні мінімального;
- щодо орієнтовної вартості закупівель: в частині визначення орієнтовної вартості закупівлі сума відкоригована з урахуванням мінімальної заробітної плати та нарахувань на заробітну плату, у зв’язку з чим внесені відповідні зміни до тендерної документації.
очікувана вартість
Дата подання: 30 квітня 2024 13:12
Дата відповіді: 30 квітня 2024 15:44
Шановний замовнику при всій повазі до Вас в своїх відповідях суперечите самі собі в відповіді на запитання «кількісні характеристики» стверджуєте, що кошторисом на 2024 фінансовий рік на закупівлю послуг охорони виділено кошти в сумі 312 000 грн., розрахунок якої проведено з місячного розміру мінімальної заробітної плати 8000 грн. тому в зв’язку з цим установа не може при закупівлі послуг вийти за межі передбачених кошторисних призначень. А у відповіді на запитання за темою «вимоги» зазначаєте, що в частині визначення орієнтовної вартості закупівлі сума відкоригована з урахуванням мінімальної заробітної плати та нарахувань на заробітну плату, в зв’язку з чим внесено зміни до тендерної документації. Питання як обраховувалась сума очікуваної вартості закупівлі в першому випадку та яким чином Ви змогли внести зміни в затверджений кошторис. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.3 Розділу 1 Тендерної документації, як процедуру закупівлі визначено – відкриті торги з особливостями. А в розділах 4 та 5 цієї ж документації визначено, що методом проведення закупівлі є електронний аукціон, що передбачає конкурентне пониження стартової ціни закупівлі. Беручи до уваги внесені Вами зміни до очікуваної вартості з урахуванням розміру місячної мінімальної заробітної плати та нарахувань на неї 312 320 грн. дана сума є мінімально допустимою для учасників закупівлі щодо дотримання вимог чинного законодавства без врахування інших податкових навантажень які вони несуть за видами своєї господарської діяльності. Тому внесіть зміни в вимоги, що стосуються об’єму (графіку) послуг охорони, або встановіть відповідну очікувану вартість закупівлі яка надасть змогу надати пропозиції, прийняти участь в аукціоні та за його результатами не порушувати чинне законодавство.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, після внесення змін до кошторису, у відповідь на Ваше звернення, нами встановлена відповідна очікувана вартість закупівлі, яка надасть змогу надати пропозиції
Термін дії договору
Дата подання: 01 травня 2024 12:13
Дата відповіді: 02 травня 2024 12:24
Шановний Замовник! Уточніть будь-ласка термін надання послуг, оскільки в Додатку № 1 Вами вказано "8 місяців з наступного дня після дати підписання договору", тоді як пунктом 4.4. тендерної документації передбачено "31 грудня 2024 року". Оскільки аукціон відбудеться 6 травня 2024 року + 4 дні на подачу документів на переможця + 5 днів на оскарження процедури ( та підписання договору ), тоді строк, що залишився не буде становити 8 місяців до дати 31.12.2024. Уточніть термін надання послуг, оскільки потенційні учасники на підставі цього формуюють свою цінову пропозицію. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на Ваше звернення внесено відповідні зміни до тендерної документації: термін надання послуг
Аналогічний договір
Дата подання: 02 травня 2024 09:55
Дата відповіді: 02 травня 2024 12:11
Шановний Замовник, просимо внести зміни до тендерної документації, а саме прибрати звідки дискримінаційні вимоги, що порушують Закон "Про публічні закупівлі" та обмежують коло потенційних учасників, а саме: Додатками до тендерної документації передбачено надання мінімух двох аналогічних договорів за період 2021-2023, що є повністю завершеними - ця вимога є дискримінаційною, оскільки в нас. як в потенційного учасника є в портфелі повністю завершений аналогічний договір, що виконаний в 2024 році і своєю вимогою Ви обмежуєте можливість нашої участі чим порушуєте Закон "Про публічні закупівлі", оскільки їм не передбачено встановлення чіткого періоду підтвердження такого кваліфікаційного критерію, як "Наявність досвіду виконання аналогічних договорів". Просимо внести зміни у тендерну документацію прибравши дану вимогу або розширивши період. У випадку невиконання ми будемо змушені звернутись до контроллючих органів, що регулюють дотримання норм Закону "Про публічні закупівлі", якого Ви зобов'язані дотримуватись. Оскільки ми бачимо, що Ви затаягуєте надання відповідей, то підготуємо наперед відповідну скаргу, що може бути подани до кінцевого строку подання пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у відповідь на Ваше звернення внесені відповідні зміни до тендерної документації
Підпункт 4 пункту 5.1. Додатку 1
Дата подання: 02 травня 2024 14:36
Дата відповіді: 02 травня 2024 17:17
Шановний Замовник! Що мається на Увазі під вимогою "Копії свідоцтва та додатки до свідоцтва (сертифікати, дипломи) проходження курсів охоронців професійної охорони", посвідчення робітничої кваліфікації? Що це за курси такі? Де їх проходять? І яким НПА передбачено необхідність проходження даних курсів? Документами, що підтверджують кваліфікацію охоронника є лише "СВІДОЦТВО ( а не посвідчення)" про присвоєння (підтвищення) робітничої кваліфікації за професією "Охоронник". Ніяких курсів професійної охорони та посвідчень робітничої кваліфікації не існує. Приведить у відповідність Закону Вашу тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за зауваження, у відповідь на Ваше звернення внесено відповідні зміни до тендерної документації. А під поняттям курсів ми мали на увазі, що компанії, маючи відповідну ліцензію Міністерства освіти і науки України, проводять курси з підготовки охоронців та видають свідоцтво встановленого зразка.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-23-010141-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ", Код ЄДРПОУ:44168358
Дата подання: 10 травня 2024 20:31
Дата подання: 10 травня 2024 20:31
Неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Замовник, опираючись на ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Державна установа "Інститут громадського здоров'я ім. О.М. Марзєєва Національної академії медичних наук України" № 11 від 10.05.2024 р. (далі-Протокол) відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ» (далі-Скаржник) на підставі: підпункту 2пункту 44 Постанови Кабінету Міністрів України Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування №1178 від 12 жовтня 2022 р. (далі – Особливості).
Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає його безпідставним, протиправним, прийнятим із порушенням принципів закупівель, визначених ст. 5, та з порушеннями вимог ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон про закупівлі), з огляду на наступне.
Скаржник вважає, що рішення уповноваженої особи про відхилення його тендерної пропозиції є безпідставним, та таким, що порушує його права та охоронювані законом інтереси з наступних причин.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 травня 2024 16:16
рішення від 14.05.2024 № 8474.pdf
Дата публікації: 14 травня 2024 16:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.05.2024 № 9019.pdf
Дата публікації: 23 травня 2024 12:41
рішення від 22.05.2024 № 9019.pdf
Дата публікації: 27 травня 2024 14:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 10.05.2024 №11 (далі – Рішення), згідно з яким була відхилена тендерна пропозиція Учасника, як та, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.05.2024 №9019-р/пк-пз зобов’язано Державну установу «Інститут громадського здоров'я ім. О. М. Марзєєва Національної академії медичних наук України» скасувати Рішення.
Державна установа «Інститут громадського здоров'я ім. О. М. Марзєєва Національної академії медичних наук України» скасувала Рішення від 10.05.2024 №11
Дата виконання рішення замовником: 11 червня 2024 11:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 травня 2024 15:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ" |
204 240,00
UAH з ПДВ
|
170 518,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕК′ЮРІТІ СЕРВІС КИЇВ" |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
170 519,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "САКУРА ГРУПП"" |
323 400,00
UAH з ПДВ
|
170 520,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРОТЕКТ ФІРМ" |
269 892,00
UAH з ПДВ
|
195 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕХНОХОЛДИНГ-БЕЗПЕКИ" |
276 000,00
UAH з ПДВ
|
220 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНЦІЯ БЕЗПЕКИ "ЦЕНТР-91" |
248 100,00
UAH з ПДВ
|
223 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРЕМЕНЬ НП" |
264 000,00
UAH з ПДВ
|
224 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ" #44168358 |
Рішення скасоване |
170 518,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 11:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕК′ЮРІТІ СЕРВІС КИЇВ" #43850722 |
Рішення скасоване |
170 519,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 11:57
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮНІОН СЕКЬЮРІТІ" #44168358 |
Очікує рішення |
170 518,00
UAH з ПДВ
|
07 червня 2024 11:57
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 11 червня 2024 11:50 |
Кінець періоду оскарження: | 22 червня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 22 червня 2024 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Під час проведення процедури щодо Закупівлі було виявлені підстави для відміни відкритих торгів з особливостями, а саме: Замовник виявив власні резерви, за рахунок яких є можливість забезпечити охорону установи. Враховуючи викладене, подальша потреба в Закупівлі відсутня. Відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні. |
Документи:
11 червня 2024 11:50
|
Електронний підпис |
11 червня 2024 11:49
|
Протокол №20.pdf |