Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний огляд та поточний ремонт службових автомобілів
Очікувана вартість
245 000,00 UAH
UA-2024-04-23-008811-a ● f6ad1a37fb01462eb958a26ca9eac02f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальна установа "Муніципальна служба комунальної власності Одеської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 39708476 |
Місцезнаходження: | 65039, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Артилерійська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Вікторія Чекета +380505804491 tendersku@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 14:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 12:02 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 12:02 |
Очікувана вартість: | 245 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 225,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний огляд та поточний ремонт службових автомобілів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65039, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Артилерійська, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 14:45 |
ТД Ремонт авто 2024.doc | |
23 квітня 2024 14:45 |
ТД Ремонт авто 2024.doc | |
23 квітня 2024 14:45 |
проєкт договору 2024.docx | |
23 квітня 2024 14:45 |
проєкт договору 2024.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо усунення завищеної вимоги
Дата подання: 24 квітня 2024 12:39
Дата відповіді: 24 квітня 2024 14:30
Шановний Замовник
Проаналізувавши вимоги тендерної документації нами була виявлена вимога, яка являється завищеною відносно фактичної необхідності надання послуг, а саме:
Додатком 2 до тендерної документації передбачено необхідність наявності на СТО учасника матеріально-технічної бази, зокрема:
- наявність оглядових ям на СТО не менше ніж 2 (дві);
Враховуючи кількість транспортних засобів щодо яких будуть надаватися послуги, а саме 5 транспортних засобів, вважаємо наявність двох оглядових ям завищеною вимогою та такою, що має бути приведена у відповідність шляхом зменшені кількості оглядових ям до 1 (одної).
Для надання послуг якісно, вчасно та з максимальною ефективністю наявність 1 (однієї) оглядової ями більш як достатньо.
Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник! В умовах тендерної пропозиції щодо кількості оглядових ям на СТО повідомляємо наступне.
На балансі Комунальної установи "Муніципальна служба комунальної власності Одеської міської ради" - 5 транспортних засобів, які експлуатуються кожного робочого дня. Зважаючи на технічний стан автомобілів та не можливість їх взаємозаміни при роботі (через відмінність в категоріях, габаритності та місткості) є пряма необхідність наявності на СТО не менше 2 оглядових ям, у разі термінового ремонту автомобілів.
Кількість оглядових ям обумовлена досвідом минулих років та необхідністю за певних обставин такої кількості.
На балансі Комунальної установи "Муніципальна служба комунальної власності Одеської міської ради" - 5 транспортних засобів, які експлуатуються кожного робочого дня. Зважаючи на технічний стан автомобілів та не можливість їх взаємозаміни при роботі (через відмінність в категоріях, габаритності та місткості) є пряма необхідність наявності на СТО не менше 2 оглядових ям, у разі термінового ремонту автомобілів.
Кількість оглядових ям обумовлена досвідом минулих років та необхідністю за певних обставин такої кількості.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА |
204 163,00
UAH з ПДВ
|
198 774,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОП ГАРАЖ" |
243 775,00
UAH з ПДВ
|
198 775,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ОБУХОВСЬКА ЮЛІАННА ЮРІЇВНА #3448613527 |
Переможець |
198 774,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 10:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 травня 2024 09:53
|
Послуги з ремонту і технічного обслуговування.pdf | укладений |
14 травня 2024 09:52
|