Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)
Очікувана вартість
6 120 000,00 UAH
UA-2024-04-23-008715-a ● b8cfcbbf34404ecb8c010ef41c3f0fc2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03346696 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2 |
Контактна особа: |
Горобченко Валерій Вікторович 380456399482 valerigorobchenko@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 6 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид забезпечення тендерної пропозиції: банківська гарантія з накладеним електронним підписом (кваліфікованим електронним підписом (КЕП або удосконаленим електронним підписом (УЕП)) уповноваженої особи гаранта. Форма та зміст банківської гарантії обов'язково повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 180 000,00 грн (сто вісімдесят тисяч гривень 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії банківської гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку-гаранта про наявність повного грошового покриття (завірена підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, свідчити про забезпечення гарантії повним грошовим покриттям із зазначенням номеру рахунку з обліку коштів у розрахунках) та виписка з банку-гаранта, яка підтверджує зачислення грошового покриття. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі "PDF” копія ліцензії, виданої банку та копія документа про повноваження особи, яка підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір у складі тендерної пропозиції. Також у складі пропозиції необхідно надати копію платіжного документа (підписаного та скріпленого печаткою (штампом) банківської установи, яка видала гарантію) з зазначенням номеру банківської гарантії або договору до неї, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення (покриття за даною гарантією). Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання Учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 180000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31120000-3: Генератори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09169, Україна, Київська область, с. Глибочка, вул. Моложіжна (Колгоспна) буд. 28
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2024
ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | У разі необхідності Покупець може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором у розмірі, що не перевищує 30 відсотків від ціни Договору. Постачальник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за два місяці з дати оплати. Постачальник зобов’язаний поставити товар за Договором на суму попередньої оплати не пізніше двох місяців з дати оплати та підтвердити використання попередньої оплати наданням Покупцю видаткової накладної. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Постачальнику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Постачальник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Постачальником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 20 | Банківські | 30 |
Поставка товару | Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу на поточний рахунок Постачальника, зазначений у реквізитах Постачальника в Договорі на підставі видаткової/товаротранспортної накладної протягом 10 банківських днів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 травня 2024 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 травня 2024 16:20 |
Перелік змін від 02.05.2024.doc | |
02 травня 2024 16:20 |
ТД_з_особливостями_придбання_генератора_НС_І_2024 НОВА РЕДАКЦІЯ 02.05.2024.docx | |
02 травня 2024 16:20 |
Проект договору придбання генератора НС І 2024 НОВА РЕДАКЦІЯ 02.05.2024.docx | |
23 квітня 2024 14:45 |
ТД_з_особливостями_придбання_генератора_НС_І_2024.docx | |
23 квітня 2024 14:45 |
Проект договору придбання генератора НС І 2024.docx |
02 травня 2024 16:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 травня 2024 16:20 |
Перелік змін від 02.05.2024.doc
|
|||
02 травня 2024 16:20 |
ТД_з_особливостями_придбання_генератора_НС_І_2024 НОВА РЕДАКЦІЯ 02.05.2024.docx
|
|||
02 травня 2024 16:20 |
Проект договору придбання генератора НС І 2024 НОВА РЕДАКЦІЯ 02.05.2024.docx
|
|||
23 квітня 2024 14:45 |
ТД_з_особливостями_придбання_генератора_НС_І_2024.docx
|
|||
23 квітня 2024 14:45 |
Проект договору придбання генератора НС І 2024.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно технічних характеристик
Дата подання: 24 квітня 2024 10:34
Дата відповіді: 26 квітня 2024 15:06
Шановний замовник, для можливості запропонувати аналоги по запитуваній Вами моделі генератора просимо додати вирази не більше або не менше стосовно наступних характеристик: Об’єм охолоджуючої рідини, л. 94 та Об’єм мастила, л. 61. Різні виробники двигунів використовують різні об’єми рідин, отже, зазначаючі дані параметри в сталому вигляді, Ви штучно обмежуєте кількість учасників даного тендеру, звужуючі коло до одного виробника двигуна. Зазначення вищевказаних нами правок призведе до дотримання Вами принципів закупівель через відсутність необгрунтованих дискримінаційних вимог та, як наслідок, економії Вами державних коштів, оскільки дасть можливість учасникам запропонувати аналоги. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення щодо закупівлі Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори) повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості,зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 23 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Водночас, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022 року, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Тобто, Вами, як потенційним Учасником закупівлі не можуть бути встановлені технічні характеристики предмету закупівлі тому що це суперечить вимогам Закону та може призвести до дискримінації інших Учасників закупівлі.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
У Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» цієї закупівлі Замовником зазначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Крім того, повідомляємо, що Замовником цілком дотримано вимоги статті 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник повідомляє, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах Також Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Таким чином, Замовник, вважає що вимоги тендерної документації, у тому числі вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними по відношенню до потенційних Учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості,зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 23 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Водночас, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022 року, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі. Тобто, Вами, як потенційним Учасником закупівлі не можуть бути встановлені технічні характеристики предмету закупівлі тому що це суперечить вимогам Закону та може призвести до дискримінації інших Учасників закупівлі.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
У Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» цієї закупівлі Замовником зазначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Крім того, повідомляємо, що Замовником цілком дотримано вимоги статті 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник повідомляє, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах Також Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Таким чином, Замовник, вважає що вимоги тендерної документації, у тому числі вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними по відношенню до потенційних Учасників закупівлі.
стосовно технічних характеристик
Дата подання: 24 квітня 2024 16:34
Дата відповіді: 26 квітня 2024 15:08
Шановний замовник за даною закупівлею прописаний генератор з двигуном BAUDOUIN 6M33G715/5 як і вся закупівля прописана під конкретного постачальника. І попереднє запитання за Об’єм охолоджуючої рідини, л. 94 та Об’єму мастила, л. 61 вам ставить саме цей постачальник бо він зазначає тільки об'єми технічних рідин (у Вас там помилка - не правильно виписали) але Він не запитує за : Робочий об'єм циліндрів 20л що звужує коло до одного виробника двигуна, Кількість / розташування циліндрів 6/ рядне що звужує коло до одного виробника двигуна, Витрата палива ... і т.п. і в цілому по дизельному генератру не запитує за габарити , вагу , потужності і т.п. і інші вимоги що звужують коло до одного постачальника. Зазначення вищевказаних нами правок призведе до дотримання Вами принципів закупівель через відсутність необгрунтованих дискримінаційних вимог та, як наслідок, економії Вами державних коштів, оскільки дасть можливість учасникам запропонувати аналоги. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення щодо закупівлі Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори) повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 23 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Водночас, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022 року, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
У Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» цієї закупівлі Замовником зазначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Крім того, повідомляємо, що Замовником цілком дотримано вимоги статті 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник повідомляє, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах Також Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Таким чином, Замовник, вважає що вимоги тендерної документації, у тому числі вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними по відношенню до потенційних Учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 23 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Водночас, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022 року, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
У Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» цієї закупівлі Замовником зазначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Крім того, повідомляємо, що Замовником цілком дотримано вимоги статті 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник повідомляє, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах Також Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Таким чином, Замовник, вважає що вимоги тендерної документації, у тому числі вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними по відношенню до потенційних Учасників закупівлі.
стосовно технічних характеристик
Дата подання: 25 квітня 2024 00:54
Дата відповіді: 26 квітня 2024 15:09
Шановний замовник
В 2024 році ви проводили закупівлю Генератора з вартістю 9,3мільони гривень
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-29-008623-a
Також в 2024 році ви проводили закупівлю Генератора з вартістю 2,3мільйони гривень
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-01-29-009203-a
Також в 2023 році ви проводили закупівлю Генератора з вартістю 3,08мільйони гривень
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-10-27-010330-a
Як в закупівлі UA-2024-01-29-008623-a так і в закупівлях UA-2024-01-29-009203-a, UA-2023-10-27-010330-a – переможцем визнано учасників що запропонували Генератори торгівельної марки EnerSol з максимальними цінами. В кожному тендері приймали не більше двох учасників які не спеціалізуються на генераторах.
Звертаємо увагу, що торгівельна марка EnerSol належить ТОВ «ГЕКО-ЦЕНТР». ТОВ «ГЕКО-ЦЕНТР» компанія яка спеціалізується на генераторах і самостійно приймає участь в державних закупівлях предметом яких є генератори. Але дана компанія не приймала участь ні в одному з цих тендерів. А також інші компанії які спеціалізуються на генераторах НЕ приймали участь у вищезазначених тендерах – основною причиною цьому є вимоги тендерної документації які відповідають лише генераторам що представляє на ринку України ТОВ «ГЕКО-ЦЕНТР» та інші особливі вимоги.
Підтвердженням цьому є пояснення по суті комісії Антимонопольному комітету які надає ДЕПАРТАМЕНТ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАД в різних тендерах, а саме:
«Департамент ЖКГ стверджує та запевняє колегію, що продукція щонайменше 3-х виробників: Дизель-генераторна установка EnerSol STBS-330IB (виробник Toker Makina Sanayi ve Ticaret LTD. ŞTI, Туреччина); Дизель-генераторна установка RID-S-SERIES DEUTZ 300 kVA (RID300) (виробник R.I.D. GMBH, Німеччина); Дизель-генераторна установка CGM 320В (виробник: С.G.M. GRUPPI ELETTROGENI S.r.l., Італія) відповідає усім в сукупності вимогам тендерної документації до продукції (товару)».
«Департамент ЖКГ стверджує та запевняє колегію, що продукція щонайменше 3-х виробників: Дизель-генераторна установка EnerSol STDS 410 DWI (виробник Toker Makina Sanayi ve Ticaret LTD. ŞTI, Туреччина); Дизель-генераторна установка RID-S-SERIES DEUTZ 375 kVA (RID375) (виробник R.I.D. GMBH, Німеччина); Дизель-генераторна установка CGM 410DS (Виробник: С.G.M. GRUPPI ELETTROGENI S.r.l., Італія) відповідає усім в сукупності вимогам тендерної документації до продукції (товару)»
Адже офіційним представником в Україні всіх цих трьох виробників з генераторами EnerSol, RID, CGM – є лише одна компанія, а саме ТОВ «ГЕКО-ЦЕНТР».
Горобченко Валерій Вікторович та Іванова Ольга Олегівна : Зазначення вищевказаного призведе до дотримання Вами принципів закупівель через відсутність необгрунтованих дискримінаційних вимог та, як наслідок, економії Вами державних коштів, оскільки дасть можливість учасникам запропонувати аналоги. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику, за результатами розгляду Вашого звернення щодо закупівлі Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори) повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 23 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Водночас, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022 року, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
У Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» цієї закупівлі Замовником зазначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Крім того, повідомляємо, що Замовником цілком дотримано вимоги статті 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник повідомляє, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах Також Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Таким чином, Замовник, вважає що вимоги тендерної документації, у тому числі вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними по відношенню до потенційних Учасників закупівлі.
Відповідно до пункту 22 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Частиною 3 статті 22 Закону встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до частини 1 статті 23 технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Водночас, відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМ України № 1178 від 12.10.2022 року, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Тобто, з огляду на вищенаведені норми Закону можна дійти висновку, що це право саме Замовника визначатися з предметом закупівлі та встановлювати технічні характеристики до нього, а також перелік документів та вимоги до них, що підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
У Додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі» цієї закупівлі Замовником зазначено, що всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».
Крім того, повідомляємо, що Замовником цілком дотримано вимоги статті 5 Закону щодо принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників. Замовник повідомляє, що Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах Також Замовником забезпечено вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
Таким чином, Замовник, вважає що вимоги тендерної документації, у тому числі вимоги до предмета закупівлі не є дискримінаційними по відношенню до потенційних Учасників закупівлі.
монтаж
Дата подання: 26 квітня 2024 09:15
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:41
Шановний Замовник!
монтаж генератора буде встановлюватись відповідно до проектної документації ?
Відповідь: Шановний дописувач! Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради уважно розглянув Ваше звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі «Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-008715-a. За результатами розгляду звернення замовником прийнято рішення найближчим часом внести зміни до технічного завдання тендерної документації, якими уточнити перелік та обсяги надання послуг з монтажу джерела резервного живлення, а також виправити деякі технічні помилки, допущені під час формування технічного завдання.
монтаж
Дата подання: 26 квітня 2024 09:17
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:41
Шановний Замовник!
прошу надати :
– вимоги по прокладанню кабельних ліній та повну специфікацію матеріалів для проведення монтажних робіт по підключенню дизель генератора.
Відповідь: Шановний дописувач! Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради уважно розглянув Ваше звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі «Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-008715-a. За результатами розгляду звернення замовником прийнято рішення найближчим часом внести зміни до технічного завдання тендерної документації, якими уточнити перелік та обсяги надання послуг з монтажу джерела резервного живлення, а також виправити деякі технічні помилки, допущені під час формування технічного завдання.
монтаж
Дата подання: 26 квітня 2024 09:40
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:41
Шановний Замовник!
для рівного ставлення до учасників, учасники мають розуміти і визначати однаковий обсяг робіт для виконання монтажу, а також виконувати його відповідно до проектної документації
вимагаємо долучити до тендерної документації витяг з проектної документації по встановленню резервного джерела живлення – вимоги по прокладанню кабельних ліній та повну специфікацію матеріалів для проведення монтажних робіт по підключенню дизель генератора
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний дописувач! Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради уважно розглянув Ваше звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі «Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-008715-a. За результатами розгляду звернення замовником прийнято рішення найближчим часом внести зміни до технічного завдання тендерної документації, якими уточнити перелік та обсяги надання послуг з монтажу джерела резервного живлення, а також виправити деякі технічні помилки, допущені під час формування технічного завдання.
монтаж
Дата подання: 26 квітня 2024 09:44
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:41
Шановний Замовник!
для рівного ставлення до учасників, учасники мають розуміти і визначати однаковий обсяг робіт для виконання монтажу, а також виконувати його відповідно до технічної документації
вимагаємо долучити до тендерної документації
- лінійну схему електропостачання об’єкту, затверджену з електропостачальною організацією, з вказанням точки підключення щита автоматичного вводу резерву від дизель генератора та самого дизель генератора.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний дописувач! Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради уважно розглянув Ваше звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі «Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-008715-a. За результатами розгляду звернення замовником прийнято рішення найближчим часом внести зміни до технічного завдання тендерної документації, якими уточнити перелік та обсяги надання послуг з монтажу джерела резервного живлення, а також виправити деякі технічні помилки, допущені під час формування технічного завдання.
муфта
Дата подання: 26 квітня 2024 09:49
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:42
Шановний Замовник!
Прошу надати роз’яснення що до п.1 технічного завдання до тендерної документації «Кабельна кінцева внутр. встановл. муфта для кабеля з бум.ізол. пер. 240мм2, 1КВТпН- 6 – 4 комплекта;»,
Оскільки в списку матеріалів відсутній кабель даного перерізу . 240мм2,
- з якою метою проводиться закупка даної позиції ?
- чи має учасник її монтувати і куди її необхідно змонтувати ?
- відсутня розшифровка по кількості муфт, що означає комплект?
- 1 комплект відповідає 1 штука ?
прошу внести зміни в тендерну документацію і зазначити кількість в штуках.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний дописувач! Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради уважно розглянув Ваше звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі «Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-008715-a. За результатами розгляду звернення замовником прийнято рішення найближчим часом внести зміни до технічного завдання тендерної документації, якими уточнити перелік та обсяги надання послуг з монтажу джерела резервного живлення, а також виправити деякі технічні помилки, допущені під час формування технічного завдання.
матеріали
Дата подання: 26 квітня 2024 09:51
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:42
Шановний Замовник!
В технічному завданні до тендерної документації відсутня інформація по кількості та типу наконечників до кабельної продукції, прошу надати інформацію по кількості та типу наконечників
Відповідь: Шановний дописувач! Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради уважно розглянув Ваше звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі «Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-008715-a. За результатами розгляду звернення замовником прийнято рішення найближчим часом внести зміни до технічного завдання тендерної документації, якими уточнити перелік та обсяги надання послуг з монтажу джерела резервного живлення, а також виправити деякі технічні помилки, допущені під час формування технічного завдання.
монтаж
Дата подання: 26 квітня 2024 09:57
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:42
Шановний замовник !
Прошу надати повний перелік і обсяг загально будівельних робіт які має виконати учасник при монтажі :
- буріння отворів в стінах - прошу вказати
- бетонні роботи - прошу зазначити
- послуги копачів - прошу зазначити
- інші роботи - прошу зазначити
Відповідь: Шановний дописувач! Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради уважно розглянув Ваше звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі «Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-008715-a. За результатами розгляду звернення замовником прийнято рішення найближчим часом внести зміни до технічного завдання тендерної документації, якими уточнити перелік та обсяги надання послуг з монтажу джерела резервного живлення, а також виправити деякі технічні помилки, допущені під час формування технічного завдання.
монтаж
Дата подання: 26 квітня 2024 09:59
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:42
Шановний Замовник !
прошу зазначити Метод та Довжину прокладки кабельних ліній - повітря чи в землі, якщо змішана прокладка, уточнити довжину по кожній позиції, окремо
Відповідь: Шановний дописувач! Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради уважно розглянув Ваше звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі «Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-008715-a. За результатами розгляду звернення замовником прийнято рішення найближчим часом внести зміни до технічного завдання тендерної документації, якими уточнити перелік та обсяги надання послуг з монтажу джерела резервного живлення, а також виправити деякі технічні помилки, допущені під час формування технічного завдання.
монтаж
Дата подання: 26 квітня 2024 10:02
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:43
Шановний Замовник !
Прошу надати інформацію щодо довжини кабельної лінії :
- від дизель генератора до щита автоматичного вводу резерву,
- від щита автоматичного вводу резерва до точки підключення до основної лінії електропостачання та точки підключення до шини навантаження.
Відповідь: Шановний дописувач! Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради уважно розглянув Ваше звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації за предметом закупівлі «Поставка та монтаж генератора (джерела резервного живлення) насосної станції І -го підйому для забезпечення аварійного водопостачання м. Біла Церква Київської області під час можливих надзвичайних ситуацій в період воєнного стану (код ДК 021:2015 - 31120000-3 - Генератори)» ідентифікатор закупівлі UA-2024-04-23-008715-a. За результатами розгляду звернення замовником прийнято рішення найближчим часом внести зміни до технічного завдання тендерної документації, якими уточнити перелік та обсяги надання послуг з монтажу джерела резервного живлення, а також виправити деякі технічні помилки, допущені під час формування технічного завдання.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-23-008715-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ДАРЕКС-ЕНЕРГО, Код ЄДРПОУ:39423347
Дата подання: 26 квітня 2024 15:59
Дата подання: 26 квітня 2024 15:59
СКАРГА на умови тендерної документації
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище вимог до предмета закупівлі, є порушенням принципів здійснення закупівель – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника), та вимоги частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2024 17:08
рішення від 30.04.2024 № 7618.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 17:08
Інформація про резолютивну частину рішення від 08.05.2024 № 8206.pdf
Дата публікації: 09 травня 2024 12:54
рішення від 08.05.2024 № 8206.pdf
Дата публікації: 13 травня 2024 18:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СУЧАСНІ РОЗУМНІ РІШЕННЯ" |
6 107 250,00
UAH з ПДВ
|
6 107 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СУЧАСНІ РОЗУМНІ РІШЕННЯ" #43759265 |
Переможець |
6 107 250,00
UAH з ПДВ
|
15 травня 2024 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2024 12:53
|
STBS-700IB.pdf | укладений |
26 серпня 2024 12:52
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 13:03
|
705.pdf | укладений |
21 травня 2024 13:02
|