Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 43944456 |
Місцезнаходження: | 66300, Україна , Одеська обл., місто Подільськ, пр. Шевченка, будинок 7-А |
Контактна особа: |
Ковальова Олександра Юріївна +380486223596 alekovanna@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 13:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 17 178 027,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 85 890,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 85500.00 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 85500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робiт проводиться у безготівковій формі поетапно промiжними платежами в мiру виконання робiт. Розрахунки проводяться Замовником на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в і довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою КБ-3, згідно фактично виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 квітня 2024 13:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 квітня 2024 13:08 |
Додаток 3 в Новій редакції.docx | |
30 квітня 2024 13:08 |
Перелік змін.docx | |
30 квітня 2024 13:08 |
Протокол змін.pdf | |
23 квітня 2024 13:47 |
Додаток 5 Форма забезпечення.doc | |
23 квітня 2024 13:47 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc | |
23 квітня 2024 13:47 |
Додаток 3 Технічна специфікація.doc | |
23 квітня 2024 13:46 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_та_послуги.docx | |
23 квітня 2024 13:46 |
Додаток 2 п.47.docx | |
23 квітня 2024 13:46 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx |
30 квітня 2024 13:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 квітня 2024 13:08 |
Додаток 3 в Новій редакції.docx
|
|||
30 квітня 2024 13:08 |
Перелік змін.docx
|
|||
30 квітня 2024 13:08 |
Протокол змін.pdf
|
|||
23 квітня 2024 13:47 |
Додаток 5 Форма забезпечення.doc
|
|||
23 квітня 2024 13:47 |
Додаток 4 Проєкт договору.doc
|
|||
23 квітня 2024 13:47 |
Додаток 3 Технічна специфікація.doc
|
|||
23 квітня 2024 13:46 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_та_послуги.docx
|
|||
23 квітня 2024 13:46 |
Додаток 2 п.47.docx
|
|||
23 квітня 2024 13:46 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-05-000005 ● 0df3db6d5bf84407b0e2d3a9cdbbc0ab
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2024 09:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.06.2024 № 14-З
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
Від 04.06.2024 № 14-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2024-04-23-007323-a 23.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-07 11:47:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Нове будівництво швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту розташованої на території ліцею №6 Подільської міської ради Подільського району, Одеської області за адресою: бульвар Бірзульський, 48-А, м. Подільськ, Подільського району, Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-23-007323-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту(або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-10 16:21:11
Відповідь на запит
07.06.2024 о 11:47, в рамках проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-23-007323-a, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-23-007323-a в електронній системі закупівель оприлюднено запит замовнику про надання інформації від 07.06.2024 наступного змісту:
«У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі «Нове будівництво швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту розташованої на території ліцею №6 Подільської міської ради Подільського району, Одеської області за адресою: бульвар Бірзульський, 48-А, м. Подільськ, Подільського району, Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-23-007323-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»(далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту(або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.».
На виконання частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» уповноважена особа Департамент житлово-комунального господарства, архітектури та земельних відносин Подільської міської ради Подільського району Одеської області надає наступні пояснення.
Щодо запитання № 1
На період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів) товарів, робіт і послуг. Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р. (зі змінами та доповненнями), (далі- Закон). Законодавство у сфері закупівель регламентує принципи, відповідно яких здійснюються закупівлі. Один з них — принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності.
Публічна закупівля (ідентифікатор UA-2024-04-23-007323-a) проводилася відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями), з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель зокрема максимальної економії, ефективності та пропорційності, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені:
• відповідно до наявної потреби;
• з дотриманням будівельних норм, правил та стандартів, встановлених для виконання такого виду робіт, передбачених законодавством України;
• відповідно до проектної документації;
• з дотриманням технологічних процесів будівництва.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені у відповідному додатку (а саме у Додатку 2) до тендерної документації.
Для виконання робіт згідно об’єкту будівництва генеральним проектувальником розроблено проектну документацію на будівництво, та відносно вказаної документації виконано державну експертизу та отримано за її результатами позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за № ЕК-5393/11-23 від 06 грудня 2023р. (копія додається), та згідно якого визначено загальну кошторисну вартість будівництва у поточних цінах станом на момент виконання експертизи.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена з урахуванням очікуваного обсягу проведення робіт:
Нове будівництво швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту розташованої на території ліцею №6 Подільської міської ради Подільського району, Одеської області за адресою: бульвар Бірзульський, 48-А, м. Подільськ, Подільського району, Одеської області та у відповідності до кошторисної частини проектної документації за робочим проектом (копія додається) розробленої відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Вартість робіт визначено з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281. Таким чином, Замовником забезпечено виконання вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Закупівля проведена в межах бюджетних призначень, згідно плану використання бюджетних коштів та фінансового плану на 2024 рік.
Щодо запитання № 2.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 р. розміщено на сайті Подільської міської територіальної громади, за посиланням; https://podilska-gromada.gov.ua/news/1713940637/.
Додатки:
Додаток № 1 – Експертний звіт;
Додаток № 2 – Зведений кошторисний розрахунок;
Додаток № 3 - Креслення;
Додаток № 4 – Містобудівні умови;
Додаток № 5 – Рішення;
Додаток № 6 – Робочий проект 89-11 23-РП-ІТЗЦЗ;
Додаток № 7 – Робочий проект 89-11 23-РП-РЕ;
Додаток № 8 – Робочий проект 89-11 23-РП-СПС-СКЕ-СПТС;
Додаток № 9 – Робочий проект 396-АР;
Додаток № 10 – Робочий проект 396-ВК;
Додаток № 11 – Робочий проект 396-ГП;
Додаток № 12 – Робочий проект 396-ЗВК;
Додаток № 13 – Робочий проект 396-КБ;
Додаток № 14 – Робочий проект 396-ОВ.
- Експертний звіт
- Зведений кошторисний розрахунок
- Креслення
- Містобудівні умови
- Рішення
- Робочий проект 89-11 23-РП-СПС-СКЕ-СПТС
- Робочий проект 89-11 23-РП-ІТЗЦЗ
- Робочий проект 396-АР
- Робочий проект 396-ГП
- Робочий проект 89-11 23-РП-РЕ
- Робочий проект 396-ЗВК
- Робочий проект 396-ВК
- Робочий проект 396-КБ
- Робочий проект 396-ОВ
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 червня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 червня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд |
17 170 404,00
UAH з ПДВ
|
17 170 404,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Березівкаагрошляхбуд #03579041 |
Переможець |
17 170 404,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 08:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 листопада 2024 13:47
|
ДУ 2 до дог 56.pdf | зміни до договору |
01 листопада 2024 13:46
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2024 10:55
|
ДУ ЗЗСО 6.pdf | зміни до договору |
31 липня 2024 10:53
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2024 11:22
|
Договір з додатками | укладений |
21 травня 2024 11:16
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 липня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ТОВ "Березівкаагрошляхбуд" повідомило, що для доставки на будівельний майданчик та монтаж блоків-модулів необхідно застосувати спеціальну техніку, але підрядник виконує роботи за іншим договором на будівництві фортифікаційних споруд для захисту кордонів нашої держави, тому просить подовжити термін виконання робіт на об'єкті до 01.11 2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підрядна організація виконувала роботи за іншим договором на будівництві фортифікаційних споруд для захисту кордонів нашої держави, тому сторони домовились продовжити строк виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 56 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Нове будівництво швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту розташованої на території ліцею №6 Подільської міської ради Подільського району, Одеської області за адресою: бульвар Бірзульський, 48-А, м. Подільськ, Подільського району, Одеської області | 1 |
17 170 404,00
UAH з ПДВ
|