Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 05517729 |
Місцезнаходження: | 14017, Україна , Чернігівська обл., Чернігів, вул. Івана Мазепи, будинок 19 |
Контактна особа: |
Сердечнюк Оксана Миколаївна 380462774840 oksanaserdechnyk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 квітня 2024 12:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 13:07 |
Початок аукціону: | 08 травня 2024 13:07 |
Очікувана вартість: | 6 854 736,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 273,68 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни. Перерахування коштів здійснюється за реквізитами: Управління капітального будівництва Чернігівської міської ради, 05517729, вул. Івана Мазепи, 19, м. Чернігів, 14017, р/р № UA708201720355169036000046523 в Державній казначейській службі України, м. Київ. У призначенні платежу вказати: “Забезпечення виконання договору, предмет закупівлі: ___, номер тендеру (Ідентифікатор закупівлі)_______”. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної та технічної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону України «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Випадки не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю визначені Замовником у проекті договору, що є Додатком 3 до Тендерної документації. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки за виконані роботи після підписання уповноваженими представниками Сторін форм КБ-2в і КБ-3 протягом 100 календарних днів, але не пізніше 25 грудня 2024, при наявності коштів на рахунках. Джерело фінансування - кошти бюджету Чернігівської міської територіальної громади. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки з Підрядником за виконані роботи у розмірі 30% від Договірної ціни здійснюється після підписання актів ф. № КБ-2в і КБ-3, надання Підрядником виконавчої документації, гарантійного паспорту-сертифікату та тристороннього акту готовності об’єкта до експлуатації, протягом 100 календарних днів, але не пізніше 25 грудня 2024 року, при наявності коштів на рахунках. | Пiсляоплата | 100 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 квітня 2024 12:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 12:34 |
Додаток 4 Документи переможець торгів.docx | |
23 квітня 2024 12:34 |
Додаток 1 перелік документів для учасника торгів.docx | |
23 квітня 2024 12:34 |
Тендерна документація.docx | |
23 квітня 2024 12:34 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
23 квітня 2024 12:34 |
Додаток 2 Технічний опис предмета закупівлі.zip |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-06-13-000005 ● f07ae72e57f649209b8d190588e1e962
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 13 червня 2024 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.06.2024 № 36-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2024-04-23-006000-a 23.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-21 19:24:12
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Відновлення пошкодженої внаслідок ракетного удару російської федерації, який був вчинений 19 серпня 2023 року по середмістю Чернігова, адміністративної будівлі за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 8 (капітальний ремонт)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 6 854 736,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-006000-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (аналіз ринку щодо цін (цінові пропозиції, прайс тощо), листування з учасниками ринку (анкети, запити, запрошення до обговорення тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію щодо фактичного стану виконання договору підряду від 31.05.2024 № 39-2024-В/вс, укладеного Замовником з Товариством з обмеженою відповідальністю «ІНВАТРУД» (далі – ТОВ «ІНВАТРУД»).
3. Учасником ТОВ «ІНВАТРУД» в тендерній пропозиції надано довідку «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» від 07.05.2024 № 07/05-7, в якій зазначено, що «ТОВ «ІНВАТРУД» планує залучати до виконання робіт наступних субпідрядників: 1. ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС»ЦЕНТР» 2. ТОВ «ІНГРЕСС» в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю».
Вимогами абзацу дев’ятнадцятого пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості) визначено «у разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом».
Положеннями підпункту 7.3 пункту 7 «Інформація про субпідрядника (субпідрядників)» (далі – підпункт 7.3 пункту 7) Додатку 1 «Перелік документів для учасників торгів» тендерної документації Замовника передбачено, що у зв’язку з обмеженням доступу до певних реєстрів на період дії воєнного стану в Україні, учасник здійснює самостійне декларування відсутності підстав, визначених в пункті 44 Особливостей (пункт 47 в редакції, чинній на момент проведення закупівлі) у будь-який доступний спосіб.
Проте, на виконання вимог абзацу дев’ятнадцятого пункту 47 Особливостей та підпункту 7.3 пункту 7 тендерної документації Замовника в тендерній пропозиції ТОВ «ІНВАТРУД» субпідрядником ТОВ «ІНГРЕСС» підтверджено лише підпункти 3, 6 та 12 пункту 47 Особливостей. Субпідрядником ТОВ «УКРАЇНСЬКИЙ ВИРОБНИЧО-БУДІВЕЛЬНИЙ АЛЬЯНС»ЦЕНТР» в тендерній пропозиції ТОВ «ІНВАТРУД» відсутність підстав, визначених в пункті 47 Особливостей не підтверджено.
Також, субпідрядником ТОВ «ІНГРЕСС» не надано інформацію у вигляді довідки/переліку/таблиці/тощо, визначену вимогами підпункту 2.1 пункту 2 «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (подається окремим файлом)» Додатку 1 тендерної документації Замовника, а саме «інформація про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт (інформацію бажано надати у формі нижченаведеної таблиці)…».
Враховуючи викладене, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником не включено вищезазначені невідповідності в перелік вимог щодо усунення невідповідностей в інформації та документах до 10:17 год. 16.05.2024 або не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ІНВАТРУД» відповідно до вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей?
4. Відповідно до вимог пункту 15 частини 1 статті 19 Закону: «У звіті про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи закупівель обов’язково зазначаються повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, який буде залучений переможцем, з яким укладено договір про закупівлю, до надання послуг як співвиконавця або виконання робіт як субпідрядника, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг».
Просимо надати пояснення, у зв’язку з чим в звіті про результати проведення закупівлі від 04.06.2024 відповідної інформації не зазначено?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-25 12:26:58
пояснення та документи
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, наступне:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості було здійснено Замовником на підставі розробленої проектно-кошторисної документації, що отримала позитивний експертний звіт та затверджена Замовником в установленому законодавством порядку. Обґрунтуванням бюджетних призначень є рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 28.12.2023р. №860 "Про проєкт бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік", розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 29.12.2023 № 407 «Про затвердження бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік», розпорядження Чернігівської міської військової адміністрації від 04.01.2024 № 1 "Про виконання бюджету Чернігівської міської територіальної громади на 2024 рік» (зі змінами). Зазначена інформація оприлюднена Замовником на сайті Чернігівської міської ради за посиланням https://chernigiv-rada.gov.ua/sp-ukb-inshe/ файл «Інформація щодо процедур закупівель 23.04.2024» оприлюднений 23.04.2024.
2. Станом на 25.06.2024 року виконання робіт за договором підряду від 31.05.2024 № 39-2024-В/вс здійснюється відповідно до календарного графіку. Між сторонами підписано акти виконаних робіт на суму 702 628,69 грн.
3. Щодо вимоги п. 7.3. Додатку 1 «Перелік документів для учасників торгів» до тендерної документації зазначаємо наступне:
Речення 2 п. 7.3. Додатку 1 «Перелік документів для учасників торгів» до тендерної документації викладено в наступній редакції: у зв’язку з обмеженням доступу до певних реєстрів на період дії воєнного стану в Україні, пропонуємо здійснити самостійне декларування відсутності підстав, визначених в пункті 44 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту) у будь-який доступний спосіб.
Виходячи із дослівного трактування зазначеної норми Замовником не встановлювалося будь-яких вимог до підтвердження субпідрядниками їх відповідності вимогам, що зазначені у п. 47 Особливостей, а лише пропонувалося це зробити у будь-який доступний спосіб. В свою чергу пропозиція не є обов’язковою до виконання.
Відповідно до п. 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
В свою чергу частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Виходячи з зазначеного вище відсутність самостійного декларування або не повне декларування субпідрядними організаціями відсутності підстав, визначених в пункті 47 Особливостей не підпадає під дію п. 43 Особливостей та не може бути підставою для відхилення з огляду на відсутність в тендерній документації відповідної вимоги.
Щодо ненадання ТОВ «Інгресс» довідки на виконання п. 2.1. Додатку 1 «Перелік документів для учасників торгів» до тендерної документації зазначаємо, що пункт 2 встановлює вимоги до УЧАСНИКА закупівлі адже викладений наступним чином: Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Учасником закупівлі UA-2024-04-23-006000-a є ТОВ «Інватруд», який виконав вимогу п. 2.1. в повному обсязі.
Наголошуємо, що окрема вимога щодо надання субпідрядними організаціями інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації в тендерній документації не встановлювалася, а отже відсутність такої інформації не підпадає під дію п. 43 Особливостей та не може бути підставою для відхилення з огляду на відсутність в тендерній документації відповідної вимоги.
До того ж вважаємо за необхідне наголосити, що в складі тендерної пропозиції містяться відомості про кваліфікацію та досвід основних спеціалістів, які будуть залучені до виконання робіт від 07.05.2024 № 02, що містять інформацію про працівників ТОВ «Інгресс» (файл Відомості про кваліфікацію та досвід1.pdf).
4. Відповідно до ч. 2 ст. 19 Закону України «Про публічні закупівлі» звіт про результати проведення закупівлі автоматично формується електронною системою закупівель та оприлюднюється протягом одного дня після оприлюднення замовником договору про закупівлю в електронній системі закупівель або відміни тендеру/спрощеної закупівлі, або визнання тендеру таким, що не відбувся.
Виходячи з зазначеного звіт про результати проведення закупівлі формується без втручання замовника, а тому питання щодо зазначення/ не зазначення у ньому будь якої інформації не є компетенцією замовника та його уповноважених осіб.
2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- наказ про затвердження робочого проекту, експертний звіт, затверджений зведений кошторисний розрахунок.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-06-27 11:54:18
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Відновлення пошкодженої внаслідок ракетного удару російської федерації, який був вчинений 19 серпня 2023 року по середмістю Чернігова, адміністративної будівлі за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 8 (капітальний ремонт)», код ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 6 854 736,20 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-23-006000-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Просимо повідомити (з наданням підтверджуючих документів), чи було дотримано переможцем ТОВ «ІНВАТРУД» вимоги пункту 6 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю», а саме «відповідно до статті 27 Закону Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору у формі депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника суми, яка дорівнює 5 % договірної ціни».
2. Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Уряду від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Пункт 18 частини 2 статті 22 Закону зобов’язує замовника встановити вимогу в тендерній документації про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг.
Згідно з вимогами частини першої статті 26 Закону – тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати пояснення, у зв’язку з чим Замовником в тендерній документації не встановлено вимоги, щодо зазначення інформації про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, в тому числі і шляхом заповнення електронних форм?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-06-28 12:23:27
пояснення 2
В межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі повідомляємо, наступне:
1. На виконання вимоги пункту 6 розділу VІ «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» 30.05.2024 переможцем процедури закупівлі ТОВ «ІНВАТРУД» на рахунок управління капітального будівництва Чернігівської міської ради були внесені грошові кошти у сумі 277 500,00 грн., що складає 5 % договірної ціни.
2. На виконання пункту 18 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником у п. 7 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації зазначено наступне: учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Також абзац 1 пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації містить наступне: тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається відповідна інформація та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації. Виходячи з зазначеного вся необхідна і передбачена законодавством інформація міститься в тендерній документації, в свою чергу жодною нормою законодавства не передбачено, що Замовник повинен у тендерній документації встановлювати вимогу щодо зазначення інформації про кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, в тому числі і шляхом заповнення електронних форм.
2. Завантажити у якості підтвердних документів:
- платіжна інструкція № 97 від 30.05.2024 року.
Надання інформації про усунення порушення замовником
В період з 13.06.2024 по 04.07.2024 Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області було проведено моніторинг закупівлі «Відновлення пошкодженої внаслідок ракетного удару російської федерації, який був вчинений 19 серпня 2023 року по середмістю Чернігова, адміністративної будівлі за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 8 (капітальний ремонт)», за результатом якого встановлено порушення вимог Особливостей. За результатом проведеного моніторингу Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області було висунуто зобов’язанння щодо недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На виконання висновку по моніторингу НАКАЗУЮ: 1.Наголосити уповноваженим особам Управління на відповідальному ставленні до своїх посадових обов’язків та чіткого дотримання вимог чинного законодавства при проведені публічних закупівель. 2. Наголосити уповноваженим особам Управління на недопущені подібних порушень в подальшому. 3. Зобов’язати уповноважених осіб Управління підвищити рівень знань з питань закупівель шляхом самостійного опрацювання роз’яснень МЕРТУ, матеріалів та онлайн-навчань, доступних в мережі інтернет. 4. Наголосити уповноваженим особам Управління на персональній відповідальності за порушення, допущені ними у сфері публічних закупівель.
2024-07-05 11:35:14
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 липня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 липня 2024 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 травня 2024 13:48
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЮА-БІЛД ГРУП" |
6 008 518,74
UAH з ПДВ
|
5 549 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНВАТРУД" |
6 122 989,62
UAH з ПДВ
|
5 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" |
6 301 015,74
UAH з ПДВ
|
5 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НІКИРБУД" |
6 664 505,17
UAH з ПДВ
|
5 840 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ" |
6 350 360,23
UAH з ПДВ
|
6 350 360,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ЮА-БІЛД ГРУП" #44990676 |
Відхилено |
5 549 999,00
UAH з ПДВ
|
13 травня 2024 15:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 травня 2024 14:43
|
ТОВ "ІНВАТРУД" #22827295 |
Переможець |
5 550 000,00
UAH з ПДВ
|
16 травня 2024 11:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2024 10:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 грудня 2024 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2024 11:31
|
Додаткова угода № 1 до Договору № 39-2024-В вс.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2024 11:31
|
Електронний підпис | укладений |
04 червня 2024 13:01
|
Договір № 39-2024-В вс.pdf | укладений |
04 червня 2024 13:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягу закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | Договір № 39-2024-в/вс |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Відновлення пошкодженої внаслідок ракетного удару російської федерації, який був вчинений 19 серпня 2023 року по середмістю Чернігова, адміністративної будівлі за адресою: м. Чернігів, вул. Гетьмана Полуботка, 8 (капітальний ремонт) | 1 | робота |
4 366 730,52
UAH з ПДВ
|