Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24П-120 76490000-4 - Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з поточного ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання (Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з поточного ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотнокомпресорного обладнання); Лот №2 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з поточного ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання); Лот №3 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з поточного ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотнокомпресорного обладнання); Лот №4 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з поточного ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання)
Очікувана вартість
251 920 896,00 UAH
UA-2024-04-23-005825-a 49c94cbecf0e4fb4873ad283d19a22cf
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Максим Ковальов

+380444612720 maksym.kovalov@ugv.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"
Код ЄДРПОУ: 30019775
Вебсайт: http://ugv.com.ua/
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28
Контактна особа: Максим Ковальов
+380444612720
maksym.kovalov@ugv.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2024 13:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 травня 2024 15:00
Очікувана вартість: 251 920 896,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:76490000-4: Послуги з освоєння свердловин


Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 12:21

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Оформлення документів тендерної пропозиції
Дата подання: 29 квітня 2024 15:22
Дата відповіді: 30 квітня 2024 14:08
1. Чи відповідають вимогам тендерної документації документи засвідчені особистим кваліфікованим електронним підписом представника учасника, який діє на підставі довіреності учасника та не є його працівником? 2. Відповідно до п. 11 тендерної документації переклад документів повинен бути завірений організацією, яка здійснювала переклад. Чи може бути здійснений переклад документа працівником учасника та завірений підписом такого працівника (можливе додаткове засвідчення підпису працівника печаткою учасника - юридичної особи)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Відповідно до частини 1 розділу ІІІ тендерної документації «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи, які вимагаються замовником у цій тендерній документації та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, що відповідає вимогам, затвердженим пунктом 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 та вимогам, затвердженим пунктом 1 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.12.2023 №1298 та з урахуванням Постанови Кабінету Міністрів України №617 від 24.05.2022 р., учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджується поданими документами відповідно до вимог додатку №1 до тендерної документації, на тендерну пропозицію». Таким чином тендерною документацією не встановлено вимоги що уповноважена особа на підписання документів тендерної пропозиції має бути працівником учасника.
2. Так, відповідно до вимог тендерної документації допускається завіряння перекладу працівником учасника. Разом з тим, звертаємо увагу, що відповідно до частини 11 розділу І тендерної документації «Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник.»
Щодо умов договору (Додаток 4 тендерної документації)
Дата подання: 30 квітня 2024 11:46
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:34
Громадська організація «Спілка буровиків України» уважно дослідила вимоги Тендерної документації (ТД) та просить надати відповідь на наступне запитання: Пунктами 4.19.-4.25. договору (додаток 4 до ТД) передбачено порядок здійснення технічного аудиту Замовником. При цьому, фіксація висновків аудиту здійснюється фактично в односторонньому порядку Замовником, інша сторона Виконавця взагалі позбавлена можливості надати свої заперечення проти висновків такого аудиту. Відсутній порядок оскарження висновків перевіряючих зі сторони Замовника, що створює загрози суб’єктивної упередженої оцінки та веде до високих корупційних ризиків. Чи відповідають такі умови договорів антикорупційній політиці АТ «Укргазвидобування»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо Вам наступне. Тендерна Документація затверджена і складена у відповідності з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та інших нормативних документів чинного законодавства України та внутрішніх нормативно-правових актів, затверджених політик та діючих регламентуючих документів Товариства.
Щодо умов договору (Додаток 4 тендерної документації)
Дата подання: 30 квітня 2024 11:46
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:36
Громадська організація «Спілка буровиків України» уважно дослідила вимоги Тендерної документації (ТД) та просить надати відповідь на наступне запитання: Порядок проведення та фіксації висновків технічного аудиту (п.п.4.19.-4.25. договору) не передбачає жодних можливостей для Виконавця виправити виявлені невідповідності у розумні строки, наприклад, шляхом надання припису про усунення невідповідностей. При цьому, договір не містить вичерпного переліку вимог, які включаються до чек-листа аудиту (додаток №17 до договору), що неминуче приведе до свавільного трактування вимог та зловживання перевіряючими своїми повноваженнями. Чи не призведе такий підхід до створення штучних підстав притягнення (або не притягнення) Виконавця до відповідальності (штрафи) в залежності від зацікавленості перевіряючих осіб?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне. Проект договору про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII і особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178. Механізм проведення Технічного аудиту передбачений розділами проекту договору, в тому числі в Додатку 4 до тендерної документації, а саме в проекті договору, пунктами 4.22 і 4.24 передбачено перелік вимог для проведення Технічного аудиту, які включаються до чек-листа Технічного аудиту. Відповідно, підстави та порядок настання відповідальності за невиконання або неналежне виконання договору також передбачені умовами договору. Враховуючи вищевикладене, наведені вами твердження щодо Замовника є безпідставними.
Щодо умов договору (Додаток 4 тендерної документації)
Дата подання: 30 квітня 2024 11:47
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:37
Громадська організація «Спілка буровиків України» уважно дослідила вимоги Тендерної документації (ТД) та просить надати відповідь на наступне запитання: Пунктами 3.4.9., 4.24., 7.17., 14.3. договору (додаток 4 до ТД) встановлено штрафні санкції за невідповідність вимогам, встановленим у чек-листі технічного аудиту, а саме: штраф у розмірі 10% ціни договору (!!!), стягнення банківської гарантії у розмірі 5% ціни договору (!!!), розірвання договору. Зважаючи на ту обставину, що Виконавець позбавлений можливості обґрунтовано заперечувати проти висновків перевіряючих або виправити виявлені невідповідності, вважаємо, що відповідальність не співмірною характеру порушення. Чи не стане така надмірна відповідальність підставою для корупційної змови?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне. Проект договору про закупівлю викладений в Додатку № 4 до тендерної документації, розроблений відповідно до вимог діючого законодавства України з урахуванням роботи замовника в своїй господарській діяльності з іншими контрагентами та особливостей предмету закупівлі. Враховуючи вищевикладене, зміни до проекту договору в даному випадку вноситись не будуть. Підстави та порядок настання відповідальності за невиконання або неналежне виконання договору також передбачені умовами договору. Враховуючи вищевикладене, наведені вами твердження щодо Замовника є безпідставними.
Щодо умов договору (Додаток 4 тендерної документації)
Дата подання: 30 квітня 2024 11:47
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:38
Громадська організація «Спілка буровиків України» уважно дослідила вимоги Тендерної документації (ТД) та просить надати відповідь на наступне запитання: Пунктом 4.19. Договору визначено, що «Замовник має право, перед початком надання Послуг, або в будь-який момент протягом строку надання Послуг, провести технічний аудит». Чи передбачає даний пункт можливість проведення аудиту необмежену кількість разів протягом дії договору (кожен тиждень, кожен місяць)? Якщо так, чи не призведе проведення таких безпідставних аудитів до перешкод надання Виконавцем якісних послуг? Чи не стане така невизначеність підставою для корупційних зловживань?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне. Проект договору про закупівлю викладений в Додатку № 4 до тендерної документації, розроблений відповідно до вимог діючого законодавства України з урахуванням роботи замовника в своїй господарській діяльності з іншими контрагентами та особливостей предмету закупівлі. Згідно законодавства України Замовником включені всі необхідні умови договору і не встановлюється дискримінаційних вимог до учасників. Проект договору, опублікований в системі закупівлі, є доступний для усіх учасників, незалежно від їх організаційно-правової форми. Механізм проведення Технічного аудиту, передбачений розділами проекту договору, в тому числі в Додатку 4 до тендерної документації, а саме в проекті договору, пунктами 4.19-4.25. Враховуючи вищевикладене, наведені вами твердження щодо Замовника є безпідставними.
Щодо умов договору (Додаток 4 тендерної документації)
Дата подання: 30 квітня 2024 11:48
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:39
Громадська організація «Спілка буровиків України» уважно дослідила вимоги Тендерної документації (ТД) та просить надати відповідь на наступне запитання: Пунктом 4.25. договору (додаток 4 до ТД) визначено: «Замовник на власний розсуд може прийняти рішення не проводити Технічний аудит, при цьому непроведення такого Технічного аудиту не звільняє Виконавця від зобов'язань за цим Договором». Тобто, може скластися ситуація, коли до одного з Виконавців вимоги про проходження технічного аудиту застосовуються регулярно, а до іншого жодного разу. Отже, відсутні критерії, за якими буде прийняте обґрунтоване рішення про проведення (чи не проведення) аудиту. Чи не створює вказане положення дискримінаційні умови для Виконавців?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне. Проект договору про закупівлю викладений в Додатку № 4 до тендерної документації, розроблений відповідно до вимог діючого законодавства України з урахуванням роботи замовника в своїй господарській діяльності з іншими контрагентами та особливостей предмету закупівлі. Згідно законодавства України Замовником включені всі необхідні умови договору і не встановлюється дискримінаційних вимог до учасників. Проект договору, опублікований в системі закупівлі, є доступний для усіх учасників, незалежно від їх організаційно-правової форми. Механізм проведення Технічного аудиту, передбачений розділами проекту договору, в тому числі в Додатку 4 до тендерної документації, а саме в проекті договору, пунктами 4.19-4.25. Враховуючи вищевикладене, наведені вами твердження щодо Замовника є безпідставними
Щодо умов договору (Додаток 4 тендерної документації)
Дата подання: 30 квітня 2024 11:48
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:39
Громадська організація «Спілка буровиків України» уважно дослідила вимоги Тендерної документації (ТД) та просить надати відповідь на наступне запитання: Чи було отримано позитивний висновок Департаменту комплаєнс АТ «Укргазвидобування» на предмет відповідності пунктів 3.4.9., 4.19.-4.24., 7.17., 14.3. договору (додаток 4 до ТД) Антикорупційній програмі АТ «Укргазвидобування»?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо Вам наступне. Тендерна Документація затверджена і складена у відповідності з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та інших нормативних документів чинного законодавства України та внутрішніх нормативно-правових актів, затверджених політик та діючих регламентуючих документів Товариства.
Щодо умов договору (Додаток 4 тендерної документації)
Дата подання: 30 квітня 2024 11:49
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:40
Зважаючи на мету створення Громадської організації «Спілка буровиків України» - сприяння розвитку прозорого та конкурентного ринку надання сервісних послуг у нафтогазовій галузі, пропонуємо Замовнику внести наступні зміни до Тендерної документації: удосконалити порядок проведення технічного аудиту (надання та розгляд заперечень Виконавця, оскарження висновків аудиту до конфліктної комісії, можливість усунення невідповідностей Виконавцем); встановити вичерпний перелік вимог у чек-листі до технічного аудиту у додатку №17 до договору; виключити із договору надмірні штрафні санкції (п.п.4.9., 4.24., 7.17., 14.3.); обмежити право Замовника на проведення технічного аудиту – один раз за час дії договору. Вважаємо, що вказані зміни дозволять захистити права учасників закупівлі, виключать дискримінаційні та ризиковані з точки зору корупції положення Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо Вам наступне. Тендерна Документація затверджена і складена у відповідності з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та інших нормативних документів чинного законодавства України та внутрішніх нормативно-правових актів, затверджених політик та діючих регламентуючих документів Товариства. Проект договору про закупівлю викладений в Додатку № 4 до тендерної документації, розроблений відповідно до вимог діючого законодавства України з урахуванням роботи замовника та особливостей предмету закупівлі. Враховуючи вищевикладене, зміни до проекту договору в даному випадку вноситись не будуть.
Щодо технічного аудиту
Дата подання: 30 квітня 2024 16:46
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:40
Пунктами 4.19 - 4.25 Договору визначено порядок проведення технічного аудиту та застосування штрафних санкцій при проходженні технічного аудиту, тому маємо декілька питань та пропозицій У п. 4.23 договору вказано «За результатом Технічного аудиту складається Чек-лист за формою, наведеною у Додатку 17 до цього Договору, у двох екземплярах (для кожної із Сторін)» при цьому слід зауважити , що наведений Додаток №17 представлений в тендерній документації в вигляді форми ( чек-лист проведення технічного аудиту) з відсутнім змістом. Просимо надати учасникам закупівлі повний та вичерпний перелік вимог до Виконавця який буде вимагатися Замовником при проведенні технічного аудиту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо Вам наступне. Проект договору про закупівлю викладений в Додатку № 4 до тендерної документації, розроблений відповідно до вимог діючого законодавства України з урахуванням роботи замовника в своїй господарській діяльності з іншими контрагентами та особливостей предмету закупівлі. Згідно законодавства України Замовником включені всі необхідні умови договору і не встановлюється дискримінаційних вимог до учасників. Проект договору, опублікований в системі закупівлі, є доступний для усіх учасників, незалежно від їх організаційно-правової форми. Механізм проведення Технічного аудити передбачений розділами проекту договору, в тому числі в Додатку 4 до тендерної документації, а саме в проекті договору, пунктами 4.19-4.25 .
Щодо технічного аудиту
Дата подання: 30 квітня 2024 16:47
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:41
В п. 4.24 договору вказано « … наявність зауважень чи заперечень Виконавця до висновків (Чек-листа) Технічного аудиту не є підставою для оскарження рішення Замовника про розірвання Договору в односторонньому порядку.». Оскільки сама процедура проведення технічного аудиту ( який доречи наша компанія проходила не одноразово), це процес, в якому залучені фахівці як з боку Замовника так і з боку Виконавця різної спеціалізації, а саме: механіки, інженери з техніки безпеки, інженери-технологи, керівники підрозділів та персонал бригади, то саме пояснення чи заперечення є вкрай важливими інструментами для об’єктивізації оцінки технічного аудиту, тим більше якщо мова йде про дуже суттєві штрафні санкції та розірвання Договору . Тому пропонуємо залишити можливість надання та врахування зауважень та пояснень Виконавця та досягати взаєморозуміння шляхом внесення приписів Замовником і їх усунення чи виконання в розумні терміни Виконавцем. Пропонуємо застосування штрафних санкцій виключно у разу неусунення Виконавцем припису Замовника у встановлені терміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо Вам наступне. АТ «Укргазвидобування» цінує спільну співпрацю з нашими Контрагентами. Механізм проведення Технічного аудиту передбачений розділами проекту договору, в тому числі в Додатку 4 до тендерної документації, а саме в проекті договору, пунктами 4.19-4.25 . Додатково, в п.4.22 проекту договору вказано: “4.22. Обладнання, устаткування, матеріали, персонал, технічні засоби та інші об’єкти Виконавця, представлені Виконавцем для Технічного аудиту, повинно відповідати умовам цього Договору, у тому числі, але не виключно, у Додатку №1 та Додатку №16 до цього Договору. Замовник залишає за собою право проводити фото- або відео-зйомку під час проведення аудиту, запис номерів технічних засобів, обладнання та матеріалів, отримувати додаткові пояснення від Виконавця, його представників та/або персоналу.” Отже, Виконавець може надавати додаткові пояснення Замовнику при проведенні Технічного аудиту. При застосуванні штрафних санкцій Замовник керується умовами договору.
Щодо технічного аудиту
Дата подання: 30 квітня 2024 16:47
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:42
Згідно пунктів п.3.4.9 , п. 4.24, п.7.17 Договору: «У разі якщо за результатами проведення Технічного аудиту, буде встановлено порушення будь-яких вимог, встановлених у цьому Договорі (у тому числі, але не виключно, які передбачені Додатком №1 та Додатком №16 до цього Договору) та/або у разі якщо Виконавець не надасть будь-які документи, які необхідні для проведення Технічного аудиту чи вимагались представниками Замовника під час проведення Технічного аудиту, Виконавець сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 10% від загальної суми (ціни) Договору. … а також Замовник має право повністю або частково стягнути забезпечення виконання зобов’язань за Договором, наданого відповідно до п.14.2. Договору , та застосувати до Виконавця штраф у розмірі 10% від загальної суми (ціни) Договору.» Тобто загальна відповідальність Виконавця сягає 15% ціни договору (більше 9 000 000 грн.) за виявлення хоч одного порушення (навіть такого, що може бути моментально усунене) при проведенні однієї процедури технічного аудиту (а таких процедур може бути необмежена кількість). Вважаємо, що такий розмір відповідальності не є спів розмірним порушенням, які можуть бути виявлені під час проходження аудиту. Просимо змінити цю невідповідність на адекватний розмір штрафних санкцій на рівні, визначеному додатком 4 до Договору. При цьому, звертаємо увагу, що додаток 4 вже містить санкції за порушення, які можуть бути виявлені при технічному аудиті.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо Вам наступне. Проект договору про закупівлю викладений в Додатку № 4 до тендерної документації, розроблений відповідно до вимог діючого законодавства України з урахуванням роботи замовника в своїй господарській діяльності з іншими контрагентами та особливостей предмету закупівлі.
Згідно законодавства України Замовником включені всі необхідні умови договору і не встановлюється дискримінаційних вимог до учасників. Проект договору, опублікований в системі закупівлі, є доступний для усіх учасників, незалежно від їх організаційно-правової форми.
Механізм проведення Технічного аудиту передбачений розділами проекту договору, в тому числі в Додатку 4 до тендерної документації, а саме в проекті договору, пунктами 4.19-4.25 . Додатково в п.4.22 проекту договору вказано: “4.22. Обладнання, устаткування, матеріали, персонал, технічні засоби та інші об’єкти Виконавця, представлені Виконавцем для Технічного аудиту, повинно відповідати умовам цього Договору, у тому числі, але не виключно, у Додатку №1 та Додатку №16 до цього Договору. Замовник залишає за собою право проводити фото- або відео-зйомку під час проведення аудиту, запис номерів технічних засобів, обладнання та матеріалів, отримувати додаткові пояснення від Виконавця, його представників та/або персоналу.” Отже, Виконавець може надавати додаткові пояснення Замовнику при проведенні Технічного аудиту. При застосуванні штрафних санкцій Замовник керується умовами договору.
Щодо технічного аудиту
Дата подання: 30 квітня 2024 16:48
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:43
В п. 4.19 Договору викладене наступне: «Замовник має право, перед початком надання Послуг, або в будь-який момент протягом строку надання Послуг, провести технічний аудит (перевірку) відповідності умовам цього Договору» , в той же час п. 4.25. викладено наступне «Замовник на власний розсуд може прийняти рішення не проводити Технічний аудит, при цьому непроведення такого Технічного аудиту не звільняє Виконавця від зобов'язань за цим Договором» Яку кількість технічних аудитів може проводити Замовник на протязі дії Договору ? Пропозиція зробити для всіх виконавців однакову кількість можливих аудитів – один раз до початку робіт по Договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо наступне. Проект договору про закупівлю викладений в Додатку № 4 до тендерної документації, розроблений відповідно до вимог діючого законодавства України з урахуванням роботи замовника в своїй господарській діяльності з іншими контрагентами та особливостей предмету закупівлі. Згідно законодавства України Замовником включені всі необхідні умови договору і не встановлюється дискримінаційних вимог до учасників. Проект договору, опублікований в системі закупівлі, є доступний для усіх учасників, незалежно від їх організаційно-правової форми. Механізм проведення Технічного аудиту передбачений розділами проекту договору, в тому числі в Додатку 4 до тендерної документації, а саме в проекті договору, пунктами 4.19-4.25 . Враховуючи вищевикладене, зміни до проекту договору в даному випадку вноситись не будуть.
Умови закупівлі
Дата подання: 30 квітня 2024 19:01
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:44
Просимо переглянути наступні пункти в запропонованому договорі, які, на наш погляд, протирічать принципам партнерських паритетних відносин та здоровому глузду: 1. За договором не передбачені гарантії для Виконавця стосовно об’єму робіт (п. 3.3.7, п. 3.4.5). 2. Не передбачена компенсація збитків, пов’язаних із цим (п.3.4.3). 3. Передбачено проведення «Технічного аудиту (перевірки)» (п.4.19) на будь-якому етапі та необмежену кількість разів. 4. Пункти 4.19-4.22 не відображають чіткої процедури технічного аудиту. 5. Пункт 4.24 надає виключні права Замовнику та обмежує Виконавця у можливості виправлення недоліків на надання пояснень. 6. Підрядник повинен сплатити 10% від суми договору (п. 7.17), та, на розсуд Замовника повністю або частково, забезпечення 5% від суми Договору (п.4.24). Розмір санкцій може становити від 6 млн грн (п.7.17) до 9 млн грн (п.4.24) за кожну перевірку із зауваженнями виходячи із загальної суми договору. 7. Пункт 4.25 протирічить вимогам розділу 8. Окремо просимо взяти до уваги, що деякі позиції у запропонованих граничних розцінках мають значно нижчу за середньоринкову та закупівельну для нас вартість у випадках із наданням хімічних реагентів та ін. та нижчу за собівартість ставку за надання деяких видів послуг, а саме: 4.3 Гвинтовий вибійний двигун для роботи на рідині, в комплекті з надмоторною компоновкою, фрезом та лубрикатором 3-10метрів 1 год 6 200,00 грн 2.12 Обертовий промивочний пристрій типу Spincat св-операція 1 902,00 грн 2.13 Гвинтовий вибійний двигун для роботи на газоподібному азоті, в комплекті з надмоторною компоновкою,фрезом та лубрикатором 3 -10метрів год 6 200,00 грн 3.10 Соляная кислота, HCl літр 8,18 грн 4.2 Послуги з утилізації технологічних розчинів (соляно-кислотних; полімерних, вуглеводневих т.і.) м³ 5 070,00 грн Тобто, в черговий раз, Виконавцю запропоновано комерційно та операційно невигідні умови співпраці, які не передбачають достатньої дохідної частини для утримання та розвитку матеріальної, технічної та наукової бази компанії. Це веде до можливості остаточного вилучення наших потужностей з ринку країни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо Вам наступне.
Граничні ціни, в тому числі на додаткове обладнання, сформовані за результатами отриманих пропозицій від учасників ринку та попередніх процедур закупівель Товариства на умовах, що відображені в тендерній документації.
Зміни до тендерної документації
Дата подання: 30 квітня 2024 19:35
Дата відповіді: 02 травня 2024 08:44
Добрий день! У Додатку №9 до Тендерної документації вказані граничні розцінки на види робіт, хімреагентів і матеріалів. Однак, зазначена вартість по деяких позиціях не відповідає цінам, що склались на внутрішньому ринку України та є суттєво нижчою від їх собівартості, а саме: 1) п. 4.3 та п. 2.13 Додатку №9 вартість однієї години роботи гвинтового вибійного двигуна на рідині, в комплекті з надмоторною компоновкою, фрезом та лубрикатором 3-10метрів зазначена 6 200,00 грн з ПДВ. При цьому, станом на сьогоднішній день мінімальна вартість ідентичних робіт становить18 000,00 грн. з ПДВ. 2) п 2.13 Додатку №9 вартість однієї свердловинооперації обертового промивочного пристрою типу Spincat зазначена 1 902,00 грн з ПДВ. При цьому, станом на сьогоднішній день мінімальна вартість ідентичної операції становить 32 000,00 грн. з ПДВ. 3) п 2.26 Додатку №9 вартість однієї свердловинооперації розширювача свердловинного для колон (Ø114-178мм.) зазначена 8 062,08 грн з ПДВ. При цьому, станом на сьогоднішній день мінімальна вартість ідентичної операції становить 120 000,00 грн. з ПДВ. 4) п 3.10 Додатку №9 вартість одного літра соляної кислоти зазначена 8,18 грн з ПДВ. При цьому, станом на сьогоднішній день мінімальна вартість становить 18,00 грн. з ПДВ. 5) п 4.1 Додатку №9 вартість одного кілометра перевезення азоту зазначена 85,80 грн з ПДВ. При цьому, станом на сьогоднішній день мінімальна вартість становить 120,00 грн. з ПДВ. 6) п 9.1 Додатку №9 вартість одного метра проведення перфорації (щільність 18-20 отворів на метр погонний) зазначена 5 000,00грн з ПДВ. При цьому, станом на сьогоднішній день мінімальна вартість становить 125 000,00 грн. з ПДВ. Також, звертаємо Вашу увагу, що до переліку хімреагентів не включено необхідні для проведення робіт, що є предметом Договору, комплексні кислотні розчини. Просимо внести зміни та збільшити розміри граничних розцінок по вищевказаним позиціям, зазначених у Додатку №9 до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо Вам наступне.
Граничні ціни, в тому числі на додаткове обладнання, сформовані за результатами отриманих пропозицій від учасників ринку та попередніх процедур закупівель Товариства на умовах, що відображені в тендерній документації. Враховуючи вищевикладене, зміни до проекту договору в даному випадку вноситись не будуть.
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 24П-120 Лот №1 - ДК 021:2015 76490000-4 Послуги з освоєння свердловин (Надання послуг з поточного ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотнокомпресорного обладнання)
Статус: Активний
Очікувана вартість: 62 980 224,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 314 902,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п. 6 та п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку №8 цієї тендерної документації. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1889406.72 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 8 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.

Аукціон

Початок: 06 травня 2024 14:13
Закінчення: 06 травня 2024 14:36

Позиції

1 посл
Надання послуг з поточного ремонту нафтових і газових свердловин на родовищах АТ "Укргазвидобування" за допомогою колтюбінгового та азотно-компресорного обладнання
ДК 021:2015: 76490000-4 — Послуги з освоєння свердловин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Свердловини АТ «Укргазвидобування» (ГПУ «Шебелинкагазвидобування», ГПУ «Полтавагазвидобування»)
Дата доставки: 31 грудня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія протягом 30 календарних днів з дати підписання Сторонами Акту приймання - передачі наданих Послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Оформлення забезпечення тендерних пропозицій відбувається на підставі вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (для надання гарантій виданих банками-резидентами) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Гарантії видані банками-нерезидентами оформлюються у відповідності до Уніфікованих правил для гарантій за вимогою Міжнародної торговельної палати у редакції 2010 року, публікація №758 та відповідно до вимог додатку №8 до тендерної документації. Вимоги щодо банків, строку дії банківської гарантії, умови неповернення та інші умови щодо забезпечення тендерної пропозиції наведені у п. 6 та п. 7 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку №8 цієї тендерної документації. Умови надання забезпечення тендерної пропозиції наведені в додатку №8 до тендерної документації.

Сума забезпечення: 1889406.72 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає надання забезпечення виконання договору про закупівлю переможцем тендеру у вигляді банківської гарантії у відповідності до додатку №8.1 до тендерної документації або у формі грошових коштів у розмірі 5% від загальної вартості договору про закупівлю. Умови повернення, вимоги до банків, спосіб подання (спосіб підтвердження відповідності) та інші умови щодо забезпечення виконання договору про закупівлю наведені у п. 8 розділу І тендерної документації «Загальні положення» та у додатку 8.1 до тендерної документації. Забезпечення виконання договору про закупівлю надається через електронну систему закупівель.
Форма підтвердження: документ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2024 14:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "БУРОВА КОМПАНІЯ "ГОРИЗОНТИ" 62 960 000,00
UAH з ПДВ
62 960 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКРОМ УКРАЇНА" 62 950 000,00
UAH з ПДВ
62 950 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

16 травня 2024 11:22
Електронний підпис
16 травня 2024 09:52
Електронний підпис
03 травня 2024 15:09
Електронний підпис
03 травня 2024 15:09
Електронний підпис
03 травня 2024 15:07
Структура власності.pdf
03 травня 2024 15:07
Витяг з ЄДР.pdf
03 травня 2024 15:07
Статут БК Горизонти.pdf
03 травня 2024 15:07
Guarantee_114737GL-34_4.7z
03 травня 2024 15:07
Guarantee_114737GL-34_4.7z
03 травня 2024 15:07
Рішення учасника лот 1.pdf

Публічні документи

16 травня 2024 12:21
Електронний підпис
04 травня 2024 12:44
Електронний підпис
04 травня 2024 12:43
DOHOVIR HARANTII 39242.7z.p7s
04 травня 2024 12:43
2.6. Опис.pdf.p7s
04 травня 2024 12:43
4. ГЛ- дозволи.pdf.p7s
04 травня 2024 12:43
2.1.Паспорт Директора.pdf.p7s
04 травня 2024 12:43
2.3.Наказ.pdf.p7s
04 травня 2024 12:43
4.2. Такром_дозволи.pdf.p7s
04 травня 2024 12:42
2.2.Протокол.pdf.p7s
04 травня 2024 12:42
12. ГЛ _1 - лот 1,2.pdf.p7s
04 травня 2024 01:32
DOHOVIR HARANTII 39242.7z
04 травня 2024 01:32
4.2. Такром_дозволи.pdf
04 травня 2024 01:32
8. Опитувальник+Стр-ра.pdf
04 травня 2024 01:32
12. ГЛ _1 - лот 1,2.pdf
04 травня 2024 01:32
2.2.Протокол.pdf
04 травня 2024 01:32
2.5. Лист про обмеження.pdf
04 травня 2024 01:32
4. ГЛ- дозволи.pdf
04 травня 2024 01:32
2.3.Наказ.pdf
04 травня 2024 01:32
2.1.Паспорт Директора.pdf
04 травня 2024 01:32
2.6. Опис.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУРОВА КОМПАНІЯ "ГОРИЗОНТИ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Guarantee_114737GL-34_4.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКРОМ УКРАЇНА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТАКРОМ УКРАЇНА"
#41134939
Очікує рішення 62 950 000,00
UAH з ПДВ
06 травня 2024 16:20
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 травня 2024 14:19

Вимога про усунення невідповідностей

«Перелік виявлених невідповідностей: На виконання п. 1.2 Додатку №1 до тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ», Учасником надано файли «Паспорт койлтюбінгова установка CTU-6 41009_ua_.pdf», «Насосна установка плунжерного типу #6_.pdf», «Паспорт азотна установка 30333_ua_.pdf», у яких відсутня інформація про довжину та зовнішній діаметр гнучкої труби, у зв’язку з чим Учасник не підтвердив технічні характеристики колтюбінгової установки. Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пп. 1.2 п. 1.1 Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі Додатку №1 до тендерної документації: 1.2. Підтверджуючі документи (паспорт, та/або сертифікат, та/або інструкція / посібник / мануал з експлуатації) про наявність наступних технічних характеристик обладнання та матеріалів, необхідних для виконання договору: - Колтюбінгова установка: Тягове зусилля інжектора, кг*с – не менше 27000; Штовхальне зусилля інжектора, кг*с – не менше 9000; Ємність барабану, м – не менше 5500; Довжина гнучкої труби, м – не менше 5500; Зовнішній діаметр гнучкої труби, мм – 31.8 (+-0,1), або 38.1 (+-0,1) або 44.5 (+-0,1); -Насосна установка плунжерного типу: Мінімальна витрата, л/хв – не більше 60; Максимальна витрата, л/хв – не менше 650; Максимальний робочий тиск, МРа – не менше 69; - Азотна установка кріогенного типу: Максимальна витрата, м3/хв – не менше 45; Максимальний робочий тиск, МРа – не менше 69. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати підтверджуючі документи (паспорт, та/або сертифікат, та/або інструкція / посібник / мануал з експлуатації) про наявність наступних технічних характеристик обладнання та матеріалів, необхідних для виконання договору: - Колтюбінгова установка: Тягове зусилля інжектора, , кг*с – не менше 27000; Штовхальне зусилля інжектора, кг*с – не менше 9000; Ємність барабану, м – не менше 5500; Довжина гнучкої труби, м – не менше 5500; Зовнішній діаметр гнучкої труби, мм – 31.8 (+-0,1), або 38.1 (+-0,1) або 44.5 (+-0,1); - Насосна установка плунжерного типу: Мінімальна витрата, л/хв – не більше 60; Максимальна витрата, л/хв – не менше 650; Максимальний робочий тиск, МРа – не менше 69; - Азотна установка кріогенного типу: Максимальна витрата, м3/хв – не менше 45; Максимальний робочий тиск, МРа – не менше 69; «Перелік виявлених невідповідностей: Відповідно п. 1.3 Додатку №1 до тендерної документації «Наявність обладнання, матеріально- технічної бази та технологій (далі – МТБ», Учасником надано файл «Паспорт азотна установка 30333_ua_.pdf», у якому відсутня інформація про технічну перевірку за результатом капітального ремонту азотної установки Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: пп. 1.3 п. 1.1 Кваліфікаційні критерії до учасників закупівлі Додатку №1 до тендерної документації: 1.3 Якщо вік обладнання Учасника, зазначеного у пункті 1.1, перевищує 10 років, він має надати підтверджуючі документи про проведення капітального ремонту, технічного обслуговування, напрацювання колтюбінгового обладнання в якому наявна інформація про технічну перевірку за результатом такого ремонту. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати підтверджуючі документи про проведення капітального ремонту, технічного обслуговування, напрацювання колтюбінгового обладнання в якому наявна інформація про технічну перевірку за результатом такого ремонту