Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина». Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) (або еквівалент) Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) (або еквівалент)
Очікувана вартість
119 500 000,00 UAH
UA-2024-04-23-005115-a 65a6fb57f3024ac28e15c91cf09dd538
Відкриті торги з особливостями    Екологічні вимоги    Подання пропозицій    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Проха Людмила Миколаївна

380463126330 a3160@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А3160
Код ЄДРПОУ: 26614001
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Проха Людмила Миколаївна
380463126330
a3160@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2024 11:55
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 22 травня 2024 15:10
Очікувана вартість: 119 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 597 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13895 метр кубічний
Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
13896 метр кубічний
Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2а (20-24) L2 (4-6) (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2024
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за Товар здійснюється лише після його фактичного отримання або прийняття (та передачі Товару на зберігання) Замовником на підставі належним чином оформлених видаткової накладної та рахунків-фактур. Оплата здійснюється протягом 90 банківських днів з дати отримання і прийняття (та передачі на зберігання) Замовником Товару та отримання рахунків-фактур, за умови надходження коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:55

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 травня 2024 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 14:05
4 Перелік змін.pdf
17 травня 2024 14:05
Тендерна документація зі змінами 4.doc
16 травня 2024 12:31
Перелік змін 3.pdf
16 травня 2024 12:13
Перелік змін 2 АМКУ.pdf
16 травня 2024 11:55
Перелік змін 2 амку.docx
25 квітня 2024 16:40
Перелік змін 1..pdf
23 квітня 2024 11:55
Додаток № 2 до Договору про закупівлю товарів - Акт приймання – передачі_.xls
17 травня 2024 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2024 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2024 12:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 травня 2024 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 квітня 2024 16:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2024 11:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 14:05
4 Перелік змін.pdf
17 травня 2024 14:05
Тендерна документація зі змінами 4.doc
16 травня 2024 12:30
Тендерна документація зі змінами 3.doc
16 травня 2024 11:54
Тендерна документація зі змінами 2 АМКУ.doc
25 квітня 2024 16:40
Тендерна документація зі змінами 1.doc
23 квітня 2024 11:55
Тендерна документація.doc
16 травня 2024 12:31
Перелік змін 3.pdf
16 травня 2024 12:13
Перелік змін 2 АМКУ.pdf
16 травня 2024 11:55
Перелік змін 2 амку.docx
25 квітня 2024 16:40
Перелік змін 1..pdf
23 квітня 2024 11:55
Додаток № 2 до Договору про закупівлю товарів - Акт приймання – передачі_.xls

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Умови тендерної документації
Дата подання: 25 квітня 2024 09:33
Дата відповіді: 25 квітня 2024 16:36
Шановний Замовник, відповідно до умов тендерної документації фінансова спроможність Учасника визначається обсягом річного доходу (виручки), значення якого має бути у розмірі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, тобто 59 750 000,00 гривень. Постійними лісокористувачами, яким передані в постійне користування для ведення лісового господарства ліси в установленому порядку, є філії ДСП "Ліси України", які в свою чергу не всі мають річний дохід (вирочку) у розмірі 59 750 000,00 гривень, але мають виключне право на заготівлю деревини та реалізацію і відповідно мають 100% спроможність постачання лісоматеріалів. . Відповідно до ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Умова визначення фінансової спроможності Учасника обсягом річного доходу (виручки), значення якого має бути у розмірі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі є такою, що порушує статтю 5 "Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників" ЗУ "Про публічні закупівлі", чим обмежує потенційних постачальників, одними з яких є постійні лісокористувачі, у прийнятті участі в публічній закупівлі і відповідно не дає змоги досягти максимальної економії в умовах воєнного стану. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації шляхом видалення умови щодо визначення фінансової спроможності Учасника обсягом річного доходу (виручки), значення якого має бути у розмірі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі, яка фактично ніяким чином не впливає на спроможність постачання лісоматеріалів!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи п.3 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)» відповідно до абз. 3 п. 4 Додатку 2 до Документації щодо наявності фінансової спроможності «Фінансова спроможність учасника визначається обсягом річного доходу (виручки), значення якого має бути у розмірі не менше 50% від очікуваної вартості закупівлі.» Тож Замовником не порушено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників.
Вимоги щодо надання сертифікату FSC
Дата подання: 25 квітня 2024 09:53
Дата відповіді: 25 квітня 2024 16:37
Згідно із Додатком №3 до Документації Замовник вимагає від Учасника, який не є постійним або тимчасовим лісокористувачем (не є виробником товару) повинен надати сертифікат за міжнародною системою сертифікації FSC, виданий на ім’я Учасника, що підтверджує ланцюг постачання сертифікованої продукції. В попередній Вашій закупівлі лісоматеріалів №UA-2024-03-14-013010-a за вимогою ТОВ "Трейдінг Енд Делівері" дана вимога була видалена. Для досягнення принципу недискримінації учасників та рівного ставлення до них просимо Замовника внести зміни до тендерної документації з усуненням вищезазначеної вимоги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимогу викладену у пункті 6 Додатку 3 до Документації видалено. Тендерну документацію з внесеними змінами та перелік змін завантажено до Оголошення. Дякуємо за звернення.
Щодо графіку поставки
Дата подання: 25 квітня 2024 13:32
Дата відповіді: 25 квітня 2024 16:38
Шановний Замовнику, строк поставки дісоматеріалів круглих хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) (або еквівалент) – 13895 м.куб. та лісоматеріалів круглих хвойних PinSCD2a (20-24) L2 (4-6) (або еквівалент) – 13896 м.куб. визначений до 25.12.2024 року. Аукціони на купівлю-продаж необробленої деревини проходять один раз у квартал, що вимагає планування поставок. Надайте, будь-ласка, помісячний графік поставки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Потребу визначає не військова частина а орган управління. У тендерній документації стосовно партій зазначено в п. 4. Додатку 3 до Документації, а саме «Товар постачається окремими партіями згідно заявок Замовника. Об’єм партії Товару визначається Замовником самостійно та доводиться до Учасника відповідною заявкою. Під партією Товару розуміється частина Товару, що передається Покупцем в одній заявці. Товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника, включаючи розвантаження адресу, що буде повідомлена Переможцю процедури закупівлі.» Внести зміни до проекту Договору про закупівлю товарів до Розділу 2. «ПОРЯДОК ТА УМОВИ ПЕРЕДАЧІ ТОВАРУ ЗА ЦИМ ДОГОВОРОМ» доповнивши пунктом 2.11. «Товар постачається окремими партіями згідно заявок Замовника. Об’єм партії Товару визначається Замовником самостійно та доводиться до Постачальника відповідною заявкою. Під партією Товару розуміється частина Товару, що передається Замовником Постачальнику в одній заявці. Товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника за вказаною в заявці адресою.»
Тендерну документацію з внесеними змінами та перелік змін завантажити до Оголошення
державні стандарти щодо відповідності Товару
Дата подання: 25 квітня 2024 18:46
Дата відповіді: 26 квітня 2024 16:45
Шановний Замовнику! Звертаємо увагу, що окремі державні стандарти щодо відповідності Товару відображаються як вже недійсні, а саме: • ДСТУ ENV 1927-2:2005 «Лісоматеріали круглі хвойні. Класифікація за якістю. Частина 2. Сосна» (ENV 1927-2:1998, IDT); • ДСТУ EN 1315-2-2001 «Класифікація за розмірами. Частина 2. Круглі лісоматеріали хвойних порід.» (EN 1315-2:1997, IDT); Прохання уточнити та/або надати роз’яснення щодо умов тендерної документації в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Документації після розблокування даної процедури закупівлі
Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 25 квітня 2024 18:47
Дата відповіді: 26 квітня 2024 18:42
Шановний Замовнику! Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки видані на відокремлені підрозділи Учасника. Дані дозволи є чинними, адже були автоматично продовжені на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування відповідно до Постанови КМУ від 18.03.2022 №314. При цьому, відсутні такі дозволи видані безпосередньо на Учасника. Прохання повідомити чи буде достатнім для відповідності вимоги надання відповідного дозволу виданого на відокремлений підрозділ Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за поставлене запитання. Повідомляємо, що в умовах тендерної документації вказано, що необхідно надати Оригінал чи копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, що виданий на Учасника процедури закупівлі (завірені печаткою учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання лісу), що дійсний протягом всього строку дії договору. Тобто відповідністю буде надання дозволу, що виданий безпосередньо на учасника процедури закупівлі. Додатково повідомляємо, що зараз, під час періоду воєнного стану, порядок отримання Дозволу залишився без змін ту у будь-якого Учасника є можливість отримати такий Дозвіл відповідно до норм чинного законодавтсва. У разі, якщо у Учасника Дозвіл закінчується під час дії воєнного стану, то відповідно до чинного законодавства цей Дозвіл є дійсним на період воєнного стану та три місяці з дня його припинення чи скасування відповідно до постанови КМУ від 18.03.2022 №314,
способи подання заявки на поставку
Дата подання: 25 квітня 2024 18:49
Дата відповіді: 26 квітня 2024 16:45
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою повагу та маємо зауважити наступне. В ході внесення змін до тендерної документації в проєкті договору не конкретизовані вимоги щодо способу(-ів) подання заявки на поставку відповідно до технічних вимог наведених в Додатку 3 до документації. Відтак, просимо відобразити відповідні умови в проєкті договору. Заздалегідь дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Документації після розблокування даної процедури закупівлі
строк, протягом якого постачальником повинна здійснюватися поставка товару з моменту подання заявки Замовником
Дата подання: 25 квітня 2024 18:49
Дата відповіді: 26 квітня 2024 16:44
Шановний замовнику! В ході розгляду документації, встановлено відсутність вимог про строк, протягом якого постачальником повинна здійснюватися поставка товару з моменту подання заявки Замовником. Просимо уточнити дані вимоги!
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до Документації після розблокування даної процедури закупівлі.
Щодо надання документів законності походження товару (предмету закупівлі)
Дата подання: 26 квітня 2024 22:29
Дата відповіді: 29 квітня 2024 18:03
Шановний Замовник! Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі Учасник повинен надати у разі, якщо він не є постійним або тимчасовим лісокористувачем (не є виробником товару): надає копію договору (договорів) купівлі-продажу необробленої деревини з виробником продукції та копію аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) про результати проведення аукціону з продажу необробленої деревини (лісоматеріалів круглих хвойних класу якості не гірше ніж С, діаметром в 15-24 см, довжиною від 4м до 6м), проведеного у IV кварталі 2023 року – 2024 році, в яких біржа визнає Учасника переможцем в аукціоні з продажу необробленої деревини (лісоматеріалів круглих хвойних класу якості не гірше ніж С, діаметром в 15-24 см, довжиною від 4м до 6м) в загальній кількості не менше ніж 20% від загального обсягу товару, який закуповується Замовником відповідно до цієї процедури закупівлі. Чи має право Учасник надати копію договору (договорів) купівлі-продажу необробленої деревини з виробником продукції та копію аукціонного (аукціонних) свідоцтва (свідоцтв) про результати проведення аукціону з продажу необробленої деревини, які раніше були надані для участі в іншій закупівлі, в якій учасник визнаний переможцем?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, оскільки вимога встановлена до всіх учасників однакова
строк протягом якого має бути замінено неякісний товар.
Дата подання: 27 квітня 2024 22:27
Дата відповіді: 29 квітня 2024 13:23
Шановний Замовнику! В ході розгляду документації, встановлено, що положення технічних вимог наведених в Додатку 3 та в проєкті договору в Додатку 4 не узгоджуються між собою в частині строку протягом якого має бути замінено неякісний товар. Просимо привести у відповідність!
Відповідь: Тендерна документація Додаток 3 та Додаток 4 будуть приведені у відповідність, а саме: пункт 11 Додатку 3 до Документації «Технічні вимоги» викласти наступним чином: «У разі виявлення представником Замовника порушення якості Товару або нестачі будь-якої його кількості, Постачальник протягом двох календарних днів за свій рахунок здійснює поставку недопоставленої (недоставленої) частини Товару чи заміну на Товари належної якості. Неякісний Товар вважається непоставленим.
У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, це відображається у окремому акті.
У такому випадку приймання Товару та підписання акту приймання-передачі здійснюється Сторонами після усунення вказаних недоліків.»
«У разі поставки товару неналежної якості Постачальник зобов`язаний замінити його на якісний впродовж 2 (двох) календарних днів з моменту надання Замовником/Покупцем Постачальнику повідомлення про виявлений неякісний товар.- видалено»
Пункт 2.6 Додатку 4 до документації «Проект договору про закупівлю товарів № ___» викласти наступним чином «У разі виявлення представником Замовника порушення якості Товару або нестачі будь-якої його кількості, Постачальник протягом двох календарних днів за свій рахунок здійснює поставку недопоставленої (недоставленої) частини Товару чи заміну на Товари належної якості. Неякісний Товар вважається непоставленим.
У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, це відображається у окремому акті.
У такому випадку приймання Товару та підписання акту приймання-передачі здійснюється Сторонами після усунення вказаних недоліків.»
Зазначені зміни будуть внесені до тендерної документації після розблокування процедури.
Дякуємо за звернення.
Лист-згода учасника з Проєктом договору
Дата подання: 27 квітня 2024 22:30
Дата відповіді: 29 квітня 2024 13:21
Шановний Замовнику! Вимогами тендерної документації передбачено надання Учасником Листа-згоди учасника з Проєктом договору та його істотними умовами, А ТАКОЖ Проєкту договору, Додаток 4 до Документації, (без зазначення ціни (вартості) та без додатків до нього). Слід зауважити, що дані складові тендерної пропозиції по суті мають підтвердити одне й те саме – згоду Учасника підписати договір на умовах Замовника. Натомість вимога про надання обох документів призводить виключно до зайвого обсягу документів, додаткового часу та зусиль, що ускладнюють процес як для учасника так і замовника під час перевірки документів тендерної пропозиції. Просимо пояснити доцільність такої вимоги або які відмінності по суті мають бути в листі згоді за таких умов.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації, та додатково завантажено перелік змін після розблокування процедури. Дякуємо за слушне зауваження
залучення субпідрядників/співвиконавців
Дата подання: 27 квітня 2024 22:34
Дата відповіді: 29 квітня 2024 13:20
Шановний замовнику! Як нормами Закону так і Особливостей 1178 не передбачено залучення субпідрядників/співвиконавців до виконання договору про закупівлю у разі якщо предметом закупівлі є товари. Видом предмета закупівлі даної процедури вказано товари. Відтак, просимо привести документацію у відповідність чинному законодавству та прибрати зайві вимоги щодо надання документів в цій частині.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З урахуванням того, що Замовник у вартість товару вкладає вартість його доставки, тому Учасник має надати інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучити як субпідрядника / співвиконавця в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю або довідку у довільній формі про незалучення субпідрядників / співвиконавців
З ДАТИ оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти
Дата подання: 27 квітня 2024 22:36
Дата відповіді: 29 квітня 2024 13:19
Шановний замовнику! Наразі існує суперечлива практика щодо визначення початку перебігу строку, який зазначено «з дати», оскільки є позиції Верховного суду коли строки які починаються «з дати», починають перебіг з дня, коли настала відповідна подія, а не з наступного дня, так і висновки коли щодо початку перебіг строку підлягають застосуванню загальні норми права, наприклад, встановлене частиною 1 статті 253 ЦКУ правило обчислення строків у цивільно-правових відносинах, відповідно до якого перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок. Враховуючи зазначене, загальною практикою серед Замовників є зазначення своєї позиції, яка визначає порядок початку перебігу строків при формуванні тендерної документації. Враховуючи зазначене, просимо конкретизувати яким чином здійснюватиметься початок перебігу чотирьох днів З ДАТИ оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю для оприлюднення Переможцем в електронній системі закупівель документів, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «Відповідно до п.47 Особливостей «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.» Замовником обчислення строків розпочинається з наступного дня після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Переможцю процедури закупівлі слід не затягувати з оприлюдненням необхідних документів та завчасно їх сформувати і завантажити з метою уникнення подібних ситуацій за наявності таких розбіжностей у питаннях обчислення строків.
платіжні доручення на підтвердження здійснення оплати за договором
Дата подання: 16 травня 2024 13:06
Дата відповіді: 17 травня 2024 14:08
Шановний замовнику! В ході виконання рішення АМКУ, Вами не було прибрано вимогу про надання платіжних доручень за аналогічними договорами. Просимо прибрати таку вимогу з тендерної документації. Звертаємо увагу, що даний кваліфікаційний критерій направлений на підтвердження наявності досвіду постачання аналогічного товару, і по своїй суті не передбачає підтвердження здійснення платежів Постачальнику, що підтверджується, зокрема і багаторазовою практикою рішень Органу оскарження, адже Постачальником дійсно може бути виконано вчасну поставку якісного Товару, і це головне, але при цьому через проблеми із платіжною дисципліною того чи іншого Замовнику може бути відсутня оплата за поставлений Товар, і на що Постачальник не може подекуди вплинути. З метою не затягування ще більше даної процедури закупівлі, просимо виключити вказану вимогу, адже в іншому випадку ми будемо вимушені подати скаргу до уповноваженого Органу. Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни.
поставка залізничним транспортом
Дата подання: 16 травня 2024 15:33
Дата відповіді: 17 травня 2024 14:09
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 4 Додатку 3 Документації товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника, включаючи розвантаження за адресою, що буде повідомлена Переможцю процедури закупівлі. Отже, умовами Документації не вимагається здійснення постачання товару, який є предметом закупівлі, саме залізничним транспортом. Зазначене також було предметом скарги і за результатом рішення АМКУ встановлено, зокрема і щодо цієї частини, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги. Враховуючи зазначене, вважаємо, що викладення вимоги щодо надання документів, які підтверджують спроможність Учасника на перевезення товару як ЗАЛІЗНИЧНИМ так і автомобільним транспортом є такою, що не відповідає постанові АМКУ та як наслідок має бути виключена.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені зміни.
спроможність Учасника перевозити предмет закупівлі як залізничним так і автомобільним транспортом
Дата подання: 16 травня 2024 15:36
Дата відповіді: 17 травня 2024 14:10
Шановний Замовнику! На виконання вимоги: «документи, які підтверджують спроможність Учасника перевозити предмет закупівлі як залізничним так і автомобільним транспортом» буде достатнім надання листа-гарантії в довільній формі про спроможність перевозити предмет закупівлі як залізничним так і автомобільним транспортом. Заздалегідь дякуємо.
Відповідь: Має бути офіційний документ, згідно чинного законодавства, що підтверджує спроможність Учасника.
копії підтверджуючих документів, що засвідчують перерахування коштів за аналогічним договором.
Дата подання: 17 травня 2024 17:09
Шановний замовнику! Відповідно до внесених змін щодо документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) наразі вимагається надання копій підтверджуючих документів, що засвідчують перерахування коштів за аналогічним договором. На виконання зазначеного, чи буде достатнім надання акту звірки? Якщо ж ні, і єдиною альтернативою є надання виписки з особового рахунку в якому буде зазначено факт отримання коштів за договором, то чи можливе надання таких документів із заретушованими частинами про інші здійснені платежі підприємства в ті дні, що є комерційною таємницею та які при цьому не впливають на відповідність кваліфікаційному критерію. Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
документи, які підтверджують походження лісоматеріалів та їх відповідність технічним вимогам.
Дата подання: 17 травня 2024 17:10
Шановний Замовнику! Відповідно до пункту 4 документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати документи, які підтверджують походження лісоматеріалів та їх відповідність технічним вимогам. У разі, якщо Учасник є постійним або тимчасовим лісокористувачем, єдиним документом, що може бути наданим на підтвердження походження товару відповідно до чинного законодавства є лісорубні квитки або посилання на них. Однак, як Ви маєте можливість ознайомитись, лісорубні квитки не містять інформації про технічні характеристики, які мали б підтвердити відповідність технічним вимогам. Просимо внести зміни до вказаної вимоги, адже єдиним підтвердженням відповідності в даному випадку може бути детальний опис товару, що і так вимагається у пункті 1 документів для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. Заздалегідь дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
фінансова спроможність
Дата подання: 17 травня 2024 17:47
Шановний замовнику! Просимо уточнити, який саме період є «останній звітній період» в частині вимог про фінансову спроможність, проміжна фінансова звітність (перший квартал 2024 року) чи річна (за 2023 рік). Крім цього, просимо ще й додати можливість надання квитанцій про отримання фінзвітності податковою, що є більш значущим.
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 18 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-23-005115-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ", Код ЄДРПОУ:44768034
Дата подання: 26 квітня 2024 14:40
Скарга
АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 СУБ’ЄКТ ОСКАРЖЕННЯ: Державне спеціалізоване господарське підприємство «ЛІСИ УКРАЇНИ» Код ЄДРПОУ: 44768034, місцезнаходження (юридична адреса): 01601, Україна, м. Київ, вул. Руставелі Шота, будинок 9А ЗАМОВНИК: Військова частина А3160 16601, Чернігівська обл. ПРОЦЕДУРА ЗАКУПІВЛІ: Відкриті торги ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ: ДК 021:2015 - ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6); Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6) ІДЕНТИФІКАТОР ЗАКУПІВЛІ: UA-2024-04-23-005115-a Скарга Військова частина А3160 (надалі – Замовник) розмістила в електронній системі закупівель оголошення про закупівлю UA-2024-04-23-005115-a, за предметом закупівлі: ДК 021:2015 - ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6); Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6). Державне спеціалізоване господарське підприємство «ЛІСИ УКРАЇНИ» (далі - Скаржник), маючи бажання взяти участь у зазначеній закупівлі, розглянуло тендерну документацію Замовника, затверджену Рішенням уповноваженої особи від 23 квітня 2024 р. № 210 (зі змінами внесеними Рішенням уповноваженої особи від 25.04.2024 № 215) (далі – Тендерна документація) та виявив дискримінаційні вимоги, що унеможливлюють участь Скаржника у даній Закупівлі. Отже, підставами подання цієї скарги є порушення Замовником Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та інших актів чинного законодавства України, а також внесення до Тендерної документації дискримінаційних умов, допущення при проведенні процедури закупівлі порушення діючого законодавства та принципів публічних закупівель, що порушують права Скаржника на участь у процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах. Відповідно до частини 1 статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Частиною 4 статті 5 Закону передбачено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В якості обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів Скаржника з приводу публічних закупівель і внаслідок яких порушено право Скаржника на участь в процедурі закупівлі на недискримінаційних умовах зазначаємо наступне. У Тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги, які унеможливлюють участь Скаржника у процедурі закупівлі «ДК 021:2015 - ДК 021:2015 – 03410000-7 «Деревина» (Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD2a (20-24) L2 (4-6); Лісоматеріали круглі хвойні PinSCD1b (15-19) L2 (4-6)», а саме: 1. Пунктом 1 Розділу 3 Тендерної документації передбачено, що відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" № 851-IV в редакції від 07.11.2018 року та "Про електронні довірчі послуги" № 2155-VIII в редакції від 13.02.2020 року, а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) або удосконаленого електронного підпису (УЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Проте, на даний час діючими нормативно-правовими актами у сфері електронного документообігу є Закон України «Про електронні документи та електронний документообіг» у редакції закону № 2801-IX від 01.12.2022 та Закон України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» у редакції закону № 2801-IX від 01.12.2022. Таким чином, Замовник встановивши у Тендерній документації вимогу щодо подання електронних документів відповідно до вимог нечинних нормативно-правових актів позбавив Скаржника можливості подання документів в електронному вигляді, як встановлено нормами статті 12 Закону, оскільки електронні документи, що створюються Скаржником відповідають вимогам чинного законодавства на момент їх створення. Крім того, Замовник безпідставно включив до Тендерної документації умову, що вимога щодо накладення кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису не поширюється на учасників-нерезидентів. Встановлення у тендерній документації зазначеного виключення призводить до дискримінації учасників, які є резидентами України, що порушенням вимог частини 2 статті 5 Закону. 2. Додатком 2 до Тендерної документації встановлено, що з метою підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники повинні надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за 2022-2023 роки; разом з довідкою надається копія вказаного(-их) договору(-ів), копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору(ів) (у тому числі обов’язково – залізничних, що оформлені та підписані належним чином), копії платіжних доручень на підтвердження здійснення оплати за договором, лист-відгук від замовника, який містить номер, дату та назву предмету договору, інформацію щодо якості поставленого товару, дотримання умов договору Учасником в частині поставки та фактичного відвантаження товару та належного виконання ним умов цього договору, за підписом уповноваженої особи відповідного Замовника. Аналогічним вважається договір виключно за визначеним предметом закупівлі, тобто щодо постачання лісоматеріалів круглих хвойних (разом із доставкою товару Замовнику). Слід зазначити, що встановлення зазначеної вимоги у наведеній редакції призводить до дискримінації учасників зважаючи на наступне. Замовник вимагає надання у складі пропозиції копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору(ів) (у тому числі обов’язково – залізничних, що оформлені та підписані належним чином). Таким чином, участь у процедурі закупівлі можуть прийняти виключно тільки ті учасники які здійснювали постачання лісоматеріалів залізничним транспортом. Крім того, відповідно до умов Додатку 2 до Тендерної документації інформація про спосіб постачання товару має бути відображена саме у видаткових накладних. При цьому, інформація про спосіб постачання товару не може бути відображена у видаткових накладних, що підтверджують постачання товару (приклад додається). Проте, встановлення Замовником у Тендерній документації зазначеної вимоги є безпідставним, оскільки відповідно до пункту 4 Додатку 3 до Тендерної документації товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника, включаючи розвантаження за адресою, що буде повідомлена Переможцю процедури закупівлі. Отже, умовами тендерної документації не вимагається здійснення постачання товару, який є предметом закупівлі, саме залізничним транспортом. При цьому слід зазначити, що з метою підтвердження можливості учасників здійснити поставку товару, який є предметом закупівлі, Замовник у тендерній документації встановив вимогу щодо наявності в учасників обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме транспортних засобів за допомогою яких здійснюється постачання лісоматеріалів: ● Вантажний транспортний засіб (сідловий тягач з напівпричіпом, лісовоз тощо) – не менше 6 шт.; ● Спеціалізований навантажувач (маніпулятор) – не менше 1 шт. Крім того, Замовник вимагає надання у складі пропозиції копії платіжних доручень на підтвердження здійснення оплати за договором. Проте, у Скаржника відсутня можливість надати зазначені документи зважаючи на наступне. Скаржник здійснює постачання лісоматеріалів за договорами поставки відповідно до яких Скаржник здійснює поставку товару, а Покупець зобов’язується сплатити Скаржнику грошові кошти в обумовленому договором постави розмірі. Таким чином, за договорами поставки Скаржник є отримувачем грошових коштів, а не платником. Згідно Інструкції про безготівкові розрахунки в національній валюті користувачів платіжних послуг, затвердженої Постановою Правління Національного банку України від 29.07.2022 № 163: 1) платник - особа, з рахунку якої ініціюється платіжна операція на підставі платіжної інструкції; 2) платіжна інструкція - розпорядження ініціатора надавачу платіжних послуг щодо виконання платіжної операції. Таким чином, у Скаржника відсутня можливість надати у складі тендерної пропозиції копії платіжних доручень оскільки зазначені документи не передбачені вимогами чинного законодавства, а також відсутні у Скаржника оскільки не створюються ним під час виконання договорів поставки лісоматеріалів. 3. Додатком 2 до Тендерної документації встановлено, що у складі пропозиції учасники повинні надати документи, що підтверджують акредитацію Учасника на перевезення товару залізничним транспортом (діючий Договір з Укрзалізницею). Таким чином, участь у процедурі закупівлі можуть прийняти виключно тільки ті учасники які мають укладені з Укрзалізницею договори. Проте, встановлення Замовником у Тендерній документації зазначеної вимоги є безпідставним, оскільки відповідно до пункту 4 Додатку 3 до Тендерної документації товар повинен постачатися транспортом постачальника та за рахунок постачальника, включаючи розвантаження за адресою, що буде повідомлена Переможцю процедури закупівлі. Отже, умовами тендерної документації не вимагається здійснення постачання товару, який є предметом закупівлі, саме залізничним транспортом. При цьому слід зазначити, що з метою підтвердження можливості учасників здійснити поставку товару, який є предметом закупівлі, Замовник у тендерній документації встановив вимогу щодо наявності в учасників обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме транспортних засобів за допомогою яких здійснюється постачання лісоматеріалів: ● Вантажний транспортний засіб (сідловий тягач з напівпричіпом, лісовоз тощо) – не менше 6 шт.; ● Спеціалізований навантажувач (маніпулятор) – не менше 1 шт. Також слід зазначити, що за своєю суттю постачання лісоматеріалів автомобільним або залізничним транспортом є абсолютно аналогічним та жодним чином не впливає на строки та якість здійснення поставки лісоматеріалів. 4. Додатком 3 до Тендерної документації встановлено, що у складі пропозиції учасники повинні надати: 1. Оригінал чи копію чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, що виданий на Учасника процедури закупівлі (завірені печаткою учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) (лісосічні роботи, трелювання лісу), що дійсний протягом всього строку дії договору. 2. Оригінал чи копію чинної декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці, якою підтверджується відповідність матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці під час виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме: лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу. Відповідно до вимог Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» (з урахуванням вимог Постанови КМУ № 357 від 24.03.2022) виконання робіт підвищеної небезпеки, у тому числі лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу, здійснюється або на підставі чинного дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці. Таким чином, у Скаржника відсутня можливість надати у складі тендерної пропозиції обидва документи одночасно, оскільки він здійснює свою діяльність на підставі відповідної декларації відповідності матеріально-технічної бази Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці. 5. Додатком 3 до Тендерної документації встановлено, що у складі пропозиції учасники повинні надати лісорубний квиток, що підтверджує походження лісопродукції (лісоматеріалів круглих хвойних класу якості не гірше ніж С, діаметром від 15 см до 24 см, довжиною від 4м до 6м), у кількості не менше ніж 20% від загального обсягу товару, який закуповується Замовником відповідно до цієї процедури закупівлі. Проте, у Скаржника відсутня можливість виконати зазначену вимогу оскільки лісорубний квиток, форма якого затверджена наказом Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 21 липня 2023 року № 520, (приклад додається) не місить інформації щодо класу якості не гірше ніж С, діаметру від 15 см до 24 см та довжини від 4м до 6м. Отже, зазначена вимога не може бути виконана Скаржником та жодним іншим учасником процедури закупівлі. Крім того, у відповідності до частини 2 статті 22 Закону замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації», та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Слід зазначити, що інформація щодо виданих лісорубних квитків міститься у відкритому доступі та її можна перевірити за посиланням https://lk.ukrforest.com/forest-tickets/index. Таким чином, включення Замовником до тендерної документації вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції лісорубних квитків порушує вимоги частини 2 статті 22 Закону. На підставі викладеного, керуючись статтями 5 та 18 Закону, пунктами 55, 56 та 59 Особливостей ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень Замовником під час проведення процедури закупівлі. 3. Прийняти рішення про встановлення Замовником у тендерній документації дискримінаційних умов. 4. Зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації з метою вилучення дискримінаційних умов та приведення тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства. Додатки: 1. Копія наказу Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України від 21 липня 2023 року № 520; 2. Копія лісорубного квитка; 3. Копії видаткових накладних. Директор виконавчий Ігор Лицур
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2024 17:09
рішення від 30.04.2024 № 7624.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 17:09
рішення від 08.05.2024 № 8209.pdf
Дата публікації: 13 травня 2024 18:00
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ №8209-р\пк-пз від 08.05.2024 внесені зміни до тендерної документації та/або оголошення
Дата виконання рішення замовником: 16 травня 2024 11:59

Документи подані скаржником

26 квітня 2024 13:16
Скарга.doc
26 квітня 2024 13:32
видаткові.PDF
26 квітня 2024 13:41
Електронний підпис
26 квітня 2024 14:47
85000.pdf

Документи подані замовником

02 травня 2024 17:37
Протокол від 23.04.24 -210.docx
02 травня 2024 17:37
Протокол від 23.04.24 -210.pdf
02 травня 2024 17:42
Перелік змін 1..pdf
02 травня 2024 17:43
Перелік змін 1.docx

Документи Органу Оскарження

30 квітня 2024 17:09
рішення від 30.04.2024 № 7624.pdf
13 травня 2024 18:00
рішення від 08.05.2024 № 8209.pdf