Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 44810000-1 «Фарби» (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)
Очікувана вартість
2 991 900,00 UAH
UA-2024-04-23-004973-a 53a832e11f9a4dc3a9ce93346fc65ea3
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Тройко Любов Миколаївна

380445641395
380445631724
tender-uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37448113
Місцезнаходження: 02091, Україна , Київська обл., Київ, вул. Харківське шосе, 168-к
Контактна особа: Тройко Любов Миколаївна
380445641395, 380445631724
tender-uo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 квітня 2024 11:46
Звернення за роз’ясненнями: до 19 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 22 травня 2024 14:48
Очікувана вартість: 2 991 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 959,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12768 кілограм
Фарба водно-дисперсійна універсальна ТМ Supra (або еквівалент), 14кг (10 л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
2984.8 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8 кг, біла
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
932.4 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8 кг, синя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
792.4 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8 кг, блакитна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
380.8 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8 кг, бузкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
2444.4 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8 кг, зелена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
520.8 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8 кг, салатова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
588 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8 кг, червона
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
425.6 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8кг, помаранчева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
840 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8 кг, жовта
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
604.8 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8 кг, коричнева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
1030.4 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8 кг, чорна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
960.4 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8 кг, сіра
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
84 кілограм
Емаль ПФ-115 вищого ґатунку «Янтар» (або еквівалент), 2,8 кг, бежева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
182 кілограм
Емаль ПФ-266 для підлоги жовто-коричнева ТМ Янтар (або еквівалент), 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
1450.4 кілограм
Емаль ПФ-266 для підлоги червоно-коричнева ТМ Янтар (або еквівалент), 2,8 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 23 квітня 2024 11:46

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 травня 2024 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 11:45
Перелік змін від 17.05.2024.docx
17 травня 2024 11:45
Протокол №837.pdf
17 травня 2024 11:39
ТД Фарби редагов. 17.05.2024.doc
17 травня 2024 11:35
Протокол № 824.pdf
17 травня 2024 11:35
Перелік змін від 16.05.2024.docx
16 травня 2024 14:34
Додаток № 3 редагов. 16.05.2024.doc
30 квітня 2024 15:38
Протокол № 701.pdf
30 квітня 2024 15:38
Перелік змін змін від 30.04 - 2.docx
30 квітня 2024 12:12
Перелік змін від 30.04..docx
30 квітня 2024 12:12
Протокол № 700.pdf
30 квітня 2024 12:03
Додаток № 1 редагов. 30.04.2024.doc
23 квітня 2024 11:46
Додаток № 7.doc
23 квітня 2024 11:46
Додаток № 4.doc
23 квітня 2024 11:46
Додаток № 6.doc
23 квітня 2024 11:46
Додаток № 5.doc
23 квітня 2024 11:46
Додаток № 2.doc
17 травня 2024 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2024 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2024 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2024 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 травня 2024 11:45
Перелік змін від 17.05.2024.docx
17 травня 2024 11:45
Протокол №837.pdf
17 травня 2024 11:39
ТД Фарби редагов. 17.05.2024.doc
16 травня 2024 14:34
ТД Фарби редагов. 16.05.2024.doc
30 квітня 2024 15:35
ТД Фарби редагов. 30.04.2024 (2).doc
30 квітня 2024 12:03
ТД Фарби редагов. 30.04.2024.doc
23 квітня 2024 11:46
ТД Фарби.doc
17 травня 2024 11:35
Протокол № 824.pdf
17 травня 2024 11:35
Перелік змін від 16.05.2024.docx
16 травня 2024 14:34
Додаток № 3 редагов. 16.05.2024.doc
23 квітня 2024 11:46
Додаток № 3.doc
30 квітня 2024 15:38
Протокол № 701.pdf
30 квітня 2024 15:38
Перелік змін змін від 30.04 - 2.docx
30 квітня 2024 12:12
Перелік змін від 30.04..docx
30 квітня 2024 12:08
Перелік змін від 30.04..docx
30 квітня 2024 12:12
Протокол № 700.pdf
30 квітня 2024 12:08
Протокол № 700.pdf
30 квітня 2024 12:03
Додаток № 1 редагов. 30.04.2024.doc
23 квітня 2024 11:46
Додаток № 1.doc
23 квітня 2024 11:46
Додаток № 7.doc
23 квітня 2024 11:46
Додаток № 4.doc
23 квітня 2024 11:46
Додаток № 6.doc
23 квітня 2024 11:46
Додаток № 5.doc
23 квітня 2024 11:46
Додаток № 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Медичні вимоги
Дата подання: 23 квітня 2024 14:52
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:44
Ви нічого не переплутали? Вам фарба потрібна, чим крем для корупційних рук? Що це за вимога до фарби Медичні критерії безпеки/показники: Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів Визначення індексу «хронічної» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за звернення. Держа́вні саніта́рні но́рми, пра́вила, гігієні́чні нормати́ви (саніта́рні но́рми) — обов'язкові для виконання нормативні документи, що визначають критерії безпеки та/або нешкідливості для людини факторів навколишнього середовища і вимоги щодо забезпечення оптимальних чи допустимих умов життєдіяльності людини. При визначені медичних критеріїв безпеки, враховується ситуація коли фарба може випадково потрапити на шкіру людини. Тому це повинно бути безпечно. Самі показники визначені саме виходячи з норм державних санітарних норм і правил згідно САНІТАРНОГО РЕГЛАМЕНТУ для закладів загальної середньої освіти ЗАТВЕРДЖЕНОго Наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 220 та Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції»
Щодо довідки ДПС
Дата подання: 30 квітня 2024 14:33
Дата відповіді: 30 квітня 2024 15:34
Згідно з Порядком подання повідомлень про відкриття/закриття рахунків платників податків у банках та інших фінансових установах до контролюючих органів (далі -- Порядок), який затверджений наказом Міністерства фінансів України від 18 серпня 2015 No721 (із змінами) банки та інші фінансові установи зобов’язані надіслати повідомлення про відкриття або закриття рахунку платника податків до контролюючого органу, у якому обліковується платник податків, у день відкриття/закриття рахунку. Контролюючим органом, який реєструє та веде облік платників податків, платників єдиного внеску, об’єктів оподаткування та об’єктів, пов’язаних з оподаткуванням є Державна податкова служба України. Порядком також передбачено, що платник податків може надіслати до Державної податкової служби України в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Податкового кодексу України, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 Порядку. Таким чином, чинними нормативно правовими актами встановлений порядок оперативного (протягом одного робочого дня) отримання інформації про всі відкриті платником податків рахунки у фінансових установах у вигляді витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, сформованого засобами інформаційно-комунікаційної системи Державної податкової служби України. Одночасно серед адміністративних послуг, які надають органи Державної податкової служби України, відсутня така послуга, як видача довідки з інформацією про відкриті рахунки платника податків. Просимо надати можливість надання альтернативного способу підтвердження наявності відкритих рахунків відповідно до законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Щодо строків надання довідок
Дата подання: 30 квітня 2024 14:38
Дата відповіді: 30 квітня 2024 15:34
Пунктами 1.1.10 та 1.1.11 встановлена вимог про надання довідок не більш ніж 10 денної давнини та не більш ніж 5 денної давнини по відношенню до кінцевої дати подання тендерних пропозицій. При цьому на закупівлю подано скаргу та сьогодні було внесено зміни, отже строки постійно змінюються і підтримувати актуальність документів неможливо. Прохання встановити фіксований строк чинності документів, наприклад не раніше ніж за 30 днів до дати оприлюднення оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Дякуємо за звернення. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 02 травня 2024 11:02
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:41
У п.2.5. зазначено, що Якщо протягом гарантійного терміну товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник. ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Наведене, у свою чергу, міститься у ст. 677 ЦК України, де визначено, що строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Постачальник не може гарантувати придатність фарби більше строку, що визначено заводом-виробником. Гарантійного строку для експлуатації для ЛФМ не передбачено. Таким чином, єдино вірним видом гарантійного строку для фарби є строк придатності, що обчислюється з моменту виготовлення. Просимо внести наступні зміни до п.2.5 проєкту договору: 2.5. Якщо протягом строку придатності товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: ""Гарантійний термін" та "Гарантійний строк придатності" є тотожними за своєю суттю поняттями. В першу чергу замовника цікавить саме заміна неякісного товару, якщо такий буде виявлено під час, або вже після, поставки товару. Відтак замовник не вбачає необхідності для внесення змін до тендерної документації."
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 02 травня 2024 11:03
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:52
на розрахунковий рахунок Постачальника з відстрочкою платежу терміном до 120 к. днів згідно видаткових накладних. Шановний Замовник вважаємо, що відтермінування оплати за поставлений товар до 120 календарних днів є необґрунтовано великим. Сторони знаходяться в умовах воєнного стану, економічної кризи, підвищення цін. Через зазначені обставини вартість продукції зростає, то відтермінування оплати за поставлений товар до 120 календарних днів (4 місяці) є таким, що може нанести фінансових втрат Постачальнику. Просимо зменшити відтермінування оплати за поставлений товар до 60 календарних днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: Зважаючи на те, що Замовник є неприбутковою бюджетною організаціє, фінансування якої залежить від рішень розпорядника бюджетних коштів, та враховуючи нестабільну ситуацію в країні дане право сприяє виконанню умов договору Замовником в частині здійснення оплати в залежності від реального фінансування.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 02 травня 2024 11:03
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:39
У п.6.2. зазначено, що У разі затримки поставки Товару в обсязі, визначеному Покупцем у заявці на поставку Товару, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 1% від вартості непоставленого якісного Товару за кожен день затримки прострочення поставки Товару за Договором, а за прострочення понад 1 (одного) дня Постачальник, додатково, сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) від ціни Договору, крім випадків, коли Товар, вказаний у Специфікації, не поставляється Покупцю у зв’язку з призупиненням або зняттям Товару з виробництва. У такому випадку, Постачальник повинен надати відповідні підтверджуючі документи (постанова суду, акт перевірки територіального органу з питань продовольчої безпеки та захисту прав споживачів тощо). Шановний Замовник, умови договору повинні базуватися на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкції, що передбачені для Постачальника пунктом 6.2 є надмірно великими, що може значно перевищувати розміри заподіяної шкоди Замовнику. Умови договору є такими, що звужує коло прав Постачальника та ставить у нерівне правове положення із Замовником. Згідно зі ст.233 ГКУ у разі якщо належні до сплати штрафні санкції надмірно великі порівняно із збитками кредитора, суд має право зменшити розмір санкцій. При цьому повинно бути взято до уваги: ступінь виконання зобов'язання боржником; майновий стан сторін, які беруть участь у зобов'язанні; не лише майнові, але й інші інтереси сторін, що заслуговують на увагу. Якщо порушення зобов'язання не завдало збитків іншим учасникам господарських відносин, суд може з урахуванням інтересів боржника зменшити розмір належних до сплати штрафних санкцій. Відповідно до частини третьої ст. 551 ЦКУ розмір неустойки може бути зменшений за рішенням суду, якщо він значно перевищує розмір збитків, та за наявності інших обставин, які мають істотне значення. До прикладу, відповідно до ч.2 ст.231 ГК України зазначено, що: - за порушення умов зобов'язання щодо якості (комплектності) товарів (робіт, послуг) стягується штраф у розмірі двадцяти відсотків вартості неякісних (некомплектних) товарів (робіт, послуг); - за порушення строків виконання зобов'язання стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості товарів (робіт, послуг), з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості. Враховуючи вище викладене, просимо внести зміни до пункту 6.2.: 6.2. У разі затримки поставки Товару в обсязі, визначеному Покупцем у заявці на поставку Товару, Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1% від вартості непоставленого якісного Товару за кожен день затримки прострочення поставки Товару за Договором, а за прострочення понад 30 (тридцяти) днів Постачальник, додатково, сплачує Покупцю штраф у розмірі 7% (семи відсотків) від вказаної вартості, крім випадків, коли Товар, вказаний у Специфікації, не поставляється Покупцю у зв’язку з призупиненням або зняттям Товару з виробництва. У такому випадку, Постачальник повинен надати відповідні підтверджуючі документи (постанова суду/ акт перевірки територіального органу з питань продовольчої безпеки та захисту прав споживачів тощо).
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: дана вимога встановлена відповідно до Господарського та Цивільного кодексу України та не суперечить законодавству
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 02 травня 2024 11:04
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:19
У п.7.2. зазначено, що Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше п’яти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі. У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів у письмовій формі не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж відсутність у отримувача кореспонденції з об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції. До прикладу, під час бойових дій на території Сумської області, жоден поштовий оператор не працював до квітня 2022 року, будь-які поштові відправлення не надходили, тощо. При цьому, жоден суб'єкт не захищений від втрати поштового відправлення поштовим оператором. Просимо внести наступні зміни до пункту 7.2.: 7.2. Сторона, що не може виконувати зобов’язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше десяти робочих днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: отримання листа на електронну адресу замовника також вважається повідомлення "письмовою формою"
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 02 травня 2024 11:05
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:36
Шановний Замовник! Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору. Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни: Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони: не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором; настали після укладання цього Договору; підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: відповідно до законодавства не є форс-мажором ситуація, коли постачальник (заявник на засвідчення форс-мажору) не виконує зобов’язання щодо поставки товару замовнику через відсутність на ринку сировини для його виготовлення або самого товару. Статтею 617 Цивільного кодексу України та статтею 218 Господарського кодексу України передбачено, що не вважаються обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами), зокрема, недодержання своїх обов’язків контрагентом боржника, відсутність на ринку товарів, потрібних для виконання зобов’язання, чи відсутність у боржника необхідних коштів.
Щодо умов проєкту договору
Дата подання: 02 травня 2024 11:05
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:18
Шановний Замовник! В Україні діє Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова). Недотримання Постанови КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова) будь-якою із Сторін має наслідок: нікчемність договору. Просимо доповнити проєкт договору пунктом: Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: шановний учасник, дана постанова не стосується господарської діяльності безпосередньо замовника та публічних закупівель
Щодо довідок про рахунки
Дата подання: 02 травня 2024 15:04
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:17
Доброго дня! Просимо пояснити що має на меті Замовник, встановлюючи вимогу надання учасниками у своїх пропозиціях довідок з усіх обслуговуючих банків/банківських установ, в яких відкрито рахунок(ки) учасника, про наявність відкритих рахунків та відсутність або наявність в учасника заборгованості; та довідки виданої державною податковою інспекцією/службою України про наявність відкритих (зареєстрованих) рахунків в банківських та інших фінансових установах, або витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах, окрім як обмеження кількості учасників та створення перешкод при підготовці учасниками тендерних пропозицій. Хочемо наголосити, що інформація про наявність чи відсутність рахунків у банках та їх кількість не є кваліфікаційним критерієм та ні про що не свідчить для Замовника. У зв’язку з вищезазначеним, просимо виключити п. 1.1.11 Розділу ІІІ з тендерної документації. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: Встановлена вимога зумовлена тим, що Замовник хоче отримати інформацію про всі відкриті рахунки, оскільки учасник може приховувати наявність значної заборгованості по рахунках, що є суттєвим при оцінці його здатності на виконання робіт/надання послуг на умовах післяплати. Окрім того в тендерну документацію вже було внесено зміни та розширено вимоги як і до документального підтвердження, так і до строків надання документів. Так платник податків може надіслати до Державної податкової служби України в електронній формі через Електронний кабінет, що функціонує відповідно до статті 42-1 глави 1 розділу II Податкового кодексу України, або з використанням електронних комунікаційних мереж запит про отримання витягу з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П9 згідно з додатком 10 Порядку. Державна податкова служба України не пізніше наступного робочого дня після надходження запиту надсилає платнику податків витяг з журналу реєстрації повідомлень про відкриття/закриття рахунків у фінансових установах за формою № П10 згідно з додатком 11 до Порядку. Виходячи з зазначеного вище учасники можуть в термін не більше 1 дня зібрати весь пакет необхідних документів за цим пунктом. Відтак дані вимоги жодним чином не звужують коло учасників.
Щодо вимоги надання сертифікатів
Дата подання: 02 травня 2024 17:46
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:16
Добрий день! Додатком 3 до тендерної документації передбачено ряд дискримінаційних вимог до умов підтвердження Учасниками відповідності технічних характеристик запропонованого товару технічним вимогам зазначеним Замовником, які виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, в тому числі безпосередньо виробників. Зокрема, пунктом 2.3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасниками на кожну позицію запропонованого еквівалентного товару сертифікат відповідності ДСТУ ISO 14024, що стосується екологічного маркування, водночас пунктом 2.7 Додатку 3 передбачено надання сертифікату ISO 14001, що також стосується екологічної безпеки. Отримання таких сертифікатів для участі в певному тендері є довготривалим та вартісним процесом, що унеможливлює подати тендерну пропозицію багатьом учасникам, окрім тих, хто мав змогу раніше підготувати дані документи. Водночас, пунктом 2.8 Додатку 3 до тендерної документації передбачено надання Учасником сертифікату ISO 22000, що видані виробнику органом з сертифікації на запропонований товар. Проте сертифікат ISO 22000 стосується області харчової безпеки, що ніяк не стосується предмету закупівлі, а саме – лакофарбових матеріалів. Те ж стосується і медичних критеріїв безпеки, що зазначені у технічних характеристиках до предмету закупівлі, а саме: Визначення індексу «гострої» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів, Визначення індексу «хронічної» токсичності при нанесенні на шкіру – 0 балів, Визначення індексу шкірно-подразнюючої дії – 0 балів. Дані показники не передбачені для лакофарбових матеріалів. Існує інструкція із застосування даної продукції та правила дотримання техніки безпеки, в яких передбачені заходи безпеки при використанні продукту та перестороги у разі потрапляння на шкіру. Хочемо наголосити, що вимога Замовника щодо надання значної кількості сертифікатів, інформація в яких не є кваліфікаційними критеріями чи технічними характеристиками товару, є дискримінаційною, оскільки є практика рішення АМКУ щодо аналогічної ситуації у відкритих торгах. У зв’язку з вищезазначеним, з метою уникнення повторного блокування процедури через можливу додаткову скаргу до АМКУ, просимо виключити вимогу щодо надання вищевказаних сертифікатів та вимоги щодо медичних критеріїв безпеки та їх підтвердження. Сподіваємося на розуміння Замовника!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь: 1.на виконання вимог частини першої Статті 5 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» - замовник вимагає підтвердження того, що продукція вважається безпечною, якщо вона відповідає вимогам щодо забезпечення безпечності продукції, встановленим законодавством. На виконання вимог частини 3 Статті 5 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» доказом безпечності продукції є її відповідність національним стандартам, що гармонізовані з відповідними європейськими стандартами. Перелік таких гармонізованих національних стандартів формується центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації. Цей перелік станом на 1 січня щороку оприлюднюється шляхом його опублікування у друкованому медіа центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації (у разі його відсутності - у друкованому медіа, визначеному цим органом) та шляхом розміщення на офіційному веб-сайті центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері стандартизації. ДСТУ ISO що зазначені в додатку 3 є державними стандартами України, гармонізованим з європейським стандартом та таким, що відповідають законодавству України та містяться у відкритому доступі. Технічна специфікація містить вичерпний перелік технічних характеристик, відповідно до яких учасники повинні запропонувати товари та список документів на їх підтвердження. Ніяких додаткових умов технічна специфікація замовника не містить. 2. Держа́вні саніта́рні но́рми, пра́вила, гігієні́чні нормати́ви (саніта́рні но́рми) — обов'язкові для виконання нормативні документи, що визначають критерії безпеки та/або нешкідливості для людини факторів навколишнього середовища і вимоги щодо забезпечення оптимальних чи допустимих умов життєдіяльності людини. При визначені медичних критеріїв безпеки, враховується ситуація коли фарба може випадково потрапити на шкіру людини. Тому це повинно бути безпечно. Самі показники визначені саме виходячи з норм державних санітарних норм і правил згідно САНІТАРНОГО РЕГЛАМЕНТУ для закладів загальної середньої освіти ЗАТВЕРДЖЕНОго Наказом Міністерства охорони здоров’я України 25 вересня 2020 року № 220 та Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції»
Розгорнути всі запитання: 11 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2024-04-23-004973-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП ЛЕВИЦЬКА ОЛЕНА ПЕТРІВНА, Код ЄДРПОУ:2926503568
Дата подання: 27 квітня 2024 16:31
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
ФОП Левицька Олена Петрівна вважає, що умови тендерної документації (далі по тексту – ТД) через значні порушення виключають з участі у закупівлі велику кількість потенційних учасників, зокрема й наше підприємство. Також у ТД виявлено ряд положень, які мають ознаки таких, що порушують принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону та норму частини четвертої статті 5 Закону, яка вказує, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників, наявність яких штучно обмежує коло учасників.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 квітня 2024 17:15
рішення від 30.04.2024 № 7621.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2024 17:15
рішення від 08.05.2024 № 8208.pdf
Дата публікації: 13 травня 2024 18:01
Коментар замовника щодо усунення порушення: Управлінням освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації Протоколом № 824 від 16.05.2024 внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015 код 44810000-1 "Фарби" (фарби для закладів та установ освіти Дарницького району м. Києва)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-04-23-004973-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення АМКУ №8208 -р/пк-пз від 08.05.2024 .
Дата виконання рішення замовником: 16 травня 2024 14:40

Документи подані скаржником

27 квітня 2024 16:17
ISO 10012 лабораторія.pdf
27 квітня 2024 16:17
Протокол пф-115.pdf
27 квітня 2024 16:17
Протокол пф-266.pdf
27 квітня 2024 16:17
скарга фарба Дарниця.docx
27 квітня 2024 16:17
скарга фарба Дарниця.pdf
27 квітня 2024 16:18
Електронний підпис

Документи подані замовником

02 травня 2024 21:54
таблиця 2 виробників.docx
02 травня 2024 21:54
АМКУ пояснення (фарба).docx
02 травня 2024 21:54
АМКУ пояснення (фарба).pdf
16 травня 2024 14:37
Протокол № 824.pdf

Документи Органу Оскарження

30 квітня 2024 17:15
рішення від 30.04.2024 № 7621.pdf
13 травня 2024 18:01
рішення від 08.05.2024 № 8208.pdf