Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
021:2015:03210000-6 Зернові культури та картопля (горох сушений)
Очікувана вартість
840,00 UAH
UA-2024-04-23-003206-a ● c65e422f0c534326a4feab7ca72f9132
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
23 квітня 2024
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЄМІЛЬЧИНСЬКА ЛІКАРНЯ" ЄМІЛЬЧИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01991659 |
Місцезнаходження: | 11201, Україна , Житомирська обл., Ємільчине, вул. 1 Травня, будинок 133 |
Контактна особа: |
Світлана Піка +380973827518 tendercrlem@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Горох сушений, колотий, другого ґатунку, ДСТУ 7701, 1 кг
1.Поставка товару повинна здійснюватися протягом 3-х робочих днів з дати заявки Замовника (телефоном, факсом, листом або електронним листом за реквізитами, зазначеними у Договорі), транспортом та за рахунок Постачальника за адресою: вул. 1 Травня, смт.Ємільчине, Житомирська обл, 11201, Україна.
2. Строк придатності товару на момент поставки на склад Замовника повинен становити не менше 90% від загального строку придатності товару. У випадках встановлення Замовником скритих дефектів у вигляді: нестачі, невідповідності Товару якісним показникам відповідно до Специфікації, пересортиці, будь-якого пошкодження Товару, виявлення частини Товару з простроченими строками його використання чи вживання, чи строками що не відповідають умовам Договору і таке інше, що не могло бути виявлено під час прийомки Товару у місці поставки, Замовник повідомляє про це Постачальника в термін не пізніше 3-х робочих днів після виявлення зазначених обставин та, складає дефектний акт по кількості та/або якості, який з відповідною претензією направляє дефектний акт Постачальнику для урегулювання розбіжності по поставці Товару. Постачальник зобов’язаний власними силами та за власні кошти, без будь-якої додаткової оплати вивезти дефектний Товар зазначений у дефектному акті і допоставити відсутній та/або замінити неякісний (дефектний) Товар на Товар належної якості протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання претензії Замовника, або повернути сплачені Замовником грошові кошти пропорційно вартості виявленого відсутнього, дефектного, неякісного Товару. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежною якості, несе Постачальник.
3. Оплата здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів після поставки Товару, у разі відсутності фінансування - після поставки Товару, по мірі надходження фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Розгорнути
Згорнути
1.Поставка товару повинна здійснюватися протягом 3-х робочих днів з дати заявки Замовника (телефоном, факсом, листом або електронним листом за реквізитами, зазначеними у Договорі), транспортом та за рахунок Постачальника за адресою: вул. 1 Травня, смт.Ємільчине, Житомирська обл, 11201, Україна.
2. Строк придатності товару на момент поставки на склад Замовника повинен становити не менше 90% від загального строку придатності товару. У випадках встановлення Замовником скритих дефектів у вигляді: нестачі, невідповідності Товару якісним показникам відповідно до Специфікації, пересортиці, будь-якого пошкодження Товару, виявлення частини Товару з простроченими строками його використання чи вживання, чи строками що не відповідають умовам Договору і таке інше, що не могло бути виявлено під час прийомки Товару у місці поставки, Замовник повідомляє про це Постачальника в термін не пізніше 3-х робочих днів після виявлення зазначених обставин та, складає дефектний акт по кількості та/або якості, який з відповідною претензією направляє дефектний акт Постачальнику для урегулювання розбіжності по поставці Товару. Постачальник зобов’язаний власними силами та за власні кошти, без будь-якої додаткової оплати вивезти дефектний Товар зазначений у дефектному акті і допоставити відсутній та/або замінити неякісний (дефектний) Товар на Товар належної якості протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання претензії Замовника, або повернути сплачені Замовником грошові кошти пропорційно вартості виявленого відсутнього, дефектного, неякісного Товару. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежною якості, несе Постачальник.
3. Оплата здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів після поставки Товару, у разі відсутності фінансування - після поставки Товару, по мірі надходження фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 кілограм
Горох сушений, колотий, другого ґатунку, ДСТУ 7701, 1 кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
11201, Україна, Житомирська область, селище Ємільчине, вул.1 Травня, 133
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 травня 2024
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Тендерна документація
23 квітня 2024 10:44 |
ПРОЄКТ договору продукти харчування.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні характеристики предмета закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 7701 |
Можливі значення:
|
|
Ґатунок |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "Продцентр-плюс" |
693,00
UAH з ПДВ
|
693,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ" |
720,00
UAH з ПДВ
|
720,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Продцентр-плюс" #37677991 |
Переможець |
693,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2024 09:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 травня 2024 11:29
|
дог693,00.pdf | укладений |
02 травня 2024 11:28
|