Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі, заміна вікон,улаштування підлоги бруківкою
Очікувана вартість
3 562 326,00 UAH
UA-2024-04-22-012557-a 8177bd9e994d499699f115b0e595cab5
Відкриті торги з особливостями    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Столярчук

+380975142562 zakupstolar19@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 25575049
Місцезнаходження: 33005, Україна , Рівненська обл., М.РІВНЕ , ВУЛ. ПАВЛЮЧЕНКА БУД. 23
Контактна особа: Володимир Столярчук
+380975142562
zakupstolar19@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2024 18:33
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2024 00:00
Початок аукціону: 07 травня 2024 12:55
Початок аукціону: 07 травня 2024 12:55
Очікувана вартість: 3 562 326,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 811,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт покрівлі, заміна вікон,улаштування підлоги бруківкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33005, Україна, Рівненська область, м. Рівне, 33005, м. Рівне, вул. Назара Небожинського, 23, Аварійно – рятувальний загін спеціального призначення Головного управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Рівненській області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2024
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 18:33

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

01 травня 2024 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 травня 2024 14:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН (1).docx
01 травня 2024 14:24
Нова редакція ТД .docx
22 квітня 2024 18:33
ТД капрітальний ремонт.docx
01 травня 2024 14:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 травня 2024 14:24
ПЕРЕЛІК ЗМІН (1).docx
01 травня 2024 14:24
Нова редакція ТД .docx
22 квітня 2024 18:33
ТД капрітальний ремонт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 28 квітня 2024 20:21
Дата відповіді: 29 квітня 2024 11:01
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність відповідно до Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності», затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 або скорочену фінансову звітність відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік. Замовником встановлено вимогу про надання фінансової звітності за 2022 рік. Просимо уточнити чи дійсно за 2022 рік чи 2023?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність надається за 2022 рік. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасника, надається лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону
Уточнення
Дата подання: 29 квітня 2024 13:58
Дата відповіді: 01 травня 2024 14:27
Шановний Замовнику. Додаком 1 до тендерної документації передбачено, що Учасник надає заповнену технічну специфікацію. В тендерній документації та додатках до неї не міститься жодної технічної специфікації, яку б можна було заповнити. Просимо Вас надати роз'яснення яку саме технічну специфікацію учасник повинен надати в складі пропозиції?
Відповідь: Доброго дня! Ми внесли зміни до ТД.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2024-04-22-012557-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛЄКС", Код ЄДРПОУ:21081422
Дата подання: 14 травня 2024 17:03
Вимога про приведення рішень замовника у відповідність до чинного законодавства
За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ДАС ГРУП», ЄДРПОУ 43748849, на підставі Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 84 від 13.05.2024, Замовником визначено цього учасника переможцем процедури закупівлі.
Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЛЄКС» не погоджується з рішенням Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ДАС ГРУП», вважає таке рішення, прийняте з порушенням вимог чинного законодавства, таким, що порушує права та охоронювані законом інтереси нашого товариства, як учасника відкритих торгів з особливостями. У зв’язку з цим, з метою приведення у відповідність до вимог чинного законодавства дій та рішень Замовника, відновлення порушених прав Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЛЄКС» спрямованих на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій, в тому числі недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, подаємо цю вимогу через електронну систему закупівель.
Відповідно до ч.2 ст.19 Конституції України Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.

Тендерна пропозиція ТОВ «ДАС ГРУП» не відповідає вимогам тендерної документації та з підстав наведених у п.44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (далі – Особливості) – підлягає відхиленню з огляду на наступне:

1. Відповідно до пунктів 16-23 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- Договірна ціна з пояснювальною запискою
- Локальні кошториси (відповідно до технічного завдання)
- Розрахунок вартості матеріальних ресурсів (підсумкова відомість ресурсів)
- Розрахунок заробітної плати проведений у відповідності до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20.10.2016 № 281 (із змінами)
- Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості машино-годин власної будівельної техніки, вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення
- Розрахунок загальновиробничих витрат на будову
- Розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат врахованих у вартості об’єкту будівництва
- Розрахунок прибутку (в межах усереднених показників)
1.1. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Учасник розраховує вартість робіт виходячи із діючих вимог та стандартів, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та обов’язкових платежів (зборів) а також матеріалів для виконання робіт. Не врахована учасником вартість окремих робіт та/або матеріалів не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.».
Відповідно до п.1.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (із змінами) (далі – Настанова) Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Отже, при розрахунку договірної ціни учасники повинні виходити із діючих вимог та стандартів, а відтак – керуватися Настановою.
Відповідно до п.5.2. Настанови Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Звертаємо увагу, що форма – є обов’язковою до заповнення та не передбачає можливості її редагування.
Подана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДАС ГРУП» договірна ціна не відповідає вимогам п.5.2. та Додатку 30 Настанови, зокрема Додаток 30 Настанови містить форму договірної ціни з обов’язковими полями розрахунків, а саме від № 1 до № 14. Учасник під час здійснення розрахунків договірної ціни не зазначив розрахунок № 14 «Витрати на придбання та доставку устаткування на будову».

1.2. Договірна ціна, подана учасником у складі тендерної пропозиції (файл «Договірна ціна та розрахунки.pdf» 06 травня 2024р. 22:07) містить обов’язкову до заповнення інформацію, в тому числі щодо найменування підрядника, що не відповідає юридичні назві учасника в частині організаційно-правової форми такої юридичної особи.
Замовником у цій частині надано вимогу ТОВ «ДАС ГРУП» про усунення невідповідностей до 10 травня 2024р. 14:11, що не відповідає п.43 Особливостей, адже розрахунок договірної ціни відноситься до документів, подання яких передбачається тендерною документацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, а відтак зазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, що підлягають виправленню, у зв’язку з чим Замовник не мав права звертатись щодо усунення невідповідностей у зазначених вище документах.

1.3. Локальний кошторис №02-01-03, П-9 - не відповідає Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи а саме п 2.4 Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКНб на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за КНУ РЕКНб Збірник 46 «Роботи при реконструкції будівель та споруд».

1.4. Згідно Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи, передбачені машини та механізми для виконання робіт за предметом закупівлі ТОВ «ДАС ГРУП» не врахував у розрахунку договірної ціни, як наслідок у складі тендерної пропозиції відсутні машини і механізми які передбачені кошторисними нормами, за виключенням 1 позиції – бульдозер. При цьому учасник не надав пояснення як технологічно якісно можна виконати роботи без передбачених механізмів, для прикладу вишка телескопічна (роботи на висоті – покрівля).
Відповідно до п.5.9 Настанови При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсутності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток. У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації.
1.5. В розрахунку договірної ціни ТОВ «ДАС ГРУП», зокрема: підсумкова відомість ресурсів та розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин, вказано що Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.] є власна техніка. Натомість учасник надає Договір №01-01/23ДБ від 10.01.2023 укладений із ФОП Лазутін Іван Георгійович, останній виконує для ТОВ «ДАС ГРУП» зазначеним бульдозером роботи, отже ТОВ «ДАС ГРУП» не є власником цього майна.
Зазначені дії Учасника суперечать вимогам п.5.8. Настанови. Вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються.
Крім того, у порушення вимог п.20 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції не надав Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення.
Зазначена підстава призвела до некоректного визначення вартості договірної ціни, так як це впливає на розмір загальновиробничих витрат, включених до складу договірної ціни.
А відтак у наданих розрахунках договірної ціни за відповідними статтями витрат при розрахунку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельної техніки (бульдозер), що буде залучена за договорами разом з особами, які мають право на керування такою технікою), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови.


Враховуючи викладене, пропозиція переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та у порядку встановленому абзацом другим п.2 пп.44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей).

Крім того, наявні інші невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДАС ГРУП» вимогам тендерної документації, які Замовником не взяті до уваги, зокрема:
- У довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 05-03/30-ДГ від 043.05.2024 спеціальність (напрям підготовки, спеціалізація) за якою здобута освіта по працівнику Кузьменко Владислав Володимирович не відповідає документу про освіту, зокрема згідно диплому спеціальність «Будівництво та експлуатація будівель і споруд», тоді як у довідці – технік-будівельник;
- У довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази № 05-03/02-ДГ від 03.05.2024 відсутні інформація щодо позиції по бульдозеру, зокрема: якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. На підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт тощо, учасник надає відповідні договори або гарантійні листи, зазначених ним у таблиці цього додатку (Додаток 1 до тендерної документації);
- Учасник в порушення вимог Додатку 1 до тендерної документації не надав свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. Відповідно до змісту Договору оренди нежитлового приміщення 02-01/20П від 04.01.2023, укладеного між Тихенко С.Ю. та ТОВ «ДАС ГРУП», такий Договір не підтверджує право користування офісом та складським приміщенням, адже зміст цього Договору не свідчить про те, що предмет оренди – це безпосередньо офіс та складські приміщення (предмет договору: нежитлові приміщення № 1-2 площею 124,0 кв.м., № 1-5 площею 202,0 кв.м., № 1-6 площею 3,4 кв.м., що розташовані у будівлі літ «Б» на першому та другому поверсі, загальною площею 329,4 кв.м.).
На підставі викладеного, просимо розгляну подану вимогу та забезпечити приведення рішень замовника по процедурі закупівлі у відповідність до вимог чинного законодавства, шляхом скасування рішення про визначення переможцем ТОВ «ДАС ГРУП» з подальшим відхиленням тендерної пропозиції цього учасника та перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції.
У порядку встановленому п.55 Особливостей, з урахуванням ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» Товариство з обмеженою відповідальністю «ІНЛЄКС» готує пакет документів до постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для захисту порушених прав у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 травня 2024 15:04
Під час розгляду питання порядку денного щодо вимоги про приведення рішень замовника у відповідність до чинного законодавства Учасника ТзОВ «ІНЛЄКС», ЄДРПОУ 21081422 у яких вказані порушення:
Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації зазначено, що «Учасник розраховує вартість робіт виходячи із діючих вимог та стандартів, з урахуванням усіх своїх витрат, податків та обов’язкових платежів (зборів) а також матеріалів для виконання робіт. Не врахована учасником вартість окремих робіт та/або матеріалів не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його пропозиції.».
Відповідно до п.1.1. Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281 (із змінами) (далі – Настанова) Ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво).
Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти).
Отже, при розрахунку договірної ціни учасники повинні виходити із діючих вимог та стандартів, а відтак – керуватися Настановою.
Відповідно до п.5.2. Настанови Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Звертаємо увагу, що форма – є обов’язковою до заповнення та не передбачає можливості її редагування.
Подана у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДАС ГРУП» договірна ціна не відповідає вимогам п.5.2. та Додатку 30 Настанови, зокрема Додаток 30 Настанови містить форму договірної ціни з обов’язковими полями розрахунків, а саме від № 1 до № 14. Учасник під час здійснення розрахунків договірної ціни не зазначив розрахунок № 14 «Витрати на придбання та доставку устаткування на будову».
Локальний кошторис №02-01-03, П-9 - не відповідає Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на ремонтно-будівельні роботи а саме п 2.4 Окремі види ремонтно-будівельних робіт, які не охоплені збірниками РЕКНр, а технологія їх виконання аналогічна новому будівництву або реконструкції будинків, будівель і споруд, можуть нормуватися відповідно або за нормами збірників РЕКНб на нове будівництво із застосуванням до витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, і до часу експлуатації машин і механізмів коефіцієнта 1,15, або за КНУ РЕКНб Збірник 46 «Роботи при реконструкції будівель та споруд».
Згідно Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи, передбачені машини та механізми для виконання робіт за предметом закупівлі ТОВ «ДАС ГРУП» не врахував у розрахунку договірної ціни, як наслідок у складі тендерної пропозиції відсутні машини і механізми які передбачені кошторисними нормами, за виключенням 1 позиції – бульдозер. При цьому учасник не надав пояснення як технологічно якісно можна виконати роботи без передбачених механізмів, для прикладу вишка телескопічна (роботи на висоті – покрівля).
Відповідно до п.5.9 Настанови При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об'єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні (ремонтнобудівельні) роботи планується виконувати без застосування машин та механізмів як для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт з відповідними технічними (у проекті виконання робіт) та економічними обґрунтуваннями. В економічному обґрунтуванні провадиться співставлення вартості експлуатації машин і механізмів, передбачених ресурсними елементними кошторисними нормами для внутрішньобудівельного транспортування матеріальних ресурсів і механізації технологічних процесів, розрахованої на підставі нормативного часу роботи та вартості машино-години цих машин, що склалася в регіоні та наближених до нього територіях, або (за їх відсутності) за усередненими показниками, рекомендованими центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури, з відповідною вартістю зазначених робіт, що планується виконувати із застосуванням ручного труда чи наявних у підрядній організації машин та механізмів. Розрахунками, проведеними для зазначеного співставлення, враховуються також загальновиробничі та адміністративні витрати, а також прибуток. У випадку, якщо обґрунтовані витрати підрядника, спричинені зміною умов виконання робіт, перевищують відповідну нормативно-розрахункову вартість робіт, підрядник може вносити пропозицію щодо розроблення та затвердження індивідуальних ресурсних елементних кошторисних норм в складі проектної документації.
В розрахунку договірної ціни ТОВ «ДАС ГРУП», зокрема: підсумкова відомість ресурсів та розрахункова вартість експлуатації 1 машино-години машин, вказано що Бульдозери, потужність 79 кВт [108 к.с.] є власна техніка. Натомість учасник надає Договір №01-01/23ДБ від 10.01.2023 укладений із ФОП Лазутін Іван Георгійович, останній виконує для ТОВ «ДАС ГРУП» зазначеним бульдозером роботи, отже ТОВ «ДАС ГРУП» не є власником цього майна.
Зазначені дії Учасника суперечать вимогам п.5.8. Настанови. Вартість машино-години будівельної техніки, що орендується, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні та наближених до нього територіях. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні цієї будівельної техніки, не враховуються.
Крім того, у порушення вимог п.20 Розділу 4 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» Додатку 1 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції не надав Розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів; розрахунок вартості оренди машино-годин орендованої техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення.
Зазначена підстава призвела до некоректного визначення вартості договірної ціни, так як це впливає на розмір загальновиробничих витрат, включених до складу договірної ціни.
А відтак у наданих розрахунках договірної ціни за відповідними статтями витрат при розрахунку загальновиробничих витрат, адміністративних витрат та прибутку безпідставно враховано трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельної техніки (бульдозер), що буде залучена за договорами разом з особами, які мають право на керування такою технікою), чим недотримано вимог пунктів 5.4 та 5.8 Розділу V Настанови.
Крім того, наявні інші невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «ДАС ГРУП» вимогам тендерної документації, які Замовником не взяті до уваги, зокрема:
У довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 05-03/30-ДГ від 043.05.2024 спеціальність (напрям підготовки, спеціалізація) за якою здобута освіта по працівнику Кузьменко Владислав Володимирович не відповідає документу про освіту, зокрема згідно диплому спеціальність «Будівництво та експлуатація будівель і споруд», тоді як у довідці – технік-будівельник;
У довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази № 05-03/02-ДГ від 03.05.2024 відсутні інформація щодо позиції по бульдозеру, зокрема: якщо учасник є власником, зазначається – «власний», в інших випадках – зазначається власник, номер, дата, термін дії договору, який надає учаснику право користування майном, договору надання послуг, виконання робіт тощо або реквізити гарантійного листа власника про укладання з переможцем відповідного договору. На підтвердження користування, надання послуг, виконання робіт тощо, учасник надає відповідні договори або гарантійні листи, зазначених ним у таблиці цього додатку (Додаток 1 до тендерної документації);
Учасник в порушення вимог Додатку 1 до тендерної документації не надав свідоцтво про право власності, або витяг з реєстру права власності, або договір оренди, або інший документ, який підтверджує право користування приміщенням (офісом) для ведення своєї господарської діяльності та складського приміщення. Відповідно до змісту Договору оренди нежитлового приміщення 02-01/20П від 04.01.2023, укладеного між Тихенко С.Ю. та ТОВ «ДАС ГРУП», такий Договір не підтверджує право користування офісом та складським приміщенням, адже зміст цього Договору не свідчить про те, що предмет оренди – це безпосередньо офіс та складські приміщення (предмет договору: нежитлові приміщення № 1-2 площею 124,0 кв.м., № 1-5 площею 202,0 кв.м., № 1-6 площею 3,4 кв.м., що розташовані у будівлі літ «Б» на першому та другому поверсі, загальною площею 329,4 кв.м.).

Погодитись з вимогами про приведення рішень замовника у відповідність до чинного законодавства Учасника ТзОВ «ІНЛЄКС», ЄДРПОУ 21081422 та скасувати Рішення № 84 від 13.05.2024 щодо прийняття уповноваженою особою рішення про визнання переможця.
Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «ДАС ГРУП».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 травня 2024 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ДАС ГРУП" 3 158 072,00
UAH з ПДВ
2 979 840,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛЄКС" 3 271 353,98
UAH з ПДВ
2 980 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз" 3 350 028,00
UAH з ПДВ
3 049 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд" 3 371 865,52
UAH з ПДВ
3 265 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 травня 2024 08:52
Електронний підпис
17 травня 2024 08:51
Довідка.zip
10 травня 2024 10:04
Електронний підпис
10 травня 2024 10:03
Підтвердження техніки.pdf
10 травня 2024 09:01
Договірна ціна.PDF
10 травня 2024 09:01
Договір оренди.PDF
10 травня 2024 09:01
Довідка.zip
06 травня 2024 22:09
Електронний підпис
06 травня 2024 22:09
Електронний підпис
06 травня 2024 22:07
421.imd
06 травня 2024 22:07
Підтвердження техніки.pdf
06 травня 2024 22:07
Аналогічний договір.pdf
06 травня 2024 22:07
Витяг єдиний податок.pdf
06 травня 2024 22:07
статут.PDF
06 травня 2024 22:07
Документи пропозиції.pdf
06 травня 2024 22:07
Сертифікат ISO 14001.pdf
06 травня 2024 22:07
Довідка МТБ.PDF
06 травня 2024 22:07
пропозиція.PDF
06 травня 2024 22:07
Дозвільні документи.pdf
06 травня 2024 22:07
фінансова звітність.pdf
06 травня 2024 22:07
Сертифікат ISO 9001.pdf
06 травня 2024 22:07
CCI06052024.jpg
06 травня 2024 22:07
Екологічна політика.PDF
06 травня 2024 22:07
працівники.pdf
06 травня 2024 22:07
Акт.pdf
06 травня 2024 22:07
Витяг ЄДР.pdf
06 травня 2024 22:07
накази працівників.pdf
06 травня 2024 22:07
CCI06052024_0001.jpg
06 травня 2024 22:07
Сертифікат ISO 45001.pdf

Публічні документи

06 травня 2024 16:13
Електронний підпис
06 травня 2024 16:10
12. Гарантійний лист.pdf.p7s
06 травня 2024 16:10
U_810_ДЦ_ДЦ_6.pdf.p7s
06 травня 2024 16:10
U_810_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf.p7s
06 травня 2024 16:10
U_810_ДЦ_ДЦ_4.pdf.p7s
06 травня 2024 16:10
1 установчі та ін.7z.p7s
06 травня 2024 16:09
4 працівники.7z.p7s
06 травня 2024 16:09
U_810_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
06 травня 2024 16:09
U_810_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf.p7s
06 травня 2024 16:09
U_810_ДЦ_ЗКР_5.pdf.p7s
06 травня 2024 16:09
U_810_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
06 травня 2024 16:09
5 аналогія капремонт.7z.p7s
06 травня 2024 16:08
U_810_ДЦ_Т2.pdf.p7s
06 травня 2024 16:08
3. Технічне завдання.PDF.p7s
06 травня 2024 16:08
U_810_ДЦ_ЗВВ.pdf.p7s
06 травня 2024 16:08
ЗП.pdf.p7s
06 травня 2024 16:08
U_810_ДЦ_ДЦ_2.pdf.p7s
06 травня 2024 16:08
3 обладнання_МТБ.7z.p7s
06 травня 2024 16:08
18. Довідка.pdf.p7s
06 травня 2024 16:08
U_810_ДЦ_ДЦ_3.pdf.p7s
06 травня 2024 16:07
U_810_ДЦ_ДЦ_6.pdf
06 травня 2024 16:07
U_810_ДЦ_ПВР.pdf
06 травня 2024 16:07
U_810_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf
06 травня 2024 16:07
1 установчі та ін.7z
06 травня 2024 16:07
1. Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2024 16:07
U_810_ДЦ_ЗВВ.pdf
06 травня 2024 16:07
22. Довідка працівники.pdf
06 травня 2024 16:07
U_810_ДЦ_ЗКР_5.pdf
06 травня 2024 16:07
ЗП.pdf
06 травня 2024 16:07
U_810_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf
06 травня 2024 16:07
U_810_ДЦ_ДЦ_3.pdf
06 травня 2024 16:07
12. Гарантійний лист.pdf
06 травня 2024 16:07
U_810_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
06 травня 2024 16:07
5 аналогія капремонт.7z
06 травня 2024 16:07
3. Технічне завдання.PDF
06 травня 2024 16:07
4 працівники.7z
06 травня 2024 16:07
U_810_ДЦ_ДЦ_2.pdf
06 травня 2024 16:07
3 обладнання_МТБ.7z
06 травня 2024 16:07
U_810_ДЦ_ДЦ_4.pdf
06 травня 2024 16:07
18. Довідка.pdf
06 травня 2024 16:07
U_810_ДЦ_Т2.pdf

Публічні документи

06 травня 2024 16:01
Електронний підпис
06 травня 2024 15:59
ЗП.pdf.p7s
06 травня 2024 15:59
сертифікат ISO 37001.pdf.p7s
06 травня 2024 15:59
ЗВВ_i_АД_Корт.pdf.p7s
06 травня 2024 15:59
U_189_ДЦ_ПВР.pdf.p7s
06 травня 2024 15:59
U_189_ДЦ_Т2.pdf.p7s
06 травня 2024 15:59
U_189_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf.p7s
06 травня 2024 15:59
U_189_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf.p7s
06 травня 2024 15:59
U_189_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf.p7s
06 травня 2024 15:59
U_189_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf.p7s
06 травня 2024 15:59
U_189_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf.p7s
06 травня 2024 15:59
U_189_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.pdf.p7s
06 травня 2024 15:58
U_189_ДЦ_ВРЛК_02-01-03.pdf.p7s
06 травня 2024 15:58
U_189_ДЦ_ВРЛК_02-01-02.pdf.p7s
06 травня 2024 15:58
U_189_ДЦ_ЗВВ.pdf.p7s
06 травня 2024 15:58
U_189_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.pdf.p7s
06 травня 2024 15:58
189_ДЦ_ДЦ.pdf.p7s
06 травня 2024 15:58
189_ДЦ_ОК_02-01.pdf.p7s
06 травня 2024 15:58
31. Акт огляду.pdf.p7s
06 травня 2024 15:57
18. Довідка.pdf.p7s
06 травня 2024 15:57
17. Контактні дані.pdf.p7s
06 травня 2024 15:57
15. Гарантійний лист.pdf.p7s
06 травня 2024 15:57
14. Проект договору.pdf.p7s
06 травня 2024 15:57
7. Досвід.pdf.p7s
06 травня 2024 15:57
9. пункт 47.pdf.p7s
06 травня 2024 15:57
8. Абзац 14 пункт 47.pdf.p7s
06 травня 2024 15:57
3. Відомості.pdf.p7s
06 травня 2024 15:55
9. пункт 47.pdf
06 травня 2024 15:55
26. Установчі документи.pdf
06 травня 2024 15:55
25. Фінансові звітності.rar
06 травня 2024 15:55
U_189_ДЦ_ЛК1_02-01-02.pdf
06 травня 2024 15:55
8. Абзац 14 пункт 47.pdf
06 травня 2024 15:55
U_189_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-02.pdf
06 травня 2024 15:55
U_189_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-03.pdf
06 травня 2024 15:55
15. Гарантійний лист.pdf
06 травня 2024 15:55
189_ДЦ_ОК_02-01.pdf
06 травня 2024 15:55
U_189_ДЦ_ВРЛК_02-01-02.pdf
06 травня 2024 15:55
U_189_ДЦ_ЗВВ.pdf
06 травня 2024 15:55
сертифікат ISO 37001.pdf
06 травня 2024 15:55
ЗВВ_i_АД_Корт.pdf
06 травня 2024 15:55
3. Відомості.pdf
06 травня 2024 15:55
U_189_ДЦ_Т2.pdf
06 травня 2024 15:55
U_189_ДЦ_ЗВВЛК_02-01-01.pdf
06 травня 2024 15:55
12. Згода про проектом.pdf
06 травня 2024 15:55
14. Проект договору.pdf
06 травня 2024 15:55
30. Декларація ДСНС.zip
06 травня 2024 15:55
2. Технічна пропозиція.pdf
06 травня 2024 15:55
27. Витяг з ЄДР 15.09.2023 р..pdf
06 травня 2024 15:55
U_189_ДЦ_ВРЛК_02-01-03.pdf
06 травня 2024 15:55
18. Довідка.pdf
06 травня 2024 15:55
U_189_ДЦ_ПВР.pdf
06 травня 2024 15:55
25.1. Дипломи працівники.pdf
06 травня 2024 15:55
17. Контактні дані.pdf
06 травня 2024 15:55
Сертифікат ДСТУ ISO 9001.pdf
06 травня 2024 15:55
189_ДЦ_ДЦ.pdf
06 травня 2024 15:55
ЗП.pdf
06 травня 2024 15:55
31. Акт огляду.pdf
06 травня 2024 15:55
U_189_ДЦ_ЛК1_02-01-01.pdf
06 травня 2024 15:55
1. Тендерна пропозиція.pdf
06 травня 2024 15:55
U_189_ДЦ_ВРЛК_02-01-01.pdf
06 травня 2024 15:55
7. Досвід.pdf
06 травня 2024 15:55
U_189_ДЦ_ЛК1_02-01-03.pdf

Публічні документи

03 травня 2024 09:20
Електронний підпис
03 травня 2024 09:18
ТП Городище.pdf
03 травня 2024 09:18
паспорт оригінал.pdf
03 травня 2024 09:18
Огляд АРЗ СП.PDF
03 травня 2024 09:18
Ліцензія.PDF
03 травня 2024 09:18
ліцензія оригінал.PDF
03 травня 2024 09:18
Ісо та Політика.pdf
03 травня 2024 09:18
Дозвіл СІБ.pdf
03 травня 2024 09:18
Декларація.pdf
03 травня 2024 09:18
Витяг ЄДРПОУ СІБ.pdf
03 травня 2024 09:18
Витяг Єдиного податку.PDF
03 травня 2024 09:18
109.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДАС ГРУП"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛЄКС"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Товариство з обмеженою відповідальністю-фірма "Кортакоз"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ "Будівельна компанія - Смартінвестбуд"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ДАС ГРУП"
#43748849
Рішення скасоване 2 979 840,00
UAH з ПДВ
17 травня 2024 15:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 травня 2024 14:11
ТОВ "ДАС ГРУП"
#43748849
Відхилено 2 979 840,00
UAH з ПДВ
17 травня 2024 15:09
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІНЛЄКС"
#21081422
Очікує рішення 2 980 000,00
UAH з ПДВ
17 травня 2024 15:09

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно Додатку 1 розділу 1 п. 1 Учасник ТОВ «ДАС ГРУП» на підтвердження наявності обладнання та матеріально технічної бази щодо кожної одиниці орендованого обладнання має надати документ що підтверджує право використання. Вами надано договір ПП «ДАС ГРУП». 2. Відповідно Додатку 1 розділу 1 п. 2 На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. У довідці зазначається інформація про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт відповідно даного предмету закупівлі. Ви надали не повну інформацію, а саме: для інженерно-технічних працівників не вказано спеціальність за якою здобута освіта та назва навчального закладу. 3. Відповідно Додатку 1 п. 3 ви надали аналогічний за предметом закупівлі договір з додатками. Проте, договір заключено з ТОВ «ДАС ГРУП», але в додатку Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат Акт № 1 приймання виконаних будівельних робіт видано ПП «ДАС БУД», у договорі не зазначено залучення третіх сторін, які можуть виконувати роботи за цим договором. 4. Додаток 1 розділу 4 п. 16 Учасник має надати Договірну ціну з пояснювальною запискою. В наданих Вами Документах Договірна ціна завантажена від ПП «ДАС ГРУП». 5. Також доводимо до Вашого відома що під час розгляду вашої пропозиції, Замовник здійснив перевірку директора ТОВ «ДАС ГРУП» Самойленка Дмитра Володимировича, щодо відповідності визначених п. 47 Особливостей. Під час перевірки встановлено, що на офіційному вебсайті НАЗК у Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення зафіксовано фізичну особу Самойленко Дмитро Володимирович як такого, що визнаний винним у вчиненні правопорушення, передбаченого ч. 1 ст. 172-6 КУпАП, та притягнуто до відповідальності. Враховуючи вищеописане, просимо Вас спростувати що ця інформація стосується саме директора ТОВ «ДАС ГРУП», і вказана інформація є збігом за прізвищем ім’ям та по батькові з іншою особою.

Документи

13 травня 2024 16:25
Довідка НАЗК
13 травня 2024 16:24
Електронний підпис
13 травня 2024 16:24
П-84.pdf

Документи

17 травня 2024 15:09
Електронний підпис
17 травня 2024 15:08
П-85.pdf

Документи