Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бордюр дорожній та тротуарний
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2024-04-22-011897-a ● 2efd3bb163594e299ce8bdc6cebb0e42
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг |
Код ЄДРПОУ: | 13974620 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Данила Галицького, 25 |
Контактна особа: |
Сергій Пилипака +380972122362 rsheu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 16:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 14:08 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 14:08 |
Очікувана вартість: | 850 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 251,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (електронний документ з електронно-цифровим підписом відповідно до вимог діючого законодавства). Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської безвідкличної безумовної гарантії у розмірі 3,0 % від очікуваної вартості закупівлі (точна сума банківської гарантії вказана в електронній системі закупівель). Банківська гарантія надається в електронному форматі з накладенням електронного цифрового підпису уповноваженої особи банку (у форматі PDF або іншому) для подальшого прикріплення учасником даного документа у складі тендерної пропозиції через електронний майданчик. Електронна банківська гарантія повинна бути безумовною (свідчити про безумовний обов'язок банку сплатити на користь Замовника: Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг 33027, м. Рівне, вул. Данила Галицького, 25 тел. (0362) 63-69-78 р/р UА893204780000026000924904637 в АБ «УКРГАЗБАНК» МФО 320478 Код ЄДРПОУ 13974620 ІПН 139746217164 Свідоцтво ПДВ 24922329 Суму забезпечення тендерної пропозиції та не може бути відкликана протягом строку її дії. Термін дії електронної банківської безвідкличної безумовної гарантії – не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі “PDF” копія ліцензії, виданої банку, копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути завірені банком. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції відхиляються Замовником. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • не підписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пп. 3, 5, 6 і 12 п. 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції в разі: • закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; • укладення договору про закупівлю з учасником, що став переможцем тендеру; • відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; • закінчення процедури закупівлі в разі не укладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 25500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Бордюр дорожній та тротуарний
Бордюр дорожній та тротуарний
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 штука
Бордюр тротуарний 100х20х8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Данила Галицького, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1000 штука
Бордюр дорожній 100х30х15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Данила Галицького, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
1000 штука
Бордюр дорожній 100х30х18
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, м. Рівне, Данила Галицького, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 21:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 21:36 |
Перелік змін до ТД.doc | |
26 квітня 2024 21:36 |
Додаток 3 Нова редакція.doc | |
26 квітня 2024 21:36 |
Додаток 2 Нова редакція.doc | |
26 квітня 2024 21:36 |
Рішення про внесення змін в тендерну документацію.pdf | |
22 квітня 2024 17:00 |
Тендерна документація.doc | |
22 квітня 2024 16:57 |
Додаток 4.doc | |
22 квітня 2024 16:57 |
Додаток 1.doc | |
22 квітня 2024 16:57 |
Рішення про оголошення закупівлі та затвердження форми тендерної документації.pdf | |
22 квітня 2024 16:57 |
Додаток 5.doc | |
22 квітня 2024 16:57 |
Додаток 2.doc | |
22 квітня 2024 16:57 |
Додаток 3.doc |
26 квітня 2024 21:37 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2024 21:36 |
Перелік змін до ТД.doc
|
|||
26 квітня 2024 21:36 |
Додаток 3 Нова редакція.doc
|
|||
26 квітня 2024 21:36 |
Додаток 2 Нова редакція.doc
|
|||
26 квітня 2024 21:36 |
Рішення про внесення змін в тендерну документацію.pdf
|
|||
22 квітня 2024 17:00 |
Тендерна документація.doc
|
|||
22 квітня 2024 16:57 |
Додаток 4.doc
|
|||
22 квітня 2024 16:57 |
Додаток 1.doc
|
|||
22 квітня 2024 16:57 |
Рішення про оголошення закупівлі та затвердження форми тендерної документації.pdf
|
|||
22 квітня 2024 16:57 |
Додаток 5.doc
|
|||
22 квітня 2024 16:57 |
Додаток 2.doc
|
|||
22 квітня 2024 16:57 |
Додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо умов поставки
Дата подання: 25 квітня 2024 10:04
Дата відповіді: 26 квітня 2024 21:19
Добрий день, в Додатку 2 зазначено "Постачальник повинен забезпечити доставку за місцем розташування Замовника заявленої ним партії Товару не пізніше 12 годин від моменту отримання такої заявки.", В Додатку 3 вказано, що учасник повинен мати склад (виробниче приміщення, земельну ділянки тощо) для складування та зберігання Товару, що є предметом закупівлі, на території м. Рівне або Рівненського району, але на відстані не більше ніж 25 км. від міста Рівне. Ця вимога є недоречно, оскільки ви вимагаєте поставку до складу Замовника. Встановивши вимогу поставки протягом 12 годин дає можливість зрозуміти Учаснику як він має виконувати поставку товару. Просимо внесті зміни з тендерну документацію, оскільки дана вимога лише штучно обмежує конкуренцію, що в свою чергу ставить під сумнів чи зацікавлені ви в економії бюджетних коштів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше зауваження є слушним, а тому у Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за активну участь у закупівлі.
Ваше зауваження є слушним, а тому у Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за активну участь у закупівлі.
Технічні вимоги
Дата подання: 25 квітня 2024 10:07
Дата відповіді: 26 квітня 2024 21:23
Добрий день. В Додатку 2 зазначено, що предмет закупівлі має відповідати державному стандарту ДСТУ Б В.2.7-237:2010 Будівельні матеріали. Камені бетонні і залізобетонні бортові (ГОСТ 6665-91, MOD). В додатку 3 вказано, що обов’язковою вимогою для Учасників є відповідність виробництва Товару, що є предметом даної закупівлі, вимогам: - ДСТУ БВ.2.7-237:2010 (ГОСТ 6665-91, MOD) «Будівельні матеріали. Камені бетонні і залізобетонні бортові. Технічні умови»; - ДСТУ Б В.2.7-145:2008 «Будiвельнi матеріали. Вироби бетонні тротуарні неармовані. Технічні умови»; - ДСТУ Б EN 1340:2016 «Бордюри бетонні. Вимоги i методи випробувань. (EN 1340:2003, ІDT + ЕN 1З40:2003/АС:2006, IDТ)», що підтверджується відповідним сертифікатом виробництва, який обов’язково подається у складі Тендерної пропозиції Учасника. Незрозуміло, який саме сертифікат має надати учасник та згідно з яким ДСТУ має підтвердити відповідність. Просимо вснести зміни в тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Ваше зауваження є слушним, а тому у Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за активну участь у закупівлі.
Ваше зауваження є слушним, а тому у Тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Дякуємо за активну участь у закупівлі.
Сертифікація
Дата подання: 25 квітня 2024 10:09
Дата відповіді: 26 квітня 2024 21:25
Відповідно до чинного законодавста скасовано обов"язкову сертифікацію продукції, тому отримання сертифікату відповідності є лише добровільним волевиявленням учасника, чи можна запропонувати товар який відповідає ДСТУ Б EN 1338:2016, норми якого аналогічні тим які встановлені в ДСТУ Б EN 1340:2016?
Відповідь: Шановний Учаснику!
Замовник зацікавлений у купівлі найбільш якісного Товару, відтак вимоги до підтвердження його якості є вичерпними та не можуть бути змінені
Замовник зацікавлений у купівлі найбільш якісного Товару, відтак вимоги до підтвердження його якості є вичерпними та не можуть бути змінені
Щодо сертифікації
Дата подання: 26 квітня 2024 21:42
Дата відповіді: 28 квітня 2024 20:11
Добрий вечір, відповідно до Закону України про публічні закупівлі, якщо Замовник прописує конкретний ДСТУ він повинен прийняти й інші еквівалентні ДСТУ, оскільки вони підтверджують ідентичні стандарти. Не приймаючи еквівалентний ДСТУ ви штучно обмежуєте коло учасників
Відповідь: Шановний Учаснику!
Відповідно до умов Тендерної документації Ви маєте право подати довідку довільної форми, в якій зазначити про наведену Вами обставину.
У випадку, якщо даний факту буде відповідати чинному законодавству, то Ваша пропозиція не буде відхилена (принаймні з цього приводу))))
Відповідно до умов Тендерної документації Ви маєте право подати довідку довільної форми, в якій зазначити про наведену Вами обставину.
У випадку, якщо даний факту буде відповідати чинному законодавству, то Ваша пропозиція не буде відхилена (принаймні з цього приводу))))
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-22-011897-a.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ФОП Гавришко Наталія Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:3116915925
Дата подання: 08 травня 2024 17:34
Дата подання: 08 травня 2024 17:34
скарга
№ 1 від 08.05.2024 року
До Антимонопольного комітету України
Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035.
Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Гавришко Наталія Анатоліївна
код ЄДРПОУ: 3116915925
Адреса: 47800 Тернопільська обл., смт. Підволочиськ, вул. Заньковецької, 11
Замовник: Комунальне Рівненське шляхово-експлуатаційне управління автомобільних доріг
код ЄДРПОУ: 13974620
Адреса: 33027, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Данила Галицького, 25
Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011897-a
СКАРГА
Замовником було розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-04-22-011897-a, Фізична особа-підприємець Гавришко Наталія Анатоліївна (надалі за текстом – Скаржник) виявила бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подала свою тендерну пропозицію.
Предметом закупівлі було - ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Бордюр дорожній та тротуарний), що зазначено у оголошенні.
За результатами розгляду пропозиції Скаржника, вона була відхилена. Підставою для відхилення зазначено наступну –
«…
…»
Стосовно підстави відхилення зазначаю наступне:
1.1. Відповідно до п.1 ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в Тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 3;
Відповідно до п. 1 Додатку 3 тендерної документації встановлено підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, а саме:
Обов’язковою вимогою для Учасників є наявність у нього: … - складу (виробничого приміщення, земельної ділянки тощо) для складування та зберігання Товару, що є предметом закупівлі, на території м. Рівне або Рівненського району, але на відстані не більше ніж 25 км. від міста Рівне.
у разі, якщо обладнання та/або засоби, вказані у формі «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» не є власністю учасника, обов’язковими до подання є договори оренди/лізингу тощо, які підтверджують право Учасника на використання такого обладнання та/або засобів.
На виконання вимоги про усунення невідповідностей Скаржником було надано Договір оренди № 1 від 01 квітня 2024 року укладений з ФОП Янчук Федір Васильович (далі - Договір) (файл “договір 1 від 01.04.2024.PDF”).
Стверджуємо, що вказаний договір є дійсним, діючим і не є підробленим.
При укладанні Договору було допущено технічну описку в реквізитах сторін договору, а саме в коді ЄДРПОУ ФОП Янчука Федора Васильовича. Відповідні реквізити не є істотними умовами договору та не впливають на його зміст.
Крім того, додаємо інформаційний лист № 3 від 08.05.2024 року в якому міститься підтвердження, що допущено саме технічну описку (файл: «Лист.pdf»), а також те, що вказаний договір містить підпис саме ФОП Янчука Федора Васильовича.
Окремо інформуємо, що замовник не є органом чи установою, яка має право встановлювати факт підробки документів.
Додатково інформуємо, що замовник не довів та документально не підтвердив надання недостовірної інформації Скаржником в складі тендерної пропозиції.
Таким чином, Тендерна пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.
2. Тендерна пропозиція Учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-БРУК" (надалі за текстом – ТОВ "АРТ-БРУК"), була прийнята Замовником, ТОВ "АРТ-БРУК" було визначено переможцем та було опубліковане повідомлення про намір укласти договір, у той час, як вона містила невідповідності, а саме:
2.1. Відповідно до п.1 ІНСТРУКЦІЇ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у п. 47 Особливостей і в Тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються Замовником:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 3;
Відповідно до п. 1 Додатку 3 тендерної документації встановлено підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, а саме:
Складений Учасником, відповідно до наведеної нижче форми «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази», документ, в якому має бути відображено засоби виробництва предмету закупівлі.
НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ
№ п/п Назва та тип обладнання, машини, механізму або устаткування (відповідно реєстраційних документів), кількість одиниць Марка та термін експлуатації (років) Власна, орендується чи лізинг (у кого) або поставляється (ким)
На виконання вказаних вимог ТОВ "АРТ-БРУК" надало довідку вих. № 108 від 29 квітня 2024 року про Наявність обладнання та матеріально - технічної бази (файл “108 Обладнання та МТБ.pdf”) в якій відсутня інформація щодо «кількість одиниць», зокрема:
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ "АРТ-БРУК" містить невідповідності передбачені п. 43 Постанови КМУ № 1178.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі:
1. Протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) № 38 від 03.05.2024 року;
2. Протокольне рішення (ПРОТОКОЛ) № 39 від 03.05.2024 року.
Висловлюємо своє бажання бути присутніми на засіданні з розгляду скарги про порушення законодавства у сфері публічних закупівель для надання додаткових пояснень.
Вважаємо, що Замовник порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
1. добросовісна конкуренція серед учасників;
2. об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив та розглянув мою пропозицію та порушив моє право на добросовісну конкуренцію, адже моя пропозиція відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами.
Окрім цього, Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив і розглянув пропозицію ТОВ "АРТ-БРУК", не звернув увагу на відсутність необхідних документів та, в супереч власних вимог, визначив переможцем ТОВ "АРТ-БРУК", хоча мав відхилити таку пропозицію відповідно ЗУ «Про публічні закупівлі», але не зробивши цього порушив моє право на добросовісну та справедливу конкуренцію.
Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення моєї пропозиції та неправомірного визначення переможцем ТОВ "АРТ-БРУК", що в свою чергу призвело до порушення моїх майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що я є Учасником відповідної процедури та реально претендую на визнання моєї пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того я є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі моєї пропозиції.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду;
2. Зобов’язати замовника скасувати свої рішення про відхилення пропозиції Фізичної особи-підприємця Гавришко Наталії Анатоліївни;
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "АРТ-БРУК" та повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "АРТ-БРУК";
4. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі допущених Замовником.
Додатки:
1. Копія протокольного рішення (ПРОТОКОЛУ) № 38 від 03.05.2024 року на 3 арк;
2. Копія протокольного рішення (ПРОТОКОЛУ) № 39 від 03.05.2024 року на 3 арк;
3. Копія інформаційного листа № 3 від 08.05.2024 року на 1 арк;
4. Копія Виписки з Єдиного державного реєстру юридичних та фізичних осіб - підприємців та громадських формувань на 2 арк.
З повагою,
Фізична особа – підприємець Наталія ГАВРИШКО
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 10 травня 2024 19:23
Рішення від 10.05.2024 №8326.pdf
Дата публікації: 10 травня 2024 19:23
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Гавришко Наталія Анатоліївна |
699 900,00
UAH з ПДВ
|
699 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-БРУК" |
829 200,00
UAH з ПДВ
|
814 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Гавришко Наталія Анатоліївна #3116915925 |
Відхилено |
699 900,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 16:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 травня 2024 10:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРТ-БРУК" #41219582 |
Переможець |
814 000,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 16:39
|