Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аналізатор гематологічний автоматичний BC-20s зі стартовим набором реагентів або еквівалент,( КОД НК 35476 Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro ), автоматичний) ДК 021:2015 – 38430000-8 Детектори та аналізатори
Очікувана вартість
285 000,00 UAH
UA-2024-04-22-011895-a 401bbc7715184fb093e8dd856870fee4
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Ольга

380958055519 helga85boyko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Код ЄДРПОУ: 02002701
Місцезнаходження: 63304, Україна , Харківська обл., Красноград, Шиндлера, 87
Контактна особа: Бойко Ольга
380958055519
helga85boyko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2024 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 03 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 285 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 710,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Аналізатор гематологічний автоматичний BC-20s зі стартовим набором реагентів або еквівалент,( КОД НК 35476 Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro ), автоматичний)
ДК 021:2015 – 38430000-8
Детектори та аналізатори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63304, Україна, Харківська область, Красноград, Шиндлера, 87
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
НК 024:2023: 35476 — Аналізатор гематологічний IVD (діагностика in vitro), автоматичний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 16:58

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

30 квітня 2024 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2024 10:01
тд аналізатор зі змінами.docx
30 квітня 2024 10:00
Перелік внесених змін (1).docx
22 квітня 2024 16:58
тд аналізатор.docx
22 квітня 2024 16:58
Додаток 4.docx
30 квітня 2024 10:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 квітня 2024 10:01
тд аналізатор зі змінами.docx
30 квітня 2024 10:00
тд аналізатор.docx
30 квітня 2024 10:00
Перелік внесених змін (1).docx
22 квітня 2024 16:58
тд аналізатор.docx
22 квітня 2024 16:58
Додаток 4.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

дискримінаційні вимоги
Дата подання: 26 квітня 2024 23:10
Дата відповіді: 30 квітня 2024 10:03
Детально проаналізувавши тендерну документацію, виявили у ній окремі вимоги, що заважають нам подати свою тендерну пропозицію, оскільки в ній наявні дискримінаційні вимоги, які в свою чергу суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель та порушують право брати участь в даних торгах згідно встановленого Законом порядку. Такі дії з боку Замовника є дискримінаційними по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, нашої компанії. Вважаємо за необхідне зазначити наступне відповідно до вимог ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, встановлені конкретні технічні параметри, які унеможливлюють запропонувати еквівалентний предмет закупівлі, а саме: -пункт 4 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Закрита система. -пункт 6 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Діаметр апертури WBC: не більше 100 мкм. Діаметр апертури RBC/PLT: не більше 70 мкм. -пункт 9 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Перенос, не більше: WBC - ≤ 0,5 % RBC - ≤ 0,5 % HGB - ≤ 0,5 % PLT - ≤ 1,0 % -пункт 12 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Аналізатор повинен мати можливість роботи з відкритими пробірками. -пункт 16 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Пам’ять аналізатора повинна становити не менше 500 000 результатів з збереженням персональних даних пацієнта та гістограм. -пункт 17 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Аналізатор повинен мати вбудований термопринтер з обов’язковою можливістю виведення результатів та графіків на друк, з шириною спеціалізованого паперу не більше 50 мм. -пункт 22 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Наявність сенсорів визначення залишків реагентів. Інформування оператора про реагент, що закінчується. Коаксіальний кабель для контролю. -пункт 31 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Потужність споживання не більше 300 ВА. -пункт 32 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Вага: не більше 20 кг. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси потенційних постачальників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом скасування процедури закупівлі або внесенням відповідних змін до Документації. Встановивши такі СУКУПНІ ВИМОГИ Замовник ПОВНІСТЮ НІВЕЛЮЄ поняття конкуренції, що є основним принципом, який впливає на економічність та ефективність при проведенні процедурі закупівлі, оскільки велике коло потенційних учасників, що пропонують товари різного виробництва змагаються між собою пропонуючи найкращу ціну. Крім того, відповідно до вимог ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, встановлені конкретні технічні параметри, які унеможливлюють запропонувати еквівалентний предмет закупівлі, а саме: Перелік Медико-технічні вимоги, які в свою чергу потрібно підтвердити за вимогою замовника вказати посилання на сторінку технічної документації виникають наступні питання: -пункт 36 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Термін гарантійного обслуговування приладу повинен становити не менше 12 місяців. -пункт 37 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Навчання медичного персоналу на робочому місці. -пункт 38 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Наявність сертифікованої сервісної служби. -пункт 39 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації, Надати оригінал гарантійного листа виробника або представника виробника, яким підтверджується можливість поставки товару, у необхідній кількості та якості який є предметом закупівлі. ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕ ВИКЛАДЕНЕ, вимагаємо розтлумачити яким чином Замовник бачить виконання вимоги щодо підтвердження саме цього переліку за допомогою посилання на сторінку технічної документації. На підставі викладеного, дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених медико-технічних вимог порушують вимоги: частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачена: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. частини другої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено: Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. частини четвертої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено: Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якою передбачено: Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. частини четвертої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» якою передбачено: Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". ВИМАГАЄМО привести процедуру закупівлі у відповідність згідно діючого законодавства України в сфері публічних закупівель. ЗАЛИШАЄМО ЗА СОБОЮ ПРАВО У РАЗІ НЕ ЗАДОВОЛЕННЯ НАШОЇ СКАРГИ ЗВЕРНУТИСЯ ДО КОНТРОЛЮЮЧИХ ОРГАНІВ СТОСОВНО ВИРІШЕННЯ ПИТАННЯ ПО СУТІ, ЩОДО ПОСАДОВИХ ОСІБ КНП "КРАСНОГРАДСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовник уважно вивчивши Вашу вимогу, повідомляє, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – постанова № 1178, Особливості) із змінами.
Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника.
Водночас зазначаємо, що Додаток 3 до тендерної документації, а саме «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі (ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ), складений відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі».
По суті вимоги зазначаємо, що не залучаємо до обговорення та аналізу технічних характеристик, що встановлені для даної закупівлі, будь-яких суб’єктів господарювання. Замовник оголошує закупівлю та встановлює вимоги до предмету закупівлі, відповідно до своїх потреб та аналізу ринку товарів. Замовник ні в якому разі не звужує коло потенційних учасників, вимагаючи зазначені медико-технічні вимоги що містяться у Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічна специфікація згідно предмету даної закупівлі викладена у Додатку 3 до тендерної документації, де визначено предмет закупівлі, медико – технічні вимоги та характеристики.
Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статей 22-23 Закону України «Про публічні закупівлі» і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Технічні характеристики, вказані Замовником у Тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів з особливостями. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України «Про публічні закупівлі».
Законом України «Про публічні закупівлі» передбачено, що в тендерній документації може зазначатися інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі вимогам, що встановив Замовник. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, наявність якої вимагає законодавство, та яку Замовник бажає включити до тендерної документації.
Зазначаємо, що у Додатку 3 до тендерної документації чітко зазначено: «В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз «або еквівалент». В місцях де технічна специфікація містить посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами, біля кожного такого посилання вважати вираз «або еквівалент». Таким чином вважається, що до кожного посилання додається вираз «або еквівалент»». Виходячи з цього, товар, технічні характеристики якого вказані Замовником у Тендерній документації, можуть бути замінені на аналогічний товар («еквівалент»), який в повній мірі відповідає медико-технічним вимогам. В разі, якщо учасник пропонує еквівалент товару – він повинен надати порівняльну таблицю в довільній формі. Тобто, Замовник не звужує вибір постачальників, передбачивши можливість надання еквіваленту. Враховуючи вище викладене, Замовник, визначивши предмет закупівлі, кількісні та якісні характеристики предмету закупівлі в наведений вище спосіб, не порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі.
Що стосується відповіді на наступні питання, а саме:
- пункт 36 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації,
Термін гарантійного обслуговування приладу повинен становити не менше 12 місяців.
- пункт 37 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації,
Навчання медичного персоналу на робочому місці.
- пункт 38 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації,
Наявність сертифікованої сервісної служби.
- пункт 39 Медико – технічні вимоги ДОДАТОК 3 до тендерної документації,
Надати оригінал гарантійного листа виробника або представника виробника, яким підтверджується можливість поставки товару, у необхідній кількості та якості який є предметом закупівлі.
Розтлумачуємо, що виконання вимог щодо підтвердження саме цього переліку Замовник бачить за допомогою посилання на сторінку технічної документації, тобто вимоги даного переліку мають бути підтверджені, або технічним документом виробника (експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічного опису чи технічних умов, або інших документів українською мовою), в якому буде міститься ця інформація, та надана у вигляді паспорту або інструкції користувача, або підтвердження у вигляді гарантійного листа, або ІНШЕ українською мовою.
Отже, тендерна документація повністю відповідає вимогам ст. 5, 22 та 23 Закону України «Про публічні закупівлі», при цьому Ваше твердження про дискримінаційні вимоги є безпідставними, оскільки Вами не доведено, яким чином порушено Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю у процедурі закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 травня 2024 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "САМИГІН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 284 000,00
UAH з ПДВ
284 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

11 травня 2024 09:38
Електронний підпис
11 травня 2024 09:36
ФОП Виписка та Витяг.pdf.p7s
11 травня 2024 09:36
Пропозиція.pdf.p7s
11 травня 2024 09:36
Паспорт та ІПН.pdf.p7s
11 травня 2024 09:36
Лист про ліцензію.pdf.p7s
11 травня 2024 09:36
Лист зобов'язання.pdf.p7s
11 травня 2024 09:36
ФОП Виписка та Витяг.pdf
11 травня 2024 09:36
Пропозиція.pdf
11 травня 2024 09:36
Паспорт та ІПН.pdf
11 травня 2024 09:36
Лист про ліцензію.pdf
11 травня 2024 09:36
Лист зобов'язання.pdf
11 травня 2024 09:36
Довідка.pdf.p7s
11 травня 2024 09:36
Довідка.pdf
11 травня 2024 09:36
Довідка повноваження.pdf
30 квітня 2024 15:56
Електронний підпис
30 квітня 2024 15:56
Електронний підпис
26 квітня 2024 16:36
Електронний підпис
26 квітня 2024 16:36
Електронний підпис
26 квітня 2024 16:35
ФОП Виписка та Витяг.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:35
Пропозиція.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:35
Паспорт та ІПН.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:35
Лист про ПДВ.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:35
Лист про об'єднання.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:35
Лист про ліцензію.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:35
Лист зобов'язання.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:35
Додаток 4.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:35
Додаток 3.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:35
Договір № 37- К.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:33
19 сертифікат.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:33
18 231101.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:33
14 Гарантійний лист.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:33
9 Інструкція Lyse.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:33
8 Інструкція Diluent.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:33
7 Гарантійний лист.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:30
3 PoA Mindray to HLR.pdf.p7s
26 квітня 2024 16:30
2 Гарантійний лист.pdf.p7s
26 квітня 2024 13:54
Додаток 3.pdf
26 квітня 2024 13:54
Лист про ліцензію.pdf
26 квітня 2024 13:54
14 Гарантійний лист.pdf
26 квітня 2024 13:54
2 Гарантійний лист.pdf
26 квітня 2024 13:54
Лист зобов'язання.pdf
26 квітня 2024 13:54
Паспорт та ІПН.pdf
26 квітня 2024 13:54
3 PoA Mindray to HLR.pdf
26 квітня 2024 13:54
Додаток 4.pdf
26 квітня 2024 13:54
9 Інструкція Lyse.pdf
26 квітня 2024 13:54
8 Інструкція Diluent.pdf
26 квітня 2024 13:54
18 231101.pdf
26 квітня 2024 13:54
Пропозиція.pdf
26 квітня 2024 13:54
ФОП Виписка та Витяг.pdf
26 квітня 2024 13:54
Лист про об'єднання.pdf
26 квітня 2024 13:54
19 сертифікат.pdf
26 квітня 2024 13:54
Довідка повноваження.pdf
26 квітня 2024 13:54
Договір № 37- К.pdf
26 квітня 2024 13:54
7 Гарантійний лист.pdf
26 квітня 2024 13:54
1 Інструкція (Посібник).pdf
26 квітня 2024 13:54
Лист про ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "САМИГІН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "САМИГІН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3186106030
Переможець 284 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2024 10:56

Документи

10 травня 2024 10:57
Довідка НАЗК
10 травня 2024 10:47
Електронний підпис
10 травня 2024 10:46
1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 травня 2024 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "САМИГІН СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3186106030
284 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 травня 2024 10:57
Довідка НАЗК
10 травня 2024 10:47
Електронний підпис
10 травня 2024 10:46
1.pdf