Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплексна оцінка промислових відходів підприємства (відходи від знепісочування; відходи підприємств з очищення стічних вод, інакше не зазначені, донна зола, шлак і котловий пил), в т.ч. проведення санітарно-хімічних досліджень згідно з Порядком класифікації відходів та Національним переліком відходів (Постанова КМУ № 1102 від 20 жовтня 2023 р.) та надання протоколів досліджень з залученням спеціалізованої лабораторії
Очікувана вартість
163 333,33 UAH
UA-2024-04-22-011802-a ● 6729f81b1ac449bf996336a1e6a96aad
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 03361655 |
Вебсайт: | http://kvk.pl.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Литвак Артем Володимирович 380985365443 kpkvkprocurements@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 09:00 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 14:54 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 14:54 |
Очікувана вартість: | 163 333,33 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 816,67 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90710000-7: Екологічний менеджмент
згідно з Постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Комплексна оцінка промислових відходів підприємства (відходи від знепісочування; відходи підприємств з очищення стічних вод, інакше не зазначені, донна зола, шлак і котловий пил), в т.ч. проведення санітарно-хімічних досліджень згідно з Порядком класифікації відходів та Національним переліком відходів (Постанова КМУ № 1102 від 20 жовтня 2023 р.) та надання протоколів досліджень з залученням спеціалізованої лабораторії
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
13 травня 2024
—
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 90715000-2 — Послуги з дослідження забруднень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Аванс | 5 | Банківські | 50 | |
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 16:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 16:52 |
ТД 9071 Оцінка відходів.docx | |
22 квітня 2024 16:52 |
Додаток 5 Проект договору 9071.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПРОЄКТНО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ЕКОПРОФІТ" |
127 665,00
UAH з ПДВ
|
93 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕКСПЕРТНИЙ ЦЕНТР" |
125 400,00
UAH з ПДВ
|
123 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ПРОЄКТНО-КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ "ЕКОПРОФІТ" #44412976 |
Очікує рішення |
93 000,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 15:17
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 травня 2024 14:02 |
Кінець періоду оскарження: | 21 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 21 травня 2024 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Згідно з пунктом 37 Особливостей Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Дата розкриття тендерних пропозицій Закупівлі — 01 травня 2024 року. Строк на розгляд тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною не повинен перевищувати п’яти робочих днів, тобто до 08 травня 2024 року включно. У разі продовження строку розгляду замовник повинен був оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення, тобто не пізніше 09 травня 2024 року. Згідно зі статтею 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення порушенням законодавства про закупівлі є зокрема, неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі, порушення строків розгляду тендерної пропозиції. Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. |
Документи:
10 травня 2024 14:02
|
Електронний підпис |
10 травня 2024 14:02
|
Протокол №9071 2 від 10.05.2024 Відміна .docx |