Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Сітка металева (виготовлена з чорних металів) оцинкована з фіксованим вузлом
Очікувана вартість
12 012 000,00 UAH
UA-2024-04-22-011378-a ● fa1d0daecae0415aaf8fd11185ef8a8f
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина 9971 |
Код ЄДРПОУ: | 14321661 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., Луцьк, |
Контактна особа: |
Ковальчук Оксана Ігорівна 380994698503 OKOVALCHUK@DPSU.GOV.UA |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 16:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 11:15 |
Початок аукціону: | 30 квітня 2024 11:15 |
Очікувана вартість: | 12 012 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 120 120,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52000 погонний метр
Сітка металева (виготовлена з чорних металів) оцинкована з фіксованим вузлом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
05 серпня 2024
ДК 021:2015: 44313000-7 — Металеві сітки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 10 робочих днів після поставки товарів (партії товару) та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений товар, після підписання Сторонами накладної та акту прийому-передачі Товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 16:33 |
Тендерна документація сітка 9971.doc | |
22 квітня 2024 16:33 |
Додаток 2 Проект договору.doc | |
22 квітня 2024 16:33 |
Додаток №1 Технічна специфікація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо продовження строку подання Пропозиції
Дата подання: 26 квітня 2024 15:12
Дата відповіді: 26 квітня 2024 15:43
Для участі в аукціоні за Закупівлею UA-2024-04-22-011378-a на постачання Сітки металевої(виготовлена з чорних металів) оцинкованої з фіксованим вузлом, але в зв’язку з тим, що ми постачаємо товар вітчизняного виробництва на відповідному профільному обладнанні Вузелфікс, і то потребує великої кількістю дозвільних документів для обладнання та іншої документації для налагодження виробничого процесу, що прямо впливає на формування нашої Пропозиції Учасника, просимо продовжити період подачі тендерної пропозиції до 10.05.2024 р. та термін кваліфікації відповідно.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Інформуємо Вас, що тендерна документація складна Замовником з дотримання усіх термінів та у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями).
Щодо розгляду технічних можливостей вироблення Предмету Закупівлі.
Дата подання: 26 квітня 2024 17:58
Дата відповіді: 27 квітня 2024 10:45
Для участі в аукціоні за Закупівлею UA-2024-04-22-011378-a на постачання Сітки металевої(виготовлена з чорних металів) оцинкованої з фіксованим вузлом, просимо розглянути технологічну можливість вітчизняного виробника виробити полотно сітки Вузелфікс 4-метрової (4000 мм) висоти зі спец-кріпленнями, діаметр внутрішнього дроту, (горизонтального і вертикального) 2,5 мм, Відстань між вертикальними дротами 100-180 мм, Кількість горизонтальних дротів не менше 34 одиниць.
Просимо Замовника, керуючись принципом зміни предмета Закупівлі шляхом покращення його якостей, внести зміни до Технічного завдання Закупівлі із введенням вищезгаданого опису предмета Закупівл, пропонуємо внести зміни в технічні характеристики до Додатку №1 тендерної документації.
Також вважаємо запотрібним задля гарантування якості та дотримання всіх нормативів цільового використання огорожі, відповідно до НПА перелічених вище, передбачити наступні вимоги до Предмету Закупівлі:
Виробник гарантує застосування матеріалу сталі оцинкованої за дотриманням стандартів EN 10346:2014.
Додатково, учасник на підтвердження якості продукції, технічних характеристик, та інших параметрів, які стосуються якості, має надати:
1. Сертифікат відповідності, виданий виробнику товару, на відповідність вимогам ДСТУ EN 10223-4-2001 пп.6.1-6.5; ДСТУ Б.В.2.6.-75:2008 пп. 4.1, 4,5-4,7 виданий Органом з оцінки відповідностей, з познач-кою НААУ
2. Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці на відповідність вимо-гам ISO 45001:2018, сфера сертифікації: виробництво виробів iз дроту, будівельних металевих кон-струкцій, металевих конструкцій i частин конструкцій, виданий чинним органом з сертифікації (Орган з сертифікації повинен мати атестат акредитації зареєстрований у реєстрі НААУ)
3. Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), сфера сертифікації: виробництво виробів iз дроту, будівельних металевих конструкцій, металевих конструкцій i частин конструкцій, виданий чинним ор-ганом з сертифікації (Орган з сертифікації повинен мати атестат акредитації зареєстрований у реєстрі НААУ), Сертифікат на систему менеджменту щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015, Сертифікат на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2018
4. Сертифікат на систему екологічного управління на відповідність вимогам ISO 14001:2015, сфера сертифікації: виробництво виробів iз дроту, будівельних металевих конструкцій, металевих кон-струкцій i частин конструкцій, виданий чинним органом з сертифікації (Орган з сертифікації повинен ма-ти атестат акредитації зареєстрований у реєстрі НААУ)
5. Сертифікат на систему управління безпеки та стійкості на відповідність вимогам ISO 28000:2022, сфера сертифікації: виробництво виробів iз дроту, будівельних металевих конструкцій, металевих кон-струкцій i частин конструкцій, виданий чинним органом з сертифікації (Орган з сертифікації повинен ма-ти атестат акредитації зареєстрований у реєстрі НААУ)
6. Паспорт на товар, виданий виробником зазначеного товару, який підтверджує технічні та якісні характеристики на товар
7. Гарантійний лист, виданий виробником товару Учаснику, про можливість поставки зазначеного товару в необхідній кількості та якості, з зазначенням номеру закупівлі
Також наголошуємо, що зазначені зміни не є дискримінаційними або із упередженим ставленням до інших учасників торгів або поставить інших учасників торгів в не рівне становище, обмежить число учасників, адже зміни до технічних характеристик Предмету закупівлі та вимог до Предмету Закупівлі забезпечать відповідність чинним нормативам Якості щодо цільового використання огородження для військових об'єктів, а також забезпечать невідкладну наявність товару задля оперативного задоволення потреби підтримки обороздатності країни
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до потреб замовника та з урахуванням вимог нормативних документів до даного виду товару визначених у Тендерній документації та Додатку 1 до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 11:44
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ" |
10 530 000,00
UAH з ПДВ
|
8 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АМіЛа" |
11 783 720,00
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ НОДІМОР Україна |
12 007 320,00
UAH з ПДВ
|
11 887 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПАТ "ЗАВОД ФРУНЗЕ" #00236010 |
Очікує рішення |
8 999 999,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 11:44
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 травня 2024 14:57 |
Кінець періоду оскарження: | 18 травня 2024 00:00 |
Дата відміни: | 18 травня 2024 00:02 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Під час складання технічних вимог до предмету закупівлі було допущено помилку в описі технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Дана помилка унеможливлює об’єктивного розгляду тендерних пропозицій Учасників. |
Документи:
07 травня 2024 14:57
|
Електронний підпис |
07 травня 2024 14:56
|
Протокол відміна торгів.pdf |