Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)
Очікувана вартість
31 650 000,00 UAH
UA-2024-04-22-011374-a 5dfccd09df0d4d579772f6fc471f07bf
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Даценко

+380975621706
+380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство Міністерства оборони України «Державний оператор тилу»
Код ЄДРПОУ: 44830311
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул.Дегтярівська будинок 13/24
Контактна особа: Володимир Даценко
+380975621706, +380685500133
volodymyr.datsenko@dotua.org
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2024 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2024 00:00
Очікувана вартість: 31 650 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18420000-9: Аксесуари для одягу


Місце поставки – Україна (детальний розподіл наведений у ДОДАТКУ №3)
Лот 1: 75 тис. шт
Лот 2: 75 тис. шт
Лот 3: 150 тис. шт
Лот 4: 200 тис. шт

Тендерна документація

22 квітня 2024 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 16:33
TS_Sharf_truba_zymovyy_357.pdf
22 квітня 2024 16:33
Додаток №1 Вимоги до учасника та перелік документів, що надаються учасником у складі пропозиції.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №11 Проект договору.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №3 Технічні, якісні та кількісні характеристики.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №9 Анкета для проведення антикорупційної перевірки ділових партнерів.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №2 Форма Цінова пропозиція.docx
22 квітня 2024 16:33
Оголошення.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №5 Лист-згода з проектом договору.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №4 Кваліфікаційні критерії до учасників.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №8 Перелік документів, що надаються переможцем закупівлі.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №7 Лист-згода на обробку персональних даних.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №10 Вимоги до учасника в частині комплаєнс.docx
22 квітня 2024 16:33
Додаток №6 Лист-гарантія (вимоги в частині антикорупційної перевірки потенційних постачальників).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000081 ● d1e66a24e8c441adb1f9ac67a9b42bee
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 13:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

Н А К А З


10.05.2024 № 92

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»



Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2024-04-22-011374-a 22.04.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-15 14:54:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2024-04-22-011374-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Відповідно до пункту 6 статті 14 Закону замовником визначаються вимоги щодо надання забезпечення пропозиції відповідно до статті 25 цього Закону та забезпечення виконання договору про закупівлю відповідно до статті 27 цього Закону. З яких причин Державний оператор тилу, при проведення спрощеної закупівлі, не скористався своїм правом та не встановив вимоги щодо забезпечення пропозиції учасника та виконання договору про закупівлю?
3. Яким чином Міністерством оборони України визначено технічні характеристики (параметри) предмету закупівлі? Чи погоджували Ви з Міністерством оборони України як з головним розпорядником бюджетних коштів та відповідальним виконавцем бюджетної програми технічні, якісні характеристики предмета закупівлі?
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповіді ще немає

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 4 747 500,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 23 737,50 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 травня 2024 11:16
Закінчення: 01 травня 2024 11:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

75000 шт
Шарф-труба зимовий, вид 2 (18420000-9: Аксесуари для одягу)
ДК 021:2015: 18420000-9 — Аксесуари для одягу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна
Дата доставки: 31 жовтня 2024

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару протягом 10 (десяти) банківських днів з дня наступного за декадою, протягом якої поставлено Товар, на підставі підписаних Сторонами та ОТРИМУВАЧЕМ відповідних Актів приймання Товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 травня 2024 11:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРСКАЙ" 3 825 000,00
UAH з ПДВ
3 801 262,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ ШВЕЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗАК" 4 036 500,00
UAH з ПДВ
3 819 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Трикотажний комбінат "Лісова казка" 4 420 500,00
UAH з ПДВ
4 420 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОЛТРЕЙН" 4 743 000,00
UAH з ПДВ
4 743 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 травня 2024 17:36
Електронний підпис
10 травня 2024 17:30
Цінова пропозиція
09 травня 2024 17:07
Електронний підпис
09 травня 2024 12:00
Електронний підпис
30 квітня 2024 16:10
Електронний підпис

Публічні документи

17 травня 2024 09:30
Електронний підпис
13 травня 2024 19:02
Електронний підпис
12 травня 2024 23:05
Електронний підпис
12 травня 2024 23:01
Електронний підпис
12 травня 2024 22:58
Електронний підпис
12 травня 2024 22:47
Електронний підпис
12 травня 2024 22:45
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:44
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:44
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:03
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:03
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:02
1. Цінова пропозиція.pdf
30 квітня 2024 22:02
Виписка ЄДРПОУ.PDF
30 квітня 2024 22:02
Витяг (ПДВ).pdf
30 квітня 2024 22:02
Статут+опис.PDF
30 квітня 2024 22:02
Аналогічний договір..pdf
30 квітня 2024 22:02
Аналогічний договір.pdf
30 квітня 2024 22:02
Баланс 2023.PDF

Публічні документи

30 квітня 2024 18:13
Електронний підпис
30 квітня 2024 18:11
Довідка ДФС.zip
30 квітня 2024 18:11
Витяг МВС.zip
30 квітня 2024 18:11
4_2 Фінансовий звіт 2023.pdf

Публічні документи

30 квітня 2024 22:12
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:12
Електронний підпис
30 квітня 2024 22:11
13_Довідка (5).zip.p7s
30 квітня 2024 22:11
2_ Виписка Колтрейн.pdf.p7s
30 квітня 2024 22:11
vytiah_pro_nesudymist_vid_YYYY.MM.DD_1.zip
30 квітня 2024 22:11
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf
30 квітня 2024 22:11
14_Довідка (6).zip.p7s
30 квітня 2024 22:11
15_Довідка податкова.pdf.p7s
30 квітня 2024 22:11
12_Анкета.pdf
30 квітня 2024 22:11
2_ Виписка Колтрейн.pdf
30 квітня 2024 22:11
3_Витяг ПДВ Колтрейн.pdf.p7s
30 квітня 2024 22:11
13_Довідка (5).zip
30 квітня 2024 22:11
12_Анкета.pdf.p7s
30 квітня 2024 22:11
14_Довідка (6).zip
30 квітня 2024 22:11
15_Довідка податкова.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНТЕРСКАЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРШЕ ШВЕЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОЗАК"

ТОВ Трикотажний комбінат "Лісова казка"

ТОВ "КОЛТРЕЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНТЕРСКАЙ"
#42397024
Переможець 3 801 262,50
UAH з ПДВ
06 травня 2024 12:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 травня 2024 12:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНТЕРСКАЙ"
#42397024
3 801 262,50
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 травня 2024 15:45
Договір №215 05-24-РМ від 15.05.2024.pdf укладений
16 травня 2024 15:42