Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Стілець ІЗО
Очікувана вартість
234 000,00 UAH
UA-2024-04-22-008756-a ● 0dd89c2608234856b2f01857f84821ca
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | військова частина А 2641 |
Код ЄДРПОУ: | 24982999 |
Місцезнаходження: | 32000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницька область, Хмельницька область |
Контактна особа: |
Свідерська Марина Костянтинівна +380975295457 tender2_a2641@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 14:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 15:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 15:03 |
Початок аукціону: | 02 травня 2024 12:37 |
Очікувана вартість: | 234 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 170,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 штука
Стілець ІЗО
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32000, Україна, Хмельницька область, Хмельницька область, Хмельницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 червня 2024
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 15:06 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 14:59 |
технічні вимоги стілець.pdf | |
22 квітня 2024 14:59 |
Додаток 3 -Вимоги до учасників.docx | |
22 квітня 2024 14:59 |
Додаток 2 - Проект договору КЕС.docx | |
22 квітня 2024 14:59 |
Додаток 1 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.docx | |
22 квітня 2024 14:59 |
Оголошення .docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо договору
Дата подання: 24 квітня 2024 12:30
Дата відповіді: 24 квітня 2024 16:16
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в пункт 4.1. проекту Договору шляхом викладення його в наступній редакції: «Оплата за поставлені та належним чином прийняті товари належної якості та кількості проводиться у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати постачання після пред’явлення Постачальником видаткової накладної та затвердження Замовником Акту приймання-передачі поставленого товару (Додаток 23 до Інструкції з обліку військового майна у Збройних Силах України, затвердженої наказом Міністерства оборони України від 17.08.2017 № 440), за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника за даним кодом видатків. Підтвердженням передачі товару є підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної та Акту приймання-передачі поставленого товару в двох примірниках». Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до частини 1 статті 3 Господарського кодексу України під господарською діяльністю у цьому Кодексі розуміється діяльність суб'єктів господарювання у сфері суспільного виробництва, спрямована на виготовлення та реалізацію продукції, виконання робіт чи надання послуг вартісного характеру, що мають цінову визначеність. Договір поставки за своєю правовою природою є двостороннім договором, який передбачає наявність не лише прав у Сторін, а й відповідних обов'язків. Так, Постачальник приймає на себе обов'язок поставити якісний Товар в строк, який вказано у Договорі, а Покупець приймає зобов'язання оплатити поставлений Товар. По тексту проекту Договору складається ситуація у якій Постачальник не має права порушити строк поставки товару, хоч на 1 день, а в свою чергу Замовник має право здійснити оплату взагалі у не визначений строк. Такі умови Договору в умовах сьогодення є нереалістичними, оскільки Постачальник не лише бажає отримати прибуток, а й виконати належним чином взяті на себе зобов’язання перед контрагентами та співробітниками, які також у свою чергу виходячи з договірних зобов’язань розраховують отримати кошти в строк. Наявність в Договорі чітко визначених строків на виконання зобов’язань в частині оплати за своєчасно поставлений Товар забезпечує необхідний баланс прав та обов’язків між Сторонами, а отже строк на оплату за поставлений Товар обов’язково має бути зазначений у Договорі. Таким чином, на підставі вищевикладеного, просимо Вас внести зміни в пункт 4.1. проекту Договору шляхом викладення його в запропонованій редакції.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учасник. Проект договору погоджується з Помічником командира з правової роботи. Зміни вноситись не будуть.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 травня 2024 13:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "МІРОШНИК СВІТЛАНА ІВАНІВНА" |
184 000,00
UAH з ПДВ
|
163 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Северіна Оксана Володимирівна |
186 870,00
UAH з ПДВ
|
163 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" |
200 520,00
UAH з ПДВ
|
200 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
216 396,00
UAH з ПДВ
|
216 396,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "МІРОШНИК СВІТЛАНА ІВАНІВНА" #2935521207 |
Переможець |
163 350,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 11:03
|