Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 – 66510000-8 Страхові послуги (66512100-2 Послуги зі страхування від нещасних випадків)
Очікувана вартість
157 161,60 UAH
UA-2024-04-22-008698-a ● ff197c506cd64acd8b61ee5eefda8e5d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Територіальне медичне об’єднання «Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 38563265 |
Вебсайт: | http://www.smp.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69057, Україна , Запорізька обл., м.Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6 |
Контактна особа: |
Каріна Ткаченко +380612246921 byxsmd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 травня 2024 05:00 |
Очікувана вартість: | 157 161,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 785,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
856 послуга
код ДК 021:2015 – 66510000-8 Страхові послуги (66512100-2 Послуги зі страхування від нещасних випадків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69057, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Тамбовська, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
16 травня 2024
—
15 травня 2025
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 квітня 2024 08:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 квітня 2024 08:14 |
ТД (із змінами від 26.04.24).docx | |
26 квітня 2024 08:14 |
додаток 1 (кваліфікаційні критерії) (із змінами від 26.04.24).docx | |
26 квітня 2024 08:14 |
перелік змін 26.04.24.docx | |
22 квітня 2024 14:56 |
додаток 4 (лист-згода).docx | |
22 квітня 2024 14:56 |
Додаток 3 (проект договору).doc | |
22 квітня 2024 14:56 |
додаток 2 (технічні характеристики).docx |
26 квітня 2024 08:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 квітня 2024 08:14 |
ТД (із змінами від 26.04.24).docx
|
|||
26 квітня 2024 08:14 |
додаток 1 (кваліфікаційні критерії) (із змінами від 26.04.24).docx
|
|||
26 квітня 2024 08:14 |
перелік змін 26.04.24.docx
|
|||
22 квітня 2024 14:56 |
додаток 4 (лист-згода).docx
|
|||
22 квітня 2024 14:56 |
Додаток 3 (проект договору).doc
|
|||
22 квітня 2024 14:56 |
додаток 2 (технічні характеристики).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 квітня 2024 15:23
Дата відповіді: 25 квітня 2024 18:16
Шановний замовник, вимога про Аудиторський висновок щодо фінансової звітності страхової компанії за 2022 рік, виконано аудиторською компанією, що є членом міжнародної мережі аудиторських та консалтингових компанії – Великою четвіркою аудиторів є дискримінаційною.
Відповідно до першого абзацу пункту 3 Статі 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
Крім того, жодним нормативним актом не передбачено, що Страховикам мають проводити аудит члени міжнародної мережі аудиторських та консалтингових компанії – Велика четвірка аудиторів.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Просимо видалити вимогу щодо Великої четвірки аудиторів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, дякую за звернення, Замовником буде внесені зміни до тендерної документації
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 квітня 2024 15:31
Дата відповіді: 25 квітня 2024 18:17
Шановний замовник! Просимо видалити наступні дискримінаційні вимоги:
1. Страховик входить в Топ 10 рейтингу страхових компаній із страхування від нещасного випадку за 12 місяців 2023 року.
2. Досвід у наданні послуг зі страхування за предметами закупівлі не менше 15 років. Підтверджується копією витягу з Єдиного державного реєстру (з інформацією, щодо дати державної реєстрації Учасника).
3. Рейтинг страховика за розміром гарантійного фонду за 12 місяців 2023 року не менш 500 млн. грн. згідно рейтингу журналу "Insurance Top" за 2023р. (надати скрін-шот з сайту).
4. Рейтинг страховика за показником «Страхові резерви страховика» згідно даних журналу «InsuranceTop» за 12 місяців 2023 не менш 1,5 млрд. грн. (надати скрін-шот з сайту).
5. Рейтинг фінансової стійкості (надійності) учасника має бути не нижче uaAAА, що є дійсним на кінцеву дату подання пропозицій, яке підтверджує рейтинг фінансової стійкості (надійності), присвоєного уповноваженим НКЦПФР рейтинговим агентством.
Відтак, просимо видалити дану вимогу, як таку, що штучно обмежує коло потенційних учасників.
Приклад рішення колегії АМКУ щодо аналогічних вимог: UA-2023-08-03-006109-a; UA-2023-09-19-002937-a; UA-2023-07-12-002138-a
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник! Тендерну документацію розроблено Замовником з втриманням усіх вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості).
Замовником встановлені вимоги в тендерній документації щодо рейтинговості страхових компаній та їх спроможності здійснювати виплати та наявності страхових резервів у зв'язку із специфікою закупівлі та з урахуванням очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до встановлених технічних вимог додатку 2 до тендерної документації «1. Страховик входить в Топ 10 рейтингу страхових компаній із страхування від нещасного випадку за 12 місяців 2023 року. 2. Досвід у наданні послуг зі страхування за предметами закупівлі не менше 15 років. Підтверджується копією витягу з Єдиного державного реєстру (з інформацією, щодо дати державної реєстрації Учасника). 3. Рейтинг страховика за розміром гарантійного фонду за 12 місяців 2023 року не менш 500 млн. грн. згідно рейтингу журналу "Insurance Top" за 2023р. (надати скрін-шот з сайту). 4. Рейтинг страховика за показником «Страхові резерви страховика» згідно даних журналу «InsuranceTop» за 12 місяців 2023 не менш 1,5 млрд. грн. (надати скрін-шот з сайту). 5. Рейтинг фінансової стійкості (надійності) учасника має бути не нижче uaAAА».
«Insurance Top» — відкрите джерело інформації на ринку страхування, яке базується на офіційній статистиці страхових компаній і щоквартально публікує підсумки роботи ризикових страховиків України. Рейтинги учасників торгів – Страховиків, що зазначені у вимогах тендерної документації за певний період прямо вказують на стабільність компаній та якість наданої ними послуги. Вимоги до предмета закупівлі зазначені виключно з метою забезпечення ефективності майбутнього договору та отримання гарантій виконання обов’язків з боку Страховика, наявність яких надають можливість Замовнику отримати якісні послуги та є виключно об’єктивним і статистичним підтвердженням результатів господарської діяльності Страховиків.
Гарантійний фонд – входить до складу власного капіталу страхової компанії, а його вартість визначає поточну та перспективну платоспроможність та ефективність діяльності страхової компанії.
Страхові резерви – це фонди, що утворюються страховими компаніями для забезпечення гарантій виплат страхового відшкодування і страхових сум.
Тому вимога по розміру гарантійного фонду та страховим резервам - це є надійна гарантія виконання взятих зобов’язань.
Страхова компанія з рейтингом uaAAA характеризується найвищою фінансовою стійкістю, порівняно з іншими фінансовими установами, надійна, вчасно здійснює виплати, має відмінну репутацію. Така страхова компанія повинна бути надійним партнером для комунального підприємства. Таким чином, при виконанні умов, зазначених у додатку 2 до тендерної документації, Замовник отримає повні гарантії, щодо надання якісних послуг та відшкодування можливих збитків в повному обсязі, спрямовані на максимально економічне та ефективне використання коштів комунального підприємства.
Отже, відповідно до вищезазначеного та з урахуванням предмету закупівлі, обсягів закупівлі, визначених тендерною документацією, покрити суму страхової шкоди відповідно до чинного законодавства України можуть страхові компанії, які мають високі рейтинги. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, згідно моніторінгу страхових компаній принаймні 10 страхових компаній задовольняють потреби Замовника. Замовником в тендерній документації не встановлено вимоги, яким би відповідали лише декілька учасників на ринку страхових компаній, в тому числі не обмежено і право страхових компаній здійснювати страхові виплати, платежі, мати страхові резерви таким чином щоб займати лідируючі позиції у відповідних рейтингах. Додатково щодо Ваших посилань на рішення АМКУ щодо оскарження подібних вимог зауважимо, що в даних закупівлях Замовниками не були обгрунтовані свої вимоги у тендерних документаціях, а відтак і рішення органу оскарження зобовязували внесення змін в тендерній документації. Жодне з наданих посилань на оскаржувані закупівлі не містить рішення АМКУ, яке чітко встановлює, що дані вимоги Замовників є суто дискримінаційними і не мають права застосовуватися Замовниками.
Замовником встановлені вимоги в тендерній документації щодо рейтинговості страхових компаній та їх спроможності здійснювати виплати та наявності страхових резервів у зв'язку із специфікою закупівлі та з урахуванням очікуваної вартості закупівлі.
Відповідно до встановлених технічних вимог додатку 2 до тендерної документації «1. Страховик входить в Топ 10 рейтингу страхових компаній із страхування від нещасного випадку за 12 місяців 2023 року. 2. Досвід у наданні послуг зі страхування за предметами закупівлі не менше 15 років. Підтверджується копією витягу з Єдиного державного реєстру (з інформацією, щодо дати державної реєстрації Учасника). 3. Рейтинг страховика за розміром гарантійного фонду за 12 місяців 2023 року не менш 500 млн. грн. згідно рейтингу журналу "Insurance Top" за 2023р. (надати скрін-шот з сайту). 4. Рейтинг страховика за показником «Страхові резерви страховика» згідно даних журналу «InsuranceTop» за 12 місяців 2023 не менш 1,5 млрд. грн. (надати скрін-шот з сайту). 5. Рейтинг фінансової стійкості (надійності) учасника має бути не нижче uaAAА».
«Insurance Top» — відкрите джерело інформації на ринку страхування, яке базується на офіційній статистиці страхових компаній і щоквартально публікує підсумки роботи ризикових страховиків України. Рейтинги учасників торгів – Страховиків, що зазначені у вимогах тендерної документації за певний період прямо вказують на стабільність компаній та якість наданої ними послуги. Вимоги до предмета закупівлі зазначені виключно з метою забезпечення ефективності майбутнього договору та отримання гарантій виконання обов’язків з боку Страховика, наявність яких надають можливість Замовнику отримати якісні послуги та є виключно об’єктивним і статистичним підтвердженням результатів господарської діяльності Страховиків.
Гарантійний фонд – входить до складу власного капіталу страхової компанії, а його вартість визначає поточну та перспективну платоспроможність та ефективність діяльності страхової компанії.
Страхові резерви – це фонди, що утворюються страховими компаніями для забезпечення гарантій виплат страхового відшкодування і страхових сум.
Тому вимога по розміру гарантійного фонду та страховим резервам - це є надійна гарантія виконання взятих зобов’язань.
Страхова компанія з рейтингом uaAAA характеризується найвищою фінансовою стійкістю, порівняно з іншими фінансовими установами, надійна, вчасно здійснює виплати, має відмінну репутацію. Така страхова компанія повинна бути надійним партнером для комунального підприємства. Таким чином, при виконанні умов, зазначених у додатку 2 до тендерної документації, Замовник отримає повні гарантії, щодо надання якісних послуг та відшкодування можливих збитків в повному обсязі, спрямовані на максимально економічне та ефективне використання коштів комунального підприємства.
Отже, відповідно до вищезазначеного та з урахуванням предмету закупівлі, обсягів закупівлі, визначених тендерною документацією, покрити суму страхової шкоди відповідно до чинного законодавства України можуть страхові компанії, які мають високі рейтинги. Дискримінація учасників публічних закупівель — це обмеження прав когось із них, встановлення у тендерній документації вимог, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників, згідно моніторінгу страхових компаній принаймні 10 страхових компаній задовольняють потреби Замовника. Замовником в тендерній документації не встановлено вимоги, яким би відповідали лише декілька учасників на ринку страхових компаній, в тому числі не обмежено і право страхових компаній здійснювати страхові виплати, платежі, мати страхові резерви таким чином щоб займати лідируючі позиції у відповідних рейтингах. Додатково щодо Ваших посилань на рішення АМКУ щодо оскарження подібних вимог зауважимо, що в даних закупівлях Замовниками не були обгрунтовані свої вимоги у тендерних документаціях, а відтак і рішення органу оскарження зобовязували внесення змін в тендерній документації. Жодне з наданих посилань на оскаржувані закупівлі не містить рішення АМКУ, яке чітко встановлює, що дані вимоги Замовників є суто дискримінаційними і не мають права застосовуватися Замовниками.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 05:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "СК ПЗУ Україна" |
68 480,00
UAH з ПДВ
|
68 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "СК ПЗУ Україна" #20782312 |
Переможець |
68 480,00
UAH з ПДВ
|
01 травня 2024 12:39
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 травня 2024 13:46
|
договір стахування нещасний випадок від 13.05.2024.pdf | укладений |
13 травня 2024 13:36
|