Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування
Очікувана вартість
3 768 700,00 UAH
UA-2024-04-22-006538-a b2a7dc1027d148e0b6257c337ee8282c
Відкриті торги з особливостями    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Науменко Дмитро Миколайович

380577401485 plan@khoe.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ХАРКІВОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00131954
Вебсайт: https://www.oblenergo.kharkov.ua
Місцезнаходження: 61037, Україна , Харківська обл., Харків, вулиця Георгія Тарасенка, будинок 149(вулиця ПЛЕХАНІВСЬКА, будинок 149)
Контактна особа: Науменко Дмитро Миколайович
380577401485
plan@khoe.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2024 13:33
Звернення за роз’ясненнями: до 27 квітня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 квітня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 квітня 2024 00:00
Очікувана вартість: 3 768 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 843,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Джерело фінансування - власні кошти підприємства
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1300 штука
Протигаз ГП 7
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 35810000-5 — Індивідуальне обмундирування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 180 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 13:33

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо засобів індивідуального захисту сумнівного походження
Дата подання: 22 квітня 2024 20:13
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:06
Повідомляємо Вам, що за період 2014-2024 рр. державними підприємствами, установами та організаціями було проведено безліч тендерів та електронних закупівель засобів індивідуального захисту органів дихання (ЗІЗОД), а саме - протигазів ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД та інших. При цьому постачальники надавали Сертифікати відповідності, в якості підтвердження сертифікації даної продукції в Україні. Дані Сертифікати не містили посилання на відповідність зареєстрованих Технічних умов України, а лише посилання на ГОСТ 12.4.041-2006 або ДСТУ ГОСТ 12.4.041-2006. Виробниками такої продукції в даних Сертифікатах фігурують деякі підприємства - резиденти України. Водночас повідомляємо Вас, що в даний час технічні умови на цивільний протигаз ГП-7 – ТУ Г-10-1103-82 - належать Міністерству Оборони рф, так як протигаз ГП-7 був розроблений за завданням Міністерства Оборони СРСР в провідних НДІ і НВО зокрема Науково-дослідному інституті гумової промисловості (нині НІІЕМ) і ЕНПО «Неорганика». Право на виробництво цивільних протигазів ГП-7 мають заводи АТ «Тамбовмаш», АТ «Сорбент» і АТ «ЕХМЗ ім. Н.Д. Зелінського», АТ «АРТИ-Завод» – підприємства рашиської федерації. Згідно інформації, яка розміщена на офіційному сайті одного із виробників (https://www.tambovmash.ru/info/counterfeit/), протигази марки ГП-7 та його модифікації, у відповідності до військового стандарту рф ГОСТ РВ №15.002-2000, є продуктом військового призначення, проходять приймання за якістю Військовим представництвом міністерства оборони рашиської федерації (ВП МО рф) та ЗАБОРОНЕНІ ДО ВІЛЬНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ компаніями-посередниками без відповідного погодження із органами виконавчої влади рашиської федерації(Директива №566/2/6598 Управління військ РХБЗ МО рф), а також без погодження з територіальним органом Цивільної оборони і надзвичайних ситуацій (ФЗ № 28 від 12.02.98) та більш того вимагає наявність спеціальної ліцензії Федеральної служби з технічного та експортного контролю рф. Водночас, відповідно до українського законодавства для імпорту на митну територію України зазначених протигазів, необхідно отримати не тільки погодження органів виконавчої влади рф (Міністерства оборони рф), але й отримати дозвіл на ввезення від Державної служби експортного контролю України. Згідно позиції Державної служби експортного контролю України протигази типу ГП-7, ГП-9, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД відносяться до товарів військового призначення, які в установленому порядку допущені до цивільного використання. Окрім цього, доводимо до Вашого відома, що протягом останніх років на українському ринку присутня велика кількість юридичних осіб (підприємств, організацій, фізичних осіб підприємців) діяльність яких спрямована на реалізацію фальсифікованих ЗІЗОД, в.т.ч. протигазів ГП-7 та його модифікацій. Основні способи фальсифікації: перефарбування та перемаркування старих фільтруючих коробок від протигазів, які були «зняті зі зберігання» та ВІДСЛУЖИЛИ ВСТАНОВЛЕНИЙ ТЕРМІН зберігання, а також використання лицевих частин (масок), списаних на утилізацію виробів з «перебитими» клеймами та підробка документів щодо якості та походження даних ЗІЗОД тощо. Прийміть до уваги, що сорбент (активоване вугілля), який знаходиться у фільтруючо-поглинальній коробці (ФПК), під впливом зовнішніх факторів, після закінчення встановленого виробником терміну зберігання втрачає свої захисні властивості, незалежно від того, чи використовували ФПК, чи ні. В Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а саме, займалося б литтям гуми для виготовлення протигазових масок, виробляло б фільтруючі коробки до протигазів та володіло технологією по створенню абсорбуючих компонентів до фільтрів протигазових. Відтак, українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-5, ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД, не маючи відповідних технологій, не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерації, держави-агресора. Звертаємо Вашу увагу, що використання фальсифікованих виробів за призначенням у разі застосування зброї масового знищення проти України в теперішній час в умовах воєнного стану або у разі виникнення надзвичайної ситуації може призвести до трагічних наслідків, з численними людськими жертвами. Підсумовуючи все вище сказане, просимо Вас не допустити закупівлю засобів індивідуального захисту сумнівної якості та походження!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У зв’язку із численими зверненями виникла необхідність перегляду технічних вимог щодо предмета закупівлі відмінити процедуру закупівлі: «Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування на підставі п.п.1 п 50 Особливостей:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Щодо призначення протигазів
Дата подання: 22 квітня 2024 20:14
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:06
Шановний Замовнику уточніть будь-ласка для яких цілей планується закупівля даних протигазів. Протигази закупляються для потреб пов'язаних з господарською діяльністю, чи для вирішення питань пов'язаних з цивільним захистом, зокрема передбачених у Постанові КМУ від 19.08.2002 р. №1200 ?
Відповідь: 1. У зв’язку із численими зверненями виникла необхідність перегляду технічних вимог щодо предмета закупівлі відмінити процедуру закупівлі: «Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування на підставі п.п.1 п 50 Особливостей:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Щодо різьбового з'єднання Протигазу
Дата подання: 22 квітня 2024 20:16
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:06
Шановний Замовнику, уточніть будь-ласка яке саме різьбове з'єднання Протигазу цивільного (маски, фільтру) має бути!? Відповідно до міжнародного стандарту (EN 148-1:1999), імплементованого Україною ДСТУ EN 148-1:2004 (різьба Rd 40*1/7") чи відповідно до стандарту рашиської федерації ГОСТ 8762-75 (різьба OZ 40x4 мм) !?
Відповідь: 1. У зв’язку із численими зверненями виникла необхідність перегляду технічних вимог щодо предмета закупівлі відмінити процедуру закупівлі: «Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування на підставі п.п.1 п 50 Особливостей:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Щодо захисних властивостей фільтру
Дата подання: 22 квітня 2024 20:18
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:06
Згідно п.п. 5.1.1 ДСТУ EN 14387:2017 «Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)» Протигазові фільтри бувають таких типів: А, B, E, K AX і SX. — Тип А застосовний проти простих органічних газів і парів з температурою кипіння вище 65 С, визначених виробником; — Тип В застосовний проти простих неорганічних газів і парів, визначених виробником; — Тип Е застосовний проти діоксиду сірки та інших кислих газів та парів, визначених виробником; — Тип К застосовний проти аміаку й органічних аміачних похідних, визначених виробником; — Тип AX застосовний проти простих органічних газів і парів з температурою кипіння, що дорівнює або нижча 65 С. Тільки для одноразового використання; — Тип SX застосовний проти спеціально визначених газів і парів, визначених виробником. Водночас, згідно п. 5.2 ДСТУ EN 14387:2017 Протигазові фільтри типів А, В, Е і К класифікують за поглинальною здатністю таким чином: клас 1 — фільтри низької поглинальної здатності; клас 2 — фільтри середньої поглинальної здатності; клас 3 — фільтри високої поглинальної здатності. Просимо внести зміни в тендерну документацію зазначивши якого типу та класу захисту Фільтрувально-поглинальної коробки Учасники мають пропонувати.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У зв’язку із численими зверненями виникла необхідність перегляду технічних вимог щодо предмета закупівлі відмінити процедуру закупівлі: «Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування на підставі п.п.1 п 50 Особливостей:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Щодо поставки контрафактного продукту
Дата подання: 22 квітня 2024 20:22
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:06
Шановний замовнику, уточніть будь-ласка, оголошуючи закупівлю на маску ШМП, чи не насторожує Вас неминучість поставки Вам контрафактного продукту (масок протигазових з «перебитими» клеймами, що були списані на утилізацію) або ж завезеного контрабандним шляхом з рашиської федерасії? Ще раз Вам наголошуємо, в Україні немає ЖОДНОГО РЕАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА яке б мало повний замкнений цикл виготовлення ЗІЗОД, а також виробничих потужностей для виготовлення протигазових масок до протигазів типу ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, УЗС ИЗОД. Українські підприємства, які позиціонують себе виробниками протигазів типу ГП-7, ГП-9, ПШ, ППМ-88, МАГ, УЗС БРИЗ, ІЗОД, не маючи відповідних технологій та матеріально-технічної бази не можуть здійснювати повного циклу виробництва, а лише так звану вузлову зборку з комплектуючих сумнівної якості та походження, або ж завезених незаконним шляхом з рашиської федерасії держави-агресора.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У зв’язку із численими зверненями виникла необхідність перегляду технічних вимог щодо предмета закупівлі відмінити процедуру закупівлі: «Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування на підставі п.п.1 п 50 Особливостей:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.

Щодо відповідності державним стандартам ДСТУ EN 136:2003, ДСТУ EN 14387:2017, ДСТУ EN 143:2002 в комплексі
Дата подання: 22 квітня 2024 21:37
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:06
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що Засоби індивідуального захисту органів дихання, категорія ризику ІІІ (третя), коди УКТ ЗЕД 9020, 8421, код ДК 021:2015: 35814000-3 (Протигази) повинні пройти процедуру оцінки відповідності згідно із Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 №124-VIII. Оцінка відповідності продукції засоби індивідуального захисту органів дихання проводиться на відповідність вимогам Технічного регламенту засобів індивідуального захисту затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі TP ЗІЗ). Відповідно до статті 11 Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності", Наказом Міністерства економіки України від 21.07.2021р. № 281 затверджено Перелік національних стандартів для цілей застосування Технічного регламенту засобів індивідуального захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 № 771 (далі - Перелік). Згідно цього Наказу визначено перелік національних стандартів, що є ідентичними гармонізованим європейським стандартам, яким мають відповідати засоби індивідуального захисту, в т.ч. Протигази фільтрувальні, які складаються із Захисних протигазових масок та Фільтрів протигазових (та/або скомбінованих). Відповідно до цього Переліку Захисні протигазові маски мають відповідати ДСТУ EN 136:2003 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання (EN 136:1998, IDT)", а Фільтри протигазові та фільтри скомбіновані – ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)". Таким чином просимо Вас надати роз'яснення: 1) чому в своїх технічних вимогах (Додатку 2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") Ви не вимагаєте, щоб маска протигазу відповідала ВСЬОМУ стандарту ДСТУ EN 136:2003 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Маски. Вимоги, випробування, марковання (EN 136:1998, IDT)", а лише його окремим пунктам 7 розділу "Вимоги": – 7.13 "Переговорна мембрана"; – 7.15.1 "Вдихальні І видихальні клапани. Загальні положення"; – 7.15.2 "Вдихальні клапани"; – 7.15.3 "Видихальні клапани"; – 7.15.4 "Розтягувальне зусилля"; – 7.18 "Вміст діоксиду вуглецю у вдихуваному повітрі"; – 7.19 "Опір диханню"; 2) чому в своїх технічних вимогах (Додатку 2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") Ви не вимагаєте, щоб протигазовий фільтр відповідав ВСЬОМУ стандарту ДСТУ EN 14387:2017 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Фільтри протигазові і фільтри комбіновані. Вимоги, випробування, маркування (EN 14387:2004+А1:2008, IDT)", а лише його окремим пунктам 6 розділу "Вимоги": – 6.10 "Кліматичні випробування"; – 6.11 "Опір диханню"; 3) чому в своїх технічних вимогах (Додатку 2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") Ви не вимагаєте, щоб протигазовий фільтр відповідав ВСЬОМУ стандарту ДСТУ EN 143:2002 "Засоби індивідуального захисту органів дихання. Протиаерозольні фільтри. Вимоги, випробування, маркування (EN 143:2000/АС:2005, IDT). Поправка № 1:2015", а лише його одному пункту 7 розділу "Вимоги": – 7.1 "Загальні положення" Зважаючи на все вище викладене, просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію, зазначивши у технічних вимогах (Додатку 2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") відповідність протигазу стандартам ДСТУ EN 136:2003, ДСТУ EN 14387:2017, ДСТУ EN 143:2002 в комплексі, а не лише його окремим пунктам.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У зв’язку із численими зверненями виникла необхідність перегляду технічних вимог щодо предмета закупівлі відмінити процедуру закупівлі: «Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування на підставі п.п.1 п 50 Особливостей:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Щодо часу захисної дії
Дата подання: 22 квітня 2024 21:56
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:07
Шановний Замовнику, надайте будь-ласка роз'яснення, у своїх технічних вимогах (Додатку 2 "Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі") Ви зазначаєте, що "Час захисної дії, хв , не менше-54,60". Що Ви під цим маєте на увазі? Від яких саме речовин коробка фільтропоглинаюча має захищати із таким часом захисної дії!?
Відповідь: 1. У зв’язку із численими зверненями виникла необхідність перегляду технічних вимог щодо предмета закупівлі відмінити процедуру закупівлі: «Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування на підставі п.п.1 п 50 Особливостей:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Технічні вимоги
Дата подання: 23 квітня 2024 12:18
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:07
Стандарту 14387:2017(EN 14387:2004+AL:2008,IDT) не існує!!! Зазначений стандарт змінено!
Відповідь: 1. У зв’язку із численими зверненями виникла необхідність перегляду технічних вимог щодо предмета закупівлі відмінити процедуру закупівлі: «Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування на підставі п.п.1 п 50 Особливостей:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Відповідність ДСТУ
Дата подання: 23 квітня 2024 12:41
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:07
Протигаз ГП-7 відповідає ДСТУ EN 136:2003(EN 136:1998,IDT) п.п 7.13, 7.15.1, 7.15.2, 7.15.3, 7.15.4, 7.18, 7.19 , ДСТУ EN 14387:2017(EN 14387:2004+AL:2008,IDT) п.п. 6.10, 6.11, ДСТУ EN 143:2002(EN 143:2000/AL:2006/АС:2005,IDT) п.7.11, ДСТУ ISO 9001:2018. Згідно стандарту ДСТУ EN 136:2003 п.п. 7.13 Переговорна мембрана п.п. 7.15.1 Загальні положення п.п. 7.15.2 Вдихальні клапани п.п. 7.15.3 Видихальні клапани п.п. 7.15.4 Розтягувальне зусилля п.п. 7.18 Вміст діоксиду вуглецю в повітрі, що вдихається. п.п. 7.19 Опір диханню ДСТУ EN 14387:2017(EN 14387:2004+AL:2008,IDT) п.п. 6.10 Кліматичні випробування п.п. 6.11 Опір диханню Констатуючи факт Замовник не звертає уваги на те, що протигазова маска не відповідає вимогам ДСТУ EN 136, фільтруючий елемент пройшов тільки кліматичні випробування, та випробування на опір диханню. Тобто заздалегідь купується продукція низької якості!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У зв’язку із численими зверненями виникла необхідність перегляду технічних вимог щодо предмета закупівлі відмінити процедуру закупівлі: «Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування на підставі п.п.1 п 50 Особливостей:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Щодо відповідей на звернення
Дата подання: 26 квітня 2024 10:47
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:07
Шановний Замовнику, повідомляємо Вам, що відповідно до пункту 54 Особливостей «Замовник повинен протягом трьох днів з дня їх оприлюднення надати відповідь на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель. У разі несвоєчасного надання замовником відповіді на звернення електронна система закупівель автоматично зупиняє проведення відкритих торгів. Для поновлення проведення відкритих торгів замовник повинен розмістити відповідь в електронній системі закупівель з одночасним продовженням строку подання тендерних пропозицій не менше ніж на чотири дні». Оскільки Вами не надана відповідь на звернення від 22.04.2024, просимо звернути увагу на зазначені вимоги законодавства та разом з наданням відповіді на вказані запитання, змістити кінцевий термін подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. У зв’язку із численими зверненями виникла необхідність перегляду технічних вимог щодо предмета закупівлі відмінити процедуру закупівлі: «Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування на підставі п.п.1 п 50 Особливостей:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 квітня 2024 11:05
Кінець періоду оскарження: 07 травня 2024 00:00
Дата відміни: 07 травня 2024 00:04
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: 1. У зв’язку із численими зверненями виникла необхідність перегляду технічних вимог щодо предмета закупівлі відмінити процедуру закупівлі: «Протигази» Код ДК 021-2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування на підставі п.п.1 п 50 Особливостей: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей з урахуванням вимог Закону та Особливостей.
Документи:
26 квітня 2024 11:05
Електронний підпис
26 квітня 2024 11:04
Протокол відміни процедури.doc.p7s