Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт (термомодернізацію) навчального корпусу №7 (громадська будівля) Волинського національного університету імені Лесі Українки за адресою: Волинська область, м. Луцьк, вулиця Винниченка, 28
Очікувана вартість
1 674 631,00 UAH
UA-2024-04-22-005811-a ● e935f081a973424eacab07fb636ed214
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Код ЄДРПОУ: | 02125102 |
Вебсайт: | http://vnu.edu.ua |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13 |
Контактна особа: |
Катерина Султанова +380332249047 ketsultan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 11:38 |
Початок аукціону: | 20 травня 2024 11:38 |
Очікувана вартість: | 1 674 631,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 373,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт (термомодернізацію) навчального корпусу №7 (громадська будівля) Волинського національного університету імені Лесі Українки за адресою: Волинська область, м. Луцьк, вулиця Винниченка, 28
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, проспект Волі, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 листопада 2024
ДК 021:2015: 71220000-6 — Послуги з архітектурного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата вартості Робіт за Договором здійснюється поетапно, за фактично виконаний об’єм Робіт. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 12:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 12:51 |
Тендерна документація корпус №7 Винниченка 28.pdf | |
22 квітня 2024 12:51 |
Додаток 2 Проект Договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кошторис
Дата подання: 25 квітня 2024 16:05
Дата відповіді: 26 квітня 2024 11:20
Шановний Замовник. Відповідно до вимог документації передбачено
"Ціна пропозиції Учасника повинна враховувати усі податки, збори та інші витрати, пов’язані з виконанням робіт, передбачених тендерною документацією.
Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника на виконання робіт, повинна бути розрахована відповідно до Кошторисних норм України у будівництві (КНУ), затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 – зокрема Настанови з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво."
Просимо надати уточнення чи необхідно у складі пропозиції надавати кошторисні розрахунки вартості пропозиції Учасника?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Розрахунок вартості Робіт наводиться у Зведеному кошторисі проєктних та вишукувальних робіт, складеному згідно Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи проєктної документації на будівництво» (Додаток №3 до Договору. Зведений кошторисний розрахунок вартості робіт
Формат тендерної документації
Дата подання: 25 квітня 2024 16:10
Дата відповіді: 26 квітня 2024 10:44
Звертаємо увагу Замовника, що умовами документації передбаено заповнення форм, що надані Замовником.
Проте в електронній системі Замовником надано тендерну документацію у форматі PDF, що унеможливлює копіювати та заповнювати форми, що необхідно подати у складі пропозиції.
Просимо Замовника надати тендерну документацію у форматі доступному для копіювання ( word).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України «Про публічні закупівлі» №922 не зобовʼязує Замовника оприлюднювати тендерну документацію саме у конкретному форматі, а надає можливість самостійно обирати формат документа.
Замовник оприлюднив Проект Договору в форматі doc(x), а Тендерну документацію та додатки до неї в форматі pdf, що дозволяє їх подальшу обробку, копіювання та редагування тексту.
Таким чином, Тендерна документація, завантажена Замовником, відповідає нормам Закону та Особливостям, а наданий машинозчитувальний формат файлу, ніяким чином не встановлює додаткових труднощів при підготовці тендерних пропозицій Учасників
Замовник оприлюднив Проект Договору в форматі doc(x), а Тендерну документацію та додатки до неї в форматі pdf, що дозволяє їх подальшу обробку, копіювання та редагування тексту.
Таким чином, Тендерна документація, завантажена Замовником, відповідає нормам Закону та Особливостям, а наданий машинозчитувальний формат файлу, ніяким чином не встановлює додаткових труднощів при підготовці тендерних пропозицій Учасників
Кваліфікаційні сертифікати
Дата подання: 25 квітня 2024 16:28
Дата відповіді: 26 квітня 2024 10:45
Шановний Замовник, звертаємо уваг, що тендерна документація ( п. 5 .1 Розділ III містить вимогу щод
-інженера-проєктувальника ОВК . Звертаємо увагу, що даного кваліфікаційного сертифікату відповідно до умов чинного законодавства не існує.
Вимагаєм внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: Шановний учаснику, кваліфікація - інженера-проєктувальника ОВК (мінімум 7 років професійного досвіду) підтверджується діючим кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника
Щодо відповіді Замовника
Дата подання: 26 квітня 2024 10:54
Дата відповіді: 29 квітня 2024 17:47
Шановний Замовник, просимо уточнити надану відповідь: "Шановний учаснику, кваліфікація - інженера-проєктувальника ОВК (мінімум 7 років професійного досвіду) підтверджується діючим кваліфікаційним сертифікатом інженера-проектувальника"
Чи може учасник на підтвердження вимоги щодо наявності -інженера-проєктувальника ОВК , надати інформацію про будь якого сертифікованого інженера-проектувальника який має 7 років професійного досвіду?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасник на підтвердження вимоги щодо наявності -інженера-проєктувальника ОВК може надати інформацію про сертифікованого інженера-проектувальника в частині «забезпечення безпеки експлуатації, забезпечення захисту від шуму», який має 7 років професійного досвіду
щодо Зведеного кошторису
Дата подання: 10 травня 2024 10:28
Дата відповіді: 10 травня 2024 15:33
Шановний Замовник!
Згідно Настанови КНУ у Зведеному кошторисі визначається вартість проєктних, науково-проєктних, вишукувальних робіт та експертизи. Зазначити "Погодження Замовником проєкту..." чи "Отримання Замовником відкоригованої проєктної документації і позитивного експертного звіту(висновку)" не має можливості. Просимо внести зміни в тендерну документацію
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Надайте вичерпну уточнюючу інформацію для надання відповіді на задане вами питання!
уточнення щодо Зведеного кошторису
Дата подання: 13 травня 2024 10:03
Дата відповіді: 14 травня 2024 12:42
Шановний Замовник!
Мається на увазі, що згідно Настанови КНУ у Зведеному кошторисі прописуються стадії проектування, а саме: Тех. обстеження, Геологія, Геодезія (тобто вишукувальні роботи), далі Проект П,Р, РП т.і.), далі Експертиза. Слова: "Погодження" чи "Отримання" не використовуються.
Відповідь: Шановний Учаснику. Ваше питання стосується зведеного кошторису розрахунку вартості об'єктів будівництва чи зведеного кошторису на проектні роботи? Просимо уточнити.
уточнення щодо Зведеного кошторису
Дата подання: 13 травня 2024 10:04
Дата відповіді: 14 травня 2024 12:42
Шановний Замовник!
Мається на увазі, що згідно Настанови КНУ у Зведеному кошторисі прописуються стадії проектування, а саме: Тех. обстеження, Геологія, Геодезія (тобто вишукувальні роботи), далі Проект П,Р, РП т.і.), далі Експертиза. Слова: "Погодження" чи "Отримання" не використовуються.
Відповідь: Шановний Учаснику. Ваше питання стосується зведеного кошторису розрахунку вартості об'єктів будівництва чи зведеного кошторису на проектні роботи? Просимо уточнити.
Кваліфікація
Дата подання: 14 травня 2024 14:07
Дата відповіді: 16 травня 2024 14:35
Доброго дня! Поясніть будь ласка якими саме документами можна підтвердити мінімум 7 років професійного досвіду, якщо особа залучатиметься за угодою цивільно правового характеру?
Відповідь: Шановний Учаснику. Відповідно до Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», п. 5 «Кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону (з урахуванням умов для закупівель у межах проекту «ВОУ»)», п.п. 5.1. «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», учасник повинен надати Довідку за формою Додатку 5 до документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років), освіти і спеціальності/кваліфікації працівників (надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів).
В Тендерній документації заборони проти залучення працівників за угодами цивільно-правового характеру відсутні.
Тому, у разі залучення працівників не на підставі трудових відносин необхідно, відповідно до законодавства, надати належним чином оформлені копії цивільно-правових договорів з особами, що будуть залучені за зазначеною спеціалізацією учасником під час виконання договору; надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів таких осіб, підтвердити документально їх професійний досвід роботи за кваліфікацією не менше 7 років..
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 та скан-копіями підтверджуючих документів.
Професійний досвід, що працівників, оформлених за трудовим законодавством, що осіб, залучених на підставі цивільно-правових договорів підтверджується попередніми договорами з попереднього місця роботи, чи записами в трудовій книжці з попереднього місця роботи, а також кваліфікаційними сертифікатами, в т.ч. і діючими.
В Тендерній документації заборони проти залучення працівників за угодами цивільно-правового характеру відсутні.
Тому, у разі залучення працівників не на підставі трудових відносин необхідно, відповідно до законодавства, надати належним чином оформлені копії цивільно-правових договорів з особами, що будуть залучені за зазначеною спеціалізацією учасником під час виконання договору; надати копії діючих кваліфікаційних сертифікатів таких осіб, підтвердити документально їх професійний досвід роботи за кваліфікацією не менше 7 років..
Відповідність поданої пропозиції за цим критерієм підтверджується наданням у складі пропозиції коректно оформленої довідки згідно Додатку 5 та скан-копіями підтверджуючих документів.
Професійний досвід, що працівників, оформлених за трудовим законодавством, що осіб, залучених на підставі цивільно-правових договорів підтверджується попередніми договорами з попереднього місця роботи, чи записами в трудовій книжці з попереднього місця роботи, а також кваліфікаційними сертифікатами, в т.ч. і діючими.
Кадри
Дата подання: 14 травня 2024 15:05
Дата відповіді: 16 травня 2024 14:37
Шановний замовнику! Згідно ТД,учасник має підтвердити мінімум 7 років професійного досвіду своїх працівників.А якщо працівник працює по сумісництву не за основними місцем роботи,які саме документи потрібно надати на підтвердження мінімум 7 років професійного досвіду?Завчасно дякую за відповідь
Відповідь: Шановний Учаснику. Згідно чинного трудового законодавства України, праця дозволяється як за основним місцем роботи, так і по сумісництву. Трудові відносини за сумісництвом оформляються згідно Кодексу законів про працю України. Тому, якщо Вами залучатиметься працівник, який працює у Вас по сумісництву, то на нього поширюються ті ж самі вимоги тендерної документації як і щодо працівників, що працюють за основним місцем роботи чи надають послуги за цивільно-правовими договорами.
Таким чином, для підтвердження 7 років професійного досвіду працівників необхідно копії договорів з попереднього місця роботи, чи копії записів в трудовій книжці з попереднього місця роботи, а також надати належним чином оформлені копії цивільно-правових договорів з особами, що будуть залучені учасником до виконання робіт; копії, в т.ч. і діючих, кваліфікаційних сертифікатів таких осіб.
Таким чином, для підтвердження 7 років професійного досвіду працівників необхідно копії договорів з попереднього місця роботи, чи копії записів в трудовій книжці з попереднього місця роботи, а також надати належним чином оформлені копії цивільно-правових договорів з особами, що будуть залучені учасником до виконання робіт; копії, в т.ч. і діючих, кваліфікаційних сертифікатів таких осіб.
Щодо уточнення зведеного кошторису на проектні роботи.
Дата подання: 14 травня 2024 15:30
Дата відповіді: 16 травня 2024 14:38
Уточнення стосується зведеного кошторису на проектні роботи.
Відповідь: Шановний Учаснику. В п.29 та п.30 (Додаток №1 до Договору. Завдання на проектування) зазначається, що після виконання всіх проектних робіт, Замовник має повне право за Тендерною документації та за проектом Договору ознайомитися та погодити чи не погодити виконану роботу проектувальників та пересвідчитись (відповідно експертизи) чи відповідає розроблена проектна документація завданню на проектування.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2024 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ" |
1 088 510,15
UAH з ПДВ
|
1 088 510,15
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАУКОВО-ДОСЛІДНИЙ І ПРОЕКТНИЙ ІНСТИТУТ МІСТОБУДУВАННЯ" |
1 350 000,00
UAH з ПДВ
|
1 341 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ "АРКОН" |
1 460 875,02
UAH з ПДВ
|
1 343 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КБ АРХПРОСТІР" |
1 553 983,00
UAH з ПДВ
|
1 344 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНЬПРОЕКТ" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
1 650 000,00
UAH з ПДВ
|
1 345 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ" #35931274 |
Переможець |
1 088 510,15
UAH з ПДВ
|
27 травня 2024 17:35
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 травня 2024 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2024 16:00
|
ДУ №3 від 13.12.2024р. до дог. №246-18В від 10.06.2024р..pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2024 14:59
|
ДУ №2від 28.11.2024р. до дог. №246-18В від 10.06.2024р..pdf | зміни до договору |
02 грудня 2024 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 грудня 2024 12:47
|
ДУ №1 від 27.11.2024р. до дог.№246-18В від 10.06.2024р..pdf | зміни до договору |
02 грудня 2024 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 червня 2024 17:02
|
Протокол №142.pdf | зміни до договору |
13 червня 2024 17:01
|
Електронний підпис | укладений |
11 червня 2024 15:28
|
Дог. №246-18В.pdf | укладений |
11 червня 2024 15:27
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 червня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 13 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол виправлення помилки |
Номер договору про закупівлю: | 246-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 2.1. розділу 2. ЦІНА ДОГОВОРУ, ВАРТІСТЬ РОБІТ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ викласти в наступній редакції: « 2.1. Ціна Договору визначена виходячи з вартості Робіт складає 1 034 084,64,грн (один мільйон тридцять чотири тисячі вісімдесят чотири гривні 64 копійки), без ПДВ.» 2. Пункти 2.4.1, 2.4.2. , 2.4.3. розділу 2. ЦІНА ДОГОВОРУ, ВАРТІСТЬ РОБІТ І ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 246-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до п.8.1 Розділу 8 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НЬОГО» Договору на закупівлю робіт № 246-18В від 10.06.2024р. виклавши його в такій редакції: «8.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 15 грудня 2024 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». |
Номер договору про закупівлю: | 246-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Сторони дійшли згоди щодо внесення змін до п.8.1 Розділу 8 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ ТА ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НЬОГО» Договору на закупівлю робіт № 246-18В від 10.06.2024р., виклавши його в такій редакції: «8.1. Цей Договір вважається укладеним і набирає чинності після підписання Сторонами та діє до 15 січня 2025 року, а у частині виконання зобов’язань Сторін – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». 2. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» до Договору на закупівлю робіт № 246-18В від 10.06.2024 року викласти в новій редакції, що додається. 3. Всі інші пункти Договору на закупівлю робіт від 10.06.2024р. № 246-18В залишаються без змін. |
Номер договору про закупівлю: | 246-18В |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |