Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Дніпровській гімназії № 73 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 5» I черга
Очікувана вартість
287 873,00 UAH
UA-2024-04-22-005353-a a478313ec1104b198c605b29c5aea4eb
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Назаренко

+380634075064 nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75
Контактна особа: Марина Назаренко
+380634075064
nazarenkomp@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2024 12:29
Звернення за роз’ясненнями: до 26 квітня 2024 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 травня 2024 23:59
Очікувана вартість: 287 873,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 439,37 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 439,00 грн. (одна тисяча чотириста тридцять дев’ять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 088201720344220044000095804.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1439 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та Наказом ДП «ПРОЗОРРО» від 20.10.2022 р. № 25 «Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та зупинення дії наказу ДП “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 року № 10 (зі змінами)»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт системи пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Дніпровській гімназії № 73 Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 5» I черга
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Гетьмана Петра Дорошенка, буд. 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозиції може становити не більше 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі та складає: 1 439,00 грн. (одна тисяча чотириста тридцять дев’ять грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення пропозиції складає не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання пропозицій. Вид забезпечення пропозиції – банківська гарантія. Подається в електронному форматі разом з пропозицією. Банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до форми забезпечення пропозиції та вимог, затверджених наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» з урахуванням Особливостей. Строк сплати суми гарантії: протягом 5 (п’яти) робочих днів. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності грошового покриття, надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банка-гаранта та підписом уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Банківська гарантія подається в окремому файлі (архіві) у тому вигляді, в якому гарантія була отримана Учасником у банку. Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію та ліцензію НБУ на право здійснення банківських операцій. Ці документи повинні бути подані у вигляді сканованої копії з накладанням КЕП Банка-гаранта. У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документа гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП Банка-гаранта. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Інформація для отримання банківської гарантії: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код за ЄДРПОУ 40506248 місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75. банківські реквізити: Держказначейська служба України, м. Київ IBAN: UA 088201720344220044000095804.

Сума забезпечення: 1439 UAH
Форма підтвердження: документ
22 квітня 2024 12:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 12:29
Додаток 1 «Пропозиція».doc
22 квітня 2024 12:29
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
22 квітня 2024 12:29
Додаток 4 «Інформаційна довідка».doc
22 квітня 2024 12:29
Додаток 2 «Проєкт договору».doc
22 квітня 2024 12:29
Додаток 7.2 «Технічна специфікація».rtf
22 квітня 2024 12:29
Додаток 7.1 «Технічна специфікація».rtf
22 квітня 2024 12:29
Додаток 7.5 «Технічна специфікація».rtf
22 квітня 2024 12:29
Додаток 7.7 «Технічна специфікація».rtf
22 квітня 2024 12:29
Додаток 7.3 «Технічна специфікація».rtf
22 квітня 2024 12:29
Додаток 3 «Вимоги до учасників та спосіб їх підтвердження» нова редакція.doc
22 квітня 2024 12:29
Додаток 6 Зведений кошторисний розрахунок.xls
22 квітня 2024 12:29
Додаток 7.4 «Технічна специфікація».rtf
22 квітня 2024 12:29
Додаток 7.6 «Технічна специфікація».rtf
22 квітня 2024 12:29
Додаток 5 «Технічне завдання».doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 травня 2024 23:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ" 286 398,33
UAH з ПДВ
286 398,33
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

30 квітня 2024 11:19
Електронний підпис
30 квітня 2024 11:19
Електронний підпис
30 квітня 2024 11:11
23. СТАТУТ 2023 рік.PDF.p7s
30 квітня 2024 11:11
24. Витяг ПДВ_КЗ.pdf
30 квітня 2024 11:11
21. ISO 9001_2015_НААУ+атестат.pdf
30 квітня 2024 11:11
Підписаний G0424-5038-GL_tender.pdf
30 квітня 2024 11:11
8. Працівники накази.pdf
30 квітня 2024 11:11
3.1 Проєкт договору.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
2.2 Наказ Кулініч.pdf
30 квітня 2024 11:11
25. Довідка банк.pdf
30 квітня 2024 11:11
1. Пропозиція.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
27. Довідка субпідряд.pdf
30 квітня 2024 11:11
1. Пропозиція.pdf
30 квітня 2024 11:11
10.3 Виконавці висота.pdf
30 квітня 2024 11:11
25. Довідка банк.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
1.1 Кошторис Гімназія 73.pdf
30 квітня 2024 11:11
10.2 Виконавці 1000В.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
23. СТАТУТ 2023 рік.PDF
30 квітня 2024 11:11
16. Довідка згода.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
34. Довідка довкілля.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
16. Довідка згода.pdf
30 квітня 2024 11:11
28. Довідка печатка.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
14. ДОВІДКА досвід.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
4. ДОВІДКА МТБ.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
2.1. Рішення Кулініч.pdf
30 квітня 2024 11:11
4. ДОВІДКА МТБ.pdf
30 квітня 2024 11:11
10.1 Виконавці ОП+ПБ.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
2.1. Рішення Кулініч.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
28. Довідка печатка.pdf
30 квітня 2024 11:11
3.1 Проєкт договору.pdf
30 квітня 2024 11:11
2.2 Наказ Кулініч.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
10.6 Накази комісія з ОП.pdf
30 квітня 2024 11:11
10.9 Виконавці ПФЕ.pdf
30 квітня 2024 11:11
14. ДОВІДКА досвід.pdf
30 квітня 2024 11:11
10.1 Виконавці ОП+ПБ.pdf
30 квітня 2024 11:11
10.7 Виконавці мед доки.pdf
30 квітня 2024 11:11
10.3 Виконавці висота.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
10.2 Виконавці 1000В.pdf
30 квітня 2024 11:11
11. Кошторисник освіта.pdf
30 квітня 2024 11:11
10.9 Виконавці ПФЕ.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
24. Витяг ПДВ_КЗ.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
8. Працівники накази.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
34. Довідка довкілля.pdf
30 квітня 2024 11:11
27. Довідка субпідряд.pdf.p7s
30 квітня 2024 11:11
Підписаний G0424-5038-GL_tender.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
Переможець 286 398,33
UAH з ПДВ
03 травня 2024 12:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 травня 2024 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "КОМПЛЕКС ЗАХИСТ"
#41612830
286 398,33
UAH з ПДВ
Документи