Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі та приспособи різні для облаштування споруди найпростішого укриття за адресою: вул. Першотравнева,1, м. Очаків, Миколаївська область
Очікувана вартість
441 999,00 UAH
UA-2024-04-22-004399-a 6f9fb8b536ac437bb0c6875c20091727
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діана Ветеневич

+380630480190
+380969713668
tender2.ocrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 квітня 2024
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЧАКІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ОЧАКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01998265
Місцезнаходження: 57508, Україна , Миколаївська обл., м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Контактна особа: Діана Ветеневич
+380630480190, +380969713668
tender2.ocrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Шафа для одягу двостулкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
4 штука
Шафа для документів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
1 штука
Шафа для документів закрита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
14 штука
Шафа для одягу одностулкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
7 штука
Шафа для медикаментів металева
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
17 штука
Ліжко односпальне 800*2000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
7 штука
Стіл обідній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
18 штука
Табурет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 штука
Стілець пластиковий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
9 штука
Стіл письмовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
2 штука
Стіл письмовий однотумбовий 1400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
24 штука
Стілець ISO A2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
23 штука
Лавка (для укриття)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
9 штука
Вішалка настінна (5 гачків)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 57508, Україна, Миколаївська область, м. Очаків, вул. Першотравнева, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 травня 2024
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Тендерна документація

22 квітня 2024 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-05-13-000106 ● f9bde5bb8df24d8390747a3b30add230
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 травня 2024 16:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

13.05.2024 № 37-З

Миколаїв

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 13.05.2024.


Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 13.05.2024 № 37-З

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель

№ 1 UA-2024-04-22-004399-a 22.04.2024

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-05-13 17:26:59

Запит про надання пояснень, інформації, документів

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та документів з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (аналіз ринку щодо цін, цінові пропозиції, листування з учасниками ринку, анкети, запити, запрошення до обговорення, тощо).
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товарів, що є предметом закупівлі, та вибрано саме ФОП Клімаса Євгенія Володимировича, з яким укладений договір про закупівлю без використання електронної системи закупівель?
4. Прошу пояснити причини не оприлюднення в електронній системі закупівель разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, обґрунтування підстави для здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель у вигляді розпорядчого рішення Замовника або іншого документа.

Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-05-17 09:13:15

НА ВИКОНАННЯ ЗАПИТУ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТ СЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ ВІД 13 ТРАВНЯ НАДАННЯ ПОЯСНЕННЯ

пояснення додаються шляхом завантаження файлу

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ми, Комунальне некомерційне підприємство "Очакіська багатопрофільна лікарня" Очаківської міської ради, погодились з висновком та усунули зазначені у ньому порушення на виконання зобов'язання щодо усунення порушень пункту 13 Особливостей, а саме : дозавантажили обгрунтування підстави для здійснення закупівлі. Файл знаходиться в розділі "Зміни в договорі".

2024-05-23 09:33:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 травня 2024
Кінцевий строк оскарження: 06 червня 2024

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

-

2024-05-23 09:51:57

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КЛІМАС ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2571015151
Переможець 441 999,00
UAH
22 квітня 2024 11:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 травня 2024 09:22
Обгрунтування до дог. 96 від 18.04.2024р..pdf зміни до договору
23 травня 2024 09:20
Договір 96.pdf укладений
22 квітня 2024 11:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 травня 2024
Дата публікації змін до договору:
23 травня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уповноважена особа, на виконання зобов'язання щодо усунення порушень пункту 13 Особливостей, дозавантажує обгрунтування підстави для здійснення закупівлі шляхом внесення змін
Номер договору про закупівлю: 96
Договір:
Номер додаткової угоди: обгрунтування
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML