Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбуки, системний блок ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
285 700,00 UAH
UA-2024-04-22-003729-a ● 0ee0e8199f1443be8db86dc506ca1ed0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Дрогобицька міська поліклініка" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 19163609 |
Вебсайт: | http://drohobych-poliklinika.org.ua |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., м. Дрогобич, вул. Січових Стрільців, 22 |
Контактна особа: |
Галина Мариняк +0677313334 byhgalteriapol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 11:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 11:14 |
Очікувана вартість: | 285 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 428,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. Січових Стрільців, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Системний блок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, Дрогобич, вул. Січових Стрільців, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за Товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань, в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 15 банківських днів, з моменту поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 11:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 11:25 |
Тендерна документація (ноутбуки, системний блок).docx | |
22 квітня 2024 11:25 |
Додаток 3 (проєкт договору).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ТАК ЗВАНИЙ ЛИСТ - ОЗНАКА ЗМОВИ ТА КОРУПЦІЇ
Дата подання: 22 квітня 2024 13:36
Дата відповіді: 23 квітня 2024 13:32
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a
UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a
КОЖЕН ЗАМОВНИК НАМАГАВСЯ ПРОТЯГНУТИ СВОГО УЧАСНИКА АЛЕ ЦЕ НЕ ВДАЛОСЬ!
У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ. Додатково залишаємо звернення до ДАСУ з метою привернуту увагу контролюючих органів та автоматичне підвищення індикаторів ризиків відповідно до Наказу № 647 від 28.10.2020.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, повідомляємо, що Замовник в своїй діяльності керується принципами добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, а також Законом України «Про публічні закупівлі», згідно якого право Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги передбачено ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». Тож Закон України «Про публічні закупівлі» не обмежує права Замовника закупівлі встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які Замовник вважає необхідними.
В тендерній документації встановлено вимогу надання Авторизаційного листа від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб’ютора для запобігання ризиків постачання контрабандної/контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Звертаємо Вашу увагу, що технічні характеристики встановлені Замовником у тендерній документації, не передбачають постачання конкретно вставленої торгової марки товару (чи виробника), а навпаки, за даними технічними характеристиками Учасниками може бути запропонований товар різних виробників (торгових марок), що виключає дискримінаційний характер вимоги та обмеження конкуренції.
Лист від виробника/дистриб'ютора – це, зазвичай, досить проста вимога, і багато учасників його без проблем отримують. ВИРОБНИКИ ЧИ ЇХ ОФІЦІЙНІ ПРЕДСТАВНИКИ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ НЕ ОБМЕЖУЮТЬ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ, ЯКІ МАЮТЬ НАМІРИ РЕАЛІЗОВУВАТИ ЇХ ПРОДУКЦІЮ, ТА НАДАЮТЬ ЇМ ВІДПОВІДНІ ЛИСТИ ЗА ЗАПИТОМ. ТОБТО НІЯКИХ ПРОБЛЕМ В ОТРИМАННІ АВТОРИЗАЦІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА НЕ ІСНУЄ ДЛЯ ТОГО УЧАСНИКА, ЯКИЙ ПОСТАЧАЄ ПРОДУКЦІЮ, ЩО ВІДПОВІДАЄ ВСІМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА І ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Для Замовника важливо бути впевненим, що запропонована учасником продукція буде офіційно ввезеною на територію України з діючими гарантійними зобов’язаннями на товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів.
Враховуючи зазначене, Ваша вимога є безпідставною та такою що не підлягає задоволенню. Відсутність листа може вказувати на підозрілість походження товару, що пропонується Учасником.
В тендерній документації встановлено вимогу надання Авторизаційного листа від виробника та/або офіційного представництва виробника на території України та/або офіційного дистриб’ютора для запобігання ризиків постачання контрабандної/контрафактної продукції (ввезеної на територію України незаконним шляхом), а також запобіганню постачання неякісної продукції. Звертаємо Вашу увагу, що технічні характеристики встановлені Замовником у тендерній документації, не передбачають постачання конкретно вставленої торгової марки товару (чи виробника), а навпаки, за даними технічними характеристиками Учасниками може бути запропонований товар різних виробників (торгових марок), що виключає дискримінаційний характер вимоги та обмеження конкуренції.
Лист від виробника/дистриб'ютора – це, зазвичай, досить проста вимога, і багато учасників його без проблем отримують. ВИРОБНИКИ ЧИ ЇХ ОФІЦІЙНІ ПРЕДСТАВНИКИ НА ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ НЕ ОБМЕЖУЮТЬ ПОТЕНЦІЙНИХ УЧАСНИКІВ, ЯКІ МАЮТЬ НАМІРИ РЕАЛІЗОВУВАТИ ЇХ ПРОДУКЦІЮ, ТА НАДАЮТЬ ЇМ ВІДПОВІДНІ ЛИСТИ ЗА ЗАПИТОМ. ТОБТО НІЯКИХ ПРОБЛЕМ В ОТРИМАННІ АВТОРИЗАЦІЙНОГО ЛИСТА ВІД ВИРОБНИКА НЕ ІСНУЄ ДЛЯ ТОГО УЧАСНИКА, ЯКИЙ ПОСТАЧАЄ ПРОДУКЦІЮ, ЩО ВІДПОВІДАЄ ВСІМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ ЗГІДНО ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА І ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.
Для Замовника важливо бути впевненим, що запропонована учасником продукція буде офіційно ввезеною на територію України з діючими гарантійними зобов’язаннями на товар та забезпечить його подальше гарантійне обслуговування через мережу офіційних сервісних центрів.
Враховуючи зазначене, Ваша вимога є безпідставною та такою що не підлягає задоволенню. Відсутність листа може вказувати на підозрілість походження товару, що пропонується Учасником.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-04-22-000002 • b5aef9940ef044ffbd879b75cc240505
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-04-22
•
13:38
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 11:14
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" |
279 850,00
UAH з ПДВ
|
279 850,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ЛОГАЧОВА ЛЮДМИЛА МИКОЛАЇВНА" #2648910063 |
Переможець |
279 850,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 12:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 13:41
|
договір 16 05 Т (ноутбуки, системний блок).pdf | укладений |
16 травня 2024 13:40
|