Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі, код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)
Очікувана вартість
410 100,00 UAH
UA-2024-04-22-002979-a ● 97efe563d5a34618a0b50b5e20949058
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Полтавська обласна рада |
Код ЄДРПОУ: | 22530614 |
Вебсайт: | http://oblrada-pl.gov.ua |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Соборності, 45 |
Контактна особа: |
Вікторія Сорочинська +380953087407 sorochynska.oblrada@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 08:00 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 15:34 |
Початок аукціону: | 01 травня 2024 15:34 |
Очікувана вартість: | 410 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 050,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18520000-0: Персональні хронометри
на виконання пункту 3.6 напряму 3 Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2024 – 2026 роки, затвердженої рішенням сесії Полтавської обласної ради восьмого скликання від 22.12.2023 № 741 «Про затвердження Програми розвитку місцевого самоврядування у Полтавській області на 2024 – 2026 роки»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 штука
Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий у подарунковому футлярі, код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 18522000-4 — Наручні годинники
20 штука
Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний жіночий у подарунковому футлярі, код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36014, Україна, Полтавська область, м.Полтава, вул. Соборності, 45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2024
ДК 021:2015: 18522000-4 — Наручні годинники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата покупцем здійснюється за фактично отриманий товар відповідно до видаткової накладної та рахунку, протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання видаткової накладної. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 11:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 10:59 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
22 квітня 2024 10:59 |
тд.pdf | |
22 квітня 2024 10:59 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт Договору).docx | |
22 квітня 2024 10:59 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
22 квітня 2024 10:59 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 26 квітня 2024 21:57
Дата відповіді: 29 квітня 2024 15:38
Оскільки, в черговий раз та другий у цьому році (перший у лютому 2024р.) має місце факт змови Полтавської обласної ради (надалі – Замовник) з ТОВ «Київський годинниковий завод» з метою недопущення до участі в тендері інших постачальників та проведення закупівлі за завищеними цінами, та, відповідно, прописання Замовником декілька років поспіль документації в інтересах та під товар ТОВ «Київський годинниковий завод» за значно ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ – 5 858.57 грн. за ОДИН годинник (тобто на суму 410 100 грн. Замовник планує закупити всього 70 (сімдесят годинників, 50 чоловічих, 20 жіночих) !
Таким чином, Замовник навмисно як мінімум ВДВІЧІ завищує очікувану вартість закупівлі за один годинник (що потребує негайної перевірки уповноваженими установами) та подібними діями, при чому під час кривавої війни (де кожна гривня може врятувати чиєсь життя), Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.
Але під час кривавої повномасштабної війни, ВКРАЙ викликає занепокоєння подібна позиція Замовника, при тому, що на оголошену вартість можна закупити набагато якісніший товар набагато кращих технічних характеристик), а годинники заявлених технічних характеристик, причому відомих торгових марок, доступні на ринку по ціні від 2 500 грн. (що підтверджується відповідними моніторингами, які проводять відповідні установи, у т.ч. Держаудитслужба)
При цьому, для забезпечення відсутності конкуренції товару ТОВ «Київський годинниковий завод», Замовник у «Технічній специфікації» (Додаток 2 до тендерної документації) знов вводить такі ж самі протиправні дискримінаційні обмеження, властивим лише параметрам конкретного товару годинники “Клейнод” (kleynod) моделі K 114-513 (чоловічий) та К 138-523 (жіночий), які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, але позбавляє інших учасників права надати свою продукцію, що дозволяє Замовником виставляти будь-яку очікувану вартість закупівлі.
Звертаємо увагу що допуск Замовника так званого «еквівалента» заявлених годинників з встановленими технічними характеристиками, прописаними чітко під конструкції моделей «клейнод» K 114-513 та К 138-523 ТОВ «Київський годинниковий завод» жодним чином не знімає зазначені претензії, оскільки НЕ ІСНУЄ ГОДИННИКІВ ІНШИХ постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі, а крім того, самі моделі «клейнод» K 114-513 та К 138-523, чомусь обрані Замовником у якості предмета закупівлі, НЕ відповідають як мінімум 2 вимогам Замовника щодо циферблату та ременів (що підтверджується їх світлинами у тендерній документації)
Виходячи з викладеного, Замовник явно фальсифікує вимоги до предмета закупівлі з метою закупівлі годинників ЗА ЗНАЧНО ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, які не відповідають встановленим вимогам, у конкретного учасника ТОВ «Київський годинниковий завод»
В цілях замовлення годинників у конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» та відхилення всіх інших учасників, Замовник протиправно вдається до ФАЛЬСИФІКАЦІЇ тендерної документації, вимагаючи годинники з «ГІЛЬОШИРОВАНИМИ ЦИФЕРБЛАТАМИ», відсутніми в моделі K 114-513, на яку посилається Замовник як на предмет закупівлі, про що зокрема свідчить і світлина наведеної Замовником моделі K 114-513! Зі світлини явно видно, зо даний циферблат не є «ГІЛЬОШИРОВАНИМ».Замовник також вимагає ремені з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована), тобто із необробленого шмату шкіри, відсутньою в моделі K 114-513, на яку посилається Замовник як на предмет закупівлі
Зазначені вимоги Замовника містять ознаки злочину, передбаченого Кримінальним кодексом України, при цьому Замовник має пояснити платникам податків яким чином від примудрився декілька попередніх років за значно завищеною ціною шляхом спрощеної процедури (розміщення оголошення, що виключає оскарження) закуповувати у ТОВ «Київський годинниковий завод» годинники зі звичайними циферблатами та ременями, при цьому стверджуючи, що закуповує з «гільошированими» та ременями з цільної, непресованої шкіри «природньої структури». Будь-яка експертиза підтвердить, що звичайний білий циферблат у даній моделі годинника K 114-513 НЕ Є ГІЛЬОШИРОВАНИМ, так само як і ремінь НЕ Є з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована)!
Таким чином просимо Замовника надати роз’яснення на предмет, чому:
1. Тендерна документація містить сфальсифіковані дані щодо так званого «ГІЛЬОШИРОВАНОГО ЦИФЕРБЛАТУ», відсутнього в моделі K 114-513, на яку посилається Замовник як на предмет закупівлі
2. Тендерна документація містить сфальсифіковані дані щодо так званого ременя з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована), тобто з цільного необробленого шмату шкіри, відсутнього в моделі K 114-513 та К 138-523, на які посилається Замовник у якості предмета закупівлі
В цілях замовлення годинників за в декілька разів завищеною ціною ніж ринкова, а саме 5 858.57 грн. (!) за один годинник Замовником також встановлені вимоги, підлаштовані виключно під конкретну модель K 114-513 та конкретну модель К 138-523 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод»:
Замовник вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо розмірів корпусів (не менш 42 мм для чоловічого годинника та не менш 36мм для жіночого годинника), конструкції корпусів, підлаштованих під параметри конкретних механізмів Ronda, які вимагаються, а також вимоги щодо циферблатів (як зазначено вище, відсутніх у моделі K 114-513)
Так, для чоловічого годинника Замовник встановлює обмеження форми корпусу та його діаметру не менш 42 мм, а для жіночого – не менш 36мм. Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість годинників, але обмежує коло постачальників годинників, параметри яких, наприклад, на 1-2 мм можуть відрізнятися від заявлених, що є візуально непомітним та навіть не можливим для виміру без спеціального обладнання!
Підлаштовуючи предмет закупівлі під зазначені годинники «Клейнод», Замовник вимагає комплектацію КОНКРЕТНИМИ МЕХАНІЗМАМИ Ronda, чиї параметри розраховані на відповідну конструкцію корпусів, при тому, що існує широкий вибір різноманітних механізмів кращої якості та характеристик, відмінність яких залежить від пристосування під певну специфіку конструкції корпусу, у тому числі велика кількість брендів кращої якості ніж Ronda. Тому вимога механізму Ronda (або еквіваленту з параметрами Ronda) та обмеження діаметру корпусу – це також виключно дискримінаційні обмеження.
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної моделі та конструкції годинника, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо конкретного розміру та конструкції корпусу, а також механізму конкретного виробника (Ronda), підлаштованого під зазначений корпус, вимоги щодо специфічного («гільошированого») циферблату та ременя (відсутніх у заявленому предмета закупівлі!)
Замовник також протиправно всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає комплектацію механізмами ВИКЛЮЧНО певної країни виробництва – Швейцарії (Swiss Made), НЕ ДОПУСКАЮЧИ ЕКВІВАЛЕНТІВ для країни виробництва, при наявності деяких більш якісних виробників механізмів в інших країнах, тим самим підлаштовуючи предмет закупівлі під конкретні моделі годинників ТОВ «Київський годинниковий завод», а також дискримінуючи інших виробників, які виготовляють свою продукцію на основі не менш якісних механізмів, інших країн виробництва ніж Швейцарія
Таким чином, визначення очікуваної вартості закупівлі, що як мінімум ВДВІЧІ перевищує реальні ринкові ціни з посиланням на зазначені моделі «клейнод» K 114-513 та К 138-523, а також пристосування вимог до предмета закупівлі під дані конкретні моделі (при цьому, з навмисною фальсифікацією даних) абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження Замовником характеристик аналогів предмета закупівлі специфічними параметрами такими як так званий «гільоширований циферблат», відсутніми навіть у конкретній моделі годинників «Клейнод» K 114-513 та ремінь з цільного шмату шкіри, відсутнього в обох зазначених моделях, при цьому зазначені протиправні вимоги жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної конструкції годинників, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів корпусу з точністю до мм, вимог щодо конкретної ТМ механізмів певної країни виробництва Швейцарії, так званого «гільошированого циферблату» та з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована)!
Замовник вже декілька років поспіль протиправно вимагає однакові годинники, але жодного разу так і НЕ зміг на вимоги учасників ринку у системі електронних закупівель надати відповідні роз’яснення та обґрунтування встановлення зазначених вище дискримінаційних вимог до предмета закупівлі, у тому числі пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів з точністю до мм може впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі
Крім того, Замовник має керуватись принципами публічних закупівель, передбаченими ст.5 Закону, які він порушує:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія, ефективність та пропорційність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
• об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Замовник порушує також ч.2 ст. 5 Закону, яка визначає, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, протиправні дії Замовника ведуть до обмеження конкуренції та дискримінації учасників, внаслідок чого порушуються права Скаржника як потенційного учасника на відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінацію його як учасника, об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, тощо
Зазначене свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності.
Зазначені дії свідчать про недоброчесність Замовника та його спроби спотворити процес проведення торгів про попередню домовленість Замовника з конкретним постачальником - ТОВ «Київський годинниковий завод».
Це припущення цілком підтверджує протиправні дії Замовника під час попередніх закупівель, коли Замовник без жодних законних підстав відхиляв найкращі пропозиції інших учасників та здійснював закупівлю за завищеними цінами товару набагато гіршої якості у іншого постачальника.
Більш того, незрозуміло чому Полтавська обласна рада, яка має захищати національні інтереси на регіональному рівні під час війни з Росією, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників, що повністю дискредитує цю установу та його керівництво.
В результаті, через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (серед засновників якого до недавнього часу знаходилися юридичні особи-резиденти країни агресора Російської Федерації), під товар якого прописаний предмет закупівлі (при чому, з явною фальсифікацією Замовником його характеристик) та який продасть свій товар як мінімум за ВДВІЧІ завищеною ціною, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників та абсолютно неприйнятним під час повномасштабної війни й жорсткого контролю європейських інституцій
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Вимагаємо внести зміни до Тендерної документації на закупівлю персональних хронометрів (годинників для нагородження), код 021:2015-18520000-0 згідно ДК з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги
Виходячи з викладеного, також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
3. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 410 100.00 грн. всього за 70 годинників заявленої комплектації (5 858.57 грн. за одиницю), при як мінімум вдвічі нижчій середній ціні на ринку на еквівалентні годинники
4. Просимо роз’яснити, що мається на увазі під еквівалентом «швейцарського кварцового механізму Ronda (Swiss made)», зокрема перелічити перелік вимог, яким цей еквівалент має відповідати, яким чином та на підставі яких критеріїв проходитиме оцінка наданого учасниками еквівалента на предмет його відповідності
5. Чи будуть вважатися еквівалентами механізми інших країн виробництва, яких саме країн
6. Просимо зазначити як мінімум п’ять механізмів, які вважатимуться Замовником еквівалентами тому механізму, що вимагається
7. Надати обґрунтування встановлення обмежень параметрів конструкції годинників, зокрема діаметру не менш 42 мм (для чоловічих годинників), у той час коли навіть відхилення у пару міліметрів є візуально непомітним та таким, яке неможливо точно виміряти без спеціального професійного обладнання
8. Чому учасники не можуть надати годинники у корпусах, наприклад, 41 мм (різниця візуально абсолютно не помітна та навіть невимірювана без спеціального професійного обладнання), якщо зняття подібного обмеження (властивого конкретній моделі Kleynod K 114-513 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» https://kleynodwatches.com/watches/k-114-513/) дозволить зекономити Замовнику як мінімум до 50 % бюджетних коштів, що у теперішній ситуації вкрай обмежених ресурсів під час кривавої війни є як ніколи актуальним
9. Надати обґрунтування встановлення обмежень параметрів конструкції годинників, зокрема діаметру не менш 36мм (для жіночих годинників), у той час коли навіть відхилення у пару міліметрів є візуально непомітним та таким, яке неможливо точно виміряти без спеціального професійного обладнання
10. Чому учасники не можуть надати годинники у корпусах, наприклад, 35 мм (різниця візуально абсолютно не помітна та навіть невимірювана без спеціального професійного обладнання), якщо зняття подібного обмеження (властивого конкретній моделі Kleynod K 138-523 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» https://kleynodwatches.com/watches/k-138-523/) дозволить зекономити Замовнику як мінімум до 50 % бюджетних коштів, що у теперішній ситуації вкрай обмежених ресурсів під час кривавої війни є як ніколи актуальним
11. Пояснити яким чином зазначення розмірів діаметру корпусів до мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
12. Надати обґрунтування вимоги механізму саме “swiss made”, коли це є дискримінацією не менш якісних виробників механізмів інших країн виробництва, у тому числі з швейцарських комплектуючих та по швейцарській ліцензії
13. Надати обґрунтування вимоги механізму саме механізму Ronda (а не інших, більш якісних швейцарських), хоча заявлена очікувана вартість закупівлі це цілком дозволяє
14. Надати обґрунтування вимог до типу індикації циферблату, а саме «накладних значків сріблястого кольору, цифри не передбачені»
15. Пояснити яким чином вимога певного типу індикації циферблату може впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі
16. Чому учасник не може надати годинники з циферблатами не з «накладними значками сріблястого кольору», а, наприклад, з накладними цифрами сріблястого кольору, римськими або арабськими, або будь-якою іншою індикацією, якщо зняття подібного обмеження (властивого конкретним моделяс Kleynod K 114-513 та K 138-523 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод») дозволить зекономити Замовнику як мінімум до 50 % бюджетних коштів, що у теперішній ситуації вкрай обмежених ресурсів під час кривавої війни є як ніколи актуальним
17. Пояснити на якій підставі Замовник вимагає «гільоширований циферблат» та посилається на модель «клейнод» K 114-513, навіть, розміщуючи світлину даної моделі у тендерній документації, коли у цієї моделі гільоширований циферблат відсутній. Що також підтверджується документально, світлиною K 114-513, де чітко видно, що даний циферблат немає нічого спільного з гільошированим, виготовленим вручну
18. Надати роз’яснення в тендерній документації, що мається Замовником на увазі під вимогою «гільоширований циферблат», який циферблат, з набором яких ознак Замовник буде вважати гільошированим і чому Замовник вважає що має право вводити в оману учасників ринку, які орієнтуються на загально прийняті у годинниковій та ювелірній промисловості визначення гільошированого циферблату
19. Пояснити на якій підставі Замовник вимагає ремені з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована)» та посилається на моделі «клейнод» K 114-513 та К 138-523, навіть, розміщуючи світлини даних моделей у тендерній документації, коли у обох моделей вимагає ремені з «натуральної шкіри природньої структури (цільна, не пресована)» відсутні. Що також підтверджується документально, світлинами K 114-513 та К 138-523, де чітко видно матеріал, який нічого немає спільного з цільним шматом шкіри природньої структури
20. Надати роз’яснення щодо визначення ременів «натуральна шкіра природньої структури (цільна, не пресована), а саме: ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури, цільна, не пресована», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати
21. Чому Замовник не вважає за потрібне максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю за як мінімум ВДВІЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами.
22. Чи не буде шановний Замовник також зацікавлений, у важких економічних умовах, викликаних широкомасштабною війною та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та не обмежувати конкуренцію встановленими вище обмеженнями, які жодним чином не впливають на якість та на функціональні особливості предмета закупівлі (тим більш у важких економічних умовах, викликаних широкомасштабною війною) замість того, щоб висувати обмеження, орієнтуючись виключно на особливості зазначених моделей Kleynod K 114-513 та К 138-523 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» й встановлювати очікувану вартість закупівлі на підставі РОЗДРІБНИХ цін даного постачальника, зазначених на його офіційному сайті https://kleynodwatches.com (у той час, коли гуртові ціни, що включають нанесення символіки, як правило, вдвічі нижчі, вже не кажучи про значно нижчі середні ринкові ціни на продукцію аналогічних характеристик) Яка публічна позиція Голови Полтавської обласної ради Олександра Біленького, депутатів Полтавської обласної ради та громадськості з зазначеного приводу?
Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення тендерної документації у відповідність до чинного законодавства України
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь
на питання до закупівлі товару «Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі Код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)»
UA-2024-04-22-002979-a
Шановний Учасник!
У відповідь на Ваші питання повідомляємо наступне.
В Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) на вимогу частини 4 статті 23 Закону опис предмета закупівлі містить вираз "або еквівалент" та перелік технічних характеристик, яким має відповідати запропонований еквівалент механізму годинника.
Вимоги до зовнішнього вигляду годинників формувались на підставі технічних описів подібного запропонованого товару в закупівлях проведених через електронну систему закупівель та відкритих джерел (сайти виробників, маркетплейси, спеціалізовані інтернет-магазини та інші). Годинники з подібними технічними та якісними характеристиками вже закуповувалися для використання в якості подарунків та нагород і добре себе зарекомендували. Годинники підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (підходять як для маленької так і для великої руки).
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Що стосується підлаштування вимог до предмета закупівлі під певного учасника/постачальника хочемо зазначити, що саме проведення процедури відкритих торгів надає можливість для участі різних потенційних учасників та створення конкурентного середовища.
Стосовно поставлених питань повідомляємо наступне:
1. Відповідь: На годинниках, які заплановані до закупівлі Полтавською обласною радою, циферблат має містити елементи гільйошування.
2. Відповідь: Тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та за результатом аналізу годинникового ринку України.
3. Відповідь: Визначення потреби для здійснення закупівлі здійснювалось на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення планових потреб щодо нагородження чи відзначення. При цьому використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайті виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих інтернет-магазинах, в електронній системі закупівель "Prozorro", так і інформація щодо попередньо здійснених закупівель та отримана шляхом проведення ринкових консультацій.
4. Відповідь: Вимогами тендерної документації передбачено надання еквавалента кварцового механізму з функцією дати календаря, зі строком ходу не менше 45 місяців на одному гальванічному елементі, з відхиленням ходу не більше -10/+20 секунд на місяць, аналоговий (стрілочний), з наявністю секундної стрілки.
5. Відповідь: Вимогами тендерної документації не передбачено обмеження щодо країни виробництва еквівалента кварцового механізму, враховуючи, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран.
6. Відповідь: Вимогами тендерної документації передбачено надання еквавалента кварцового механізму з функцією дати календаря, зі строком ходу не менше 45 місяців на одному гальванічному елементі, з відхиленням ходу не більше -10/+20 секунд на місяць, аналоговий (стрілочний), з наявністю секундної стрілки.
7. Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки чоловіків з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка. Даний розмір корпусу широко застосовується різними виробниками чоловічих годинників.
8. Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки чоловіків з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка. Даний розмір корпусу широко застосовується різними виробниками чоловічих годинників.
9. Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки жінок з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка. Даний розмір корпусу широко застосовується різними виробниками жіночих годинників.
10. Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки жінок з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка. Даний розмір корпусу широко застосовується різними виробниками жіночих годинників.
11. Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки чоловіків і жінок з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка. Даний розмір корпусу широко застосовується різними виробниками годинників.
12. Відповідь: Вимогами тендерної документації передбачено надання еквівалента кварцового механізму з функцією дати календаря, зі строком ходу не менше 45 місяців на одному гальванічному елементі, з відхиленням ходу не більше -10/+20 секунд на місяць, аналоговий (стрілочний), з наявністю секундної стрілки.
13. Відповідь: У тендерній документації дану марку механізму годинників вказано з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду товару з можливістю подання еквівалента, який буде відповідати визначеним параметрам.
14. Відповідь: У тендерній документації вимоги щодо типу індикації циферблату годинників вказано з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду товару з можливістю подання еквівалента, який буде відповідати визначеним параметрам.
15. Відповідь: У тендерній документації вимоги щодо типу індикації циферблату годинників вказано з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду товару з можливістю подання еквівалента, який буде відповідати визначеним параметрам.
16. Відповідь: У тендерній документації вимоги до циферблату застосовано з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду товару з можливістю подання еквівалента, який буде відповідати визначеним параметрам.
17. Відповідь: На годинниках, які заплановані до закупівлі Полтавською обласною радою, циферблат має містити елементи гільйошування.
18. Відповідь: Під гільошированим циферблатом мається на увазі додаткова обробка поверхні циферблата, з метою створення візерунку. Наявність такого візерунку робить циферблат і годинник загалом більш естетично привабливим і коштовним. Технологія не є унікальною і дорогою. У виробництві годинників така технологія є розповсюдженою та відомою і додаткових роз'яснень зазвичай не потребує. Конкретних вимог щодо візерунку та структури не виставляється.
19. Відповідь: Вимога щодо матеріалу ремінця обумовлена бажанням отримати якісний ремінець з натуральної цільної шкіри, а не клеєний неякісний продукт, який не буде довго та добре носитися та може розклеїтися чи розірватися прямо на руці. Дана вимога встановлена не тільки з естетичних міркувань, а і за результатами аналізу попередніх закупівель, а саме UA-2018-01-22-001755-a, для уточнення вимоги щодо якості ремінця і отримання товару, що відповідає вимогам замовника.
20. Відповідь: Вимога щодо матеріалу ремінця обумовлена бажанням отримати якісний ремінець з натуральної цільної шкіри, а не клеєний неякісний продукт, який не буде довго та добре носитися та може розклеїтися чи розірватися прямо на руці. Дана вимога встановлена не тільки з естетичних міркувань, а і за результатами аналізу попередніх закупівель, а саме UA-2018-01-22-001755-a, для уточнення вимоги щодо якості ремінця і отримання товару, що відповідає вимогам замовника.
21. Відповідь: Визначення потреби для здійснення закупівлі здійснювалось на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення планових потреб щодо нагородження чи відзначення. При цьому використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайті виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих інтернет-магазинах, в електронній системі закупівель "Prozorro", так і інформація щодо попередньо здійснених закупівель та отримана шляхом проведення ринкових консультацій.
22. Відповідь: Визначення потреби для здійснення закупівлі здійснювалось на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення планових потреб щодо нагородження чи відзначення. При цьому використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайті виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих інтернет-магазинах, в електронній системі закупівель "Prozorro", так і інформація щодо попередньо здійснених закупівель та отримана шляхом проведення ринкових консультацій.
на питання до закупівлі товару «Продукція, призначена для відзначення, нагородження, а саме годинник наручний чоловічий і жіночий у подарунковому футлярі Код ДК 021:2015: 18520000-0 – Персональні хронометри (18522000-4 Наручні годинники)»
UA-2024-04-22-002979-a
Шановний Учасник!
У відповідь на Ваші питання повідомляємо наступне.
В Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації) на вимогу частини 4 статті 23 Закону опис предмета закупівлі містить вираз "або еквівалент" та перелік технічних характеристик, яким має відповідати запропонований еквівалент механізму годинника.
Вимоги до зовнішнього вигляду годинників формувались на підставі технічних описів подібного запропонованого товару в закупівлях проведених через електронну систему закупівель та відкритих джерел (сайти виробників, маркетплейси, спеціалізовані інтернет-магазини та інші). Годинники з подібними технічними та якісними характеристиками вже закуповувалися для використання в якості подарунків та нагород і добре себе зарекомендували. Годинники підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (підходять як для маленької так і для великої руки).
Тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Що стосується підлаштування вимог до предмета закупівлі під певного учасника/постачальника хочемо зазначити, що саме проведення процедури відкритих торгів надає можливість для участі різних потенційних учасників та створення конкурентного середовища.
Стосовно поставлених питань повідомляємо наступне:
1. Відповідь: На годинниках, які заплановані до закупівлі Полтавською обласною радою, циферблат має містити елементи гільйошування.
2. Відповідь: Тендерна документація складена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та за результатом аналізу годинникового ринку України.
3. Відповідь: Визначення потреби для здійснення закупівлі здійснювалось на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення планових потреб щодо нагородження чи відзначення. При цьому використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайті виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих інтернет-магазинах, в електронній системі закупівель "Prozorro", так і інформація щодо попередньо здійснених закупівель та отримана шляхом проведення ринкових консультацій.
4. Відповідь: Вимогами тендерної документації передбачено надання еквавалента кварцового механізму з функцією дати календаря, зі строком ходу не менше 45 місяців на одному гальванічному елементі, з відхиленням ходу не більше -10/+20 секунд на місяць, аналоговий (стрілочний), з наявністю секундної стрілки.
5. Відповідь: Вимогами тендерної документації не передбачено обмеження щодо країни виробництва еквівалента кварцового механізму, враховуючи, що замовникам забороняється здійснювати публічні закупівлі товарів походженням з Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран.
6. Відповідь: Вимогами тендерної документації передбачено надання еквавалента кварцового механізму з функцією дати календаря, зі строком ходу не менше 45 місяців на одному гальванічному елементі, з відхиленням ходу не більше -10/+20 секунд на місяць, аналоговий (стрілочний), з наявністю секундної стрілки.
7. Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки чоловіків з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка. Даний розмір корпусу широко застосовується різними виробниками чоловічих годинників.
8. Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки чоловіків з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка. Даний розмір корпусу широко застосовується різними виробниками чоловічих годинників.
9. Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки жінок з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка. Даний розмір корпусу широко застосовується різними виробниками жіночих годинників.
10. Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки жінок з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка. Даний розмір корпусу широко застосовується різними виробниками жіночих годинників.
11. Відповідь: Розмір корпусу годинника встановлено з урахуванням анатомічних особливостей будови кисті руки чоловіків і жінок з метою підтримки візуальних якостей годинника як цінного подарунка. Даний розмір корпусу широко застосовується різними виробниками годинників.
12. Відповідь: Вимогами тендерної документації передбачено надання еквівалента кварцового механізму з функцією дати календаря, зі строком ходу не менше 45 місяців на одному гальванічному елементі, з відхиленням ходу не більше -10/+20 секунд на місяць, аналоговий (стрілочний), з наявністю секундної стрілки.
13. Відповідь: У тендерній документації дану марку механізму годинників вказано з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду товару з можливістю подання еквівалента, який буде відповідати визначеним параметрам.
14. Відповідь: У тендерній документації вимоги щодо типу індикації циферблату годинників вказано з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду товару з можливістю подання еквівалента, який буде відповідати визначеним параметрам.
15. Відповідь: У тендерній документації вимоги щодо типу індикації циферблату годинників вказано з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду товару з можливістю подання еквівалента, який буде відповідати визначеним параметрам.
16. Відповідь: У тендерній документації вимоги до циферблату застосовано з метою визначення орієнтовних характеристик та зовнішнього вигляду товару з можливістю подання еквівалента, який буде відповідати визначеним параметрам.
17. Відповідь: На годинниках, які заплановані до закупівлі Полтавською обласною радою, циферблат має містити елементи гільйошування.
18. Відповідь: Під гільошированим циферблатом мається на увазі додаткова обробка поверхні циферблата, з метою створення візерунку. Наявність такого візерунку робить циферблат і годинник загалом більш естетично привабливим і коштовним. Технологія не є унікальною і дорогою. У виробництві годинників така технологія є розповсюдженою та відомою і додаткових роз'яснень зазвичай не потребує. Конкретних вимог щодо візерунку та структури не виставляється.
19. Відповідь: Вимога щодо матеріалу ремінця обумовлена бажанням отримати якісний ремінець з натуральної цільної шкіри, а не клеєний неякісний продукт, який не буде довго та добре носитися та може розклеїтися чи розірватися прямо на руці. Дана вимога встановлена не тільки з естетичних міркувань, а і за результатами аналізу попередніх закупівель, а саме UA-2018-01-22-001755-a, для уточнення вимоги щодо якості ремінця і отримання товару, що відповідає вимогам замовника.
20. Відповідь: Вимога щодо матеріалу ремінця обумовлена бажанням отримати якісний ремінець з натуральної цільної шкіри, а не клеєний неякісний продукт, який не буде довго та добре носитися та може розклеїтися чи розірватися прямо на руці. Дана вимога встановлена не тільки з естетичних міркувань, а і за результатами аналізу попередніх закупівель, а саме UA-2018-01-22-001755-a, для уточнення вимоги щодо якості ремінця і отримання товару, що відповідає вимогам замовника.
21. Відповідь: Визначення потреби для здійснення закупівлі здійснювалось на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення планових потреб щодо нагородження чи відзначення. При цьому використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайті виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих інтернет-магазинах, в електронній системі закупівель "Prozorro", так і інформація щодо попередньо здійснених закупівель та отримана шляхом проведення ринкових консультацій.
22. Відповідь: Визначення потреби для здійснення закупівлі здійснювалось на підставі аналізу фактичного використання товарів для забезпечення планових потреб щодо нагородження чи відзначення. При цьому використовувалась як загальнодоступна інформація щодо цін та асортименту товарів, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайті виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих інтернет-магазинах, в електронній системі закупівель "Prozorro", так і інформація щодо попередньо здійснених закупівель та отримана шляхом проведення ринкових консультацій.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2024-04-22-002979-a.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУКАШОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3227312305
дискримінаційні умови
1. Вимагаємоусунути з тендерної документації деякі специфічні вимоги, властиві виключно конкретній моделі годинників Kleynod K конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, жодним чином не впливають на якість предмета закупівлі, але позбавляють інших учасників права надати свою продукцію Інші постачальники, які мають незначні відмінності у своїй продукції (такі як непомітне відхилення в межах 1-2 мм від розмірів або іншу форму цифр на циферблаті та т.п.), не можуть запропонувати свою, можливо, більш якісну продукцію, що обмежує конкуренцію й створює прецедент закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ (у порівнянні з існуючими ринковими цінами на аналогічну продукцію) виключно у ТОВ «Київський годинниковий завод», оскільки НЕ ІСНУЄ ГОДИННИКІВ ІНШИХ постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ згаданих параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі
2. Має місце порушення прав учасників та обмеження конкуренції через застосовані у Додатку 2, розділі «Технічні, якісні та інші вимоги предмета закупівлі» тендерної документації певних ОБМЕЖЕНЬ, властивих виключно моделі Kleynod K конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» щодо конструкції корпусів, які вимагаються, зокрема їх форми та розміру (з точністю до мм!), країни-виробника механізмів, якими вони мають бути оснащені й прив’язки до параметрів конкретної ТМ механізмів Ronda (які, в свою чергу, вимагають конкретної конструкції корпусів), а також обмеження навіть щодо дизайну циферблатів (їх типу індикації), зокрема: a. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів, їх форми та розмірів Так, для жіночого годинника Замовник встановлює обмеження форми корпусу та його діаметру не менш 42 мм Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість годинників, але обмежує коло постачальників годинників, параметри яких, наприклад, на 1-2 мм можуть відрізнятися від заявлених, що є візуально непомітним та навіть не можливим для виміру без спеціального обладнання!
3. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає комплектацію механізмами Ronda (або їх аналогами), чиї параметри розраховані на відповідну конструкцію корпусів, при тому, що існує широкий вибір різноманітних механізмів кращої якості та характеристик, відмінність яких залежить від пристосування під певну специфіку конструкції корпусу, у тому числі велика кількість брендів кращої якості ніж Ronda. Тому вимога механізму Ronda (або еквіваленту з параметрами Ronda)– це також дискримінаційне обмеження.
4. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагає комплектацію механізмами ВИКЛЮЧНО певної країни виробництва – Швейцарії (swiss made), не зазначаючи можливість інших країн виробництва, при наявності там не менш якісних виробників механізмів, тим самим дискримінуючи інших виробників, які виготовляють свою продукцію на основі більш якісних механізмів, інших країн виробництва, у т.ч. Швейцарії, а також механізмів з швейцарських комплектуючих, виготовлених на заводах швейцарських компаній в інших країнах
5. Замовник всупереч п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вводить протиправні обмеження щодо дизайнів циферблатів, зокрема з вимогою індикації конкретного типу. Зазначена вимога нічим не обґрунтована, жодним чином не впливає на якість годинників, але значно обмежує коло постачальників годинників, циферблати яких можуть мати інші цифри/позначки. Це, безперечно, виглядає як пристосування під конкретний асортимент конкретного постачальника Незрозуміло учасник не може надати годинники з циферблатами не з «накладними значками срібного кольору цифри не передбачаються», а, наприклад, з накладними цифрами срібного кольору, римськими або арабськими, або будь-якою іншою індикацією , якщо зняття подібного обмеження (властивого конкретній моделі Kleynod K 1 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод») дозволить зекономити Замовнику як мінімум до 50 % бюджетних коштів, що у теперішній ситуації вкрай обмежених ресурсів під час кривавої війни є як ніколи актуальним
5. В сукупності перераховані вище характеристики і складають відповідну КОНСТРУКЦІЮ предмета закупівлі, яку Замовник не має права обмежувати згідно п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». При цьому не існує годинників інших постачальників, які ЗА СУКУПНІСТЮ ВСІХ зазначених вище параметрів своєї конструкції будуть відповідати предмету закупівлі Зазначене свідчить про порушення ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до якої закупівлі здійснюються за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, Замовник не може встановлювати дискримінаційних вимог до учасників, а тендерна документація відповідно до ч.4 ст.22 Закону не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Встановлюючи подібні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, а також не впливають на якість предмета закупівлі, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
6. Також порушується ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності. В результаті, через викладені вище обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможуть взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» (серед засновників якого до недавнього часу знаходилися юридичні особи-резиденти країни агресора Російської Федерації) та який продасть свій товар як мінімум за ВДВІЧІ завищеною ціною, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників та абсолютно неприйнятним під час повномасштабної війни й жорсткого контролю європейських інституцій Таким чином, має місце порушення законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022, а також порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства Впевнені, що Замовник також зацікавлений максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та не обмежувати конкуренцію встановленими вище обмеженнями, орієнтуючись виключно на особливості зазначеної моделі конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» , які жодним чином не впливають на якість та на функціональні особливості предмета закупівлі (тим більш у важких економічних умовах, викликаних широкомасштабною війною)
Враховуючи викладене, просимо шановного Замовника внести зміни до Тендерної документації та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні обмеження, властиві виключно моделі Kleynod K 1 ТОВ «Київський годинниковий завод», у тому числі:
- прибрати обмеження щодо форми та будь-яких конкретних розмірів корпусів годинників (зазначених в мм)
- прибрати обмеження щодо конкретного механізму Ronda (або його аналогу), пристосованих під певні параметри корпусів, натомість прописав необхідні характеристики механізмів
- прибрати обмеження щодо конкретної країни- виробника механізмів
- прибрати обмеження щодо конкретної індикації циферблатів.
У разі відмови в задоволенні наших вимог ми вимушені будемо звертатись до Антимонопольного комітету та НАБУ з приводу встановлення дискримінаційних умов закупівлі, що може бути наслідком дій, які мають корупціїні ознаки з боку замовника. З повагою.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Період оскарження закінчився
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 травня 2024 15:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУКАШОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА |
276 500,00
UAH з ПДВ
|
276 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" |
410 100,00
UAH з ПДВ
|
410 100,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЛУКАШОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА #3227312305 |
Відхилено |
276 500,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 10:55
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 03 травня 2024 00:00
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київський годинниковий завод" #25277725 |
Переможець |
410 100,00
UAH з ПДВ
|
03 травня 2024 11:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 10:02
|
80.pdf | укладений |
28 травня 2024 10:01
|