Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт з утеплення будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа №4 Хмельницької міської ради» на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до проведення опалювального сезону (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)
Очікувана вартість
7 769 224,00 UAH
UA-2024-04-22-002750-a 7b7ddfa6b7a74580a2f8c85d012e3912
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рикун Ольга Сергіївна

+380382675466 zosh-4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад загальної середньої освіти "Початкова школа №4 Хмельницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 36326207
Місцезнаходження: 29016, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вул. Тернопільська 14/2
Контактна особа: Рикун Ольга Сергіївна
+380382675466
zosh-4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 квітня 2024 10:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2024 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2024 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 травня 2024 18:00
Початок аукціону: 08 травня 2024 13:26
Початок аукціону: 08 травня 2024 13:26
Очікувана вартість: 7 769 224,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38 846,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт з утеплення будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа №4 Хмельницької міської ради» на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до проведення опалювального сезону (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29018, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Тернопільська 14/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 6
Стаття 47, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 47, пункт 10
Стаття 47, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 22 квітня 2024 10:52

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

02 травня 2024 15:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 12:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 квітня 2024 11:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 травня 2024 15:18
нові зміни.docx
22 квітня 2024 11:58
порівняльна таблиця зміни.docx
02 травня 2024 15:18
3.1. Додаток 1 Кваліфікаціи_ні критеріі_ нові.docx
22 квітня 2024 10:52
3.1. Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx
02 травня 2024 15:18
3. ТД нова редакція.docx
22 квітня 2024 11:58
3. ТД.docx
22 квітня 2024 10:52
3. ТД.docx
22 квітня 2024 10:52
3.4. Додаток 4 Інформація про субпідрядників.doc
22 квітня 2024 10:52
3.3. Додаток 3 Технічне завдання.docx
22 квітня 2024 10:52
3.5. Додаток 5 Проєкт договору.doc
22 квітня 2024 10:52
3.2. Додаток 2 Інформація про відсутність підстав для відхилення.DOC

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2024-07-15-000034 ● 910aed6c6177480cb200d451538b0088
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2024
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2024 14:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.07.2024 № 52-з

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 20 квітня 2022 року № 158,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

В.о. начальника Світлана ЧОРНІЙ

Додаток до наказу від 15.07.2024 № 52-з

Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі / звіту про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2024-04-22-002750-a 22.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.

Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2024-07-17 15:22:12

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-04-22-002750-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, а саме: зведений кошторисний розрахунок, локальні кошториси, відомості ресурсів до локальних кошторисів, експертній звіт тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Згідно інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, Замовником відхилено тендерну пропозицію ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей, про що зазначено у протоколі уповноваженої особи від 23.05.2024 № 10-А (далі – протокол № 10-А).
Відповідно до пункту 1 розділу III тендерної документації «Під час проведення відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі заінтересовані особи. Тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній, а саме:
• інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно додатку 1;
• інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у п.47 Особливостей, згідно додатку 2;
• інформацією про відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, згідно додатку 3;
• інформацією субпідрядника/субпідрядників, яких Учасник планує залучити для виконання робіт, згідно додатку 4;
• документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції;
• належним чином завірену копію або оригінал статуту (для юридичних осіб);
• у разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення Загальних зборів Учасників;
• іншими документами, які передбачені тендерною документацією та додатками до неї».
Відповідно до вимог пункту 1 Додатку 3 до тендерної документації «Технічне завдання на закупівлю робіт «Капітальний ремонт з утеплення будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа №4 Хмельницької міської ради» на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до проведення опалювального сезону (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)» (ДК 021:2015 : 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація»)» учасниками у складі тендерної пропозиції надаються документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи:
• договірну ціну (без розрахунків витрат договірної ціни);
• локальні кошториси.
У пункті 2 Додатку 3 до тендерної документації міститься наступна вимога: «Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 з урахуванням даної тендерної документації. Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва розраховується відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за № 931/32383)».
Згідно п.п.4.4. п. 4 розділу I тендерної документації передбачено, що «Строк виконання робіт : до 31.12.2025».
Учасником процедури закупівлі ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну (файл під назвою «дц»).
У протоколі № 10-А, зокрема, зазначено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС надано Договірну ціну (файл під назвою «дц») в якій не вказано, що Договірна ціна складена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва №281 від 01.11.2021, що не відповідає формі додатку 30 Настанови та вимозі тендерної документації.
Також, у наданій Учасником процедури закупівлі ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС Договірній ціні некоректно вказано назву об’єкта будівництва, так учасник вказав «Капітальний ремонт з утеплення будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа №4 Хмельницької міської ради» на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до проведення опалювального сезону за адресою: м.Хмельницький, вул. Тернопільська, будинок 14/2», проте Експертним звітом № Т236-О від 27.09.2023 року, затверджено назву іншого об’єкта, яка вказана у тендерній документації, а саме: «Капітальний ремонт з утеплення будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа №4 Хмельницької міської ради» на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до проведення опалювального сезону (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)». Тобто надана договірна ціна не відповідає вимозі тендерної документації.
У протоколі № 10-А також зазначено, що згідно умов тендерної документації передбачено виконання робіт протягом 2024 та 2025 років. А учасник в наданій договірній ціні не відобразив виконання робіт у 2025 році, а вказав що здійснюється в 2024 році.
Згідно абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
При цьому, відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати пояснення з наступного питання: чому Замовник не розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС у складі тендерної пропозиції, таким чином не надавши можливість учаснику ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС усунути такі невідповідності в інформації та/або документах у складі своєї пропозиції, та відхилив тендерну пропозицію учаснику ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС, який надав найбільш економічно вигідну пропозицію?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати відповідно до пункту 5 статті 8 Закону через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2024-07-22 16:45:27

Відповідь на запит

Надання відповіді на запит

Добрий день. На виконання положень частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) надаємо відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.

1. При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі робіт Капітальний ремонт з утеплення будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа №4 Хмельницької міської ради» на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до проведення опалювального сезону (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації) уповноваженою особою використовувалися положення пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Очікувана вартість предмета закупівлі взята із зведеного кошторисного розрахунку проектно-кошторисної документації об’єкта будівництва. Відповідна проектно-кошторисна документація пройшла експертну оцінку (Експертний звіт №236-О від 27 вересня 2023 року).
Також надаємо Вам усі документи, які вимагаються запитом, а саме:
- копію зведеного кошторисного розрахунку на 2 арк.;
- локальні кошториси №02-01-02 на 4 арк., та №02-01-01 на 21 арк.
- відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва на 12 ,,арк.;
- експертний звіт на 11 арк.

2. Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС (далі також – Учасник) (Протокол №10-А від 23.05.2024 року) прийняте Уповноваженою особою, із врахуванням усталеної практики розгляду тендерних пропозицій учасників, та враховує вимоги чинного законодавства України, положення тендерної документації, та правову позицію Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, структурних підрозділів Державної аудиторської служби України та судову практику суддів різних інстанцій.
У пункті 1 додатку №3 до тендерної документації міститься наступна вимога: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3).
З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи:
• договірну ціну (без розрахунків витрат договірної ціни);
• локальні кошториси».
У пункті 2 додатку №3 до тендерної документації міститься наступна вимога: «Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 з урахуванням даної тендерної документації. Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва розраховується відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за № 931/32383)».
Згідно п.п. 4.4. п. 4 розділу І тендерної документації передбачено, що: «Строк виконання робіт: до 31.12.2025».
На виконання вимог тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну (файл під назвою «дц»), проте відповідний документ складений не у відповідності до вимог тендерної документації.
Як передбачено умовами тендерної документації договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова) з урахуванням даної тендерної документації.
Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
«ФОРМА договірної ціни
«Замовник __________ (назва організації)
Підрядник __________ (назва організації)
ДОГОВІРНА ЦІНА на будівництво (найменування об’єкта будівництва, черги, пускового комплексу, будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури)
що здійснюється в 20 __ році
Вид договірної ціни __________
Визначено згідно з
Складена в поточних цінах станом на «__» __________ 20 __ р.».
У наданій Учасником договірній ціні (файл під назвою «дц») не вказано, що Договірна ціна складена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що не відповідає формі Додатку 30 Настанови, та вимозі тендерної документації.
Крім того, у наданій Учасником договірній ціні (файл під назвою «дц») некоректно вказано назву об’єкта будівництва, так учасник вказав «Капітальний ремонт з утеплення будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа №4 Хмельницької міської ради» на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до проведення опалювального сезону за адресою: м. Хмельницький, вул. Тернопільська, будинок, 14/2», проте Експертним звітом №Т236-О від 27 вересня 2023 року, затверджено іншу назву об’єкта, яка чітко вказана у тендерній документації, а саме: «Капітальний ремонт з утеплення будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа №4 Хмельницької міської ради» на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до проведення опалювального сезону (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)». Тобто надана договірна ціна не відповідає вимозі тендерної документації.
Також, Додатком 30 Настанови передбачено, що у договірній ціні має бути зазначено коли будуть здійснюватися роботи. Враховуючи, що згідно умов тендерної документації передбачене виконання робіт протягом 2024 та 2025 років, Учасник також повинен був відобразити відповідну інформацію, у наданій договірній ціні, проте Учасник вказав «що здійснюється в 2024 році», що не відповідає вимозі тендерної документації.
Відповідна підстава відхилення, була предметом розгляду скарги у процедурі закупівлі №UA-2024-01-24-016307-a (рішення №4267-р/пк-пз від 07.03.2024 року), тому з метою недопущення порушення статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, допущені учасником невідповідності про складанні договірної ціни не можуть бути віднесені до формальних несуттєвих помилок, тобто Замовник змушений відхилити тендерну пропозицію Учасника.
Також можете ознайомитися із Рішенням №9777-р/пк-пз від 04.06.2024 року, оголошення № UA-2024-02-05-014607-a. Важливим є той, факт, що у відповідних рішеннях відображена позиція Органу оскарження із абсолютно ідентичного за своєю суттю питання.
Невідповідності, що допущені учасником ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС при складані кошторисної частини своєї тендерної пропозиції також не підпадають під усунення відповідно до пункту 43 Особливостей.
Як передбачається положеннями пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ В ЙОГО ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Учасник ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС у складі тендерної пропозиції Договірну ціну (файл під назвою «дц») із зазначенням іншого предмета закупівлі, що між іншим, є зміною предмета закупівлі.
Відповідно до положення абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Замовник не має права розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції учасника документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. У договірній ціні міститься інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а відсутність відповідного документу, або навіть невідповідність його вимогам тендерної документації є прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Крім того, неправомірне розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, також є незаконним. У процедурі закупівлі за №UA-2023-03-01-011805-a, Замовник розмістив повідомлення про усунення невідповідностей, у ситуації коли учасник не надав паспорти якості, проте Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, визнало це прямим порушенням положень Особливостей. У процедурі закупівлі № UA-2022-12-29-010904-a розглядалася аналогічна ситуація.
Рішення Уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС є законним.
Статтею 19 Конституції України передбачається, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Неприйнятним є ситуації розрізненого трактування вимог Закону з боку різних органів, які здійснюють контроль за дотримання вимог законодавства про публічні закупівлі, адже беручи до уваги різні позиції щодо розгляду тендерних пропозиції учасників, які одна одній суперечать Замовнику заливається лише судове оскарження незаконних рішень.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на Висновок Комунальним закладом загальної середньої освіти "Початкова школа №4 Хмельницької міської ради" (далі – Замовник) розглянуто Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2024-04-22-002750-a затвердженого 30.07.2024 року (далі – Висновок). Керуючись положенням визначеним абзацом другим частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII (далі – Закон): «Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Згідно положення частини другої статті 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Висновок від 30.07.2024 складено з порушенням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» тому він підлягає скасуванню. Рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС (далі також – Учасник) (Протокол №10-А від 23.05.2024 року) прийняте Уповноваженою особою, із врахуванням усталеної практики розгляду тендерних пропозицій учасників, та враховує вимоги чинного законодавства України, положення тендерної документації та правову позицію Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі також – Комісія АМКУ), структурних підрозділів Державної аудиторської служби України та судову практику суддів різних інстанцій. У пункті 1 додатку №3 до тендерної документації міститься наступна вимога: «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерних пропозицій учасників технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником (згідно із Додатком 3). З цією метою, Учасники, до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, надають, відповідно до своєї початкової ціни, виконані згідно вимог Додатку №3 наступні документи: • договірну ціну (без розрахунків витрат договірної ціни); • локальні кошториси». У пункті 2 додатку №3 до тендерної документації міститься наступна вимога: «Договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 з урахуванням даної тендерної документації. Рівень заробітної плати при визначенні вартості будівництва розраховується відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 20 жовтня 2016 року № 281, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 11 листопада 2016 року за № 1469/29599 (зі змінами, внесеними наказом Мінрегіону від 27.07.2018 № 196, зареєстрованим у Мін'юсті 16.08.2018 за № 931/32383)». Згідно п.п. 4.4. п. 4 розділу І тендерної документації передбачено, що: «Строк виконання робіт: до 31.12.2025». На виконання вимог тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано Договірну ціну (файл під назвою «дц»), проте відповідний документ складений не у відповідності до вимог тендерної документації. Як передбачено умовами тендерної документації договірна ціна розраховується відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова) з урахуванням даної тендерної документації. Додатком 30 до Настанови з визначення вартості будівництва, (пункт 5.2) передбачено, зокрема: «ФОРМА договірної ціни «Замовник __________ (назва організації) Підрядник __________ (назва організації) ДОГОВІРНА ЦІНА на будівництво (найменування об’єкта будівництва, черги, пускового комплексу, будівлі, споруди, лінійного об’єкта інженерно-транспортної інфраструктури) що здійснюється в 20 __ році Вид договірної ціни __________ Визначено згідно з Складена в поточних цінах станом на «__» __________ 20 __ р.». У наданій Учасником договірній ціні (файл під назвою «дц») не вказано, що Договірна ціна складена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України (Мінрегіону) від 01.11.2021 №281, що не відповідає формі Додатку 30 Настанови, та вимозі тендерної документації. Крім того, у наданій Учасником договірній ціні (файл під назвою «дц») некоректно вказано назву об’єкта будівництва, так учасник вказав «Капітальний ремонт з утеплення будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа №4 Хмельницької міської ради» на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до проведення опалювального сезону за адресою: м. Хмельницький, вул. Тернопільська, будинок, 14/2», проте Експертним звітом №Т236-О від 27 вересня 2023 року, затверджено іншу назву об’єкта, яка чітко вказана у тендерній документації, а саме: «Капітальний ремонт з утеплення будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа №4 Хмельницької міської ради» на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до проведення опалювального сезону (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації)». Тобто надана договірна ціна надана на інший об’єкт будівництва, що не відповідає вимозі тендерної документації. Також, Додатком 30 Настанови передбачено, що у договірній ціні має бути зазначено коли будуть здійснюватися роботи. Враховуючи, що згідно умов тендерної документації передбачене виконання робіт протягом 2024 та 2025 років, Учасник також повинен був відобразити відповідну інформацію, у наданій договірній ціні, проте Учасник вказав «що здійснюється в 2024 році», що не відповідає вимозі тендерної документації. Тендерну пропозицію учасника ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС щодо закупівлі робіт Капітальний ремонт з утеплення будівлі Комунального закладу загальної середньої освіти «Початкова школа №4 Хмельницької міської ради» на виконання заходів з енергозбереження та з метою підготовки до проведення опалювального сезону (в тому числі виготовлення проєктно-кошторисної документації) відхилено на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Уповноваженою особою, було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС на підставі чинної практики розгляду скарги, до прикладу, аналогічна підстава відхилення, була предметом розгляду скарги у процедурі закупівлі №UA-2024-01-24-016307-a (рішення №4267-р/пк-пз від 07.03.2024 року), тому з метою недопущення порушення статті 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення, допущені учасником невідповідності при складанні договірної ціни не можуть бути віднесені до формальних несуттєвих помилок, тобто Замовник змушений відхилити тендерну пропозицію Учасника. У рішенні №9777-р/пк-пз від 04.06.2024 року, оголошення № UA-2024-02-05-014607-a Комісія АМКУ прийняла аналогічну правову позицію. Важливим є той, факт, що у відповідних рішеннях відображена позиція Органу оскарження із абсолютно ідентичного за своєю суттю питання. У рішеннях Комісії АМКУ простежується єдиний системний підхід щодо невідповідностей вимогам тендерної документації та законодавства, яких учасники припустилися під час складання договірної ціни та кошторисної документації. Такі невідповідності не підлягають виправленню за 24 години. Тож замовник повинен відхиляти тендерні пропозиції таких учасників на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Невідповідності, що допущені учасником ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС при складані кошторисної частини своєї тендерної пропозиції також не підпадають під усунення відповідно до пункту 43 Особливостей. Як передбачається положеннями пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або ВІДСУТНОСТІ ІНФОРМАЦІЇ (ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ) ПРО ТЕХНІЧНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, ЩО ПРОПОНУЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ В ЙОГО ТЕНДЕРНІЙ ПРОПОЗИЦІЇ). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до ЗМІНИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС у складі тендерної пропозиції Договірну ціну (файл під назвою «дц») із зазначенням іншого предмета закупівлі, що між іншим, є зміною предмета закупівлі. Відповідно до положення абз. 2 пп. 2 п. 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовник не має права розміщувати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції учасника документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. У договірній ціні міститься інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, а відсутність відповідного документу, або навіть невідповідність його вимогам тендерної документації є прямою підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Крім того, неправомірне розміщення повідомлення про усунення невідповідностей, також є незаконним. У процедурі закупівлі за № UA-2023-06-09-008707-a, Замовник розмістив повідомлення про усунення невідповідностей, у ситуації коли учасник не надав один із документів що містять розрахунки договірної ціни, проте Північний офіс Держаудитслужби, визнав це прямим порушенням положень Особливостей. У процедурах № UA-2022-12-29-010904-a та UA-2023-03-01-011805-a розглядалися подібні ситуації. Рішення Уповноваженої особи щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС є законним. У Висновку зазначено: «Натомість, Особливостями встановлено, що не підлягає виправленню випадок відсутності інформації та/або документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, оскільки у разі відсутності необхідних документів із відповідною інформацією встановити відповідність вимогам не вбачається можливим. Таким чином, виходячи зі змісту Особливостей, у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/ або документах, які були надані учасником процедури закупівлі і при цьому їх виправлення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі (найменування товару, марки, моделі тощо), замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель». Після чого, орган державного фінансового контролю дійшов до хибного висновку, згідно якого невідповідності допущенні учасником ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС підпадають під виправлення протягом 24 годин, проте, відповідний Учасник не надав у складі тендерної пропозиції документ про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі із назвою предмета закупівлі, а надав інший документ який не відповідає вимогам тендерної документації, тобто Замовник не мав права надавати учаснику право на усунення протягом 24 годин. Статтею 19 Конституції України передбачається, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. На думку Замовника, посадовою особою органу державного фінансового контролю, що відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівлі неналежним чином здійснено аналіз документів тендерної пропозиції Учасника, та виявлено порушення, якого насправді не вчинено. Враховуючи все вищенаведене, Замовник змушений оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення.

2024-08-06 16:19:14


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 липня 2024
Кінцевий строк оскарження: 14 серпня 2024

Порушення виявлено

  1. Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Висновок оскаржено до суду
Дата публікації: 15 серпня 2024
Номер відкриття провадження: 560/11804/24
Дата відкриття провадження: 16 серпня 2024

Документи:

16 серпня 2024 17:02
Електронний підпис
15 серпня 2024 11:57
Електронний підпис

Ризики, що спрацювали

sas24-3-2-1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 травня 2024 13:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС 6 903 439,74
UAH з ПДВ
6 724 999,99
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПП БУД ЕЛІТ МОНТАЖ 7 380 531,00
UAH з ПДВ
6 725 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

07 травня 2024 16:45
Електронний підпис
07 травня 2024 16:42
трудова Охота.pdf
07 травня 2024 16:42
відгук (2).pdf
07 травня 2024 16:42
кб3_141.pdf
07 травня 2024 16:42
цпд _3 (покрівельник).pdf
07 травня 2024 16:42
цпд _2 (муляр).pdf
07 травня 2024 16:42
цпд _1 (покрівельник).pdf
07 травня 2024 16:42
цпд (кошторисник).pdf
07 травня 2024 16:42
цпд.rar
07 травня 2024 16:42
ЦП.pdf
07 травня 2024 16:42
паспорт9.pdf
07 травня 2024 16:42
паспорт8.pdf
07 травня 2024 16:42
трудова Ковальчук.pdf
07 травня 2024 16:42
паспорт7.pdf
07 травня 2024 16:42
паспорт6.pdf
07 травня 2024 16:42
паспорт5.pdf
07 травня 2024 16:42
паспорт4.pdf
07 травня 2024 16:42
паспорт3.pdf
07 травня 2024 16:42
наказ_(директор).pdf
07 травня 2024 16:42
трудова Боднарук 1.pdf
07 травня 2024 16:42
паспорт2.pdf
07 травня 2024 16:42
Статут_(зжатий).pdf
07 травня 2024 16:42
паспорт1.pdf
07 травня 2024 16:42
трудова Дрозд.pdf
07 травня 2024 16:42
паспорт.rar
07 травня 2024 16:42
наказ (інженер з ОП).pdf
07 травня 2024 16:42
трудова Величко.pdf
07 травня 2024 16:42
паспорт 0.pdf
07 травня 2024 16:42
лк2.pdf
07 травня 2024 16:42
трудова Боднарук 2.pdf
07 травня 2024 16:42
опис__номер_справи__код.pdf
07 травня 2024 16:42
лк1.pdf
07 травня 2024 16:42
ОП (виконроб).pdf
07 травня 2024 16:42
лiцензiя.pdf
07 травня 2024 16:42
кб3_177.pdf
07 травня 2024 16:42
дц.pdf
07 травня 2024 16:42
ДЦ_кошториси.rar
07 травня 2024 16:42
договiр_177_21_2.pdf
07 травня 2024 16:42
договiр_141_22_2.pdf
07 травня 2024 16:42
довiдки__листи__акти__ЦП.rar
07 травня 2024 16:42
декларацiя_ОП.pdf
07 травня 2024 16:42
iпн.pdf
07 травня 2024 16:42
витяг_ПДВ.pdf
07 травня 2024 16:42
ВИТЯГ_04.06.2021р..pdf
07 травня 2024 16:42
14 ГЛ матеріали нові.pdf
07 травня 2024 16:42
акт обстеження.pdf
07 травня 2024 16:42
13 ГЛ матеріали ДСТУ.pdf
07 травня 2024 16:42
8 довідка (пп.12 п.47).pdf
07 травня 2024 16:42
7 ГЛ (ОП та ТБ).pdf
07 травня 2024 16:41
4 довідка (субпідряд).pdf
07 травня 2024 16:41
1 довідка (працівники).pdf

Публічні документи

30 травня 2024 13:08
Електронний підпис
30 травня 2024 13:06
Документи переможця.zip
07 травня 2024 12:34
Електронний підпис
07 травня 2024 12:31
Працівники.zip
07 травня 2024 12:31
Локальні кошториси.zip
07 травня 2024 12:31
Дозвільні документи.zip
07 травня 2024 12:31
Договірна ціна.zip
07 травня 2024 12:31
Щодо права підпису.zip
07 травня 2024 12:31
Довідка по п. 47.zip
07 травня 2024 12:31
Акт огляду.PDF
07 травня 2024 12:31
Технічне завдання.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ПП БУД ЕЛІТ МОНТАЖ

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФАСАД АЛЬЯНС
#37698979
Відхилено 6 724 999,99
UAH з ПДВ
23 травня 2024 17:10
ПП БУД ЕЛІТ МОНТАЖ
#42888642
Переможець 6 725 000,00
UAH з ПДВ
29 травня 2024 21:15

Документи

23 травня 2024 17:10
Електронний підпис
23 травня 2024 17:08
протокол
15 травня 2024 09:47
протокол

Документи

29 травня 2024 21:15
Довідка НАЗК
29 травня 2024 21:15
Електронний підпис
29 травня 2024 21:11
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 травня 2024 21:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП БУД ЕЛІТ МОНТАЖ
#42888642
6 725 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 травня 2024 21:15
Довідка НАЗК
29 травня 2024 21:15
Електронний підпис
29 травня 2024 21:11
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 червня 2024 14:54
договір укладений
11 червня 2024 14:52