Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ноутбук (ДК 021:2015:30210000-4 – Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
500 453,00 UAH
UA-2024-04-22-002145-a ● 74a4ae2c4c97473f83f0b85fbf0253d0
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ПОЛІЦІЇ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40108651 |
Місцезнаходження: | 14000, Україна , Чернігівська обл., місто Чернігів, проспект Перемоги,74 |
Контактна особа: |
Садченко Олена Вячеславівна +380462619232 zakupivli02@cn.police.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 квітня 2024 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 500 453,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 502,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штука
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
14000, Україна, Чернігівська область, м.Чернігів, м.Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2024
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 квітня 2024 10:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 квітня 2024 10:29 |
Тендерна документація.doc | |
22 квітня 2024 10:29 |
Оголошення.doc | |
22 квітня 2024 10:28 |
Додаток7 Прект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
так званий лист - буде оскаржений!
Дата подання: 22 квітня 2024 13:30
Дата відповіді: 24 квітня 2024 15:10
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Прохання вивчити законні підстави виключення так званого авторизаційного листа з вимог тендерної документації, які були доведені в рішеннях АМКУ за 2024 рік: UA-2024-02-15-007952-a UA-2024-02-19-006082-a UA-2024-03-05-002313-a UA-2024-03-14-011101-a
UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-14-002079-a UA-2024-03-18-011550-a UA-2024-03-19-008292-a UA-2024-04-03-008467-a У разі незадоволення вимоги, будемо оскаржувати дискримінаційні умови через АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний учасник!
Звертаємо Вашу увагу, що замовником не встановлено жодних обмежень щодо назви виробника товару або країни походження, тощо. Відповідні характеристики повинні бути не гірші (що також зазначено у технічних вимогах словами "не гірше"," не менше",тощо), ніж у вимогах до обладнання згідно додатку 3, тобто мається на увазі виріб з еквівалентними або кращими характеристиками.
Вимога щодо надання авторизаційного листа згідно додатку 3 до тендерної документації наведена у наступній редакції: «Учасник надає копію авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника на території України, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника та уповноважений на здійснення продажу товарів, передбачених тендерною документацією. Даний лист повинен бути адресований Замовнику, мати номер торгів та містити назву предмету закупівлі, а також назву та модель запропонованого товару.». Тобто, Учасник може надати авторизаційний лист від виробника, офіційного імпортера або будь-якого іншого суб'єкта господарської діяльності, який має прямі взаємовідносини з виробником запропонованого обладнання, що повністю відповідає загальним принципам господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України. Вимога щодо надання авторизованого листа є загальноприйнятою практикою, яка захищає замовника від отримання неякісного або контрафактного товару а також товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, і, власне, вона не суперечить чинному законодавству України. Замовник жодним чином не порушує вимоги статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», адже, і вимоги Закону, і практика закупівель були враховані при оголошенні цієї закупівлі. Авторизаційний лист виробника (або його офіційного представника на територій України) свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, пройшов належне митне оформлення, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому замовник може скористатися. Одночасно повідомляємо, що вимогами ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». У відповідності до даної вимоги в Додатку 3 до тендерної документації було включено вимоги:
“4. Учасник надає Довідку, складену в довільній формі, щодо наявності авторизованих виробником чи офіційним представництвом виробника (дистриб’ютором) сервісних центрів (із зазначенням їх місцезнаходження та телефонів), якими буде проводитись гарантійне обслуговування запропонованих ноутбуків та довідку про можливість післягарантійного обслуговування.
6. Учасник надає копію сертифікату та/або декларації та/або реєстраційного посвідчення що підтверджує якість та відповідність товару технічним характеристикам.
7.Учасник надає копію авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника на території України, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника та уповноважений на здійснення продажу товарів, передбачених тендерною документацією. Даний лист повинен бути адресований Замовнику, мати номер торгів та містити назву предмету закупівлі, а також назву та модель запропонованого товару.”
В тендерній документації на дану закупівлю передбачено надання копію сертифікату та/або декларації та/або реєстраційного посвідчення що підтверджує якість. Документ, що підтверджує наявність партнерських відносин з виробником або офіційним представником виробника запропонованих учасником ноутбуків, вимагається також з метою переконатись, що зазначені документи висновки та сертифікати дійсно надані до даної закупівлі, а не позбирані з інших закупівель з Прозорро.
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Крім того, на думку АМКУ вимога щодо надання авторизаційних листів не є дискримінаційною, що відображено в рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c), рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) та багато інших.
Досвід оголошення закупівель техніки без вимоги авторизаційного листа доволі часто призводить до закупівлі техніки незрозумілої якості та марки, яку було ввезено на території України невідомим шляхом, а згодом унеможливлює її ремонт. Тому спираючись на даний досвід вимога щодо наявності авторизаційного листа є досить обґрунтованою та ефективною.
Аналізуючи вищезазначене, хочемо зазначити, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог та не потребує будь яких змін.
Звертаємо Вашу увагу, що замовником не встановлено жодних обмежень щодо назви виробника товару або країни походження, тощо. Відповідні характеристики повинні бути не гірші (що також зазначено у технічних вимогах словами "не гірше"," не менше",тощо), ніж у вимогах до обладнання згідно додатку 3, тобто мається на увазі виріб з еквівалентними або кращими характеристиками.
Вимога щодо надання авторизаційного листа згідно додатку 3 до тендерної документації наведена у наступній редакції: «Учасник надає копію авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника на території України, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника та уповноважений на здійснення продажу товарів, передбачених тендерною документацією. Даний лист повинен бути адресований Замовнику, мати номер торгів та містити назву предмету закупівлі, а також назву та модель запропонованого товару.». Тобто, Учасник може надати авторизаційний лист від виробника, офіційного імпортера або будь-якого іншого суб'єкта господарської діяльності, який має прямі взаємовідносини з виробником запропонованого обладнання, що повністю відповідає загальним принципам господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України. Вимога щодо надання авторизованого листа є загальноприйнятою практикою, яка захищає замовника від отримання неякісного або контрафактного товару а також товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, і, власне, вона не суперечить чинному законодавству України. Замовник жодним чином не порушує вимоги статті 5 «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» Закону України «Про публічні закупівлі», адже, і вимоги Закону, і практика закупівель були враховані при оголошенні цієї закупівлі. Авторизаційний лист виробника (або його офіційного представника на територій України) свідчить про те, що товар є офіційним від виробника, пройшов належне митне оформлення, матиме гарантію від виробника, якою в подальшому замовник може скористатися. Одночасно повідомляємо, що вимогами ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що «тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації». У відповідності до даної вимоги в Додатку 3 до тендерної документації було включено вимоги:
“4. Учасник надає Довідку, складену в довільній формі, щодо наявності авторизованих виробником чи офіційним представництвом виробника (дистриб’ютором) сервісних центрів (із зазначенням їх місцезнаходження та телефонів), якими буде проводитись гарантійне обслуговування запропонованих ноутбуків та довідку про можливість післягарантійного обслуговування.
6. Учасник надає копію сертифікату та/або декларації та/або реєстраційного посвідчення що підтверджує якість та відповідність товару технічним характеристикам.
7.Учасник надає копію авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника на території України, в якому буде зазначено, що учасник є авторизованим партнером або офіційним представником виробника та уповноважений на здійснення продажу товарів, передбачених тендерною документацією. Даний лист повинен бути адресований Замовнику, мати номер торгів та містити назву предмету закупівлі, а також назву та модель запропонованого товару.”
В тендерній документації на дану закупівлю передбачено надання копію сертифікату та/або декларації та/або реєстраційного посвідчення що підтверджує якість. Документ, що підтверджує наявність партнерських відносин з виробником або офіційним представником виробника запропонованих учасником ноутбуків, вимагається також з метою переконатись, що зазначені документи висновки та сертифікати дійсно надані до даної закупівлі, а не позбирані з інших закупівель з Прозорро.
Відповідно до пункту 42 Особливостей Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Крім того, на думку АМКУ вимога щодо надання авторизаційних листів не є дискримінаційною, що відображено в рішенні АМКУ №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-15-003206-c), рішенні АМКУ №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-04-09-000494-c) та багато інших.
Досвід оголошення закупівель техніки без вимоги авторизаційного листа доволі часто призводить до закупівлі техніки незрозумілої якості та марки, яку було ввезено на території України невідомим шляхом, а згодом унеможливлює її ремонт. Тому спираючись на даний досвід вимога щодо наявності авторизаційного листа є досить обґрунтованою та ефективною.
Аналізуючи вищезазначене, хочемо зазначити, що тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог та не потребує будь яких змін.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2024-04-22-000001 • 3c45b56acb8142b5b9956728e88b5192
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2024-04-22
•
13:31
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Вимагаємо прибрати вимогу про надання так званих листів про авторизацію, які не мають жодної юридичної сили, носить ознаки дискримінації. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з їх участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торгова фірма ТіД" |
499 246,44
UAH з ПДВ
|
499 246,44
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торгова фірма ТіД" #32150929 |
Переможець |
499 246,44
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 13:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 11:21
|
Договір | укладений |
08 травня 2024 11:09
|