Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
фарба для дорожньої розмітки білого кольору
Очікувана вартість
272 000,00 UAH
UA-2024-04-20-000334-a ● c0f7b897540f4005ba56a017582afce5
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробничо - господарське підприємство |
Код ЄДРПОУ: | 03364889 |
Місцезнаходження: | 11500, Україна , Житомирська обл., місто Коростень, вул.Шевченка, будинок 67 А |
Контактна особа: |
Губарець Катерина Віталіївна 0414296433 kvgp-2017@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 квітня 2024 18:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:46 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 13:46 |
Очікувана вартість: | 272 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 360,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44810000-1: Фарби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 кілограм
фарба для дорожньої розмітки білого кольору
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 44810000-1 — Фарби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 квітня 2024 19:00 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 квітня 2024 18:59 |
ТД фарба 20.04..2024 року.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження наявності працівників
Дата подання: 24 квітня 2024 13:27
Дата відповіді: 26 квітня 2024 22:39
Шановний Замовнику! Просимо скасувати в Додатку 1 до тендерної документації вимогу до розділу 2 : Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори.
Відповідь: Шановний Учасник. Замовник встановлює один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням положень особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
про
Дата подання: 24 квітня 2024 22:10
Дата відповіді: 26 квітня 2024 22:53
Пунктом 4.1. вказаний строк оплати протягом 30 банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок. Зобов’язання сторін мають виконуватись належним чином та у чітко визначені строки. Формулювання строку оплати вказаного у пункту 4.1. не дає чіткого розуміння загальної кількості днів відтермінування з дати поставки товару, в той час як до Постачальника строк поставки обмежені у часі. В умовах нестабільної економічної ситуації, коли ціни на складові товару змінюються дуже швидко, Постачальник планує та закладує у вартість амортизаційні та інфляційні затрати на певний проміжок часу. В умовах формулювання строку оплати вказаного у пункті 4.1. кошти на рахунок Постачальника можуть надійти і під кінець року. За таких умов прибуток Постачальника буде відсутній через інфляційні коливання. Враховуючи вище викладене, прошу вказати строк оплати за поставлений товар з дати поставки товару та підпису товаросупровідних документів Сторонами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Замовник є отримувачем бюджетних коштів. В умовах прєкту договору здійснення оплати за отриманий товар прописано відповідно до Бюджетного Кодексу України. В зв’язку з тим, що оплата здійснюється Державною Казначейською службою на підставі Постанови КМУ №590 від 09.06.2021 року та за наявності коштів на єдиному казначейському рахунку. Виходячи з вище викладеного, Замовник не може конкретизувати точний строк оплати так, як він не залежить від його бажань
проєкт
Дата подання: 24 квітня 2024 22:14
Дата відповіді: 26 квітня 2024 23:00
У пункті 5.3. та 6.3.3.вказана вимога щодо надання сертифікату відповідності разом з товаром.
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Відповідно до вимог чинного законодавства обов’язкова сертифікація лакофарбових матеріалів скасована. Чинне законодавство України не зобов’язує виробників лакофарбової продукції здійснювати обов’язкову сертифікацію товару. Декрет Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» № 46-93 від 10.05.1993 р. не передбачав також сертифікацію ЛКМ, втратив чинність з 1 січня 2018 р. Відсутність такого обов’язку підтверджено уповноваженим органом із сертифікації.
Постачальник не зобов’язаний мати такий документ, а Замовник не може визначити сертифікат якості як обов’язковий документ при поставці товару. Вказана вимога є дискримінаційною та такою, що обмежує кількість учасників у закупівлі. З метою забезпечення участі більшої кількості учасників та реалізації чистої конкуренції у торгах, прошу виключити вимогу щодо надання сертифікату відповідності при поставці товару у пунктах 5.3. та 6.3.3.проєкту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Замовник Є отримувачем бюджетних коштів, тобто здійснюємо закупівлю за рахунок бюджетних коштів. основними принципами закупівлі є якість, економія, раціональне використання коштів. Тому вимога до Учасника про надання сертифікату якості убезпечує замовника від постачання неякісного товару
Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали. Замовник Є отримувачем бюджетних коштів, тобто здійснюємо закупівлю за рахунок бюджетних коштів. основними принципами закупівлі є якість, економія, раціональне використання коштів. Тому вимога до Учасника про надання сертифікату якості убезпечує замовника від постачання неякісного товару
проєкт
Дата подання: 24 квітня 2024 22:17
Дата відповіді: 27 квітня 2024 18:45
Пунктом 8.3. вказано, що Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України. ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору.
Відповідно до ч.1. ст.14-1 ЗУ «Про торгово-промислові палати в Україні» Торгово-промислова палата України та уповноважені нею регіональні торгово-промислові палати засвідчують форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили) та видають сертифікат про такі обставини. Отже, Закон визначає не лише право ТПП видавати подібні документи. При цьому, жоден нормативно-правовий акт України не встановлює, що документи ТПП (регіональних ТПП) є єдиними та виключними документами, що можуть засвідчувати такі обставини, такі обставини можуть засвідчуватися будь-якими доказами. Аналогічна правова позиція наведена у Постанові Верховного Суду у складі колегій судів Касаційного господарського суду від 21 липня 2021 року, справа N 912/3323/20.
Враховуючи вище викладене, прошу внести зміни у пункт та викласти у наступній редакції:
8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України або іншим компетентним органом.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Замовник з Вами погоджується що ТПП не є єдиним уповноваженим органом, що може підтверджувати настання обставин форс-мажору, але на теріторії України вона найоперативніше реагує на події які відбуваються в державі і надає відповідні документи для підтвердження настання тієї чи іншої події
проєкт
Дата подання: 24 квітня 2024 22:19
Дата відповіді: 26 квітня 2024 23:05
11.6 Виконати у встановлені строки постачання товару, відповідно до умов договору . Учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист про спроможність розпочати та виконувати постачання товару без отримання попередньої оплати
Відповідь: Шановний Учасник. Замовник є отримувачем бюджетних коштів, тому відповідно до бюджетного законодавства передплата за товар відовідно до предмету закупівлі не передбачається
проєкт
Дата подання: 24 квітня 2024 22:20
Дата відповіді: 27 квітня 2024 18:30
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник. Умовами проєкту договору передбачено також що форс-мажорними обставинами також є аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо. Підтвердженням яких є відповідні документи
проєкт
Дата подання: 24 квітня 2024 22:21
Дата відповіді: 27 квітня 2024 18:38
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник. Умовами тендерної документації, а саме п.2 розділу Оцінка тендерної пропозиції визначено дії як Учасника так і Замовника стосовно взаємодії з державою-агресором, незаконними органами влади, створеними на тимчасово окупованій території, у тому числі окупаційною адміністрацією держави-агресора Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." |
164 000,00
UAH з ПДВ
|
164 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО НАУКОВО-ВИРОБНИЧА ФІРМА "ІМЕКС ХІМГРУПП" |
200 040,00
UAH з ПДВ
|
200 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Поліфарб" |
206 040,00
UAH з ПДВ
|
206 040,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН" |
247 200,00
UAH з ПДВ
|
247 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М." #31299514 |
Переможець |
164 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 22:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 червня 2024 01:20
|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 15:41
|
154 фарба.pdf | укладений |
08 травня 2024 15:40
|