Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Квадрокоптер DJI Mavic 3T (або еквівалент); Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro (або еквівалент); FPV-дрон
Очікувана вартість
3 025 000,00 UAH
UA-2024-04-19-011988-a ● 0354664ddebd485985d8b288af246a88
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НАБУТІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 41066136 |
Місцезнаходження: | 19425, Україна , Черкаська обл., с. Набутів, вул. Центральна, буд. 190/1 |
Контактна особа: |
Марія Олексіївна Козак +380969037390 nabutivsr@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 22:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 025 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної гарантії виданої банком з накладенням кваліфікованого електронного підпису уповноваженої особи банку-гаранту. Забезпечення тендерної пропозиції згідно з умовами тендерної документації повинно бути надане банком, щодо якого Національним банком України не приймалось рішення про віднесення такого банку до категорії неплатоспроможних у порядку, передбаченому згідно ст. 76 Закону України «Про банки і банківську діяльність». Зміст наданої учасником гарантії повинен відповідати змісту форми забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628 та умовам тендерної документації, зокрема в частині зазначення умов (підстав) за яких забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. Розмір забезпечення тендерної пропозиції – 90000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менший ніж строк дії тендерної пропозиції. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), а саме списання коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії та в розмірі, не меншому ніж це передбачено тендерною документацією або так само внесення учасником відповідної суми коштів на рахунок, що відкритий в установі банку – гаранта на якому обліковуватимуться кошти гарантії. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено наступними документами (надаються у складі тендерної пропозиції): - довідкою, виданою банком-гарантом, завіреною підписом уповноваженої особи банку-гаранту (або її електронним підписом/кваліфікованим електронним підписом), яка повинна містити реквізити гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено пунктом 14.3 тендерної документації із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії, а так само додатково у складі тендерної пропозиції надається копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку в тому числі щодо підпису документів від імені банку, а так само підписом якої засвідчено вказану довідку; - випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Копія чинної банківської ліцензії, або витягу з Державного реєстру банків, що видані Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії, мають бути надані у складі тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому тендерною документацією, а так само переглянути зміст документу такої гарантії. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Зміст наданої учасником електронної банківської гарантії повинен передбачати умову щодо безвідкличного зобов'язання Банку-гаранта сплатити замовнику (Бенефіціару) гарантійну суму протягом п’яти банківських або робочих днів після дня отримання письмової вимоги замовника (Бенефіціара). Тендерні пропозиції, що не містять забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 44 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений абзацом 15 пункту 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону. Забезпечення тендерної пропозиції повертається у випадках, що визначені згідно частини четвертої статті 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 90000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном
Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КВАДРОКОПТЕРИ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Квадрокоптер DJI Mavic 3T (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19425, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, село Набутів, вул.Центральна, будинок 190/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати
14 комплект
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19425, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, село Набутів, вул.Центральна, будинок 190/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати
70 штука
FPV-дрон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
19425, Україна, Черкаська область, Черкаський р-н, село Набутів, вул.Центральна, будинок 190/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 34711200-6 — Безпілотні літальні апарати
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати за переданий Покупцю Товар відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Покупець не несе відповідальності за порушення строку оплати поставленого Товару, що передбачений Договором (незалежно від тривалості затримки щодо оплати прийнятого Покупцем Товару), якщо таке порушення сталось не з вини Покупця (зокрема у зв’язку із затримкою та/або скороченням фінансування видатків Покупця, зміни черговості здійснення платежів органами Казначейства з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка, що встановлюється чинним законодавством України, затримки оплати фінансового зобов’язання органом Казначейства, що зумовлено ресурсною забезпеченістю єдиного казначейського рахунка тощо), при цьому Покупець зобов’язаний у порядку та в строки, передбачені Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, вжити заходів щодо реєстрації відповідного фінансового зобов’язання в органі Казначейства, що здійснює казначейське обслуговування Покупця. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 22:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 22:39 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ КВАДРОКОПТЕРИ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сертифікат експертизи типу на Mavic 3T
Дата подання: 22 квітня 2024 15:26
Дата відповіді: 25 квітня 2024 21:18
Яким державним органом повинен бути виданий Сертифікат експертизи (дослідження) типу ЄС на запропоновані квадрокоптери DJI Mavic 3T?
Відповідь: Вітаємо!
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що сертифікат експертизи (дослідження) типу ЄС - документ, який підтверджує, що продукція перевірена незалежним органом сертифікації та документально підтверджена її відповідність вимогам технічних регламентів. Експертиза типу є тією частиною процедури оцінки відповідності, в якій призначений орган досліджує технічний проєкт продукції, перевіряє і засвідчує, що технічний проєкт такої продукції відповідає вимогам технічного регламенту, що застосовуються до неї, з дотриманням процедур національного та міжнародного законодавства. Отже, сертифікат експертизи типу ЄС повинен бути виданий акредитованим органом оцінки відповідності, нотифікованим для надання послуг з оцінки відповідності, який діє відповідно до ISO/IEC 17065:2015 (з підтвердженим атестатом акредитації), а також офіційно уповноважений на проведення оцінки відповідності та діє відповідно до своєї компетенції (сфери акредитації).
Шановний Учаснику, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що сертифікат експертизи (дослідження) типу ЄС - документ, який підтверджує, що продукція перевірена незалежним органом сертифікації та документально підтверджена її відповідність вимогам технічних регламентів. Експертиза типу є тією частиною процедури оцінки відповідності, в якій призначений орган досліджує технічний проєкт продукції, перевіряє і засвідчує, що технічний проєкт такої продукції відповідає вимогам технічного регламенту, що застосовуються до неї, з дотриманням процедур національного та міжнародного законодавства. Отже, сертифікат експертизи типу ЄС повинен бути виданий акредитованим органом оцінки відповідності, нотифікованим для надання послуг з оцінки відповідності, який діє відповідно до ISO/IEC 17065:2015 (з підтвердженим атестатом акредитації), а також офіційно уповноважений на проведення оцінки відповідності та діє відповідно до своєї компетенції (сфери акредитації).
дискримінаційні умови
Дата подання: 23 квітня 2024 12:11
Дата відповіді: 25 квітня 2024 22:27
Умови документації вказані в Додаток 1 до тендерної документації щод надання:
-У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
-Сертифікат експертизи (дослідження) типу ЄС на запропоновані квадрокоптери DJI Mavic 3T (або еквівалент).
-На адаптер USB Type-C Multi Adapter 4K 30Hz HDMI, USB 3.0, USB-C надати інформацію про виробника (торгову марку тощо) запропонованих адаптерів, декларацію про відповідність вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання (модуль А), а також оригінал гарантійного листа від виробника, або постачальника офіційної продукції, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом даної закупівлі та пропонується учасником, або довідку від суб’єкта господарської діяльності, який має такий гарантійний лист. Гарантійний лист та довідка повинні включати номер оголошення про проведення даної процедури закупівлі, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу.
Вказані умови є дискримінаційними, обмежують конкуренцію та сприяють корупції.
Документація прописана під одного учасника, НА ДИСКРИМІНАЦІЙНУ УМОВУ прийде один учасник ФОП ЛІТАВРІН ЄВГЕН МИКОЛАЙОВИЧ.
Квадрокоптери DJI іноземного виробництва укомплектовані виробником. В країні війна, приберіть дискримінаційні умови.
Враховуючи вищевикладене, вимагаю усунути дискримінаційні умови.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Стосовно Вашого звернення, повідомляємо, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття дискримінації та її форм. Однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню дискримінація: «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто «дискримінація» у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Вищезазначене ґрунтується на підставі ґрунтовного аналізу судової практики, зокрема рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень Ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень). Так, у означеному рішенні, суд робить висновок, «що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону. На переконання суду, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є – забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо». Наостанок, вважаємо за доцільне ознайомити Вас ще з одним рішенням цього ж суду, а саме від 6 вересня 2018 року справа №826/10864/17, у якому суд зазначає, що «З аналізу вказаної заяви судом встановлено, що позивачем в ній не зазначено про те, в чому саме полягає порушення конкретно його прав чи законних інтересів, а не абстрактних «потенційних учасників». Таким чином, незгода будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) тендерної документації сама по собі не свідчить про їх дискримінаційний характер, оскільки, будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна ЩОДО УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЇЙ НЕ ВІДПОВІДАЄ.
Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується не на конкретних відсутностях таких можливостей скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Отже, на підставі вищевикладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації, згадані у Вашому зверненні, стосуються всіх без виключень учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі, крім того замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка (які) не суперечить законодавству. Вами не доведено та документально не підтверджено, що Ви не маєте можливості надати зазначені у зверненні документи, тому, як наслідок Ваше звернення не підлягає задоволенню.
Дякуємо за звернення!
Вищезазначене ґрунтується на підставі ґрунтовного аналізу судової практики, зокрема рішення Окружного адміністративного суду міста Києва від 4 квітня 2019 року справа № 640/19876/18 (з повним текстом судових рішень Ви маєте змогу ознайомитися у відкритому Єдиному державному реєстрі судових рішень). Так, у означеному рішенні, суд робить висновок, «що Законом України «Про публічні закупівлі», який є спеціальним в рамках досліджуваних правовідносин, не визначено поняття «дискримінаційні вимоги», що позбавляє можливості визначити зміст принципу «недискримінації учасників», відповідно до даного Закону. На переконання суду, належним обґрунтуванням принципу «недискримінації учасників» є – забезпечення недопущення зменшення (або збільшення) прав будь-якого учасника торгів з одночасним дотриманням рівності можливостей всіх потенційних учасників процедури публічної закупівлі» (цього принципу ми й неухильно дотримуємося під час проведення публічних закупівель). Той самий суд, вже у іншому рішенні від 18 червня 2019 року справа № 826/2016/16 наголошує, що «незгода учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) самі по собі не можуть свідчити про їх дискримінаційний характер, оскільки будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна щодо учасника, який їй не відповідає. Для обґрунтування порушення вимог законодавства запровадженням конкретної вимоги, зокрема, її дискримінаційного характеру, посилань на загальні положення законодавства недостатньо». Наостанок, вважаємо за доцільне ознайомити Вас ще з одним рішенням цього ж суду, а саме від 6 вересня 2018 року справа №826/10864/17, у якому суд зазначає, що «З аналізу вказаної заяви судом встановлено, що позивачем в ній не зазначено про те, в чому саме полягає порушення конкретно його прав чи законних інтересів, а не абстрактних «потенційних учасників». Таким чином, незгода будь-якого потенційного учасника процедури закупівлі з запропонованими умовами (умовою) тендерної документації сама по собі не свідчить про їх дискримінаційний характер, оскільки, будь-яка умова тендерної документації може тлумачитися як дискримінаційна ЩОДО УЧАСНИКА, ЯКИЙ ЇЙ НЕ ВІДПОВІДАЄ.
Не надаючи доказів неможливості оформлення запитуваного документу, оскарження вказаної вимоги ґрунтується не на конкретних відсутностях таких можливостей скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Отже, на підставі вищевикладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації, згадані у Вашому зверненні, стосуються всіх без виключень учасників, які мають намір взяти участь у даній закупівлі, крім того замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка (які) не суперечить законодавству. Вами не доведено та документально не підтверджено, що Ви не маєте можливості надати зазначені у зверненні документи, тому, як наслідок Ваше звернення не підлягає задоволенню.
Дякуємо за звернення!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 квітня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОНДРАТЮК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
3 015 000,00
UAH з ПДВ
|
3 015 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП КОНДРАТЮК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ #2386005611 |
Переможець |
3 015 000,00
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 11:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 травня 2024 17:26
|
протокол.pdf | зміни до договору |
14 травня 2024 17:24
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2024 10:44
|
Договір про закупівлю № 78 від 10.05.2024.pdf | укладений |
10 травня 2024 10:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 14 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дане повідомлення створено з метою виправлення технічної помилки, допущеної при оприлюдненні Звіту про результати проведення процедури закупівлі (опис згідно протоколу, що додається) |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | б/н |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |