Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЕКОЛОГІЇ ТА ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 38721915 |
Вебсайт: | http://ecology.odessa.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65012, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83 |
Контактна особа: |
Тетяна Літка +380487283505 tshevchuk@odessa.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 17:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 квітня 2024 10:00 |
Очікувана вартість: | 11 100 365,50 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 501,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Протягом тридцяти робочих днів з дати підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін (за наявності) Акту, Замовник здійснює оплату наданих послуг (етапу послуг) в порядку, передбаченому п. 2.2.договору та в розмірі, погодженому Сторонами в Акті та відображеному в рахунку на оплату наданих послуг (етапу послуг). Не здійснення оплати Замовником наданих послуг (етапу послуг) в строки, встановлені цим пунктом не є порушенням Договору та не є підставою для застосування до Замовника відповідальності, встановленої Договором та чинним законодавством, якщо таке не здійснення викликано затримкою бюджетного фінансування | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 17:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 17:43 |
ТД Додаток 4 Тендерна пропозиція.docx | |
19 квітня 2024 17:43 |
ТД Додаток 2 Вимоги до учасників та переможця щодо підтвердження відсутності підстав для відмови в участі.docx | |
19 квітня 2024 17:43 |
ТД.docx | |
19 квітня 2024 17:43 |
ТД Додаток 5 Проект договору.docx | |
19 квітня 2024 17:43 |
ТД Додаток 1 Кваліф.критерії.docx | |
19 квітня 2024 17:43 |
ТД Додаток 3 Тех. вимоги.docx |
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни
Інформація про моніторинг
- UA-M-2024-05-06-000024 ● 2bd7c3bdeb894161b6ae6d6f5f217cc4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 травня 2024 13:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.05.2024 Одеса № 99
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 06.05.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 06.05.2024 № 99
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2024-04-19-011398-a 19.04.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2024-05-06 13:55:04
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або іншого офіційного вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2024-05-07 12:58:05
Пояснення
Пояснення
На виконання запиту про надання пояснень від 06.05.2024 року стосовно підстав щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, інформуємо:
1.Закупівля за ідентифікатором № UA-2024-04-19-011398-a здійснена відповідно до Законів України «Про охорону навколишнього природного середовища» №1264-ХІІ від 25.06.1991 (зі змінами), «Про управління відходами» № 2320-IX від 20.06.2022 (зі змінами), постанови Кабінету Міністрів України № 1120 від 13.07.2000 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів» (зі змінами), протоколу № 2 засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації від 21.02.2024 року. Слід зазначити, згідно до Положення про комісію з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій Одеської обласної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 09 лютого 2016 року № 71/А-2016 (у редакції розпорядження голови обласної державної адміністрації, начальника обласної військової адміністрації 18 грудня 2023 року № 1118/А-2023), комісія крім іншого, здійснює заходи, необхідні для відвернення загрози та забезпечення безпеки і здоров’я громадян, забезпечення функціонування національної економіки, органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Захід з екологічно безпечного збирання, перевезення та оброблення наступних небезпечних відходів: Упаковка, що містить залишки або забруднена небезпечними речовинами (код згідно Національного переліку відходів 15 01 10*) відбувається в тому числі і з метою забезпечення Національних інтересів України в частині безпечних умов життєдіяльності і добробуту її громадян, що є складовою Національної безпеки України, відповідно до вимог статті 1 Закону України «Про Національну безпеку України».
Обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат) та очікувану вартість закупівлі визначено керуючись Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 (зі змінами) на підставі відповідей на запити щодо отримання цінової пропозиції: лист ТОВ «ЕКО НОВА» від 12.03.2024 № 061/ВН, лист ТОВ НВК «УКРЕКОПРОМ» від 12.04.2024 №02-2099, лист ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» від 12.04.2024 № 12/04. На виконання розпорядження Голови (начальника) Одеської обласної державної ( військової) адміністрації 29.08.2023 № 652/А-2023, технічне завдання (специфікація) та очікувана вартість зазначеної закупівлі погоджено Департаментом економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної (військової) адміністрації .
Розрахунок очікуваної вартості
ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»
(ціна за 1 тонну) ТОВ «ЕКО-НОВА»
(ціна за 1 тонну) ТОВ«НВК «УКРЕКОПРОМ»
(ціна за 1 тонну) Середня вартість за 1 тонну
120 000,00 120 000,00 100 050,00 113 350,00
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015 – 90520000-8 – Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами «Забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення та оброблення наступних небезпечних відходів: Упаковка, що містить залишки або забруднена небезпечними речовинами (код згідно Національного переліку відходів 15 01 10*) у Березівському, Білгород-Дністровському, Болградському, Ізмаїльському, Одеському, Роздільнянському районах Одеської області» (№ UA-2024-04-19-011398-a) визначено на підставі Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища»; Закону України «Про управління відходами»; Закону України «Про пестициди і агрохімікати»; Закону України «Про охорону атмосферного повітря»; Закон України «Про оцінку впливу на довкілля»; Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності»; Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2023 №1278; Декларації про провадження господарської діяльності (дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2022 № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану»; Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням і Жовтого та Зеленого переліків відходів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 13.07.2000 № 1120; Порядку одержання посвідчення про право роботи з пестицидами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.05.2023 № 458; Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2023 № 1102; Стокгольмської конвенції про стійкі органічні забруднювачі; Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням.
2. Посилання на сторінку вебсайту Департаменту екології та природних ресурсів Одеської обласної державної адміністрації, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://ecology.od.gov.ua/derzhavni-zakupivli/#obgruntuvannya
Уповноважена особа Тетяна ЛІТКА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 травня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 травня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" |
9 799 953,03
UAH з ПДВ
|
9 799 953,03
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" #39624900 |
Переможець |
9 799 953,03
UAH з ПДВ
|
30 квітня 2024 16:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2024 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 травня 2024 14:06
|
дод.угода 1.pdf | зміни до договору |
17 травня 2024 14:04
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2024 12:42
|
Договір 11 Укрекопром.pdf | укладений |
07 травня 2024 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 11 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення та оброблення наступних небезпечних відходів: Упаковка, що містить залишки або забруднена небезпечними речовинами (код згідно Національного переліку відходів 15 01 10*) у Березівському, Білгород-Дністровському, Болградському, Ізмаїльському, Одеському, Роздільнянському районах Одеської області | 97.93 | тонна |
100 071,00
UAH з ПДВ
|