Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць з дотриманням вимог законодавства, землевпорядні послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць, погодження та затвердження проекту землеустрою відповідно до вимог чинного законодавства, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць згідно розробленого проекту землеустрою проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць сіл Новоолександрівка та Дороге Дніпровського району Дніпропетровської області
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2024-04-19-010029-a ● 1aafbcbf68ce46f6a11b26f726d712da
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ НОВООЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40201087 |
Місцезнаходження: | 52070, Україна , Дніпропетровська обл., с Новоолександрівка, вул Сурська буд 74 |
Контактна особа: |
Гуслистий Сергій Олександрович +380687979912 novool11kab@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 квітня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2024 00:00 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:20 |
Початок аукціону: | 29 квітня 2024 14:20 |
Очікувана вартість: | 198 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць з дотриманням вимог законодавства, землевпорядні послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць, погодження та затвердження проекту землеустрою відповідно до вимог чинного законодавства, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць згідно розробленого проекту землеустрою проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць сіл Новоолександрівка та Дороге Дніпровського району Дніпропетровської області
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52070, Україна, Дніпропетровська область, с. Новоолександрывка, вул. Сурська, 74
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2024
ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 квітня 2024 15:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 квітня 2024 15:40 |
ТД проект землеустрою.doc | |
19 квітня 2024 15:40 |
Додаток _5 - Проект договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 22 квітня 2024 17:16
Дата відповіді: 23 квітня 2024 16:32
Шановний замовник!
Під час вивчення Тендерної документації Учасником виявлені положення, які обмежують принцип конкуренції при здійсненні публічних закупівель та дискримінують учасників процедури. Так, відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями) (далі Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації та рівності учасників, та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 зазначеної статті Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Відповідно до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен забезпечити кваліфікований персонал для «Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць з дотриманням вимог законодавства, землевпорядні послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць, погодження та затвердження проекту землеустрою відповідно до вимог чинного законодавства, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць згідно розробленого проекту землеустрою проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць сіл Новоолександрівка та Дороге Дніпровського району Дніпропетровської області», а саме:
• 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників закріплених за учасником;
• сертифікованого геодезиста, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів;
• Фахівців із геодезичного та/або землевпорядною освітою за основним місцем роботи – 3 особи.
Згідно тендерної документації визначено предмет закупівлі«Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць з дотриманням вимог законодавства, землевпорядні послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць, погодження та затвердження проекту землеустрою відповідно до вимог чинного законодавства, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць згідно розробленого проекту землеустрою проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць сіл Новоолександрівка та Дороге Дніпровського району Дніпропетровської області»
Тобто відповідно до Закону України «Про землеустрій» (далі - Закону), кінцевим результатом є проєкти землеустрою щодо встановлення меж населених пунктів та електронний документ, що визначено статтею 46 Закону.
Отже, виконання не потребують наявності в учасника такої кількості працівників.
Законодавством чітко передбачено, що відповідальним за якість робіт із землеустрою є сертифікований інженер-землевпорядник (ст.26 ЗУ «Про землеустрій»). Саме працівник із землевпорядною освітою, сертифікований спеціаліст (інженер-землевпорядник) уповноважений на виконання робіт для досягнення основної мети даного виду послуг, передбаченої ЗУ «Про землеустрій».
На підставі вищевикладеного, просимо Замовника не порушувати норми чинного законодавства, принципи здійснення публічних закупівель, не встановлювати дискримінаційні вимоги, не звужувати коло учасників та конкуренцію. У зв'язку з цим, задля уникнення порушень при проведенні закупівлі, просимо Замовника привести тендерну документацію у відповідність норм чинного законодавства та видалити дискримінаційну умову щодо наявності фахівців (за основним місцем роботи, трудовим договором або договором цивільно-правового характеру, згідно чинного законодавства відповідно до предмету закупівлі).
Та викласти вимоги у такій редакції:
• 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників закріплених за учасником;
• сертифікованого геодезиста, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний Учасник закупівлі. По вказаному запитанню уповноважена особа з публічних закупівель вивчила та проаналізувала Ваше звернення та надає наступну відповідь:
- У Вашу зверненні не вказано у чому полягає дискримінація Учасників закупівлі вимога про наявності у штаті Учасника спеціалістів що мають необхідні знання та досвід. Також відсутні посилання на порушення умов тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі», особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування чи інші Закону та нормативні акти.
- По друге незрозуміло чому ви вказуєте, що потрібно з вимоги Додатку №1 тендерної документації вилучити п. №3 про наявність Фахівців із геодезичного та/або землевпорядною освітою, але п. №1 та №2 вважаєте за потрібне залишити в тендерній документації. У п. №3 вказується тіж самі професії що і в вимозі №1 та №2.
- Ви вказуєте про невідповідність п.3 Додатку №1 тендерної документації – Закону України «Про Землеустрій». З цим також не можемо погодитись оскільки ст. 66 вказаного Закону вказує, що «Професійною діяльністю у сфері землеустрою можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі знань землеустрою. Підготовка інженерів-землевпорядників здійснюється на факультетах землевпорядного профілю у вищих навчальних закладах відповідного рівня акредитації.». Також у цьому законі прописана норма що при підвищені кваліфікації Інженер-землевпорядник надає копію документа про вищу освіту у галузі знань землеустрою за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
Отже Законом України «Про землеустрій» передбачені вимоги наявності даних професій в Учасника закупівлі а також вказується, що дані професії потребують проходження навчання у вищих навчальних закладах. А отже якщо Ваша компанія спеціалізується на виконання робіт згідно тендерної документації то у Вашому штаті повинні бути як сертифіковані інженери-землевпорядники так і сертифіковані геодезисти і тому дана тендерна документаціє не може бути дискримінаційна.
Більш того дані професії є в наявності у Національному класифікаторі України "Класифікатор професій".
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказується, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно вищевикладеного - вважаю що умови тендерної документації є такими, що відповідають чинному законодавстві та не є дискримінаційними тому дане запитання залишаю без задоволення.
- У Вашу зверненні не вказано у чому полягає дискримінація Учасників закупівлі вимога про наявності у штаті Учасника спеціалістів що мають необхідні знання та досвід. Також відсутні посилання на порушення умов тендерної документації, Закону України «Про публічні закупівлі», особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування чи інші Закону та нормативні акти.
- По друге незрозуміло чому ви вказуєте, що потрібно з вимоги Додатку №1 тендерної документації вилучити п. №3 про наявність Фахівців із геодезичного та/або землевпорядною освітою, але п. №1 та №2 вважаєте за потрібне залишити в тендерній документації. У п. №3 вказується тіж самі професії що і в вимозі №1 та №2.
- Ви вказуєте про невідповідність п.3 Додатку №1 тендерної документації – Закону України «Про Землеустрій». З цим також не можемо погодитись оскільки ст. 66 вказаного Закону вказує, що «Професійною діяльністю у сфері землеустрою можуть займатися особи, які мають вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі знань землеустрою. Підготовка інженерів-землевпорядників здійснюється на факультетах землевпорядного профілю у вищих навчальних закладах відповідного рівня акредитації.». Також у цьому законі прописана норма що при підвищені кваліфікації Інженер-землевпорядник надає копію документа про вищу освіту у галузі знань землеустрою за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
Отже Законом України «Про землеустрій» передбачені вимоги наявності даних професій в Учасника закупівлі а також вказується, що дані професії потребують проходження навчання у вищих навчальних закладах. А отже якщо Ваша компанія спеціалізується на виконання робіт згідно тендерної документації то у Вашому штаті повинні бути як сертифіковані інженери-землевпорядники так і сертифіковані геодезисти і тому дана тендерна документаціє не може бути дискримінаційна.
Більш того дані професії є в наявності у Національному класифікаторі України "Класифікатор професій".
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вказується, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Згідно вищевикладеного - вважаю що умови тендерної документації є такими, що відповідають чинному законодавстві та не є дискримінаційними тому дане запитання залишаю без задоволення.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 23 квітня 2024 17:30
Дата відповіді: 24 квітня 2024 11:45
Шановний Замовнику!
Виходячи із вашої відповіді на запитання, то відповідно до Тендерної документації для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Учасник повинен забезпечити кваліфікований персонал для «Розробка проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць з дотриманням вимог законодавства, землевпорядні послуги з розроблення проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць, погодження та затвердження проекту землеустрою відповідно до вимог чинного законодавства, внесення відомостей до Державного земельного кадастру та отримання витягу з Державного земельного кадастру про землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць згідно розробленого проекту землеустрою проекту землеустрою щодо встановлення (зміни) меж адміністративно-територіальних одиниць сіл Новоолександрівка та Дороге Дніпровського району Дніпропетровської області», а саме: • 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників, інформація про яких внесена до реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників закріплених за учасником; • сертифікованого геодезиста, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів; • Фахівців із геодезичного та/або землевпорядною освітою за основним місцем роботи – 3 особи.
Тобто виходячи з цього загальна кількість людей у штаті може бути 3 особи? Ці особи будуть включати в себе 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників та сертифікованого інженера-землевпорядника, які у свою чергу є фахівцямиіз геодезичного та/або землевпорядною освітою за основним місцем роботи, правильно?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний Учасник закупівлі. По вказаному запитанню уповноважена особа з публічних закупівель вивчив та проаналізував Ваше звернення та надає наступну відповідь:
Тендерною документацією встановлювався не мінімальний штат працівників Учасника а їх знання, досвід та освіта по спеціальності яка буде потребувати для виконання умов Договору.
Тендерною документацією встановлювався не мінімальний штат працівників Учасника а їх знання, досвід та освіта по спеціальності яка буде потребувати для виконання умов Договору.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Дата подання: 23 квітня 2024 18:43
Дата відповіді: 24 квітня 2024 11:46
Шановний Замовник! У Розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.6 Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Ви вимагаєте у складі пропозиції учасника, надати розрахунок вартості (ціни пропозиції), який виконаний у програмному комплексі АВК або в інших програмних комплексах. До розрахунку вартості (ціни пропозиції) надаються договірна ціна, локальний кошторис, дефектний акт. Поясніть, будь ласка, яке відношення мають документи, що застосовують у будівництві, при капітальних ремонтах приміщень, споруд та будівель до проектів землеустрою? Приведіть тендерну документацію у відповідність до предмету закупівлі або надайте роз'яснення на якій стадії розробки проекту землеустрою необхідні вищезазначені документи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день шановний Учасник закупівлі. По вказаному запитанню уповноважена особа з публічних закупівель вивчив та проаналізував Ваше звернення та надає наступну відповідь:
Програмні комплекси які проводять розрахунки застосовуються для визначення обсягу робіт і послуг, матеріалів, необхідних для виконання Договору.
Ці комплекси застосовуються не тільки в будівельній сфері але і в інших, зокрема дані комплекси прораховують будь які послуги. Предмет закупівлі дозволяє проводити розрахунок цих послуг саме через програмні комплекси.
Розрахунки проводяться програмними комплексами - АВК, Тендер-Контракт XXI, Будівельна технологія КОШТОРИС, Будівельні технології КОШТОРИС ПВР, АС-4, Кошторис 2001, Смета-ПИР, АКР-2, Експерт Кошторис, Смета-21, Проект-XXI та аналогічні інші комплекси.
Стадія на якій потрібні документи – вказується в умовах тендерної документації.
Програмні комплекси які проводять розрахунки застосовуються для визначення обсягу робіт і послуг, матеріалів, необхідних для виконання Договору.
Ці комплекси застосовуються не тільки в будівельній сфері але і в інших, зокрема дані комплекси прораховують будь які послуги. Предмет закупівлі дозволяє проводити розрахунок цих послуг саме через програмні комплекси.
Розрахунки проводяться програмними комплексами - АВК, Тендер-Контракт XXI, Будівельна технологія КОШТОРИС, Будівельні технології КОШТОРИС ПВР, АС-4, Кошторис 2001, Смета-ПИР, АКР-2, Експерт Кошторис, Смета-21, Проект-XXI та аналогічні інші комплекси.
Стадія на якій потрібні документи – вказується в умовах тендерної документації.
Подання та розкриття тендерної пропозиції
Дата подання: 23 квітня 2024 18:51
Дата відповіді: 24 квітня 2024 11:45
Шановний Замовник! у розділі IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції, у п.2 Дата та час розкриття тендерної пропозиції, підпункт 2.1 Ви вказуєте, що відкриті торги з особливостями проводяться без застосування електронного аукціону,це як?
Відповідь: Добрий день шановний Учасник закупівлі. По вказаному запитанню уповноважена особа з публічних закупівель вивчив та проаналізував Ваше звернення та надає наступну відповідь:
Відкриті торги з особливостями проводяться без проведення аукціону відповідно до п. 37 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Законодавець на час військового стану спростив перебіг закупівлі зокрема і шляхом відміни аукціону. Тобто при проведені закупівлі відсутні кроки пониження ціни Учасниками та найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Відкриті торги з особливостями проводяться без проведення аукціону відповідно до п. 37 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування. Законодавець на час військового стану спростив перебіг закупівлі зокрема і шляхом відміни аукціону. Тобто при проведені закупівлі відсутні кроки пониження ціни Учасниками та найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 квітня 2024 14:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС" |
97 907,82
UAH з ПДВ
|
97 907,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КАДАСТРОВЕ БЮРО" |
170 184,00
UAH з ПДВ
|
170 184,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НОРМАТИВ ПЛЮС" #44304146 |
Відхилено |
97 907,82
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 19:35
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 01 травня 2024 00:00
|
ТОВ "КАДАСТРОВЕ БЮРО" #43427206 |
Переможець |
170 184,00
UAH з ПДВ
|
06 травня 2024 19:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 травня 2024 18:16
|
Договір | укладений |
16 травня 2024 18:11
|