Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021-2015: 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (скануючі системи стаціонарного типу для огляду залізничного рухомого складу (вагони всіх видів, локомотиви, моторейковий транспорт) і контейнерів)
(CPV code according to DK 021-2015: 38580000-4 Non-medical equipment based on the use of radiations (stationary type scanning systems for inspection of railway rolling stock (wagons of all types, locomotives, rail transport) and containers)
Очікувана вартість
430 000 000,00 UAH
UA-2024-04-19-008771-a ● f451c3af91b843a99a2d5c0a305df864
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 43115923 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , м. Київ обл., ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г |
Контактна особа: |
Каліновський Віталій 0444811875 kalinavv@customs.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 квітня 2024 14:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 травня 2024 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 травня 2024 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 травня 2024 00:00 |
Очікувана вартість: | 430 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 300 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання електронної банківської гарантії (з урахуванням вимог пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації). (The customer requires the participants to provide security for the tender offer in the form of an electronic bank guarantee in the form of an electronic document sealed with a KEP (qualified electronic signature) of a person authorized to sign an electronic bank guarantee (taking into account the requirements of clause 2 of Section III of the tender documentation) |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 4300000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Під час укладання договору про закупівлю із Учасником-переможцем відповідно до частини 1 ст. 27 Закону України « Про публічні закупівлі», Замовник вимагає від останнього внести забезпечення виконання договору про закупівлю, розмір якого становить 2,5% вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання Договору про закупівлю вноситься Учасником шляхом надання банківської гарантії. (з урахуванням вимог пункту 6 розділу VІ тендерної документації). During the conclusion of the purchase contract with the winning Participant in accordance with part 1 of Art. 27 of the Law of Ukraine "On Public Procurement", the Customer requires the latter to provide security for the performance of the purchase contract, the amount of which is 2.5% of the cost of the purchase contract. Ensuring the performance of the Purchase Agreement is provided by the Participant by providing a bank guarantee. (taking into account the requirements of clause 6 of section VI of the tender documentation). |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38580000-4: Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Строки поставки товару: 335 (триста тридцять п’ять) календарних днів з дати підписання Договору (орієнтовно до 10.05.2025). (Terms of delivery of goods: 335 (three hundred and thirty-five) calendar days from the date of signing the Agreement (approximately until 10.05.2025). Номенклатурна позиція: 38582000-8 Пристрої для рентгенологічного контролю (nomenclature position: 38582000-8 Devices for X-ray control)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021-2015: 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (скануючі системи стаціонарного типу для огляду залізничного рухомого складу (вагони всіх видів, локомотиви, моторейковий транспорт) і контейнерів) (CPV code according to DK 021-2015: 38580000-4 Non-medical equipment based on the use of radiations (stationary type scanning systems for inspection of railway rolling stock (wagons of all types, locomotives, rail transport) and containers)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Львівська область, село Мостиська Другі, Яворівський район. З урахуванням вимог тендерної документації., Mostyska Drugi village, Yavorivskyi district, Lviv region. Taking into account the requirements of the tender documentation.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2025
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
1 комплект
ДК 021-2015: 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (скануючі системи стаціонарного типу для огляду залізничного рухомого складу (вагони всіх видів, локомотиви, моторейковий транспорт) і контейнерів) (CPV code according to DK 021-2015: 38580000-4 Non-medical equipment based on the use of radiations (stationary type scanning systems for inspection of railway rolling stock (wagons of all types, locomotives, rail transport) and containers)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Волинська область, село Старовойтове. З урахуванням вимог тендерної документації., the village of Starovoytove, Volyn region. Taking into account the requirements of the tender documentation.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 травня 2025
ДК 021:2015: 38580000-4 — Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | попередня оплата проводиться в розмірі не більше 80 відсотків загальної суми договору | Аванс | 10 | Банківські | 80 |
Поставка товару | належним чином оформлений акт прийняття-передачі товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 травня 2024 17:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 травня 2024 17:11 |
Перелік змін до ТД 4 .doc | |
21 травня 2024 17:11 |
Додаток 4 до ТД проєкт_Договору.docx | |
21 травня 2024 17:11 |
Додаток 3 до ТД Технічні_вимоги.docx | |
21 травня 2024 17:11 |
ТД Скануючі системи у новій редакції 4.doc | |
17 травня 2024 16:00 |
Перелік змін до оголошення.doc | |
17 травня 2024 15:49 |
Перелік змін до ТД 3 .doc | |
08 травня 2024 13:23 |
Перелік змін до оголошення та ТД 2 .doc | |
03 травня 2024 15:48 |
Перелік змін до ТД 1 .doc | |
03 травня 2024 15:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 16:37 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 квітня 2024 16:33 |
Перелік змін ТД .doc | |
19 квітня 2024 14:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні вимоги
Дата подання: 02 травня 2024 15:30
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:20
Доброго дня шановний замовнику!
Уважно вивчевши тендерну документацію, а саме ДОДАТОК № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в частині 3. «Технічні специфікації», пункт 3.1 ви вимагаєте «Постачальник несе відповідальність за підготовку геооснови та оцінку геологічних умов обраної території», а ні виробник, а ні постачальник не зможуть виконати цю вимогу, так як сфера діяльності не відноситься до цих робіт.
Просимо Вас або виключити дану вимогу, або ж внести зміни вказавши наступне: «Постачальник повинен надати інформацію запропонованого обладнання для підготовки геооснови та оцінки геологічних умов обраної території».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015: 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (скануючі системи стаціонарного типу для огляду залізничного рухомого складу (вагони всіх видів, локомотиви, моторейковий транспорт) і контейнерів) (CPV code according to DK 021-2015: 38580000-4 Non-medical equipment based on the use of radiations (stationary type scanning systems for inspection of railway rolling stock (wagons of all types, locomotives, rail transport) and containers) внесені відповідні зміни.
Технічні вимоги згідно п. 3.26
Дата подання: 02 травня 2024 15:31
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:20
Уважно вивчевши тендерну документацію, а саме ДОДАТОК № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в частині 3. «Технічні специфікації», пункт 3.26 ви вимагаєте «Сканер, розташований на станції або в охоронній зоні залізниці, повинен відповідати вимогам Державних будівельних норм, встановленим Міністерством розвитку громад, територій та інфраструктури України. Постачальник відповідальний за дотримання вищевказаних норм та відповідальний за здачу об’єкта в експлуатацію», а ні виробник, а ні постачальник не зможуть виконати цю вимогу, так як сфера діяльності не відноситься до ціх робіт.
Просимо вас виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015: 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (скануючі системи стаціонарного типу для огляду залізничного рухомого складу (вагони всіх видів, локомотиви, моторейковий транспорт) і контейнерів) (CPV code according to DK 021-2015: 38580000-4 Non-medical equipment based on the use of radiations (stationary type scanning systems for inspection of railway rolling stock (wagons of all types, locomotives, rail transport) and containers) внесені відповідні зміни.
Технічні вимоги згідно п. 3.27
Дата подання: 02 травня 2024 15:32
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:20
Уважно вивчевши тендерну документацію, а саме ДОДАТОК № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в частині 3. «Технічні специфікації», пункт 3.27 ви вимагаєте «Бетон, який використовується на об’єкті, повинен відповідати екологічним класам принаймні XC4, XF1 та XS1», а ні виробник, а ні постачальник не зможуть виконати цю вимогу, так як сфера діяльності не відноситься до цих робіт.
Просимо вас виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015: 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (скануючі системи стаціонарного типу для огляду залізничного рухомого складу (вагони всіх видів, локомотиви, моторейковий транспорт) і контейнерів) (CPV code according to DK 021-2015: 38580000-4 Non-medical equipment based on the use of radiations (stationary type scanning systems for inspection of railway rolling stock (wagons of all types, locomotives, rail transport) and containers) внесені відповідні зміни.
Технічні вимоги згідно п. 7.10
Дата подання: 02 травня 2024 15:34
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:20
Уважно вивчевши тендерну документацію, а саме ДОДАТОК № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в частині 7 «Гарантія та обслуговування», пункт 7.10 ви вимагаєте «Якщо обладнання пошкоджене техніком/оператором, який був навчений або уповноважений Постачальником, і дотримувався технічних та експлуатаційних інструкцій, гарантія лишається дійсною, та користувач обладнання не зобов'язується компенсувати витрати на ремонт», а ні виробник, а ні постачальник не можуть відповідати за дії працівникив іншої організації та довести його дії чи дотримувався технічних та експлуатаційних інструкцій.
Також згідно ПОСТАНОВИ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 28 листопада 2023 р. № 1251 «Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів» в пункті 3 вказано наступне:
«Виробник (продавець) виконує гарантійні зобов’язання щодо товару, зокрема передбачені рекламою, шляхом здійснення безоплатного ремонту або заміни товару протягом гарантійного строку відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів”.
Гарантійне обслуговування полягає у тому, що виробник (продавець, сервісний центр) протягом гарантійного строку в разі виявлення недоліку товару, який виник з вини його виробника (продавця), зобов’язується організувати гарантійний ремонт товару, який здійснюється за зверненням споживача безоплатно.
Взаємовідносини між виробниками, продавцями та сервісними центрами визначаються відповідними договорами.
Просимо вас виключити дану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015: 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (скануючі системи стаціонарного типу для огляду залізничного рухомого складу (вагони всіх видів, локомотиви, моторейковий транспорт) і контейнерів) (CPV code according to DK 021-2015: 38580000-4 Non-medical equipment based on the use of radiations (stationary type scanning systems for inspection of railway rolling stock (wagons of all types, locomotives, rail transport) and containers) внесені відповідні зміни.
Технічні вимоги згідно п.п. 3.11, 3.12, 3.15
Дата подання: 02 травня 2024 17:48
Дата відповіді: 03 травня 2024 15:20
Уважно вивчивши тендерну документацію, а саме ДОДАТОК № 3 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» в частині 3. «Технічні специфікації» ви вказуєте вимоги які не можуть бути виконати або будуть вважатися недоцільними.
Наприклад пункт 3.11 «Сканер повинен працювати на лінійному прискорювачі з подвійною енергією, де максимальна енергія становить 9 МеВ», згідно з загальнодоступної інформації де вже встановлені та введенні в експлуатацію системи стаціонарного типу для огляду залізничного рухомого складу здебільшого використовують лінійний прискорювач з енергією в 6 МеВ, це обумовлено недоцільними витратами на будівництво захисних споруд та виділеною територією для огорожі небезпечної зони, яка в свою чергу збільшується при використанні лінійного прискорювача з енергією в 9 МеВ. Також відомі виробники які виробляють найсучасніше обладнання такого типу, пропонують обладнання з лінійним прискорювачом з максимальною енергією 6 МеВ, які в свою чергу більше приділяють увагу на техніку безпеки при використанні обладнання.
Також що до вимог в Пункті 3.12 «Мінімальна глибина проникнення в сталь повинна бути 340 мм при швидкості 15 км/год» та в Пункті 3.15 «Сканер повинен бути здатний працювати в діапазоні швидкостей поїзда від 7 км/год до 50 км/год», хочемо зауважити що відомі виробники які виробляють найсучасніше обладнання такого типу вказують технічні характеристики до якості зображення притримуючись до стандарту ANSI N42.46-2008, а максимальне проникнення по сталі при найменший швидкості сканування, яке зазвичай становить приблизно 8 км/год.
Звертаємось до Вас з проханням усунути дискримінаційні вимоги до предмету закупівлі, що не дозволяють запропонувати моделі, котрі за своїми технічними і якісними характеристиками дозволяють виконувати технічні задачі на аналогічному рівні.
Просимо Вас внести зміни і розширити параметри у пунктах:
3.11 «Сканер повинен працювати на лінійному прискорювачі з подвійною енергією, де максимальна енергія становить 6 МеВ;
3.12 «Мінімальна глибина проникнення в сталь повинна бути 310 мм при швидкості 8 км/год;
3.15 «Сканер повинен бути здатний працювати в діапазоні швидкостей поїзда від 8 км/год до 50 км/год.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! З приводу Вашого питання повідомляємо, що до тендерної документації на закупівлю ДК 021-2015: 38580000-4 Рентгенологічне та радіологічне обладнання немедичного призначення (скануючі системи стаціонарного типу для огляду залізничного рухомого складу (вагони всіх видів, локомотиви, моторейковий транспорт) і контейнерів) (CPV code according to DK 021-2015: 38580000-4 Non-medical equipment based on the use of radiations (stationary type scanning systems for inspection of railway rolling stock (wagons of all types, locomotives, rail transport) and containers) внесені відповідні зміни.
щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 16 травня 2024 18:31
Дата відповіді: 17 травня 2024 16:09
Шановний замовник! Наше підприємство, яке є виробником продукції, що закуповується та не є резидентом України хоче прийняти участь в даних торгах. Уважно вивчивши умови тендерної документації нами було встановлено ряд вимог, які є явно дискримінаційними по відношенню до нас та інших учасників-нерезидентів; також тендерна документація містить ряд вимог, які не узгоджені між собою. З метою уникнення дискримінації та розширення кола потенційних учасників просимо внести зміни у тендерну документацію по наступних позиціях:
1. Відповідно до вимог пункту 2.1 Додатку 2 всі учасники, статут яких зареєстровано з 01.01.2016 мають надати лист з кодом доступу до цього документу. В нас, як і у інших нерезидентів даного коду не має (і не може бути). Тому наполягаємо, що дія цього пункту має бути розповсюджена лише на учасників-резидентів, а саме:"" Оригінал або нотаріально завірена копія діючого Статуту (у останній редакції) або іншого установчого документу (для учасників - юридичних осіб), який підтверджує що учасник веде господарську діяльність у відповідності до чинного законодавства. В разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник-резидент надає на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи…".
2. Відповідно до пункту 12.2 Додатку 2 учасник має надати скан оригіналу або копію аналогічного договору, при цьому тендерна документація визначає " що включають постачання предмету закупівлі згідно класифікатора ДК 021-2015;". Даний класифікатор діє лише на території України і ми, як учасник-нерезидент, не можемо мати договори із зазначенням саме такого предмету закупівлі, дана вимога є дискримінаційною фактично для всіх учасників-нерезидентів. Просимо виключити цю дискримінаційну вимогу та викласти цей пункт у редакції, яка дозволить прийняти участь нерезидентам, виклавши в такій редакції: " Оригінал або завірені копії договору (договорів) (з додатками), що включають постачання предмету закупівлі ".
3. З метою усунення вищевикладеної дискримінаційної вимоги щодо аналогічного договору, а також реалізації норм закону щодо права участі у тендері об’єднань учасників просимо привести у відповідність також наступний пункт (в тендерній документації він вказаний 12.2. в той час як фактично має бути 12.3) тендерної документації: "12.3. Лист від контрагента, зазначеного в інформаційній довідці, передбаченій у підпункті 12.1., у довільній формі, в якому контрагент підтверджує належне (своєчасне, повне, якісне) виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору та/або документи, що підтверджують виконання договору (акти приймання-передачі товару тощо).*Аналогічним вважається договір - це договір, який відповідає предмету закупівлі - договір на постачання рентгенологічного та радіологічного обладнання немедичного призначення.**У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації."
4. Норми статті 14 підпункту 14.1.139 г) та підпункту 2) статті 180.1 Податкового кодексу передбачає обов’язок реєстрації представництв нерезидентів в Україні в статусі платника ПДВ (роз’яснення - https://ibuhgalter.net/storage/web/source/1/2323____.pdf ). Отже такі Учасники-нерезиденти з представництвами в Україні є рівними з Учасниками-резидентами в обов’язку сплати ПДВ. Тому вибірковий підхід для врахуванні в сумі контракту суми ПДВ – є надто дискримінаційний та явно скандальний. Так, пункт 3.1. проекту договору дискримінує нерезидентів-платників ПДВ - а саме обмежує їх право отримати кошти для сплати ПДВ, примушуючи сплачувати ПДВ за рахунок власного прибутку, що зменшує на 20% конкурентоспроможність порядних нерезидентів (платників податків в Україні). Тому, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу щодо укладання для всіх без винятку нерезидентів договорів без ПДВ. Пропонуємо наступну редакцію пункту 3.1. проекту договору:
«3.1. Ціна цього Договору становить ____________________________________________
(вказати цифрами та словами)
у тому числі податок на додану вартість - ________________________________________
(вказати цифрами та словами)
(«У разі якщо Товар постачається нерезидентами (на митній території України підпункт 3.1 пункту 3 цього Договору викладається в наступній редакції:
Для нерезидентів, що не є платниками ПДВ згідно Податкового кодексу України:
«3.1. Ціна цього Договору становить _____________ (або EUR, або USD) без ПДВ (відповідно до вимог Податкового кодексу України), але в будь-якому разі ціна цього договору не може перевищувати ____________ грн без ПДВ, розраховані з використанням офіційного курсу гривні щодо вказаної іноземної валюти, встановленому Національним банком України на дату визначення переможця торгів, а саме ___. __2024. Валютою розрахунків за цим Договором встановлюється ______ (або EUR, або USD). Нерезиденти, що є платниками ПДВ
Розрахунки у іноземній валюті здійснюються шляхом перерахунку гривневого еквіваленту на рахунок уповноваженого банку Покупця для купівлі іноземної валюти ______ (або EUR, або USD), з подальшим перерахуванням її Постачальнику.
Сторони, розуміючи усі ризики, пов’язані з можливими змінами курсу гривні щодо іноземних валют, засвідчують що дійшли згоди про наступне: обов’язок Покупця із сплати Постачальнику коштів за поставлений Товар, у будь-якому разі не може перевищувати та обмежується сумою у гривневому еквіваленті _________ грн без ПДВ.»
Для нерезидентів, що є платниками ПДВ згідно Податкового кодексу України:
«3.1. Ціна цього Договору становить _____________ (або EUR, або USD) з ПДВ (відповідно до вимог Податкового кодексу України), але в будь-якому разі ціна цього договору не може перевищувати ____________ грн з ПДВ, розраховані з використанням офіційного курсу гривні щодо вказаної іноземної валюти, встановленому Національним банком України на дату визначення переможця торгів, а саме ___. __2024. Валютою розрахунків за цим Договором встановлюється ______ (або EUR, або USD).
Розрахунки у іноземній валюті здійснюються шляхом перерахунку гривневого еквіваленту на рахунок уповноваженого банку Покупця для купівлі іноземної валюти ______ (або EUR, або USD), з подальшим перерахуванням її Постачальнику.
Сторони, розуміючи усі ризики, пов’язані з можливими змінами курсу гривні щодо іноземних валют, засвідчують що дійшли згоди про наступне: обов’язок Покупця із сплати Постачальнику коштів за поставлений Товар, у будь-якому разі не може перевищувати та обмежується сумою у гривневому еквіваленті _________ грн з ПДВ.»»
У разі необхідності пропонуємо звернутися за офіційним роз’ясненням до Державної податкової служби України.
5. На сьогодні Україна не має власного виробництва товару, що є предметом закупівлі за цим тендером. Тому, вочевидь договір за результатами тендеру має всі ознаки зовнішньоекономічного контракту згідно Закону України «Про зовнішньоекономічну діяльність».
Зовнішньоекономічний контракт, укладений резидентом України, повинен бути складений двома мовами: державною мовою України і мовою другої сторони контракту. Правила про мови закріплено в Законі від 03.07.12 р. № 5029-VI "Про принципи державної мовної політики" (далі – Закон № 5029). Згідно з основними принципами цього закону разом із державною мовою (українською) у більшості сфер діяльності можуть застосовуватися регіональні мови і мови національних меншин (ст. 5 Закону № 5029).
Водночас законом передбачено спеціальні правила для використання мов у тій чи іншій сфері діяльності (розд. II Закону № 5029). Так, при укладенні зовнішньоекономічних контрактів слід керуватися правилами ст. 19 Закону № 5029, які передбачають, що мовами угод, які укладаються підприємствами, установами та організаціями України з підприємствами, установами та організаціями інших держав, є державна мова і мова другої сторони (сторін), якщо інше не передбачено міжнародним договором.
Відповідно до п. 2 ст. 382 Господарського кодексу України від 16 січня 2003 року № 436-IV зі змінами та доповненнями форма і порядок укладення зовнішньоекономічного договору (контракту), права та обов’язки його сторін регулюються Законом України від 23 червня 2005 року № 2709-IV "Про міжнародне приватне право" та іншими законами.
Згідно з ст. 19 Закону України від 25 квітня 2019 року № 2704-VIII "Про забезпечення функціонування української мови як державної" міжнародні двосторонні договори України укладаються державною мовою та мовою іншої сторони, якщо інше не передбачено таким міжнародним договором.
Отже зовнішньоекономічний договір (контракт), укладений резидентом України, повинен бути складений двома мовами: державною мовою України і мовою другої сторони контракту. Виконувати цю вимогу закону потрібно незалежно від того, яке право сторони вибрали для свого договору.
Таким чином, наполягаємо на усуненні дискримінаційності в тендерній документації та завантажити україно-англійську версію проекту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо вимоги до пункту 2.1. Додатку 2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ», а саме: потенційному учаснику торгів необхідно надати лист учасника у довільній формі, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту (нова редакція)), повідомляємо, що пунктом 2. Додаткова інформація, розділу VIІ. Інша інформація, тендерної документації, встановлено, що Документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не подання учасником документу.
Щодо питання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) до тендерної документації внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо питання оподаткування, повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Також повідомляємо, що за результатами аукціону, у разі визначення переможцем торгів нерезидента, договір буде укладено відповідно до законодавства з питань зовнішньоекономічної діяльності.
Щодо вимоги до пункту 2.1. Додатку 2 до тендерної документації «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ІНФОРМАЦІЮ УЧАСНИКІВ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ ЇХ ТАКИМ КРИТЕРІЯМ», а саме: потенційному учаснику торгів необхідно надати лист учасника у довільній формі, де обов’язково зазначається код доступу, за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту або останніх змін до Статуту (нова редакція)), повідомляємо, що пунктом 2. Додаткова інформація, розділу VIІ. Інша інформація, тендерної документації, встановлено, що Документи, які не передбачені законодавством для Учасників процедури закупівлі не подаються ними в складі тендерної пропозиції. Замість зазначеного документу від учасника процедури закупівлі подається довідка в довільній формі, у якій вказуються обґрунтовані причини не подання учасником документу.
Щодо питання документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) до тендерної документації внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо питання оподаткування, повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Також повідомляємо, що за результатами аукціону, у разі визначення переможцем торгів нерезидента, договір буде укладено відповідно до законодавства з питань зовнішньоекономічної діяльності.
Щодо відсутності всіх документів в тендрній документації та посилання на недіючи документи
Дата подання: 16 травня 2024 18:43
Дата відповіді: 17 травня 2024 16:09
Шановний замовник! Додаток 3 пункт 2.3. містить вимогу 3) Встановлення та інтеграція портальних моніторів радіації, призначених для виявлення гамма- та нейтронного випромінювання (місця розташування позначені в Додатку 1 та 2). Натомість взагалі відсутній додаток 2, а в документації є лише Додаток А – Схематична мапа земельної ділянки «Ягодин» (мабуть це є Додаток 1). Також відсутній Додаток 2 (або Додаток Б) на якому повинен бути зображено місця розташування портальних моніторів радіації на земельній ділянці «81 км пк6-пк9 перегону Мостиська-2 - Медика». Тому вимагаємо додати: Додаток 2 (або Додаток Б) – Схематична мапа земельної ділянки «81 км пк6-пк9 перегону Мостиська-2 - Медика». Дане порушення може призвести до визнання торгів нікчемними у випадку проведення моніторингу ДАСУ. Тому просимо усунути порушення, а саме розмістити всі додатки, які зазначені в Додатку 3. Крім того, санітарно-епідеміологічне законодавство було змінено, а саме з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону про систему громадського здоров’я №2573-IX, які скасували необхідність отримувати Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. З метою виключення дискримінаційної вимоги, пропонуємо п.11.5 Додатку 2 викласти в наступній редакції – "Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству на товар". Відповідно в пункті 5.20 проекту договору (Додаток 3) вимогу- "Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, чинний не менше строку дії договору." викласти в актуальній редакції: "Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на Товар, чинний не менше строку дії договору."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо питання стосовно схематичних мап земельних ділянок, повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо питання санітарно-епідеміологічного законодавства до тендерної документації внесені відповідні зміни
Щодо питання стосовно схематичних мап земельних ділянок, повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо питання санітарно-епідеміологічного законодавства до тендерної документації внесені відповідні зміни
Щодо невідповідності окремих положень тендерної документції
Дата подання: 16 травня 2024 18:48
Дата відповіді: 17 травня 2024 16:09
Відповідно до пункту 11.1 Додатку 2 учасник має підтвердити наявність лише двох інженерів з монтажу та пусконалагодження товару. В той же час, відповідно до проекту договору, учасник має забезпечити наявність інженерів, які будуть здійснювати нагляд під час будівництва, в тому числі дотримання всіх вимог до процесу будівництва. Зокрема, в попередніх аналогічних ваших торгах https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-16-011365-a інженерний состав був чітко визначений та достатній для виконання функціоналу та обов’язків постачальника. Тому просимо усунути дискримінаційну вимогу та привести пункт 11.1 Додатку 2 у відповідність до даних вимог проекту договору, а саме : "11.1. Інформаційна довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (за встановленою формою), в якій вказати не менше:- 2 (двох) інженерів (основних спеціалістів), що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань з монтажу на пусконалагодження товару;- 2 (двох) сертифікованих провідних інженерів-консультантів (будівництво);- інженер з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії."
Відповідно до вищевказаного просимо у пункті 11.2 чітко визначити перелік документів, які підтверджують право персоналу здійснювати відповідні роботи (надавати послуги), як це будо зроблено зокрема в тендерній процедурі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-16-011365-a: "11.2. На підтвердження інформації про працівників, вказаних в інформаційній довідці, передбаченій у підпункті 11.1, Учасник повинен надати копії документів: - документи, що підтверджують відносини із працівниками (трудові книжки та/або накази про прийняття на роботу та/або цивільно-правові договори та/або інші документи); - для інженерів (основних спеціалістів), що будуть залучені до виконання договірних зобов’язань з монтажу на пусконалагодження товару надати копії документів від виробника товару, що підтверджують їх кваліфікацію (сертифікат або диплом або посвідчення або інший документ, зразок якого встановлений виробником товару). Не менше ніж два таких спеціаліста повинні мати дипломи та/або свідоцтва про проходження навчання або підвищення кваліфікації за напрямком "Радіаційна безпека при здійсненні окремих видів діяльності в сфері використання ядерної енергії"; - для сертифікованого провідного інженера-консультанта (будівництво) – сертифікат, виданий в порядку, встановленому положеннями Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», органами з оцінки відповідності акредитованими на відповідність вимогам ISO/IEC 17024:2012 та/або ДСТУ EN ISO/IEC 17024:2014 та/або ISO/IEC 17024:2019 в Національному агентстві з акредитації України, що видали сертифікат(и) із зазначенням номеру атестата акредитації органу із сертифікації персоналу та страховий поліс до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності; - для інженера з охорони праці (будівництво) не нижче 1 категорії - сертифікат, виданий відповідним органом із сертифікації персоналу будівельної галузі акредитованим НААУ, про відповідність вимогам стандарту СОУ-С-001:2016 «Процедура сертифікації фахівців будівельної галузі» та відповідне кваліфікаційне посвідчення до сертифікату та страховий поліс до договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності." Також, 9. Додаток 3 пункт 4.1.18. містить вимогу: «Постачальник відповідає за постачання оптичного з’єднання, керування рентгенівським сканером, забезпечення обладнанням для зберігання даних і комп’ютерів, а також налаштування робочих станцій для перегляду та архівування зображень, включаючи необхідні VPN-з’єднання. Комп'ютерні з'єднання повинні забезпечувати безпечну передачу даних на центральний сервер. Поставлена система повинна містити можливості брандмауера та криптотунелю.». Оскільки ТД чітко не визначено яка сторона несе відповідальність та витрати за VPN, наполягаємо на новій редакції п. 4.1.18.: «Постачальник відповідає за постачання оптичного з’єднання, керування рентгенівським сканером, забезпечення обладнанням для зберігання даних і комп’ютерів, а також налаштування робочих станцій для перегляду та архівування зображень, включаючи необхідні VPN-з’єднання (оплату вартості VPN-з’єднання здійснює Замовник). Комп'ютерні з'єднання повинні забезпечувати безпечну передачу даних на центральний сервер. Поставлена система повинна містити можливості брандмауера та криптотунелю.». Крім того, Додаток 3 пункт 3.9. містить вимогу: «Розміщення центру управління сканером сполучається із рентгенівським сканером в одному приміщенні. Постачальник має погодити Проєктанту точне місце розміщення на стадії проєктування, враховуючи доступність та захист від радіації.» Згідно ДСТУ Б В.1.1-36:2016: «Приміщення – простір, обмежений з усіх сторін захисними конструкціями: стінами (у тому числі з вікнами і дверима), стелею (перекриттям) і підлогою (НПАОП 40.1-1.32-01).». Рентгенівський сканер згідно законодавства та нормами радіаційної безпеки і охорони праці не розміщується в одній кімнаті з персоналом. Тому пропонуємо викласти пункт 3.9. в наступній редакції: «Розміщення центру управління сканером сполучається із рентгенівським сканером. Постачальник має погодити Проєктанту точне місце розміщення на стадії проєктування, враховуючи доступність та захист від радіації.».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Щодо питання наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повідомляємо що Ваше звернення залишено без задоволення, оскільки умовами тендерної документації передбачений необхідний перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід саме для зазначеної процедури закупівлі.
Щодо пунктів 3.9 та 4.1.18 Додатку 3 до тендерної документації внесені відповідні зміни
Щодо питання наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, повідомляємо що Ваше звернення залишено без задоволення, оскільки умовами тендерної документації передбачений необхідний перелік працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід саме для зазначеної процедури закупівлі.
Щодо пунктів 3.9 та 4.1.18 Додатку 3 до тендерної документації внесені відповідні зміни
Amendments
Дата подання: 21 травня 2024 21:42
Дата відповіді: 22 травня 2024 11:21
Please stop endless amendments. Only four manufacturers of such equipment exist in the world. We work with two. One just sent this project to Hell after the last amendment and said that buyer don't know what he wants.
Відповідь: Доброго дня!
Зміни до тендерної документації були внесені на підставі звернень від потенційних учасників торгів з метою усунення дискримінаційних вимог та належного проведення процедури закупівлі.
Зміни до тендерної документації були внесені на підставі звернень від потенційних учасників торгів з метою усунення дискримінаційних вимог та належного проведення процедури закупівлі.
your last
Дата подання: 22 травня 2024 11:31
Дата відповіді: 24 травня 2024 11:07
Pity. The second factory is fully booked. So, it seems that we cannot help you that time.
Відповідь: Доброго дня!
Закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2024-04-19-008771-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: INTELLECT CONSULT GROUP Sp. z o.o., Код ЄДРПОУ:0000870308
Дата подання: 11 червня 2024 12:27
Щодо протиправного відхилення пропозиції
Відповідно до пункту 42 Особливостей (Постанова КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 ) вважаємо недостатньою аргументацію, зазначену в ПРОТОКОЛІ № 02-11/06/2024 та звертаємось до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності нашої пропозиції умовам тендерної документації.
Так відповідно до інформації наведеної у протоколі наша пропозиція не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1 пункту 2.3. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації.
В той же час, пункт 2.3. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації має наступний зміст:
"2.3 Рішення має включати всі необхідні деталі наведені нижче (відповідальність Постачальника):
1) Надати технічні характеристики скануючої системи і пункту розпізнавання для системи автоматичного розпізнавання номеру потяга та погодити завдання на проєктування.
2) Розробити опитувальний листи для підключення до всіх необхідних для функціонування скануючої системи інженерних мереж (електропостачання, слабострумні мережі, освітлення, систем безпеки, відеоспостереження тощо).
3) Встановлення та інтеграція портальних моніторів радіації, призначених для виявлення гамма- та нейтронного випромінювання (місця розташування позначені в Додатку 1 та 2)
4) Зображення, отримане камерою спостереження за потягом, має бути інтегроване в системи сканеру та візуально порівнянне з положенням рентгенівського зображення."
Тобто, пункт 2.3., не містить зобов'язання учасника надати в складі пропозиції перелічені інформацію та документи, в тому числі інформацію зазначену в і підпункт 1 цього пункту. Якщо Замовник вважає, що дана інформація та документи мали бути подані учасником, просимо пояснити яким чином учасник міг виконати вимошу підпункту 3, а саме "Встановлення та інтеграція портальних моніторів радіації, призначених для виявлення гамма- та нейтронного випромінювання" під час підготовки документів тендеру ?
Також звертаємо увагу, що у складі нашої пропозиції надано гарантійний лист від 21.05.2024 №19-21/052024 в якому надано згідтвердження відповідності нашої пропозиції всім пунктам додатку 3 до тендерної документації.
Просимо надати аргументоване пояснення із посиланнями на вимоги тендерної документації, якими вимагалось надати саме учасником документи та/або інформацію відповідно до підпункту 1 пункту 2.3. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідь просимо надати у встановленні чинним законодавством терміни, з метою розгляду питання оскарження рішення замовника в Антимонопольному комітеті України та в судах.
Розгорнути
Згорнути
Так відповідно до інформації наведеної у протоколі наша пропозиція не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1 пункту 2.3. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації.
В той же час, пункт 2.3. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації має наступний зміст:
"2.3 Рішення має включати всі необхідні деталі наведені нижче (відповідальність Постачальника):
1) Надати технічні характеристики скануючої системи і пункту розпізнавання для системи автоматичного розпізнавання номеру потяга та погодити завдання на проєктування.
2) Розробити опитувальний листи для підключення до всіх необхідних для функціонування скануючої системи інженерних мереж (електропостачання, слабострумні мережі, освітлення, систем безпеки, відеоспостереження тощо).
3) Встановлення та інтеграція портальних моніторів радіації, призначених для виявлення гамма- та нейтронного випромінювання (місця розташування позначені в Додатку 1 та 2)
4) Зображення, отримане камерою спостереження за потягом, має бути інтегроване в системи сканеру та візуально порівнянне з положенням рентгенівського зображення."
Тобто, пункт 2.3., не містить зобов'язання учасника надати в складі пропозиції перелічені інформацію та документи, в тому числі інформацію зазначену в і підпункт 1 цього пункту. Якщо Замовник вважає, що дана інформація та документи мали бути подані учасником, просимо пояснити яким чином учасник міг виконати вимошу підпункту 3, а саме "Встановлення та інтеграція портальних моніторів радіації, призначених для виявлення гамма- та нейтронного випромінювання" під час підготовки документів тендеру ?
Також звертаємо увагу, що у складі нашої пропозиції надано гарантійний лист від 21.05.2024 №19-21/052024 в якому надано згідтвердження відповідності нашої пропозиції всім пунктам додатку 3 до тендерної документації.
Просимо надати аргументоване пояснення із посиланнями на вимоги тендерної документації, якими вимагалось надати саме учасником документи та/або інформацію відповідно до підпункту 1 пункту 2.3. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації.
Відповідь просимо надати у встановленні чинним законодавством терміни, з метою розгляду питання оскарження рішення замовника в Антимонопольному комітеті України та в судах.
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 червня 2024 11:37
За результатами опрацювання тендерної пропозиції INTELLECT CONSULT GROUP Sp. z o.o. (далі -Учасник) встановлено:
Пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією у Додатку 3.
Підпунктом 1 пункту 2.3. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації передбачено:
Надати технічні характеристики скануючої системи і пункту розпізнавання для системи автоматичного розпізнавання номеру потяга та погодити завдання на проєктування.
За результатами аналізу тендерної пропозиції Учасника – зазначених вище технічних характеристик надано не було.
Відповідно до пункту 43 Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, тендерна пропозиція INTELLECT CONSULT GROUP Sp. z o.o. не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1 пункту 2.3. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із-змінами).
Пунктом 7 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим тендерною документацією у Додатку 3.
Підпунктом 1 пункту 2.3. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації передбачено:
Надати технічні характеристики скануючої системи і пункту розпізнавання для системи автоматичного розпізнавання номеру потяга та погодити завдання на проєктування.
За результатами аналізу тендерної пропозиції Учасника – зазначених вище технічних характеристик надано не було.
Відповідно до пункту 43 Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, тендерна пропозиція INTELLECT CONSULT GROUP Sp. z o.o. не відповідає вимогам пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації та підпункту 1 пункту 2.3. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей, а саме: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із-змінами).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2024 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
INTELLECT CONSULT GROUP Sp. z o.o. |
408 000 000,00
UAH з ПДВ
|
408 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
INTELLECT CONSULT GROUP Sp. z o.o. #0000870308 |
Відхилено |
408 000 000,00
UAH з ПДВ
|
11 червня 2024 10:30
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій